"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Ilire, Maqedone dhe Helene.

Këtu mund të flisni mbi historinë tonë duke sjellë fakte historike për ndriçimin e asaj pjese të historisë mbi të cilen ka rënë harresa e kohës dhe e njerëzve.

Moderators: Arbëri, Strokulli

Post Reply
User avatar
ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2113
Joined: Sun Jun 28, 2009 7:57 pm
Gender: Male
Location: Prishtinë (Prima Justiniana)
Contact:

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#46

Post by ALBPelasgian » Sat Nov 07, 2009 9:15 pm

alfeko sukaraku wrote:faktikisht thenia e Isokratit mbetet nje nga nyjet me te fuqishme te zbardhjes se "rraces greke".

GREKET JANE ETA QE MARRIN PJESE NE SHKOLLIMIN GREKE... ka thene Isokrati ,edhe ketu lidhet me se qarti historia me Leken qe mesoj "gjuhen greke" ne shkolle edhe me te jatin qe quhej barbare sepse nuk u shkollua ne greqisht.

Thiven per sa kohe e njeh historia e njeh per shqipfolse,ashtu si edhe sote.

Alfeko a mund ta gjesh dhe ta sjellësh për forumin këtë pasazh të Isokratit, mundësisht tekstin në anglisht dhe krah tij edhe atë greqisht. Këtë pohim të Isokratit e kam lexuar të cituar tek Elena Kocaçi mirëpo ajo s'i kishte dhënë fare referencat.
Ne sot po hedhim faren me emrin Bashkim,
Qe neser te korrim frutin me emrin Bashkim!

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3794
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Maqedoni

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#47

Post by Arbëri » Sat Nov 21, 2009 3:26 am

Sturmgewehr wrote:ndonje Sqarim reth kesaj?????


The Byzantine historian Michael Ataliota recorded the migration of
Albanians into the region of today's Albania around 1043 AD when a few
thousands of Byzantine mercenaries and their families, who were
previously brought as Arabian slaves from the Caucasus to Sicily, were
settled on the other side of the Adriatic Sea.

(Michael Attaliota: Historia, Corpus Scriptorum Historiae Byzantinae. Impensis)


disa qe meren me propagand anti Shqiptare thaun se shqiptaret i kan sjell per her te par ne Ballkan ne 1043 AD prej Kafkazit kete fakt e poston cdo i treti Grek ose Slavv qe din gjysmen e alfabetit edhe nuk kam se kush te ma sqaroje ceshtjen e kesaj????


poashtu edhe kjo:

Image

Zeus10 Mendimi jot reth kesaj qe kam postuar une, reth asaj punes se Kavkazit nepermjet sicilis edhe keti dokumenti qe nuk e mar vesh.
Ja edhe një shpjegim nga Aleksandar Meksi në lidhje me Kaukazin ,
Shqiptaret dhe Albania e Kaukazit

