"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

«Ujë burimi» apo «ujë ligatine»

Këtu mund të ndihmoni komunitetin me gjithfarë gjërash, si rilidhje me persona të caktuar, ndihmë për punë biznes etj

Moderator: ErjonH.

Post Reply
User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

«Ujë burimi» apo «ujë ligatine»

#1

Post by rrëqebull » Sat May 09, 2015 3:23 pm

Duhet të keni gjithnjë parasysh që sot ka shumë të huaj që e flasin Shqipen, sepse Vendi Ynë është përmbytur me organizata e "institucione" globaliste ku këta janë të punësuar; nuk është më si në të kaluarën, ku të huajt që flisnin Shqip numëroheshin në gishtat e duarve, prandaj bëni kujdes se kujt vendosni që t'i jepni hapësirë për të "diskutuar" [lexo: gërryer] apo për të "shprehur pikëpamje" [lexo: vjellë vrer] mbi kulturën tonë apo mbi çdo çështje tonën, sepse jo çdo shqipfolës në internet është Shqiptar.

Krahas të huajve, sot që interneti është i arritshëm nga kushdo, shqipfolësat që sulmojnë dhe manipulojnë të vërtetat e Shqiptarisë nëpër forume, janë edhe evgjitë, ciganë e "pakica" të tjera turanike që kanë urrejtje të vetvetishme ndaj Nacionalizmit Shqiptar.

Menjëherë sa dalloni që dikush po vjell vrer kundra Shqiptarisë (për shëmbull duke i bërë "greke", "serbe" e të huazuara të gjitha figurat e Mitologjisë Sonë) i maskuar si "shqiptar", duhet të mos i jepni as përgjigjen dhe as hapësirën më të vogël për të vazhduar misionin e tij gërryes e korroziv kundra Kombit Tonë [synimi i tyre është edhe që të përhapin rrëmujë duke shtrembëruar vetëperceptimin tonë dhe duke përçarë e pamundësuar mirëshkuarjen midis Shqiptarëve]. Ndaj tyre dhe vrerit të tyre duhet shpërfillje dhe ostracizëm i bashkërenduar nga ana e Shqiptarëve syshqiponjë. Dhënia e përgjigjeve ndaj shpifjeve dhe vrervjelljeve kundrashqiptare veçse i faktorizon ato.
***
Para nja disa viteve, atëherë kur sapo kishin shpërthyer zëniet midis shqiptarëve dhe kundrashqiptarëve poshtë videove në youtube, shkaktoi një bujë të madhe rasti i një magjypi që fliste Shqip dhe shante me fjalët më të ndyra të mundshme Adem Jasharin. Sjellja e këtij magjypi të maskuar si "shqiptar" shkaktoi një shtrembërim të vetëperceptimit dhe një valomë vetëurrejtjeje tek të gjithë shqiptarët që komentonin duke bërë që këta të fillonin në kor qarravitje me shprehje syleshe etnomazokiste të llojit «ne jemi e keqja e vetes», «na i bënë mirë serbët», «ne nuk bëhemi njerëz» e të tjera shfrytje të verbra vetëposhtëruese si këto. Dhe menjëherë pas demoralizimit që u shkaktoi magjypi shqipfolës, shpërthyen të gjithë në sherr me njëri tjetrin, shqiptarë kundra shqiptarëve, vëllezër kundra vëllezërve. Gjendja u përkeqësua aq keq, sa që as zbulimi i faktit që kundrashqiptari që kishte sharë Adem Jasharin ishte magjyp, nuk mundi ta ndalonte dot sherrin dhe ta shëronte përçarjen e krijuar prej tij.


..Tani paramendoni sa e sa raste të tilla ka nëpër internet, dhe sa e sa sherre midis shqiptarëve janë shkaktuar nga joshqiptarë shqipfolës.
Dhe kjo natyrisht është e pasqyruar edhe jashtë internetit. Mjafton shëmbulli i të gjitha atyre partive që janë themeluar nga jugosllavët dhe që sot, edhe pse kanë ndryshuar emër, në frymë janë ende kundrashqiptare dhe vazhdojnë të kryejnë, me mënyra të reja, misionin për të cilën u themeluan nga kundrashqiptarët (pushtimin e Shqipnisë dhe zhdukjen e Shqiptarëve).

