"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

A mundemi te diskutojme pa pasion.

Këtu mund të postoni vërejtjet tuaja, në rastet kur mendoni se moderimi karshi jush ka qenë i padrejtë, tendecioz dhe i njëanshem. Por, kujdes gjuhen që përdorni karshi moderatorëve. Vërejtja me një gjuhë e ashpër, nuk do të konsiderohet. Postoni këshillat tuaja dashamirëse, për të përmirësuar cilësine e forumit dhe mënyrën e moderimit.
land
Poster Grande Member
Poster Grande Member
Posts: 257
Joined: Wed Sep 30, 2009 4:30 pm
Gender: Male

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#31

Post by land » Fri Sep 27, 2013 12:21 am

hey , usta, ai cop papirusi ku nuk ka asnje fjale greqisht eshte i shekullit te dyte pra 1800 vjet me pare jo 2800, nuk do rri un te te mesoj aritmetike.

Edituar nga Moderatori

Fjale fyese dhe raciste. Nje paralajmerim eshte leshuar per Land

"They are Nietzsche's over-men, these primitive Albanians — something between kings and tigers."
- Henry Noel Brailsford

land
Poster Grande Member
Poster Grande Member
Posts: 257
Joined: Wed Sep 30, 2009 4:30 pm
Gender: Male

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#32

Post by land » Fri Sep 27, 2013 12:36 am

ok, tani pa sharje dhe pse duhet te pranoj qe jevgjit e greqise me irritojne me fodullekun e tyre.

do te bej nje pyetje te thjeshte, do pergjigjem i pari per ate qe do te te pyes.

une vete jam i kombesise shqiptare.

ti kujt nacionaliteti i perket ne greqi? vlleh, arvanit, sllav, turk, sirian, afrikano verior?

pergjigju sinqerisht.


po te sjell traktatin e lozanes njehere e nje kohe, kur shkuan nja 1 milion e gjysem turq ortodokse ne greqi qe nuk dinin asnje fjale greqisht, kuptohet tere greqia, kishte nga 2 milione e ca banore ne ate kohe, perfshire turqit ortodokse.

ndoshta te ndihmon te gjesh rrenjet e humbura te aqilisit ahahahaha


Image


kurse ish kryeministri grek karamanlisi dhe karamanet e turqise nuk kane lidhje me spartanet e kapidan leonidhes, me gengis khanin po
"They are Nietzsche's over-men, these primitive Albanians — something between kings and tigers."
- Henry Noel Brailsford

land
Poster Grande Member
Poster Grande Member
Posts: 257
Joined: Wed Sep 30, 2009 4:30 pm
Gender: Male

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#33

Post by land » Sat Sep 28, 2013 3:01 pm

Image

o usta, pa pasion fare, dhe kur them fare, them fare fare, domethon zero.

ja me thuaj mua, cfar lidhje ka ky surrati me siper me helenet e lashte ose ose me nazistet?

une qe kam surrat mjaft te bardhe psh edhe nese behem nazist por qe s'do behem kurre, askush nuk do me thoshte ky paska hik per lesh.

po ky jevgu i agimit te arte mer jahu nuk ngjan as si erwin rommel dhe as si akili, o tanhouser grek qe ke marr nick borxh nga gjermont, ju jeni rraca me kot ne bot mer, ju jeni jevgj untermench-a. boni kot si ubermensch-a
"They are Nietzsche's over-men, these primitive Albanians — something between kings and tigers."
- Henry Noel Brailsford

Phoenix
Supreme Member
Supreme Member
Posts: 476
Joined: Thu Sep 24, 2009 3:12 am
Gender: Male

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#34

Post by Phoenix » Sat Sep 28, 2013 4:03 pm

land wrote:jevg
Nuk ka asgjë biologjike në rracizmin, por është kulturore, politike, ekonomike dhe sigurisht brirët e padijes!
Sa për bojën që duket në lëkurën e njerëzve përcaktohet nga një sërë faktorësh, prodhimi i melaninës, hemoglobina dhe disa pigmente. Më kryesorja janë sytë e atij që e shikon!
Sot dimë se ngjyrat nuk janë aspak diçka që ka të bëjë me fizikën, por si pasojë e efektit në aparatin përthithës të dritës në sy. Ke dëgjuar ndonjëherë për daltonizmin?!
Me pak fjalë, është më mirë të thuhet se diçka duket me bojë apo ngjyrë të tillë në sytë e tu dhe jo se është në të vërtetë.

