"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

Këtu mund të flisni mbi historinë tonë duke sjellë fakte historike për ndriçimin e asaj pjese të historisë mbi të cilen ka rënë harresa e kohës dhe e njerëzve.

Moderators: Arbëri, Strokulli

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3774
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Shkup

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#16

Post by Arbëri » Sun Jan 31, 2010 12:52 pm

Manastiri "Shën Biguri" Dibër, është i shqiptarëve

Branko Panov është historian i Maqedonisë i cili e ka shkruar Historinë Mesjetare të Maqedonisë dhe ai vetë duke u bazuar në dokummentet arkivale vërteton se Blazhja dhe maqedonët e tij kur erdhën në Ballkan e pranuan krishterizmin nga shqiptarët (Arbërit) dhe më vonë, shqiptarëve ua uzurpuan edhe kishat, sepse këta erdhën nga Karpatet si egërsira, paganë dhe të pa fe.
Pasi është djegur e shkatërruar nga sllavët, Shën Biguri është rindërtruar në vitin 1018, përsëri nga arbërit në kohën kur Kisha e Krishterë ishte ndarë në ate të Perëndimit me qendër në Romë dhe të Lindjes më qendër në Konstantinopol. Ky ka qenë kapërcimi i sh.X-XI kur trevat shqiptare ishin nën juridiksionin kishtar të tri kryepeshkopatave: Naupaktit, Durrësit dhe Ohrit. Kjo e fundit edhe e përmbëlidhte numrin më të madh të peshkopatave shqiptare dhe kishte nën vete edhe selitë peshkopale të Prizrenit,Shkupit, Dibrës, Kërçovës, Përlepit, Devollit, Kolonjës Manastiritt etj. Ndarja përfundimtare dhe zyrtare e kishës (1054) në Katolike dhe Ortodokse i detyroi shqiptarët të ndahen në mes të këtyre dy qendrave të mëdha të botës së krishterë. Duke u nisur nga kufinjtë e dioqezës së Tivarit, Kisha Katolike depërtoi në thellsi, në drejtim të Lindjes( Dardanisë) dhe të Jugut (Principata e Arbërit). Në vitin 1204 burimet historike flasin për ekzistencën e selive peshkopale katolike në Prizren, Shkup e Dibër. Shtrirja e ritit katolik në viset e Dardanisë me kryeqytet Shkupin (kufiri I të cilës shtrihej deri në malin Bukovik mes Gostivarit e Kërçovës), toka të banuara këto kryesisht nga popullatë shqiptare, përkonë me kalimin e tyre nga sundimi bizantin nën sundimin e shtetit serb, politika e të cilit synonte që Kisha Ortodokse serbe, që prej vitit 1219, të zinte në këto hapsira vendin e kishës bizantine të Konstantinopojës.

Image

Në këtë foto shifet veshja shqiptare , qe sot janë pasardhësit e këtyre fshatrave reth manastirit të asimiliuar në Sllavë.