Prandaj, gjëja më e gabuar është të marrim si të mirëqenë apo si të vetvetishëm pështjellimin, rrëmujën dhe ngarkesën kundrakombëtare me të cilat janë mbartur sot — si pasojë e veprimtarisë aktive të kundrashqiptarëve — shumica e dukurive që hasim në hapësirën tonë publiko-politike por edhe atë virtuale!

Duhet ta «shuajmë etjen në burim», jo në ligatinat e ndotura nga kundrashqiptarët shqipfolës apo nga shqiptarët syleshë që janë shtyrë prej tyre në grackën e vetëposhtërimit dhe vetëurrejtjes.

Shqiptari që «pi ujë burimi» e di që instinkti i çdo bashkëkombësi është për Solidaritet Kombëtar.
Atje ku ky instinkt është i ndrydhur apo krejt mungon, duhet kujdes, sepse këto janë shenja të veprimtarisë së kundrashqiptarëve shqipfolës apo të etnomazokistëve të rënë në grackat e tyre (dhe të cilët natyrisht duhen ndihmuar dhe nxjerrë e liruar prej atyre grackave).

User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

«ujë ligatine»

#2

Post by rrëqebull » Wed Jun 17, 2015 5:07 pm

Bëni kujdes se kujt vendosni që t'i jepni hapësirë për të "diskutuar" [lexo: gërryer] apo për të "shprehur pikëpamje" [lexo: vjellë vrer] mbi kulturën tonë apo mbi çdo çështje tonën, sepse jo çdo shqipfolës në internet është Shqiptar.

Krahas të huajve, sot që interneti është i arritshëm nga kushdo, shqipfolësat që sulmojnë dhe manipulojnë të vërtetat e Shqiptarisë nëpër forume, janë edhe evgjitë, ciganë e "pakica" të tjera turanike që kanë urrejtje të vetvetishme ndaj Nacionalizmit Shqiptar.

Menjëherë sa dalloni që dikush po vjell vrer kundra Shqiptarisë (për shëmbull duke i bërë "greke", "serbe" e të huazuara të gjitha figurat e Mitologjisë Sonë apo Veshjet Tona Kombëtare) i maskuar si "shqiptar", duhet të mos i jepni as përgjigjen dhe as hapësirën më të vogël për të vazhduar misionin e tij gërryes e korroziv kundra Kombit Tonë [synimi i tyre është edhe që të përhapin rrëmujë duke shtrembëruar vetëperceptimin tonë dhe duke përçarë e pamundësuar mirëshkuarjen midis Shqiptarëve]. Ndaj tyre dhe vrerit të tyre duhet shpërfillje dhe ostracizëm i bashkërenduar nga ana e Shqiptarëve syshqiponjë. Dhënia e përgjigjeve ndaj shpifjeve dhe vrervjelljeve kundrashqiptare veçse i faktorizon ato.
Ja një shëmbull emblematik i gërryerjes dhe vjelljes së vrerit ndaj Kulturës Sonë nga një pseudo-shqiptar (ose etnomazokist i dëndur dhe droguar me propaganda kundrashqiptare) në një forum tjetër ku flitej për `Ditën e Plisit`:
pseudo-shqiptar/etnomazokist wrote:ide e mire more gashi por kete nuk e kuptova ..cka lidhje plisi me bashkimin kombetar..duket pa lidhje..bashkim kombetar rreth plisit ????....

pyetja e pare qe duhet te shtrohet eshte '' a eshte plisi nje simbol kombetar shqiptar apo jo ''..te hapesh nje debat publik per dicka qe akoma nuk ka nje defenicion kombetar mua me duket dicka pa vend..