Kureshtja ime është të dija se çfarë donin të thonin dikur me fjalën "ZI"!

Pyetja që shtroj unë: është lufta e klasave një lloj rracizmi?!

Në fund doja të shtoja se në këtë rast, "Ustai" e mundi me diplomaci dhe kurth "Mbinjeriun"!

land
Poster Grande Member
Poster Grande Member
Posts: 257
Joined: Wed Sep 30, 2009 4:30 pm
Gender: Male

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#35

Post by land » Sat Sep 28, 2013 5:07 pm

Edituar nga Moderatori:

Terma raciste

"They are Nietzsche's over-men, these primitive Albanians — something between kings and tigers."
- Henry Noel Brailsford

User avatar
Hymniarber
Star Member
Star Member
Posts: 980
Joined: Tue Jun 02, 2009 5:04 am
Gender: Male
Location: Arbëria

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#36

Post by Hymniarber » Tue Jul 15, 2014 10:53 pm

Usta wrote:
land wrote:
Usta wrote:
land wrote: Venetus A qenka shkruar 2800 vjet me pare ahahahaha

kopja me e vjeter e iliades eshte e shekullit te X te eres tone

bo bo keta jevgjit e greqise

ik o rrot ***** se i kemi bo zbor iliades ka shume vite

e dime ekzakt dhe kush e ka shkruar dhe kush e coi ne venezia.

ik tani se na cave trapin me injorancen tende prej jevgu
Cfare eshte venetus A? Jane gjetur qindra fragmente papirusesh qe perkojne me shekujt para Krishtit, cfare shekulli i 10 po thua.
syte qe te pellcasin debil, une nuk kam mision ti nxjerr jevgjit e greqise nga injoranca,
te gjitha tekstet ne gjuhet e botes jane perkthyer nga Venetus A e shekullit te X
na merri papiruset, cfar lexon ketu



Image

A papyrus fragment of a copy of Homer’s Iliad dating from the second century, from the Edgar J. Goodspeed Papyri Collection, Special Collections Research Center
Ja qe ca njerez dine me shume se ty lexo
http://archive.org/stream/jstor-287722/ ... 1/mode/2up
Usta, keto fragmente papirusesh, nuk garantojne jo vetem besueshmerine e cfare eshte shkruar ne to, por as veten e tyre. Menyrat e datimit te ketyre "dokumenteve", jane shume te diskutueshme. Por edhe sikur ato te jene te sakta, ato nuk provojne kurfare gjeje.
Image
Fere libenter homines id quod volunt credunt

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4136
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#37

Post by Zeus10 » Wed Jul 16, 2014 6:46 pm

Usta wrote:
land wrote: Venetus A qenka shkruar 2800 vjet me pare ahahahaha

kopja me e vjeter e iliades eshte e shekullit te X te eres tone

bo bo keta jevgjit e greqise

ik o rrot ***** se i kemi bo zbor iliades ka shume vite

e dime ekzakt dhe kush e ka shkruar dhe kush e coi ne venezia.