Shkruan : Aleksander Meksi

Në këto 100 vjetët e fundit kur historia shumë shpesh është në shërbim të politikave afatshkurtër, ajo është keqpërdorur sidomos në Ballkan, ku interesat e shteteve të krijuara më përpara nëpërkëmbin ato të popujve fqinj. Nuk kursehen në këtë betejë, gjithnjë të humbur pa e nisur, për të përdorur “teza”e “argumente historike”, për të ngritur teori dhe rivendikime territoriale në dëm të të tjerëve.
Një teze e tillë është ajo mbi ardhjen e shqiptarëve nga Kaukazi, diku nga shekujt X-XI meqenë se athere përmendemi për herë të parë me emrin albanoi-arbanoi në trojet e sotme në burimet bizantine. Përgjithësisht historiografia shqiptare dhe jo vetëm ajo, e ka refuzuar këtë pseudoteori në mënyrë intuitive pa i hyrë në brendësi të dhënave historike që lidhen me albanët e Kaukazit. Për ne, me të drejtë ka mjaftuar teza e prejardhjes ilire dhe autoktonia e shqiptarëve, vazhdimësia e gjuhës dhe të qenit e saj indoeuropiane, që vërtetohet nga shumë disiplina.
Pavarësisht nga sa shprehëm më sipër na u duk me interes të hetojmë kush janë albanët e Kaukazit, ku jetonte ajo popullsi, pra ku shtrihej shteti i tyre, çfarë thotë historia për ta,gjuhën e tyre dhe cili ishte fati historik i tyre.
Përmendja e parë e tyre është në betejën e Gaugamelës në vitin 331 para Krishtit kur ata u reshtuan së bashku me persët kundër ushtrisë së Aleksandrit të Madh. Ata përmenden si një popull pranë Armenisë dhe Iberisë (Gjeorgjia), pra si një entitet politik i rëndësishëm i rajonit të Kaukazit. Për ta ka përmendje të vazhdueshme ndër burimet greke dhe romake por dhe ato armene, bizantine, arabe nga shekulli i I-rë deri tek shekulli i VIII-të e më vonë. E megjithatë për këtë popull njihen pak gjëra. Ka pak dëshmi gjuhësore, pak të dhëna arkeologjike (Mingeçam-Azerbajxhan). Në se kanë patur një leteraturë ajo sot është e humbur, kanë mbijetuar vetëm alfabeti dhe pak mbishkrime të fragmentuara e që presin zbërthimin.
Gjatë dhjetëvjeçarëve të fundit janë kryer mjaftë studime për këto probleme dhe në përgjithësi për historinë e gjuhët e popujve antikë të rajonit të Kaukazit, të nxitura edhe nga probleme territoriale ndërmjet shteteve të krijuara rishtas pas viteve ’90. Po kështu ndërkohë janë botuar në disa gjuhë burimet historike si dhe janë studiuar ato në mënyrë krahasuese dhe të përbashkët . Po ashtu nuk mungojnë monografitë për historinë e vjetër të popujve të Kaukazit dhe po aq për albanët.
“Çuditërisht” në të gjitha botimet e burimeve dhe studimet për rajonin, dhe në mënyrë të veçantë në ato për albanët dhe Albaninë e Kaukazit, askush, dmth. as dhe një studiues nuk merret dhe as nuk i ka shkuar në mendje që të gjejë lidhje ndërmjet tyre dhe shqiptarëve, sepse ato as që ekzistojnë. Albanët e Kaukazit, si një popullsi dhe shtet pëmenden gjithnjë krahas armenëve dhe iberëve (gjeorgjianët) me emra të ndryshme sipas gjuhës së burimeve : greqisht-alvania; latinisht-albania; armenisht-aluank; gjeorgjianshe-rani; siriane-aran; medo-persisht-ar(r)an; arabisht-arran. Eshtë me interes e dhëna e Stefan Bizantinit i cili thotë se ata janë arianoi, me sa duket termi fillestar aran, prej nga nën influencën e armenishtes kemi alvan-aluan prej nga rrjedh greqishtja alvanoi.