plisi eshte nje element i veshjes tradicionale shqiptare por nuk eshte nje simbol kombetar..une deri me sot nuk kam degjuar dhe lexuar diku qe ky elemet eshte simbol kombetar..per te qene element kombetar duhet qe te pakten pjesa dermuese e kombit ta kete pjese e veshjes se tij dhe e dyta te jete i veqante nga veshjet e fqinjeve dhe kombeve te tjere..nuk rezulton qe plisi eshte pjese e veshjes se pjeses dermuese te kombit shqiptar..jo me ne ditet tona qe kane bere qe plisi pothuajse te zhduket por as me heret plisi nuk ka qene pjese e veshjes ne pjesen dermuese te kombit tone..po , mund te themi qe pjesa dermuese e disa krahinave te shqiperise etnike e kane pjese te veshjes se tyre por asesi nuk mund te themi se pse e kane nje pjese e popullsise te na jete nje simbol kombetar..
problemi tjeter eshte '' a eshte plisi tipik shqiptar '' apo i ardhur '' si dhe me ngjashmerine me fqinjet apo kombet e tjera..pra a eshte plisi vetem nje element i kombit tone apo eshte edhe pjese e kombeve te tjera..une nuk po them shume gjera rreth kesaj prejardhje dhe ngjashmerie por vetem po te ve perpara faktin qe plisi nuk eshte autokton shqiptar..ok , mendohet se plisi i sotem e ka prejardhjen prej ilireve por harrojme se po plisi ishte pjese perberese e greqise se lashte para ilire..po te mos shkojme aq larg..shikojeni plisin e sotem qe perdorin malsoret ..shikoni me vemendje edhe plisin qe perdorin turqit..cili eshte ndryshimi..vetem ngjyra..nese tek turqit perdoret me ngjyre ndryshe nga e bardha tek shqiptaret perdoret vetem ne ngjyre te bardhe..a mund ta kene marre turqit prej nesh apo ne prej turqeve ???..une nuk e besoj se e kane marre turqit prej nesh..dihet fare mire qe ky plis eshte perhapur ne shqiperine veriove vetem pas pushtimit te perandorise osmane dhe kryesisht ne fund te shekullit te 18 dhe gjate shekullit 19..pastaj te mos permendim plisat e vendeve te tjera deri ne indonezi qe nuk kan asnje ndryshim me plisin tone..pra plisi nuk eshte nje simbol vetem i kombit tone por eshte pjese perberese edhe e kombeve te tjera..si rrjedhim duket e pakuptimte qe te shtrohet nje qeshtje e tille per ta festuar si nje dite te veqante per kombin shqiptar..nese do te ishte ne rrafshin global eh edhe mund te diskutohe por ne rrafshin tone kombetar asesi jo..

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4142
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: «Ujë burimi» apo «ujë ligatine»

#3

Post by Zeus10 » Wed Jun 17, 2015 7:45 pm

E lexova Rreqebull tek forumi tjeter, i dhashe dhe nje pergjigje ne ate forum, qe vertete e kam veshtire te shkruaj.
MALSORI wrote:ide e mire more gashi por kete nuk e kuptova ..cka lidhje plisi me bashkimin kombetar..duket pa lidhje..bashkim kombetar rreth plisit ????....
Ideja eshte, qe duke qene nje element i spikatur, i veshjes tradicionale, i bartur dhe provuar keshtu, per nje kohe te gjate nga breza te tere shqiptaresh, pavaresisht krahines apo klanit, ti shtohet simboleve kombetare, te cilet nga ana e tyre jane virtuale, kurse plisi, nje objekt real dhe i qenesishem, qe ka pasur nje simbolike domethenese per korpusin shpirteror te shqiptareve, ate te lirise.
pyetja e pare qe duhet te shtrohet eshte '' a eshte plisi nje simbol kombetar shqiptar apo jo '..te hapesh nje debat publik per dicka qe akoma nuk ka nje defenicion kombetar mua me duket dicka pa vend..
Cfare te shtyn ty te besosh, qe ky simbol, qe sipas te gjitha gjasave vjen qe nga lashtesia, nuk mund te perdoret si symbol kombetar?

plisi eshte nje element i veshjes tradicionale shqiptare por nuk eshte nje simbol kombetar..une deri me sot nuk kam degjuar dhe lexuar diku qe ky elemet eshte simbol kombetar..per te qene element kombetar duhet qe te pakten pjesa dermuese e kombit ta kete pjese e veshjes se tij