ik tani se na cave trapin me injorancen tende prej jevgu
Cfare eshte venetus A? Jane gjetur qindra fragmente papirusesh qe perkojne me shekujt para Krishtit, cfare shekulli i 10 po thua.
Me poshte, po permbledh te gjitha idete e marra prej nje artikulli, ne menyre qe te evitojme cdo keqkuptim, per ate qe na serviret si historike dhe ate qe ne fakt eshte.
Të gjitha faktet dhe të gjitha spekulimet që janë në kontrast me paradigmen se greket dhe latinet, jane qyteterimet me te vjetra te Europes, refuzohen në mënyrë automatike dhe, po të jetë e mundur , censurohen dhe manipulohen, kështu që pjesa më e madhe e njerëzve me kulturë mesatare nuk e dinë as që ekzistojnë.
Shkencëtarët, që aktualisht ruajnë paradigmën e dijes “zyrtare”, nuk janë të gatshëm që t’u japin ndonjë vlerë fakteve te tjera.
Nese dicka bie në kundërshtim me pikëpamjen e tyre , ata nguten të likuidojnë çdo rrethanë që mund t’i vërë në dyshim, si pa asnjë bazë serioze dhe nuk hezitojnë të përqeshin dhe fshikullojnë ata kolegë të rrallë që kanë kurajon të largohen nga shtigjet e njohura dhe zyrtarisht të pranuar .
Të marrësh seriozisht mbeturinat ë shumta anormale arkeologjike , apo te shikosh me mosbesim tekstet "ë lashta" greke , nenkupton të ekspozohesh ndaj ironisë së rëndë të gardianëve të vetëshpallur të shkencës zyrtare , që shpesh janë gazetarë apo divulgues shkencorë me nivel modest kritik.
Gjërat ecin përpara kështu, për forcë inercie. Tezat alternative ndaj paradigmës dominuese rregullisht bllokohen, censurohen ose shpërfillen me tallje; ndërsa një ortek revistash divulguese dhe publikimesh shkollore përhapin imazhin e një historie absolutisht të provuar e të demonstruar, e një kuadri përsosshmërisht të hollësishëm i aftë që të shpjegojë përpikmërisht ose pothuajse te gjitha etapat historike nga te cilat kane kaluar qyteterimet e sotme.
Domethënë, lidhur me atë që ekzistonte më parë, ka vetën parahistori, një parahistori që vetëm arkeologët mund të shpresojnë ta deshifrojnë. Për historianin çdo ngjarje e njohur (e nënvizoj, “njohur”) e ndodhur në të kaluarën vendoset në brendësi të 6000 viteve të fundit. Ai e jep si të mirëqenë se gjatë periudhave të gjata kohore që i paraprijnë kësaj periudhe, miliona e miliona vjet, nuk është verifikuar asnjë ngjarje historike, asgjë e regjistrueshme, asgjë e dokumentuar . Është një ide e habitshme, aq e habitshme sa që pjesa më e madhe e historianëve e injorojnë krejtësisht këtë fakt. Vetëm specialistë disiplinash të tjera, të tronditur nga monstruoziteti i një ideje të tillë, kthehen vazhdimisht të tregojnë një seri të tërë ngjarjesh “historike”, që i spostojnë prapa me disa mijëvjeçarë afatet ortodokse të historisë.
Njëra prej arsyeve për të cilat bota shkencore “zyrtare” tregohet kaq e mbyllur dhe armiqësore ndaj gjithë këtyre kërkimeve që tentojnë të sugjerojnë nevojën e një rishikimi të konsiderueshëm të qytetërimeve të “para”, eshte interesat politike te shteteve te krijuar ne kohet moderne, qe veteshpallen si trashegimtaret e qyteterimeve te lashta, ne rastin tone greko-latine.
Një gjë është e qartë: pa rënë për këtë në naivitet, historiani i vërtetë duhet të çlirojë krejtësisht mendjen e tij nga paragjykime të çdo lloji dhe të përqendrohet vetëm në shqyrtimin e fakteve dhe hipotezave, nga cilado anë që të vijnë dhe sa mund t’i trondisin siguritë e konsoliduara të tij. Vetëm kështu do të jetë në gjendje që t’i afrohet, megjithëse me lodhje, asaj të vërtete të bekuar që përbën objektin e kërkimeve të tij dhe arsyen e qenies së shkencës, i të cilës ai do të jetë një kultivues objektiv dhe i çinteresuar .
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2929
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#38

Post by Mallakastrioti » Wed Jul 16, 2014 9:17 pm

Nje analize e shkurter por e shkelqyer Zeus10.
----


Shume here bejme pyetjen, si ka mundesi qe historigrafia dhe arkeologjia zyrtare bashkekohore kerkon jo vetem te eleminoje fjalen "Pellazg", por ta permendesh kete fjale shume here do krijonte telashe te medha.
Tani, lidhur Pellazgeve, informacionet me te medha i jep vet "babai i historise", pra Herodoti. Herodoti merret si pike referimi kryesore prej historigrafise zyrtare. Ne se Herodoti shpiku Pellazge. atehere historianet, profesoret dhe akademiket e sotshem le te shkruajne te zeze mbi te bardhe qe Herodoti ishte nje genjeshtar i madh.
Me beri te ve buzen ne gaz diçka qe me te vertet arrin ate qe do cilesohej si qesharake.
Nje historian i njohur italian modern, vepra e te cilit studiohet si manual baze ne lenden e "Historise Greke" neper Universitetet Italiane, duke kerkuar te nenvlehtesoje Doret dhe emigrimet e tyre prej Veriut drejt Peloponezit, emigrime te cilat ne historigrafi quhen ne menyre konvencionale "Dark Age", arrin apogjeozin e delirit.
Citoj prej vepres se historianit:

"MURET E STERLASHTE TE QYTETEVE DORIKE U JEPEN SI ATRIBUT CIKLOPEVE, JO DOREVE!)"