Themelimi dhe kthimi i një sërë kishash e manastiresh në teritorin, Kosovë e Maqedoni e sotme, si dhe zhvendosja në Pejë e selisë së Patrikanës Serbe, i shërbenin pikërisht këtij qëllimi. Për të shmangur ballafaqimin me shqiptarët, që ishin në përgjithësi të ritit katolik, dhe me botën katolike përtej detit Adriatik, (Itali) mbretërit e parë serbë të dinastisë Nemanja, ua njohën për ca kohë shqiptarëve autonominë kishtare. Mirëpo kur serbet u shfaqën në viset e Kosovës, Pollogut e rrethinat e Dibrave, fillojnë edhe persekutimet e zhupanit të madh” (Veliki Zhupan)1173, si dhe ankthet dhe vuajtjet e shqiptarëve katolikë të robëruar nga sërbia 1199. Politika antishqiptare dhe antikatolike u kristalizua me ardhjen e Stevan Uroshoit II, (1282-1321), Uroshit III, (1322-1331) dhe Stevan Dushanit (1331-1355). Kjo është koha kur Sërbia arrin kulmin e fuqisë, dhe plotësisht i prish marëdhëniet edhe me papatin po edhe me botën katolike si që ishte Hungaria dhe Anzhuinët fracez.
“Sveti Jovan” është emri i Gjon Kastriotit (i shënuar në dokumentet slave si Jovan Kastrioti ) dhe ky emër ka filluar te përdoret në shënjë respekti, sepse i dhuroi pasuri të madhe këtij manastiri. Edhe te Kisha e Hilandarit në Atos (Greqi) një pirg e mban emrin e Gjon Kastriotit,poashtu për nderë të dhuratave që ai i dha kësajë kishe. Ky eshte llogaritur si “Ktitor” I ketyre kishave.
Se “Shën Biguri” ka qenë e ndertuar nga arbërit e vërteton edhe Teofilakti i Ohrit ku thotë se sllavët i shkatërruan deri në themel “Shtëpitë e Zotit” (Bozhjite Hramovi) dhe ilirikët, përsëri i rindërtuan.

Ilmi VELIU
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

User avatar
pirro
Senior Member
Senior Member
Posts: 162
Joined: Sat Jun 20, 2009 11:36 am
Gender: Male

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#17

Post by pirro » Sun Jan 31, 2010 1:16 pm

After six hours' travel, we halted for an hour and a half at Han Zaimit, a wretched clay-built shanty which I did not enter. A scattered village not far off was called Zaimit Pes. A crowd of gypsies made their lair near the han. The real wild Balkan gypsies rarely bother about a tent, but crouch in the lee of any bush or bank that is near a water and fuel supply. Swarthy, scarlet-lipped, with black brilliant eyes, long heavy elf-locks of dead black hair, and unspeakably filthy, they are scorned alike by Serb and Albanian. The scorn they return tenfold, for they hold that they are the chosen of all races, and that none other knows how to enjoy the gift of life. One came up and boasted that he was the father of thirty-two children. The Serbs, not to be outdone, told of a Serb near Ipek who is father of twenty-four sons all by one mother, and that all are grown up and pod oruzhja (bearing arms). To cap this we were told of a Moslem with forty-two children, but by how many wives was unknown. After these cheerful proofs that the country was not depopulating, we proceeded, and lost the way several times and were much delayed. Passing through a village, Kopilich, we crossed a stream, Reka Devichit, and got up into a plateau, all scrub-oak, and topped one hummock after another without ever seeming to get any farther. On slopes below were many palisaded zadrugas, some with very large houses within them. Many were said to be Moslem. Others had crosses on them.

The descent was awful; the driver lashed up his horses, and, once off, we had either to smash or come to the bottom whole, plunging at a break-neck pace down a narrow gully over loose boulders. The terrified horses kept their legs somehow, and landed trembling and drenched with sweat at the bottom. As for me, I was pitched violently across and across the strema. Giddy with concussion I alighted, joined the stream of pilgrims, and ascended on foot to the monastery in the oak forest above–a mass of irregular white buildings that scrambled at different heights haphazard round three yards.

We passed through the lower yard with a seething mass of pilgrims, and went straight into the church on one side of it. It was about 5 P.M. The tiny church was dark, and crammed with people. My appearance created the greatest excitement. As I passed the side where all flocked to light tapers, the glare fell on me, and I was at once surrounded, seized upon, and fingered all over by an eager crowd. My hat, my kodak, my bag all were examined; how much money was in it? from what vilayet was I? who was I? my name?–all regardless of the service which was in full swing. A man in European dress–the monastery secretary–hurried to the centre of hubbub, learnt that I was English, and dashed off to inform the officiating priests.

The heat was suffocating, and the fingering and pulling about more than I wanted after the twelve hours' jolting drive.