Dhe pjesa derrmuese e ka pjese te veshjes se tij, deri ne ate pike qe une nuk di ndonje krahine te banuar nga shqiptaret, qe nuk e ka pasur, qe nga kosovaret deri tek suljotet.
dhe e dyta te jete i veqante nga veshjet e fqinjeve dhe kombeve te tjere..
Une nuk di ndonje komb fqinj, ta kete plisin element te veshjes tradicionale ose qofte dhe element sporadic etnografik.

nuk rezulton qe plisi eshte pjese e veshjes se pjeses dermuese te kombit shqiptar
Kjo sepse thoni ju?
.jo me ne ditet tona qe kane bere qe plisi pothuajse te zhduket por as me heret plisi nuk ka qene pjese e veshjes ne pjesen dermuese te kombit tone..
Nuk mund te pretendosh, qe tradicionalja sot te shfaqet e fuqishme, ne nje shoqeri qe sheh me shume drejt kulturave te perparuara perendimore, por ne te kaluaren plisi ose qeleshja, ka qene e pranishme ne menyre te pamohueshme.
po , mund te themi qe pjesa dermuese e disa krahinave te shqiperise etnike e kane pjese te veshjes se tyre por asesi nuk mund te themi se pse e kane nje pjese e popullsise te na jete nje simbol kombetar..
ketu po bini ne kontradikte me veten, duke bere te pavlefshme ate qe keni shkruar me siper.
problemi tjeter eshte '' a eshte plisi tipik shqiptar '' apo i ardhur '' si dhe me ngjashmerine me fqinjet apo kombet e tjera..pra a eshte plisi vetem nje element i kombit tone apo eshte edhe pjese e kombeve te tjera..une nuk po them shume gjera rreth kesaj prejardhje dhe ngjashmerie por vetem po te ve perpara faktin qe plisi nuk eshte autokton shqiptar
Edhe nese eshte i ardhur, ai ka aq shume kohe ndermjet nesh, sa eshte bere pjese e shpirtit tone dhe eshte harruar kush ka qene bartesi original i tij. Ne fund te fundit, historia e njerezimit eshte plot e mbushur me shkembime te elementeve kulturor, qe per rastin e plisit nese do te ishte i huajtur, do te ishte nje element shume i qelluar per tu huazuar.
..ok , mendohet se plisi i sotem e ka prejardhjen prej ilireve por harrojme se po plisi ishte pjese perberese e greqise se lashte para ilire
Mesa di une, ai ka pasur funksion mbrojtes poshte helmetes metalike ne lufte. Ne mbarim te saj, prezenca e tij ne koke, tregonte qe lufta ishte fituar dhe kjo perkonte me lirine, prandaj plisi u be simbol i lirise ne Greqine e Lashte. Nuk besoj se eshte rastesi, qe pikerisht kete simbol lirie e adhurojne si te tille dhe shqiptaret e sotem.
..po te mos shkojme aq larg..shikojeni plisin e sotem qe perdorin malsoret ..shikoni me vemendje edhe plisin qe perdorin turqit..cili eshte ndryshimi..vetem ngjyra..nese tek turqit perdoret me ngjyre ndryshe nga e bardha tek shqiptaret perdoret vetem ne ngjyre te bardhe..a mund ta kene marre turqit prej nesh apo ne prej turqeve ???
Mos valle dhe greket e vjeter e huazuan nga turqit? Pikerisht ajo ngjyra ben diferencen, simbolika e saj e lirise.
.une nuk e besoj se e kane marre turqit prej nesh..dihet fare mire qe ky plis eshte perhapur ne shqiperine veriove vetem pas pushtimit te perandorise osmane dhe kryesisht ne fund te shekullit te 18 dhe gjate shekullit 19..pastaj te mos permendim plisat e vendeve te tjera deri ne indonezi qe nuk kan asnje ndryshim me plisin tone..pra plisi nuk eshte nje simbol vetem i kombit tone por eshte pjese perberese edhe e kombeve te tjera..si rrjedhim duket e pakuptimte qe te shtrohet nje qeshtje e tille per ta festuar si nje dite te veqante per kombin shqiptar..nese do te ishte ne rrafshin global eh edhe mund te diskutohe por ne rrafshin tone kombetar asesi jo.
Kjo nuk eshte e vertete, plisi eshte prezsent shume me heret, per aq sa larg mund te shkojne kerkimet tona per te nder shqiptare. Ai eshte pjese e nje uniforme shume unike, qe bartej kryesisht nga njerezit qe nuk rane nen pushtim Osman.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

