"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Universiteti "Ismail Qemali" i Vlorës, më i miri në Shqipëri

Në këtë forum, do të sillen lajmet më të fundit dhe mund të komentohen ato. Gjithashtu ato mund të lexohen dhe në portal, së bashku me komentet.

Moderator: Mallakastrioti

Phoenix
Supreme Member
Supreme Member

Universiteti "Ismail Qemali" i Vlorës, më i miri në Shqipëri

Post by Phoenix » Sat Sep 18, 2010 7:47 pm

invictus

Re: Universiteti "Ismail Qemali" i Vlorës, më i miri në Shqi

Post by invictus » Sat Sep 18, 2010 9:06 pm

How was this ranking done ????? I doubt its validity

erix77
Star Member
Star Member

Post by erix77 » Sat Sep 18, 2010 9:18 pm

po pra prandaj po shkojne te gjithe te studiojne ne Vlore!
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

Phoenix
Supreme Member
Supreme Member

Post by Phoenix » Sat Sep 18, 2010 10:29 pm

Don't despair at rank injustice

[quoteem]AS you ponder the results of the annual university rankings spree, spare a thought for the Polytechnic University of Tirana in Albania.

Ranked at 11,996th on the Webometrics rankings, it resides at the very bottom of the list as the lowest ranked university in the world on any of the widely accepted methodologies.

That presents something of a strategic and public relations challenge for the folk at Tirana.

How would one advise the PUT senate on strategies to climb the world university rankings?

First, the university needs to choose on which ranking to focus its efforts, as the selection is growing each year. Like institutions of higher education, rankings should not be judged using one-size-fits-all indicators.

The perennial favourite, the Shanghai Jiao Tong Academic Ranking of World Universities, measures research output, excellence and accumulated prestige. The Higher Education Evaluation and Accreditation Council of Taiwan's Performance Ranking of Scientific Papers for World Universities provides a variation by measuring a combination of research productivity, impact and excellence.

The loved and loathed QS World University Rankings, based mainly on reputation and internationalisation, favour the Australian globalised university model. The QS organisation this week also launched the 2010 QS Classifications, which recognise the diversity and different missions of institutions. These classifications add real value and would see PUT classified as medium-sized, focused subject range, with low research activity, offering the ability to compare like with like.

The Times Higher Education university rankings, due out on Friday, use a basket of 13 teaching and research intensity indicators, well chosen to dilute criticism of any individual indicator. One proposed future indicator -- papers co-authored with an international collaborator -- will suit PUT, as 75 per cent of its 16 articles produced between 2005 and 2010 satisfy this measure.

In fact, PUT would almost rank as the No 1 institution in the world on that measure.

Lower profile rankings include SCImago Institutions Rankings, which measure current research output, and the Webometrics web and repository rankings, which measure visibility and accessibility of research based on the internet. PUT, of course, would not be in the picture without the Webometric rankings.

As for Russia's Global Universities Ranking, if you can replicate its methodology then you are well on the way to winning the next Fields Medal in mathematics, at the same time gaining your university a top 250 ARWU ranking and securing your academic future.

After selecting the preferred ranking, the first action for the PUT senate should be to link the tenure of the vice-chancellor, or rector in this instance, to rankings performance. Before agreeing to this the rector would be well advised to reflect on the case of Hashim Yaacob, vice-chancellor of the University of Malaya from 2003 to 2006.

Yaacob suffered the consequences of being overly exuberant when his university ranked in the THE-QS top 100 due to a data irregularity and promptly fell by 80 places the following year when the error was rectified.

The second strategy is to increase research output. Having produced 16 scientific articles (attracting 38 citations) indexed in the Thomson Reuters Web of Science between 2005 and 2010, the academic leaders at Tirana would realise that entry into the top 2000 of the SCImago Institutions Rankings would require at least a tenfold increase in research outputs.

This is not a forlorn hope. Consider that Shanghai Jiao Tong University produced only two indexed scientific papers in 1981 and would have ranked alongside PUT. By last year this had increased to 4988 papers, positioning it at 37th among world universities on the SCImago index. This is the favoured strategy of several Chinese universities, which achieve top 500 ARWU status based on this indicator alone. Any ranking savvy rector of PUT could promise, and deliver, a doubling of research outputs to four a year during a five-year period, linked to handsome performance bonuses.

The PUT should also reconsider its 1991 split from the University of Tirana. An amalgamation would result in the combined entity coming close to a top 2000 ranking on the SCImago index. Mergers, usually with government blessing and a healthy funding injection, remain the preferred strategy for European institutions wishing to go places.