Pra, sipas profesorit dhe historianit italian, muret e sterlashta Dore ne Peloponez i ndertuan Ciklopet dhe jo Doret. Mendoj se ne kete rast Piramidat ne Egjipt i ndertuan Alienet dhe nuk kemi arsye te mos besojme diçka te tille, pikerisht sepse, ne se historiani beson ne Ciklope , "qenie vigane me nje sy te madh ne ball", eshte e mundur qe Keopi Piramiden e vet ta kete porositur nepermejet nje mesazhi per ne te pa njohur, ndonje qyteterimi alien qe ndodhet ne kostelacionin e Orionit!
---
Keto perfundime delirante vijne si rezultat pasi Doret nuk mund te ishin nderues te atyre mureve, mure te cilat ne nje periudhe te caktuar te historise u pagezuan si Pellazgjike, pikerisht sepse Doret si fise te cilat emigruan prej Ilirise, nuk mund te kishin kurresesi aftesi te tilla te admirueshme ndertuese (sipas zyrtares).
Kjo eshte njera nder arsyet perse menjanohen Pellazget, pasi Doret ishin fise Pellazge sipas Herodotit. Ne se genjeu Herodoti, kjo eshte histori me vete.
---
Image
Image

User avatar
Usta
Member
Member
Posts: 21
Joined: Thu Sep 26, 2013 6:15 pm
Gender: Male

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#39

Post by Usta » Thu Aug 21, 2014 6:13 pm

Zeus10 wrote:
Usta wrote:
land wrote: Venetus A qenka shkruar 2800 vjet me pare ahahahaha

kopja me e vjeter e iliades eshte e shekullit te X te eres tone

bo bo keta jevgjit e greqise

ik o rrot ***** se i kemi bo zbor iliades ka shume vite

e dime ekzakt dhe kush e ka shkruar dhe kush e coi ne venezia.