Re: «Ujë burimi» apo «ujë ligatine»

#4

Post by rrëqebull » Wed Jun 17, 2015 8:54 pm

Po, e lexova përgjigjen tënde edhe pajtohem me ato që ke shkruar duke e mirëkuptuar edhe 'largësinë' dhe 'ftohtësinë' që ke mbajtur për ta kundruar çështjen nga një pikëpamje sa më asnjanëse. Sepse, sado të shumta, bindëse dhe të pakundërshtueshme qofshin faktet në mbështetje të burimorësísë dhe lashtësisë së Plisit, nëse këto pohohen në mënyrë tepër të "vrazhdë" për shijen e një etnomazokisti apo të një kundrashqiptari, në raste të tilla, siç edhe mund të lexohet nga komentet e atjeshme, fillojnë e kërcasin "kallëzimet penale" për «racizëm», «nacionalizëm» e madje edhe për «enverizëm»…
Dhe pikërisht në lidhje me këtë të fundit po dua të risjell një pjesë të përgjigjes që kam dhënë atje për të pastruar sadopak këtë «rërën retorike» që u hidhet në sy Shqiptarëve prej kohësh nga shumë "intelektualë" e "opinionistë" dhe që papagallohet edhe nga vet të pavetëdijshmit kudo:
Për të gjithë shqiptarët që duan të syshqiponjësohen, ia vlen të vihet në dukje një marrëzi retorike dhe mendimore që ka prekur prej disa kohësh një pjesë të madhe të hapësirave tona bashkëfjalosëse. Dhe kjo marrëzi retorike mund të zbërthehet kështu:

Parapohimi I: Meqenëse serbët/grekët mbrojnë interesin e tyre nacional
Parapohimi II: Dhe meqenëse serbët/grekët janë të liq
Përfundimi: Atëherë është veprim i lig/i gabuar të mbrosh interesin tënd kombëtar.

Yha! Ky është një trugomarizëm në shkallën më të epërme të mundshme, dhe pikërisht ky trugomarizëm qëndron edhe në themel të retorikës së kalbët që mund të përmblidhet si vijon:

Meqenëse Enveri mbrohej nga propagandat kundra-Enver,
atëherë Shqiptari që mbrohet nga propagandat kundra-Shqiptare është si Enveri!
Por fundja, nga njerëz që nuk dinë ende të dallojnë dot enverizmin nga nacionalizmi, nuk mund të presësh që të dinë të dallojnë Plisin nga fezi osman.

User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

Vetëbesimi është përgjigja ndaj akterëve dhe akteve kundrashqiptarë, dhe jo vetëurrejtja! Kurrqysh vetëurrejtja!

#5

Post by rrëqebull » Sat Jul 04, 2015 3:31 pm

«Ujë Burimi»: Vetëbesim
«ujë ligatine, ujëra të zeza»: vetëurrejtje

Ende pa u sqaruar se kush dhe përse e ka kryer këtë vrasje të çiftit çek, plasi vetëurrejtja gjithandej.

Së pari duhet thënë se kjo nuk është vetëm një vrasje njerëzish, kjo është edhe një 'vrasje' e Mikpritjes Shqiptare.

Pra, kushdo e pastë kryer atë akt kundra jetës së dy çekëve, ka kryer njëkohësisht një akt kundrashqiptar.

Mjafton kjo për të kuptuar se nuk ka asnjë arsye për të ndjerë turp kolektiv, pasi ne Shqiptarët nuk jemi "autorët", por jemi bashkëviktimë e këtij akti!

Dhe pikërisht kjo duhet të na ftojë që të gjithëve që të arsyetojmë me ftohtësi, për të shmangur rrëzimin në çfarëdo gracke të mundshme që mund të fshihet edhe pas një ngjarjeje të tillë dhe të kuptojmë mirë se demoralizimi ynë, si Komb, dhe ndjellja e ndjenjës së thellë të vetëurrejtjes dhe fajit kolektiv, siç po ndodh në këtë rast, është ndër synimet kryesore globaliste dhe të çdo kundrashqiptari. Kështu kanë vepruar kudo.