Për gjuhët e popujve të Kaukazit Straboni thotë se në qytetin tregtar Dioskuride (Suhumi i sotëm) fliteshin 70 gjuhë sepse aq tribu bënin tregëti aty, shifër që tjerë e shpien në 300 e më tej akoma udhëtari arab al-Masudi thotë se janë aq shumë popuj që vetëm zoti mund ti numëroj. Për albanët Straboni (Libri XI,4) na tregon se kanë një mbret por që janë 26 grupe etnike me gjuhën e vet secili, dhe se ata nxjerrin nën armë 60000 këmbësorë dhe 22000 kalorësa (me kaq përballën Pompeun). Sot aty fliten gjuhët indoeuropiane, altaike, semitike e kaukaziane (me shumë nëngrupe, një prej të cilëve gjuhët lezge). Për gjuhën e albanëve kemi alfabetin me 52 shkronja, pak mbishkrime, emrat e muajve, fjalë jo armene në historitë e herëshme të armenëve (shek. VII-X), nga të cilat rezultojnë elementë të gjuhës me studimin e të cilave gjehen lidhje me atë të Gargark-ve, duke e futur kështu në grupin e gjuhëve lezge dhe i gjehen lidhje me gjuhën e sotme të etnisë Udi që banon sot në dy fshatra: Vartashen dhe Nidzh, jo shumë larg vendbanimit ku janë bërë gërmimet arkeologjike të sipërpërmendura dhe janë gjetur mbishkrimet e gjuhës albane.
Ndër dëshmitë e vjetra kemi “Historinë e Armenëve” të Moise Khoren-it ku përmenden faktet e njohura për Aluan – Alvank, si dhe që në kohën e perandorit Theodos (fundi i shek. IV), Mesrop Mashtoc shkon tek Iberët dhe ju krijoi shkrimin, pastaj tek Alvanët pranë mbretit të tyre Arsralen dhe peshkopit Jeremia ku me ndihmën e përkthyesit Beniamin krijoj për ta shkronjat për këtë gjuhë të Gargarat’si, guturale, të ashpër, barbare, të ngjirur. Të njëjtat të dhëna jep dhe historiani i shekullit VII Movses Kalankatuaci, në veprën e tij “Historia e Aluank”, shkruar në shekullin VII dhe vazhduar në shekullin X nga Movses Daskuranci (mundet kryeprifti i Aluank).
Përsa i përket territorit të fiseve të ndryshme (në antikitet ishin 26) që përbëjnë albanët (aluank) ai shtrihej sipas të dhënave të shumicës të burimeve historike nga shpati jugor i pjesës lindore të vargmalit Kaukaz deri në lumin Kurr që derdhej në detin Kaspik duke patur në jug (në territoret në krahun e djathtë të lumit) Armeninë dhe në perëndim Iberinë. Gjatë shekujve shteti i tyre ka patur shtrirje edhe më të madhe, duke u përfshirë në territore të Armenisë dhe të tjera. Sot këto territore gjeografike bëjnë pjesë në Azerbaixhan.
Së fundi duhet të flasim për fatin historik të Aluanëve (Albanëve të Kaukazit). Ata dalin që në fillim si një etni e rëndësishme në rajon dhe si një bashkëbisedues i rëndësishëm për romakët, të cilët kuptuan aspektin më karakterizues të tyre si njerëz të kufirit ndërmjet sub-Kaukazisë dhe nomadëve të veriut (Hunët dhe Skithët), çka kontribuoi për dhënien e një rëndësie vendit të albanëve, në kontaktet e perëndimit me vendasit. Këto kontakte filluan me grekët dhe vazhduan me Romën, Bizantin dhe persët, që ndërkohë zvogëlonin vendin e Albanëve (Aluanve) në rajon, për t’u pasuar me arabët, me të cilët merr fund pavarësia e tyre që shënon dhe fillimin e një procesi ende të paqart për studiuesit, atë të çthurjes dhe tjetërsimit kulturalo-etnik që do t’i zhduki ata si komb nga hapësira e Kaukazit dhe nga skena e Historisë. Persët e sidomos arabët krijuan njësi administrative më të mëdha në të cilat albanët me gjithë rolin parësor të tyre nuk qenë në gjendje të afirmohen si komb përtej territorit fillestar të tyre. Në këtë mënyrë shtrirja e nocionit gjeopolitik Aluan-Alban nuk u pasua me mbijetesë në kushtet e pranisë së presionit apo shtytjes ideologjike-kulturore arabe.
Nga kjo tablo kuptohet se nuk ekziston as lidhja më e vogël ndërmjet shqiptarëve (albanitë-arvanitë) me aluanët (albanët e Kaukazit). Lidhja e tyre ka qënë dhe mbetet e sajuar apo e kërkuar dhe keqdashëse. Aq më tepër kjo, përderisa as dhe një, përsërim këtë, studiues i Aluanëve dhe i popujve të Kaukazit, gjatë më shumë se një shekulli nuk i ka shkuar në mendje për një lidhje të tille sepse realisht ajo absolutisht nuk ka ekszistuar.
Paris 18 janar 2006
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3794
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Maqedoni