The real movers in the top 100 on the ARWU rankings are the result of mergers and strategic alliances, namely the universities of Manchester, Copenhagen, Helsinki, Paris-Sud 11 and Paris 6 (UPMC).

A fourth strategy may be to educate a Nobel prize winner, which I appreciate is a risky and long-term strategy. One Nobel laureate would almost earn the PUT a place in the top 500 of the ARWU. Unfortunately Albania has produced only one Nobel laureate: Mother Teresa, who won the 1979 Nobel Peace Prize. The peace prize, however, does not count for the ARWU rankings and in any case Teresa received her higher education at the Loreto Abbey in Ireland.

An exciting new entrant into the QS World University Rankings is the Tokyo Medical and Dental University. With a student-to-faculty ratio of about 4:1, TDMU scored the maximum on this indicator, achieving a rank of equal 300th. If PUT could accept the proposition of becoming a leaner university by reducing its load from 9800 students to 1200, it would match TMDU on this indicator.

Finally, why not recruit a highly cited vice-chancellor, as did Saudi Arabia's King Abdullah University of Science and Technology in attracting Choon Fong Shih from the National University of Singapore in 2008? Then simply add a huge amount of funding to employ nine highly cited researchers, like King Saud University, also in Saudi Arabia, which gained instant recognition and a top 400 rank in the ARWU while producing fewer research outputs than 20 Australian universities.

My final advice to the PUT senate would be to recognise that all of the prominent rankings are based on measurable characteristics of world-class universities. The question posed annually is: which is the most like Harvard? While the answer tends to be Harvard, 2010 is an exceptional year: it turns out that Cambridge, in England, is the most like Harvard on the QS rankings.

World class in the world of rankings has become synonymous with Western, which means an emphasis on big-budget scientific research. This means exclusion of many world-class technical institutes, world-class community colleges, world-class colleges of agriculture, world-class teachers colleges, and world-class regional universities.

I expect that the Polytechnic University of Tirana is a venerable institution in its own right, caught up in the involuntary business of rankings.

Like many other excellent institutions not featured in the top 500 listings, PUT most likely plays a niche role in knowledge production and dissemination and no one would wish to see its contribution within the global higher education ecosystem devalued.

Tony Sheil is deputy director, research policy, at Griffith University and a member of the QS World University Rankings advisory board.[/quoteem]

http://www.theaustralian.com.au/higher- ... 5922806413

invictus

Post by invictus » Sat Sep 18, 2010 10:33 pm

I just checked the website and apparently the way they measure how good a university is, is done by looking at how many websites are out there in the web mentioning it lol So the reason why vlora is before tirana is because they have a better website ;)

Also if you look at their top 10 you will start laughing your butt off. They have Berkeley at 4th then Cornell at 5th, University of Michigan (i am guessing they mean Ann Arbor- this alone shows that they have absolutely no clue what they are ranking) for example they say university of California Barkley specifying one of the state schools in California namely that of Barkley (the rest suck) only to then say the University of Michigan lol well which one of the universities of Michigan ???? loool

This here is the best though University of Minnesota is placed at 7th WTF who/where/what is the university of Minnesota. I have spent some time in the US was even myself a competitive applicant and I have never heard of this college before NEVER.

Princeton and Yale are ranked here 34 and 29 respectfully while Rutgers (a black people) school is ranked at 24th loool

The best ranking in the US is done by US News World Report which is like the bible for the kids down there. Their list is a bit different and in my opinion expresses a ok ranking (much much better then this one here)

Phoenix
Supreme Member
Supreme Member

Post by Phoenix » Sat Sep 18, 2010 10:51 pm

Yes, but not only for the website! Here we are in Albania and I think that this rank is true. If you find me an other Dean like Shaska maybe you are right!

invictus

Post by invictus » Sat Sep 18, 2010 11:08 pm

Sorry bro I am in no position to evaluate Albanian universities, I wouldn't know. All i am saying is that their method of evaluation has no baring at the quality of a university thats all but if you feel that this is the case then let us know why. I think you need more then just a good Dean to make a great college.