Me sa duket nuk paska mënyrë më të mirë për të nxitur vetëurrejtje tek Shqiptarët se sa kryerja e akteve që shkojnë tërësisht kundra Mendësisë dhe Traditës Shqiptare, pavarësisht se ato akte nuk mund kurrsesi t'i kryejë një Shqiptar.

Pra taktika demoralizuese kundrashqiptare është shumë elementare: Shqiptarët të turpërohen nga vetja duke marr përsipër kolektivisht faje që asnjëri prej tyre nuk do të kryente dhe që janë përjashtimisht të kryera nga etnomazokistët apo jo-shqiptarët në shërbim të drejtpërdrejt apo të tërthortë të kundrashqiptarëve.

Por ftesa për ftohtësi arsyetimi vlen edhe në lidhje me diçka tjetër:
ky fakt, që Shqiptarët janë të demoralizuar nga akte kundrashqiptare, që shkojnë kundra Traditës Sonë, tregon në të vërtetë se ne jemi ende Vetvetja. Fakti që ne nderohemi apo turpërohemi të gjithë së bashku bashkëndieshëm nga veprimet e bashkëkombësve tanë, tregon se Kombi Ynë është ende i shëndetshëm.

Mirëpo, mbëhitet vetëdijesimi i samëparshëm i të gjithë neve, për faktin se, pjesa më e madhe e gjërave kundrashqiptare që ndodhin në Shqipni, janë të planifikuara tjetërkund dhe të kryera nga njerëz që nuk përfaqësojnë asgjë shqiptare, prandaj nuk ka asnjë arsye për t'u ndierë fajtorë apo të turpëruar prej tyre; duhet veçse t'i dallojmë dhe t'i mbajmë të ndara dhe larg prej Kulturës Sonë, ashtu siç kemi bërë ndër shekuj.

P.S.
Në raste të tilla tek-tuk lexohen edhe përmendje të Enver Hoxhës, se "sa mirë ua bënte këtyre" etj.. Le mos të harrojmë që në shënjestër të Enver Hoxhës dhe viktimat kryesore të atij regjimi ishin vet Shqiptarët. E madje mbizotërimi i etnomazokistëve, në çdo fushë të veprimtarisë sonë e të hapësirave tona publiko-politike sot, varet pikërisht nga spastrimi dhe përndjekja që ai regjim u bëri Shqiptarëve.
Dhe këtu ia vlen të jepet edhe një krahasim tjetër: a ka kuptim të ndihemi të turpëruar për mbetjet komuniste etnomazokiste që kemi sot në politikë? A ka kuptim të ndihemi fajtorë ne Shqiptarët për veprimtaritë kundrashqiptare që ata kryejnë? Assesi!, sepse ata, si çdo etnomazokist i rëndomtë, nuk na përfaqësojnë, nuk përfaqësojnë Shqiptarësinë, por veç etnomazokizmin e tyre, kundrashqiptarësínë.

Të mendosh se Shqiptarët qenkan të përfaqësuar nga kundrashqiptarët dhe se u dashka që të ndiejnë faj e turp për veprimet e këtyre, është as më pak e as më shumë njësoj si të mendosh se ne Shqiptarëve na u dashka që të ndihemi krenarë për fitoret ushtarake të kundrashqiptarëve! (apo për shembull për fitoret sportive të serbëve, apo të etnomazokistëve që luajnë në "kombëtare" të huaja!) Kryekëput e njëjta marrëzi dhe e njëjta papjekuri mendimore!