I left the church. Opposite it stood the house of the Archimandrite, or Hagi as they called him here. A steep flight of wooden steps led to a perfect rabbit-warren of pilgrims' rooms which were reached through a narrow door about four feet high. Beyond, a huge, white-washed, three-storeyed hospitium–with the usual big wooden balcony to each floor–surrounded two sides of a large yard. Below, on one side, was a smaller yard surrounded by stables. The whole was an indescribable confusion–a seething mass of pilgrims, babies, bundles, sacks, and rugs filled the entire space of the two yards, and each balcony and staircase, some seeking rooms, others camping where they were, all in search of some one or something–a deafening babel of voices. The third yard was a struggling tangle of packhorses, carts, draught-oxen, and buffaloes, and their owners. And no matter what any one was doing, they left off to come and examine me. The monastery servants, who preserved their wits wonderfully in the confusion, allotted a tiny room to our party, and I crowded into it with my Serb fellow-travellers, who proceeded to furnish it with their cushions and coverlets.

The Hagi himself visited me, so soon as he had concluded service in the church.

He was a tall, fair, handsome man, very friendly, and much relieved to find I understood Serb. Marko, who knows but little, asked him if he understood Albanian.

He laughed heartily, and replied, "I am an Albanian." Born of Albanian parents, he explained he had spoken Albanian only as a child. But having joined the Orthodox Church, he was now a Servian, and Servian was more familiar to him than his mother tongue.

So is it in the Debatable Lands. The Serbs have a converted Albanian as head of their monastery, and conversely, one of the most patriotic Albanian priests at Djakova was a Serb by birth–had spoken Serb only as a child, and now had almost forgotten it.

The Hagi at once said I was to be his guest. The Metropolitan of Prizren was there with some Servian schoolmistresses from Prishtina, and we should all be a party together. No foreigner, so far as he knew, had ever been to Devich with the exception of one Russian Consul–the good man was almost as excited over me as were the pilgrims. I came forth from the very temporary rest in the little room, and was introduced. To my amazement I found I was celebrated. Some one recognised me as having been in Dechani five years ago. "Ah, it is the Balkan Englishwoman, the friend of the Montenegrins!" The Metropolitan knew all about me–a schoolmistress, lately from Saloniki, retailed my Macedonian career. We had supper on the terrace under a pergola. Fast day–but an excellent meal of river-trout, tomato salad, balls of rice and herbs rolled in vine leaves (japrak ), and green paprikas stuffed with rice and frightfully hot. Plenty of kaimak (clotted cream), sheep-cheese, and fruit. It was the merriest party. You reached out and helped yourself to whatever was handy, and made the same plate do. And above, around, and beneath us was one vast picnic.
High Albania. Edith Durham Kapitulli IX

User avatar
pirro
Senior Member
Senior Member
Posts: 162
Joined: Sat Jun 20, 2009 11:36 am
Gender: Male

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#18

Post by pirro » Sun Jan 31, 2010 1:22 pm

ALBPelasgian wrote:
Arbëri wrote:AlbPelzgian
Pse janë ato emra e sidomos mbiemra me kuptim Serb , te fotoja e fundit ?
Do të thotë se qenkemi qen afër asimilit po vazhdonim në atë drejtim ?
Arbër, emrat nuk janë në serbisht. Edhe pse serbishten e lexoj shumë me vështirësi, emrat e dhënë (disa prej tyre) janë thjesht shqip përveç që kanë të përngjitur ndonjë sufiks -iq si psh Blakaj - Blakiq e kështu me rradhë. Fotografinë e solla që të dëshmoj se Këshilli Kishtar i Manastirit të Deçanit ka qenë i përbërë prej shqiptarëve ortodoks.
Kame nje shoke me mbiemrin Bllakaj me origjine nga Kosova, serbet i kane perzene nga Kosova ne kohen e Zogut me duket, dhe jane vendosur ne Durres...!