Why is this Shaska so good ???
"If Hitler invaded Hell, I would make at least a favorable reference to the devil in the House of Commons." Winston Churchill

Phoenix
Supreme Member
Supreme Member

Arsimi shqiptar nuk do të rregullohet me këtë qeveri

Post by Phoenix » Tue Nov 16, 2010 10:02 pm

[quoteem]Dorëheqja
Dorëheqja e rektorit të Universitetit të Vlorës: Nuk pranoj të marr leje te ministri për të dhënë mësim jashtë

Kolegë, studentë dhe dashamirës,
Sot kam dërguar dorëheqjen time si rektor te ministri M. Tafaj.
Në kushtet kur arsimi në Shqipëri po shkatërrohet në mënyrë të organizuar, kur çdo gjë në arsim kontrollohet nga një kryeministër dhe një ministër të cilët s’e kanë idenë dhe janë plotësisht amatorë në arsimin e lartë, unë kisha vetëm dy alternativa; ose heshtjen për hir të Universitetit të Vlorës, ose kundërshtimin e hapur publik. Kjo e dyta, të cilën unë kam kohë që e kam zgjedhur, ka dëmtuar Universitetin e Vlorës pa masë gjatë kësaj kohe. Në këto kushte besoj se është në të mirën e Universitetit që zëvendësrektori Zhupa të marrë drejtimin. Unë do të vazhdoj të jem edhe më aktiv se më parë në punët e Universitetit dhe në aktivitetet e tjera politike dhe sociale në Vlorë.
Stafi i UV-së është kontaktuar privatisht që javën që shkoi për këtë vendim.
Dorëheqja është e bashkangjitur dhe lexon si më poshtë:
* Asnjëherë nuk kam ndërmend të kërkoj leje nga ju, pasi e konsideroj këtë fyerje të pozicionit tim si Rektor dhe cenim të autonomisë së universiteteve.
Mendoj se asnjëherë një rektor i zgjedhur me vota të lira nuk duhet të kërkojë leje nga një zyrtar i pazgjedhur. Mendoj se kjo është një mënyrë tjetër për të futur në kontrollin tuaj të plotë universitetet publike.
Duke qenë se filozofia ime mbi arsimin e lartë është totalisht e kundërt me filozofinë që keni ndjekur Ju dhe qeveria që ju përfaqësoni, duke qenë se ju dhe qeveria në mënyrë të ndërgjegjshme punoni kundër arsimit publik, duke e parë se ju dhe kjo qeveri në mënyrë sistematike keni mbështetur të paaftët, dhe duke pasur bindjen e plotë se arsimi në Shqipëri nuk do të rregullohet ndonjëherë me këtë qeveri, unë jap dorëheqjen e nga detyra e rektorit në Universitetin e Vlorës.
Të gjitha përgjegjësitë administrative kanë kaluar tek zv.rektori administrativ, dr. Eustrat Zhupa, i cili në rregulloren dhe statutin e Universitetit të Vlorës është personi i dytë në përgjegjësi pas Rektorit të Universitetit.
Virtus, Scientia, Veritas[/quoteem]

[quoteem]Publikohet letra e hapur: Shefi iku për shkak të një studenti që nuk i rriti mesataren

Ngjarjet nuk kanë të sosur në Vlorë. Mbas situatës së nderë në Dukat, në qytet një tjetër diskutim i madh ka përfshirë Vlorën por edhe gjithë Shqipërinë. E-mail-e të postuar, diskutime, akuza, thirrje për ndihmë, denoncime por edhe publikime të një liste të gjatë “akumulimesh” nga studentë, pedagogë e dashamirës së arsimit. Dje paradite, rektori i Universitetit të Vlorës “Ismail Qemali” ka dhënë dorëheqjen. Shkresën zyrtare e ka bërë publike në internet madje e ka dërguar te qindra e mijëra adresa elektronike. Rektorit Shaska i ka ardhur në majë të hundës me presionet, kontrollet e madje edhe me heqjen e së drejtës për të marrë rrogën, derisa nuk ka duruar më e ka shkruar të zezë mbi të bardhë të gjitha arsyet e largimit të tij nga posti i drejtuesit, administratorit të “Ismail Qemalit”. Në dokumentin zyrtar, ai i drejtohet me tone nënvlerësuese ministrit të Arsimit dhe Shkencës, duke mos pranuar kategorikisht ndryshimin në ligjin e arsimit të lartë, për të marrë leje te ministri në rast se rektori do të japë mësim në një universitet të huaj. Veç mosmarrjes së rrogës, rektori i Vlorës ka qenë nën trysninë dhe presionin e organeve të gjykatës dhe prokurorisë. Të gjitha këto evidentime janë bërë nga profesorë e studentë të universitetit, veç deklarimeve të Shaskës.
Letra e hapur