E thënë edhe më thjesht: të sulmohesh nga etnomazokistët/kundrashqiptarët dhe të shash Shqiptariínë, është njësoj si «të digjesh prej qumështit dhe t'i frysh edhe kosit» apo njësoj sikur mos të ushqehesh më meqenëse në një restorant të caktuar t'u shërbyen gatime të neveritshme apo sikur të mos pish më ujë meqenëse tubacionet dhe rubinetat në shtëpinë tënde janë sabotuar dhe nxjerrin ujëra të zeza.
Pra është njësoj sikur dikush të ndihet fajtor apo i turpëruar për padrejtësinë, për grackën apo për pandershmërinë që po i bëhet nga një kundërshtar i tij! Nuk ka kuptim. Një rast i tillë tregon se ky dikushi e ka të zhvilluar ndjenjën dhe prirjen ndaj drejtësisë dhe ndershmërisë, por i mungon ajo e vetëbesimit! Dhe pikërisht këtu qëndron sulmi i drejtpërdrejtë apo i tërthorët i kundrashqiptarëve nëpërmjet palnifikimit , zbatimit apo edhe thjesht reklamimit të këtyre ngajrjeve: tek nxitja e humbjes së vetëbesimit tonë!
Prandaj, Bashkëkobmës, vetëdijesohuni! Mos e humbisni KOMB-BESIMIN për faj të veprimeve kundrashqiptare, sepse, kushdo i pastë kryer ato, në asnjë mënyrë nuk e përfaqëson Kombin Tonë, por veçse sulmin e ulët ndaj Nesh!
Image

User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

Re: «Ujë burimi» apo «ujë ligatine»

#6

Post by rrëqebull » Sun Jul 05, 2015 11:27 am

Image
HIPOKRIZIA E TURPËRIMIT SELEKTIV:
PËR KËTË, PO, QË DUHET T'JU VIJË TURP NGA VETJA

Si nuk organizoi njeri ndezje qirinjsh për këtë shqiptarushe? (jo se do të ishte ndonjë veprim kushedi se çfarë, por për krahasim me shfaqet patetike të histerisë kolektive që ndodhën dje).

Si nuk filluan të shpërthenin statuse me fjali të llojit "atë vogëlushe e vrava edhe unë" ashtu sikurse ndodhi për dy çekët? http://bit.ly/1fdd41p

Si nuk shpërtheu skandalizimi, dënimi dhe marrja përsipër e përgjegjësisë kolektive për të gjitha shkaqet që shpunë deri në këtë ngjarje?

Përgjigjja është fare e thjeshtë: sepse, në të vërtetë, simptoma e sëmundjes sonë si shoqëri, ajo për të cilën do të duhej vërtet që t'u vinte turp nga vetja të gjithë atyre që u "ndjenë të turpëruar" për një krim të rëndomtë për të cilin asnjë Shqiptar që nuk është pjesëtar organizatash kriminale nuk ka përgjegjësi, është pikërisht zhytja në këtë histeri kolektive selektive që shpërthen si me buton për dy të huaj ndërsa, nga ana tjetër, humbja e jetës së një vogëlusheje shqiptare shpërfillet tërësisht me ftohtësinë dhe heshtjen më totale.

Ajo për të cilën të gjithë këta turbo-histerikë fejsbuku duhet që të ndiejnë turp, është vetëurrejtja, urrejtja ndaj Shqiptarëve, që shfaqin sapo gjejnë rastin për të vjellë vrer mbi kombin e vet pa asnjë arsye; vetëurrejtja që shfaqin duke heshtur në mënyrën më të turpshme ndaj padrejtësive dhe krimeve që po kryhen ndaj Kombit Tonë.

‪#‎TURPËROHUNI_NJËHERË_NGA_HIPOKRIZIA_JUAJ‬

User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

Re: «Ujë burimi» apo «ujë ligatine»

#7

Post by rrëqebull » Sun Jul 05, 2015 11:29 am

E kuptoj shumë mirë histerinë e djeshme. Njerëzit nuk janë mërzit, se po t'ishin mërzit do të kishin reagu në të njajtën mënyrë edhe për shumë e shumë shqiptarë që vriten vazhdimisht dhe askush nuk çan kokën për ta.

Po flasim drejt, jemi ndiku prej gëzofit, ose prej gunës. Ata ishin zotërinj, të pasur, prandaj duhet vajtu sa ma shumë. Kallxojshin edhe fotografitë që ata ishin të parapamë për një jetë luksoze, kështuqë çdo sulm ndaj tyre është 3 herë ose 7 herë apo edhe deri 10 herë ma i randë se sa ndaj shqiptarëve.