Kolivilor
Senior Member
Senior Member
Posts: 123
Joined: Tue Nov 03, 2009 9:19 pm
Gender: Male

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#19

Post by Kolivilor » Sun Jan 31, 2010 1:38 pm

Jemi shumë , na vie turp që jemi asimiluar
Thotë që janë asimilu gjatë komunizmit për vende më të mira pune. Nuk e di pse t'iu vijë turp, përderisa e mbajnë mend që janë shqiptarë, dmth nuk janë asimilu.

Këta duhet lëvizur, duhet bërë diçka, që të bashkohen me shqiptarët tjerë në një frymë të vetme politike.

Sikur vetëm këta që ktheheshin në identitet atëherë Shkupi do të kishte një shumicë dërmuese shqiptarë.

Kurse për ata në foto, nuk kam fare dyshim, ata e kanë ngrënë identitetin, me bukë ose pa bukë. Ata ost jetojnë këtu mes nesh, po janë agjentë të Armikut.

User avatar
ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2112
Joined: Sun Jun 28, 2009 7:57 pm
Gender: Male
Location: Prishtinë (Prima Justiniana)
Contact:

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#20

Post by ALBPelasgian » Sun Jan 31, 2010 4:08 pm

pirro wrote:
Kam nje shoke me mbiemrin Bllakaj me origjine nga Kosova, serbet i kane perzene nga Kosova ne kohen e Zogut me duket, dhe jane vendosur ne Durres...!
Ka mundësi Pirro! Popullsia shqiptare e Dukagjinit, gjatë shtypjes serbe përherë është strehuar në Shqipëri, sidomos gjatë viteve 1920.
Ne sot po hedhim faren me emrin Bashkim,
Qe neser te korrim frutin me emrin Bashkim!

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3774
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Shkup

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#21

Post by Arbëri » Sun Jan 31, 2010 10:34 pm

Manastiri i Shën Naumit dhe legjenda e tij
Vetëm 2 km larg doganës së Tushemishtit ndodhet një nga Manastiret më të medha të gjithë rajonit tëEuropës e të Ballkanit..Sapo i afrohesh një parku të madh buzë liqenit me lumin Drin i cili kalon mes perms parkut 20 ha me një gjelbërim te harlisur me drurë të dendur dhe përroska uji me drurë të ndryshëm dekorativë me qiparise të shumta dhe zogj të rrallë si psh palloj vijnë rrotull manastirit dhe të duket sikur gjithçka këtu ka dale nga perrallat e Andërsenit .Afrohesh më pranë Manastirit dhe në hyrje ka një portë shekullore ku sipër portes është një mozaik ku paraqitet një bujk duke punuar token dhe në njërën anë është një ka dhe në anën tjetër një ari në pendën e qeve që bujku punon token.ndërsa brenda shtrihet një oborri madh dhe brenda tij shtrihet kompleksi imadh i kishës së Shën Naumit me piktura të shumta murale shenjtorësh ku vendin qëndror e ze ajo e Shën Naumit . Në një dhomë tjetër ndodhet varri i Shën Naumit ku njerëz të shumtë bëjnë peligrinazhe pranë varrit të shenjtorit .
Image
Legjenda e Shën Naumit