Në letrën e hapur të profesorëve të Universitetit të Vlorës thuhet se një gjykatës i ka shpallur luftë universitetit “Ismail Qemali” të Vlorës, duke përdorur për këtë strukturat shtetërore dhe organet gjyqësore ku ai vetë bën pjesë. “Kjo ka ndodhur sepse Universiteti i Vlorës nuk i ka njohur provimet që djali i tij ka dhënë në një shkollë private të panjohur, nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës. Kjo është dhe zanafi lla e kësaj lufte. Çështja ka shkuar deri në Gjykatën e Lartë, e cila me të drejtë ka pezulluar të gjitha veprimet që cenojnë universitetin tonë”, thuhet në letrën e hapur. Sipas profesorëve, paralelisht me këtë, gjykatësi ka vënë në lëvizje organet e prokurorisë që po persekutojnë dita- ditës stafi n e Universitetit me veprime abuzive, provokime dhe duke i penguar të bëjnë rregullisht detyrën e tyre. Të gjitha këto veprime arbitrare vënë në rrezik një institucion të arsimit të lartë, që mbrohet me ligj. Profesorët kanë deklaruar se këto vitet e fundit kanë qenë të shpeshta përplasjet e stafit pedagogjik të UV me njerëz që mbrojnë interesa të ulëta dhe janë kundër zhvillimit të arsimit të lartë në Shqipëri.
Dorëheqja

“Asnjëherë nuk do të ndërpresë veprimtarinë time shkencore, mësimdhënëse, apo profesionale në institucionet jashtë Shqipërisë. Asnjëherë nuk kam ndërmend të kërkoj leje nga ju, pasi e konsideroj këtë fyerje të pozicionit tim si rektor dhe cenim të autonomisë së universiteteve. Mendoj se asnjëherë një rektor i zgjedhur me vota të lira nuk duhet të kërkojë leje nga një zyrtar i pazgjedhur. Mendoj se kjo është një mënyrë tjetër për të futur në kontrollin tuaj të plotë universitetet publike”, thuhet në dokumentin e dorëheqjes së rektorit Shaska. Sipas tij, kjo qeveri në mënyrë sistematike, ka mbështetur të paaftët, duke pasur bindjen e plotë se arsimi në Shqipëri nuk do të rregullohet ndonjëherë me këtë qeveri.
Protestat

Edhe pse rektori Shaska ka deklaruar se tanimë nuk do të jetë në krye të universitetit dhe kompetencat i kanë kaluar zv.rektorit, studentët e profesorët kanë deklaruar se do të nisin protestat. Edhe tani, nëpërmjet medias elektronike deklaratat, akuzat, fyerjet por edhe diskutimi i largimit të rektorit Shaska është ende i nxehtë.
Sfond

Afro një vit më parë, në Universitetin e Vlorës, “Ismail Qemali”, u tha se nuk do të pranohej asnjë maturant që e ka mesataren nën 6. Në faqen zyrtare të këtij institucioni kishte dalë prej kohësh një lajmërim, ku thuhej që për të qenë pjesë e këtij universiteti të gjithë kandidatët duhet ta kishin mesataren e katër viteve të shkollës së mesme mbi 6.

Megjithëse Ministria e Arsimit dhe e Shkencës shpalli publikisht të hapur garën për të gjithë gjimnazistët që lënë bankat e shkollave të mesme, rektorati i Vlorës, Tanush Shaska, vendosi që për vitin akademik 2009-2010 të bënte seleksionime, duke kundërshtuar MASH-in.

“Asnjë student i çfarëdolloj dege qoftë, nuk do të pranohet me mesatare më të ulët se nota 6 , thuhej në lajmërimin e publikuar një vit më parë në faqen zyrtare të këtij institucioni.

Qëllimi i këtij vendimi ishte selektimi i studentëve që do të studionin për herë të parë gjatë vitit akademik 2009-2010, pra për të rritur cilësinë e universitetit. Mjaftoi ky argument që studentët e “prekur” nga ky fakt të ngriheshin në protesta të fuqishme, me pretendimin se po u mohohej e drejta për të ndjekur arsimin e lartë në këtë institucion. Protestat e tyre vijuan për disa javë me radhë, ndërsa pati edhe nga ata që u ngujuan në grevë urie, për të kundërshtuar vendimin e rektoratit.
Propozimi

Në mbrëmjen e datës 26 korrik 2008, në mbledhjen e radhës së senatit të universitetit “Ismail Qemali” të Vlorës, kryetari i senatit, Tanush Shaska, propozoi ndryshimin e emrit të universitetit nga “Universiteti Ismail Qemali i Vlorës” në “Universiteti i Vlorës”. Ky propozim ngjalli reagime të ndryshme si në media, tek studentët apo stafi akademik.

“Figura dhe vepra e Ismail Qemalit nuk nënvlerësohet nga fakti nëse një universitet ka ose jo emrin e tij. Ndoshta ne do të bënim më shumë për figurën e Ismail Qemalit sikur të siguronim disa fonde që disa prej studiuesve tanë, që po studiojnë fi gurën e tij, të fi nancohen nga shteti dhe universitetet”, ka thënë Shaska.