Na shqiptarët jemi të parapamë për një jetë qençe, ose magjupçe. Ne konsiderohemi magjupë edhe kur kemi ngjyrën e bardhë. Ne kur vdesim jemi një copë mishi në rrezik për t'u kalb, prandaj duhet mbulu sa ma shpejt me dhe, ne vdesim si numra, të tjerët vdesin si emra.

Po dje ka ndodh një krim i randë, i tmerrshëm, kanibalizëm, etj. Ndërsa kur vriten shqiptarët nuk është kiështu, sepse ne jemi të ultë, qenë, magjupë, askush nuk ka nevojë të ndezë qirinj për ne. Për t'u ndezur qirinj për ne nevojitet të vriten një numër shumë i madh, p.sh. nja 20.000 vetë.

Vrasja e dy çekëve është shumë ma e randë se sa vrasja e shqiptarëve në të njajtin shtet në të njajtën kohë, sepse ata po bënin një jetë të lumtur dhe nuk është dashur t'ua ndërprejmë, kurse ne shqiptarët jemi mësuar me vdekje, e vrasje e viktima, etj, prandaj nuk qenka problem që të na vrasë dikush.

User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

Re: «Ujë burimi» (nacionalizëm, vetëbesim) apo «ujë ligatine» (globalizëm, vetëurrejte)

#8

Post by rrëqebull » Tue Jul 07, 2015 10:25 am

Vetëurrejtja është zvetënim dhe kjo do të thotë se ata që shajnë dhe urrejnë vetveten në të vërtetë veçse bllamburisin në errësirën e pavetëdijes së tyre si milingona të cilave u janë këputur brirthat (antenat) sepse kuptimi i shkronjëpërshkronjshëm i fjalës `zvetënim``është 'dalje nga vetvetja, braktisje e vetvetes' e madje 'mungesë e vetvetes', pra këta nuk kanë as çfarë të shajnë e të urrejnë.
(Janë si pula të rrjepura që duan t'i këpusin pendët vetvetes pa pasur as sqep).

Dhe nëse njerëzit që s'kanë 'vetvete' dërdëllisin se shqiptarët e një krahine të caktuar apo i gjithë Kombi na qenkan "problem", vetvetiu na tregojnë se cila është zgjidhja në çdo rast problematik, sepse vlen përpikërisht e kundërta e asaj që këta zvetënuaraqë llomotisin, pra zgjidhja ndaj çdo problemi është: më shumë Dukagjin (në këtë rast), më shumë Shqipni, më shumë Shqiptarësí (në çdo rast)!


Ta ngatërrosh zgjidhjen me problemin, siç bëjnë vetëurrejtësat, do të thotë të jesh me mangësi të thella arsyetimore dhe botëkuptimore dhe prandaj kavia më e duhur për eksperimentet e globalistëve që janë në kërkim të metodave të reja të mundshme që mund të përdorin për ta demoralizuar kombin që kanë në shënjestër në mënyrë të tillë që të pranojë, "zgjedhë" dhe kryejë zhdukjen e vet "me dëshirë", me thjeshtësinë më të madhe dhe me ndërhyrjen më të vogël nga jashtë. Nuk ka spektakël më argëtues për globalistët se sa ai që u japin etnomazokistët me sjelljet e tyre vetëshkatërruese.

Edhe këtu vlen i njëjti kriter, që ata që nuk janë të mësuar që t'i dallojnë drejtpërsëdrejti gjërat e duhura, të paktën të mund t'i dallojnë ato tërthorazi, për kontrast: e drejta dhe e mira për ne Shqiptarët janë gjithnjë e kundërta e asaj që duan dhe propagandojnë globalistët (dho çdo kundrashqiptar tjetër).
Globalistët dhe gjithë kundrashqiptarët duan më pak Shqipni, më pak Shqiptarë, e më pak Shqiptarësí?
Atëherë zgjidhja është më se e qartë: e drejtë dhe e mirë do të thotë: më shumë Shqipni! më shumë Shqiptarë! më shumë Shqiptarësí!

Post Reply

Return to “Ndihme per komunitetin”