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#48

Post by Arbëri » Sun Nov 22, 2009 9:56 pm

1913
Wadham Peacock:
The Wild Albanian
..the men who marched to Babylon, Persia, and India were the ancestors of the Albanians; and Epirus and Illyria shared in the anarchy which followed the death of the great conqueror (Alexander, The Great), who has himself been claimed as a Shkypetar, and with considerable justice."
http://www.albanianhistory.net/texts20_1/AH1913_7.html
Last edited by Arbëri on Wed Nov 25, 2009 3:44 am, edited 2 times in total.
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3794
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Maqedoni

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#49

Post by Arbëri » Mon Nov 23, 2009 4:33 am

Heronjët “Grek“ :)
Image
Image
Image


HOUGHTON MIFFLIN COMPANY - 1920

[At The Peace Conferance]
Page 346:



"Venizelos advanced the famous theory of national consciousness as the test of nationality..."One may be temped", he said, "to raise the objection that a substantial portion of the Greek population uses ALBANIAN as its mother tongue, and is, consequently, in all probability, of Albanian orgin.."

"It may be useful to add that the present vice-president of Greek Ministerial Council, Mr Repoulis; the commander-in-chief of the Greek army, General Danglis; the commander-in-chief of the Naval forces and Minister of Marine, Admiral Koundouriotis; and the majority of the crews of the Greek navy, speak ALBANIAN as their mother tongue"
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#50

Post by Patush » Wed Nov 25, 2009 1:14 am

Image

The history and antiquities of the Doric race, tr. from [Die Dorier] by H ... By Carl Otfried Müller


Shume te veshtire e kam ta kuproj se qfare do te thote ky njeri me emertimin "Grek" sipas tije te gjithe e kan prejardhjen nga Iliria por pastaj i ngaterron dhe thote te gjithe jane "Greke"!

Ndersa per dorianet thote

Image

Image

Image

Emathia, krahina me e bukur e ktij shteti (cilit shtet) e banuar nga Pelazget ........ te ardhure nga Thesalia. Prandaj dialekti ishte i mbushur me fjale primitive "Greke" te cilat nuk ishin sjellur ketu na familja mbreterore ( te cilet ishin Hellen, nga prejardhja ose nga menyra e administratimit).
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

User avatar
ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2113
Joined: Sun Jun 28, 2009 7:57 pm
Gender: Male
Location: Prishtinë (Prima Justiniana)
Contact:

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#51

Post by ALBPelasgian » Wed Nov 25, 2009 10:30 am

Patush, materialet e postuara nga ju s'po hapen fare?
Ne sot po hedhim faren me emrin Bashkim,
Qe neser te korrim frutin me emrin Bashkim!

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#52

Post by Patush » Wed Nov 25, 2009 1:34 pm

ALBPelasgian wrote:Patush, materialet e postuara nga ju s'po hapen fare?
Po tesh albperlasgian a mundesh me i pa?
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

Picasso`
Senior Member
Senior Member
Posts: 146
Joined: Thu Aug 06, 2009 12:18 am
Gender: Male

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#53

Post by Picasso` » Wed Nov 25, 2009 3:24 pm

E ka dikush dokumentin e Ana Komnines qe flet mbi shqiptaret si rebel dhe kryengrites kunder te atit te saje ?

Ne cfar do forme, nuk prish pune..

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4157
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#54

Post by Zeus10 » Wed Nov 25, 2009 3:32 pm

Picasso` wrote:E ka dikush dokumentin e Ana Komnines qe flet mbi shqiptaret si rebel dhe kryengrites kunder te atit te saje ?

Ne cfar do forme, nuk prish pune..
Image
Image
Image
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#55

Post by Patush » Wed Nov 25, 2009 5:50 pm

A History of Greece: The Greek revolution, pt. 1, A.D. 1821-1827 edited by Henry Fanshawe Tozer

Image
Image
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3794
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Maqedoni

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#56

Post by Arbëri » Fri Nov 27, 2009 3:04 am

Dekanatit të Fakultetit të Historisë dhe të Filologjisë të Universitetit Tiranës
19/05/2009 KËRKESË