ik tani se na cave trapin me injorancen tende prej jevgu
Cfare eshte venetus A? Jane gjetur qindra fragmente papirusesh qe perkojne me shekujt para Krishtit, cfare shekulli i 10 po thua.
Me poshte, po permbledh te gjitha idete e marra prej nje artikulli, ne menyre qe te evitojme cdo keqkuptim, per ate qe na serviret si historike dhe ate qe ne fakt eshte.
Të gjitha faktet dhe të gjitha spekulimet që janë në kontrast me paradigmen se greket dhe latinet, jane qyteterimet me te vjetra te Europes, refuzohen në mënyrë automatike dhe, po të jetë e mundur , censurohen dhe manipulohen, kështu që pjesa më e madhe e njerëzve me kulturë mesatare nuk e dinë as që ekzistojnë.
Shkencëtarët, që aktualisht ruajnë paradigmën e dijes “zyrtare”, nuk janë të gatshëm që t’u japin ndonjë vlerë fakteve te tjera.
Nese dicka bie në kundërshtim me pikëpamjen e tyre , ata nguten të likuidojnë çdo rrethanë që mund t’i vërë në dyshim, si pa asnjë bazë serioze dhe nuk hezitojnë të përqeshin dhe fshikullojnë ata kolegë të rrallë që kanë kurajon të largohen nga shtigjet e njohura dhe zyrtarisht të pranuar .
Të marrësh seriozisht mbeturinat ë shumta anormale arkeologjike , apo te shikosh me mosbesim tekstet "ë lashta" greke , nenkupton të ekspozohesh ndaj ironisë së rëndë të gardianëve të vetëshpallur të shkencës zyrtare , që shpesh janë gazetarë apo divulgues shkencorë me nivel modest kritik.
Gjërat ecin përpara kështu, për forcë inercie. Tezat alternative ndaj paradigmës dominuese rregullisht bllokohen, censurohen ose shpërfillen me tallje; ndërsa një ortek revistash divulguese dhe publikimesh shkollore përhapin imazhin e një historie absolutisht të provuar e të demonstruar, e një kuadri përsosshmërisht të hollësishëm i aftë që të shpjegojë përpikmërisht ose pothuajse te gjitha etapat historike nga te cilat kane kaluar qyteterimet e sotme.
Domethënë, lidhur me atë që ekzistonte më parë, ka vetën parahistori, një parahistori që vetëm arkeologët mund të shpresojnë ta deshifrojnë. Për historianin çdo ngjarje e njohur (e nënvizoj, “njohur”) e ndodhur në të kaluarën vendoset në brendësi të 6000 viteve të fundit. Ai e jep si të mirëqenë se gjatë periudhave të gjata kohore që i paraprijnë kësaj periudhe, miliona e miliona vjet, nuk është verifikuar asnjë ngjarje historike, asgjë e regjistrueshme, asgjë e dokumentuar . Është një ide e habitshme, aq e habitshme sa që pjesa më e madhe e historianëve e injorojnë krejtësisht këtë fakt. Vetëm specialistë disiplinash të tjera, të tronditur nga monstruoziteti i një ideje të tillë, kthehen vazhdimisht të tregojnë një seri të tërë ngjarjesh “historike”, që i spostojnë prapa me disa mijëvjeçarë afatet ortodokse të historisë.
Njëra prej arsyeve për të cilat bota shkencore “zyrtare” tregohet kaq e mbyllur dhe armiqësore ndaj gjithë këtyre kërkimeve që tentojnë të sugjerojnë nevojën e një rishikimi të konsiderueshëm të qytetërimeve të “para”, eshte interesat politike te shteteve te krijuar ne kohet moderne, qe veteshpallen si trashegimtaret e qyteterimeve te lashta, ne rastin tone greko-latine.
Një gjë është e qartë: pa rënë për këtë në naivitet, historiani i vërtetë duhet të çlirojë krejtësisht mendjen e tij nga paragjykime të çdo lloji dhe të përqendrohet vetëm në shqyrtimin e fakteve dhe hipotezave, nga cilado anë që të vijnë dhe sa mund t’i trondisin siguritë e konsoliduara të tij. Vetëm kështu do të jetë në gjendje që t’i afrohet, megjithëse me lodhje, asaj të vërtete të bekuar që përbën objektin e kërkimeve të tij dhe arsyen e qenies së shkencës, i të cilës ai do të jetë një kultivues objektiv dhe i çinteresuar .
Shkencetaret perdorin metoda shume te sakta per te percaktuar vjetersine.

User avatar
Usta
Member
Member
Posts: 21
Joined: Thu Sep 26, 2013 6:15 pm
Gender: Male

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#40

Post by Usta » Wed Jul 29, 2015 3:09 pm

Zeus10 jam akoma duke pritur per pergjigjen tuaj per komentin tim.

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4136
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: A mundemi te diskutojme pa pasion.

#41

Post by Zeus10 » Wed Jul 29, 2015 4:15 pm

Usta wrote:Zeus10 jam akoma duke pritur per pergjigjen tuaj per komentin tim.
Çfarë pergjigje jeni duke pritur prej meje, kur une shkrova nje analize te gjate dhe komenti yt ishte vetem ky:
Shkencetaret perdorin metoda shume te sakta per te percaktuar vjetersine.
Duket sikur ti i ke vene kapak diskutimit.
E verteta eshte, ne arkeologji, shkencetaret midis dy metodave:

1. Metodat absolute
2. Metodat relative

mbeshteten fuqishem, ne keto te dytat, qe jane shume subjektive, ashtu sic kane dhe emrin. Shume metoda absolute jane te dyshimta dhe ato mund te datojne vetem materiale organike. Disa prej tyre si ajo e datimit me termolumineshence eshte e limituar vetem per objekte, qe gjate perpunimit jane nxehur shume, kurse procesi i njohur si :" Rehydroxylation dating" aplikohet vetem per qeramikat. Per te dyja metodat shkencetaret nuk jane te sigurte ne besueshmerine. Te gjitha metodat e tjera, jane per materiale organike, por dhe ato nga ana e tyre jane te pabesueshme. Prandaj pandehma jote absolutiste, ka vend per diskutim dhe bashke me te gjithe konkluzionet qe kane lidhje me objektin e debatit.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Post Reply

Return to “Vërejtje për moderimin, këshilla.”