Dy vjet më parë, ai sqaroi se nuk duhet harruar që Vlora, Shqipëria janë ato me të cilat asnjë individ nuk mund të baraspeshohet. Sipas tij, fakti që u propozua ky ndryshim nuk do të thotë se po nëpërkëmbet emri dhe rëndësia e fi gurës së tij, sepse vetë historia e Vlorës është mijëravjeçare dhe asnjë individ nuk mund të jetë më i rëndësishëm se ky vetë qyteti.

LORINA MIXHA
SHPRESA MEZINI[/quoteem]

[quoteem]Profesorët: Gjykatësi ka vënë në lëvizje organet e prokurorisë që po persekutojnë dita-ditës stafin

Me anë të kësaj letre informojmë Presidentin e Republikës së Shqipërisë, Kryeministrin, institucionet shtetërore, përfaqësitë e huaja në Republikën e Shqipërisë, organizatat e huaja, organet e shtypit dhe opinionin publik për një situatë të paparë ndonjëherë në historinë e institucioneve akademike në botë.

Një gjykatës i ka shpallur luftë universitetit “Ismail Qemali” të Vlorës, duke përdorur për këtë strukturat shtetërore dhe organet gjyqësore ku ai vetë bën pjesë. Kjo ka ndodhur sepse Universiteti i Vlorës nuk i ka njohur provimet që djali i tij ka dhënë në një shkollë private të panjohur nga Ministria e Arsimit dhe Shkencës. Kjo është dhe zanafilla e kësaj lufte. Çështja ka shkuar deri në Gjykatën e Lartë, e cila me të drejtë ka pezulluar të gjitha veprimet që cenojnë universitetin tonë. Paralelisht me këtë, gjykatësi ka vënë në lëvizje organet e prokurorisë që po persekutojnë dita-ditës stafin e universitetit me veprime abuzive, provokime dhe duke i penguar të bëjnë rregullisht detyrën e tyre. Të gjitha këto veprime arbitrare vënë në rrezik një institucion të arsimit të lartë që mbrohet me ligj. Aktiviteti i prokurorisë po bëhet pengesë për ushtrimin normal të një funksioni publik dhe të një shërbimi për 10.000 studentë të Universitetit të Vlorës. Për hir të së vërtetës, Universiteti i Vlorës ka qenë vazhdimisht nën një presion të tillë dhe ky është një fakt publik i dokumentuar mirë. Këto vitet e fundit kanë qenë të shpeshta përplasjet e stafit pedagogjik të UV me njerëz që mbrojnë interesa të ulëta dhe janë kundër zhvillimit të arsimit të lartë në Shqipëri. Institucionet e Arsimit të Lartë mbrohen me ligj dhe nuk duhet të cenohen në asnjë mënyrë në forma të tilla abuzive dhe për interesa të padrejta të personave të caktuar, aq më keq nëse ata janë të veshur me pushtet. Ky është një precedent ogurzi, që mund të marrë përmasa më të mëdha dhe mund të përsëritet vazhdimisht për të mbytur me dhunë çdo përpjekje progresiste në zhvillimin e arsimit dhe në edukimin e brezit të ri. Stafi akademik i këtij Universiteti, si gjithnjë, është i vendosur të mos përkulet ndaj këtyre presioneve dhe të përdorë gjithë mjetet demokratike për të vendosur drejtësi dhe për të vazhduar punën për realizimin e misionit të tij të shenjtë. Nuk do të lejohet, në asnjë mënyrë cenimi personal i stafit të UV. Për këtë të gjithë janë të ndërgjegjshëm dhe e konsiderojnë si përparësi për veprimet e tyre në ditët e ardhshme.

...vijojnë firmat e 150 pedagogeve mbështetës të kësaj deklarate.[/quoteem]

Burimi: http://www.gazeta-shqip.com/

qiellikaltër
Honored Member
Honored Member

Post by qiellikaltër » Wed Nov 17, 2010 10:54 pm

Megjithate ky Shaska eshte po i njejti njeri qe para 2 vjetesh donte te hiqte emrin e I.Qemalit nga universiteti:

http://www.shekulli.com.al/news/49/ARTI ... 07-28.html
"Du t'jem zot, n'timen tok,
dje dhe sot, sot e neser."

Eleana

Post by Eleana » Sat Sep 08, 2012 6:58 pm

po c'me i mire mo,thjesht mund te jete me i klikuari ne web. -waiting-

Return to “Lajme”