Dekanatit të Fakultetit të Historisë dhe të Filologjisë të Universitetit Tiranës


Unë i nënshkruari Niko Stylos, lindur e rritur në Çamofshatrat e Prevezës dhe prej vitit 1973 me banim në Gjermani, pas një pune shumëvjeçare në përpjekje për të dëshmuar se arvanitasit, d.m.th. folësit e dialektit shqip në Greqi, janë banorë të stërlashtë të këtij vendi dhe jo emigrantë para pak qindravjeçarësh, siç na do krahu zyrtar grek, u mora me mbishkrimet e palexueshme parakristiane të hapësirës së sotme të ashtuquajtur greke. Mbishkrime, që janë gjetur dhe gjenden vazhdimisht në vende, që banohen nga arvanitët dhe për të cilat studiuesit grekë jo vetëm që pranojnë se nuk janë greke, por vijojnë të mbështetin se gjuha e tyre është e panjohur.

Si njohës i mirë i gjuhës greke, apo më mirë si njohës i gjithë trajtave të folura dhe të shkruara, domethënë dimotikes (greqishtes popullore), katharevusës (greqishtes ish zyrtare), kishtares dhe greqishtes së lashtë, nga fjalët shumta shqipe, që gjejmë te shkrimtarët e lashtë grekë me përkthimin e tyre dhe për të cilat ndërsa konsiderohen të huaja, sistematikisht shmanget të thuhet cila është kjo gjuhë, jo vetëm u sigurova se arvanitasit janë një popull i lashtë, po edhe u binda se të thënat zyrtare të universitetit të Athinës i janë përshtatur propagandës etnike greke.

Me këtë besim dhe përpjekje shumëvjeçare arrita me dialektin tim amtar të gjuhës shqipe të lexoj shumë prej këtyre mbishkrimeve dhe jo vetëm nga hapësira e sipërpërmendur greke, por dhe jashtë saj, e konkretisht nga Italia dhe Turqia dhe më 2003 qarkulloi në Athinë libri im “Elemente prehistorikë në tekste shumë të lashta shqipe”, i cili në përkthim me titullin “Historia e shenjtë e Arvanitëve” qarkulloi në Prishtinë, botuar nga MKRSÇJR, Departamenti i çështjeve Jorezidente.

Meqë problemi i leximit të këtyre mbishkrimeve, që një sërë studiuesish mbështetin se janë shkruar në gjuhën shqipe, ka si pikënisje alfabetin apo më mirë alfabetet dhe kryefilli fjalët, që nuk gjenden në fjalorët e sotëm të shqipes zyrtare, u ktheva në tekste dhe fjalorë të ndryshëm më të vjetër ku kemi fjalë dhe germa, si p.sh. ϋ që përdor Marko Boçari dhe të cilën Dhaskal Todri e shkruan , që na ndihmojnë të lexojmë mbishkrimet e lashta të quajtura të palexueshme.

Në përpjekjen për të sjellë më afër studiuesit apo më mirë të jap mundësinë e përdorimit të fjalëve të shkruara me alfabete më të vjetra, më 2007 qarkulloi në Tiranë libri me titull “Fjalori i Marko Boçarit”, ku përveç një punimi, që le ta quajmë hyrje në problemet e alfabeteve të gjuhës shqipe, është transkriptuar edhe pjesa shqip e këtij fjalori me alfabetin sotëm. Veç kësaj prej shumë kohe merrem me Fjalorin Greqisht-Shqip të Panajot Kupitorit, ku për shkak të germave më të shumta që ai përdor, kam aritur në një lloj qorrsokaku dhe pres përgjigje në ndihmën, që kam kërkuar nga albanologë të ndryshëm mbi këtë problem.

Me qënë se konstatoj se synimi i organizmave zyrtare greke është zhdukja me kohën e dialektit arvanitas, i cili mund të them me pikëllim të madh, që ndodh jo thjesht nga shkujdesja e plotë, por edhe prej shpërfilljes nga pala shqiptare, në një përpjekje të fundme do të doja t’ju lutesha dhe natyrisht jo që të njihni veprën time të shkruar, por të tregoni të paktën një çikë interes jo vetëm për veprat e panjohura të arvanitasve, por edhe të përfshini në fjalorin e madh përmbledhës edhe fjalët shqipe të këtij dialekti, se unë personalisht e ndjej për turp që fjalë, të cilat i gjejmë në apominaret e shkruar të Anastas Kulluriotit, fjalë që i pagoi me jetën e tij për luftën e nxënies së kësaj gjuhe, Akademia e Shkencave e Shqipërisë t’i ketë mënjanuar.

Nuk e di nëse është shumë, që duke mos qenë qytetar shqiptar të kërkoj ngritjen në Universitetin e Tiranës të Katedrës së Arvanitologjisë (Αρβανιτολογίας), por pa droje si arvanitas dhe madje si çam i diasporës, ju kërkoj të përfshini në punimet diplomatike dhe didaktorike të universitetit tuaj edhe tema shkrimtarësh që kanë shkruar në të shkuarën në dialektin arvanitas, nga që në këtë kohë janë tepër të shumtë fëmijët e emigrantëve në Greqi me njohje të përkryer edhe të gjuhës greke.

Niko Stylos

Email:.N.Stylos @ t-online.de
http://www.gazetametropol.com/tekst.php?idt=59315
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#57

Post by Patush » Fri Nov 27, 2009 4:53 am

Image



Image




Duke ardhure ne kete perfundim qe Maqedonet ishin Ilir ose Thrakas autori vazhdon me citime nga shkrimtare te vjeter (Heredoti) per te gjetur prejardhjen e tyre te sakte, dhe vjen ne kete perfundim.

Image


Po ashtu dhe Thesalet dalin po te njejtes rrace.
Image

Ndersa per Epirioted thote se a e veshtire ti dallosh nga Ilired edhe pse ato jane me gjak """""Grek""""!! por qe quhen barbare nga """"Greket""".
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

Picasso`
Senior Member
Senior Member
Posts: 146
Joined: Thu Aug 06, 2009 12:18 am
Gender: Male

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#58

Post by Picasso` » Fri Nov 27, 2009 2:56 pm

Kur Turqit i quajne shqiptaret Arnaut? Ne cilen shekull? Sepse ne shekullin e 15, ata evidentohen si Avanit, dhe vilaeti i tyre Arvanit Vilayet.

User avatar
ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2113
Joined: Sun Jun 28, 2009 7:57 pm
Gender: Male
Location: Prishtinë (Prima Justiniana)
Contact:

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#59

Post by ALBPelasgian » Fri Nov 27, 2009 3:11 pm

Picasso` wrote:Kur Turqit i quajne shqiptaret Arnaut? Ne cilen shekull? Sepse ne shekullin e 15, ata evidentohen si Avanit, dhe vilaeti i tyre Arvanit Vilayet.
Picasso, Kristo Frasheri tek 'Lidhja Shqiptare e Prizrenit' thote se ne dhjetevjecaret e pare te pushtimit turk te Shqiperise, ata perdoren keto trajta emrash per te shenuar vendin tone Arnavud-ili ose Arvanija ose Arvanid. Besoj, se me emrin Arnaut filluan te na quajne pak me vone, supozoj kur njohen me shume karakterin-historine e ketij populli (edhe pse ata bene cmos ne shekujt e mepasme per ta zhdukur kete histori). Ne nje shkrim qe pat postuar ketu Arta apo Zeusi (sme kujtohet mire) thuhej se Arnaut do te thote AI QE SKTHEHET ME, duke iu referuar forces se pathyeshme te shqiptareve ne lufte.

Ne librin e Skender Rizajt gjendet nje shpjegim goxha interesant (e ke ne gjuhen angleze):
The synonym ARNAVUD - AR-NA-V(U)-D derives from botanist, agrokulturalist, gardener. Three emperors of the Hittite Empire (in the second millennium B.C) by this name.
Ne sot po hedhim faren me emrin Bashkim,
Qe neser te korrim frutin me emrin Bashkim!

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4157
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Ilire, Maqedone dhe Helene.

#60

Post by Zeus10 » Fri Nov 27, 2009 5:05 pm

Une nuk e njoh gjuhen turke dhe morfologjine e saj , por me intuite mendoj se Arnaut duhet te jete forma turke e fjales Arbanit, qe eshte dhe emri yne tradicional.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Post Reply

Return to “Historia e Shqiperise”