Legjendat,të mbetura te tilla në kujtesën e njerzve m egjithë ndonjë fantazi ruajnë të trashëguara vlera historike dhe kulturore të popujve . E tillë është edhe legjenda e Shën Naumit.Shen Naumi i ka hipur një kali dhe është nisur nga Ohri për në Voskopojë .Në krye të Qafës së Plloçës kali hingëllin dhe nuk pranon të eci më përpara .I ndodhur para këtij fakti që nuk i bindej kali Shën Naumi vendos të këthehet dhe atje ku kali vendosi këmbën mbi një pllakë guri ngeli i stampuar patkoj i këmbes së kalit të Shën Naumit (njerzit e dhe ditët e sotme tek vendi ku duket shenja e patkojt hedhin lekë ).Shën Naumi i këthyer mbrapsh zbriti Qafën e Plloçës dhe kaloj nëpër fshatin Zagorçan dhe i uroj “ grurë mbjellshi dhe magjia ju qoftë gjithmon plot “Kur po hynte në fshatin Tushemisht një bari delesh e dhish i lëshoj qentë e tufës ndërkohë një tufë me lope që ishin aty pranë me brirët e tyre e shpëtuan Shën Naumin nga qentë .Shën Naumi bekoj lopët dhe mallkoj delet e dhitë që në këtë fshat mos paste kurrë .Gjatë gjithë rrugës shenjtori ndihmoj fukarenjtë dhe shëroj të sëmurët Pasi eci më pak se 2 km nga Tushemishti qendroj në një pllajë buzë liqenit .Aty pranë ishte pronari i tokës .Shën Naumi iu lut pronarit të tokës ti jepte pak vend se donte të jetonte atje në atë vend të cilin ai do ta bekonte .Pronari i tokës i tha Shën Naumit se do tja falte të gjithë token e tij nëse ai do ti sheronte vajzën e vetme të cilen e kishte të sëmurë me të meta mendore edhe tullace. Shënjtori pasi mundi të realizonte dëshirën e pronarit duke ia shëruar vajzë duke e larë buzë Drinit dhe duke e bekuar ujin atje (ku sot aktualisht ndodhet një ndërtesë e vogël dhe njerzit mbushin ujë të bekuar dhe sherojnë të sëmurët me ujin e bekuar nga Shën Naumi ) arriti të marri token e pronarit që i shëroj vajzën .Por Shën Naumit nuk i mjaftonte vetëm ajo tokë kështu që takoj një pronar tjetër që e kishte token ngjitur me atë që mori Shën Naumi .Pronari po e punonte token i mërzitur sepse ia kishte ngrënë njërin nga qetë ariu .Shën Naumi i thotë atij se do ta detyronte ariun të mbrehej në pendën e qeve dhe ta punonte token në vend të kaut që ai kishte ngrënë .Kjo është e pamundur tha pronari por shenjtori e realizoj e dhe këtë mrekulli atëherë edhe pronari i dytë ia dha token e premtuar Shën Naumit ku sot ndodhet Manastiri i cili mban emrin e tij ndërsa mbi portën kryesore ndodhet mozaiku që ka ariu sëbashku me kaun duke punuar token dhe aty pranë edhe Shën Naumi.

Fakte historike mbi Shën Naumin

Shën Naumi ka qënë pjesë ekufirit shqiptar ,kur vendimi i Konferencës së Londrësmë 1913 shprehej zyrtarisht se kufijtë e Shqipërisë tek liqeni i Ohrit do të jenë nga bregu perindimor i liqenit nga fshati Lin dhe djagonalia e kufirit e futëtëte manastirin e Shën Naumit brenda kufijve shqiptarë .Qeveria Sërbo Kroato Sllovene protestoj në gjykatën e Hagës më 31.12 .1924por edhe ky gjyq ia la Shqipërisë manastirin e Shën Naumit .Por çuditërisht më 16 korrik 1925 në kohën e mbretit Zog ,Shën Naumi u bë pjesë e kufirit maqedonas me motive të pa përcaktuara shkëmbimi apo dhurate mes dy qeverive të asaj kohe .
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

OPTIMUS SILENS
Regular Member
Regular Member
Posts: 50
Joined: Wed Nov 25, 2009 11:38 pm
Gender: Male

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#22

Post by OPTIMUS SILENS » Sun Jan 31, 2010 10:52 pm

Shqipetare dem baba dem jan ata te Arberoret te italise dhe greqise dhe ata shqipetare nuk kan druar fen e tyre te cili luftoi me gjak dhe sakrifica Skenderbeu mos haroni se ca domethene shqiponja me dy koke eshte simboli i me pare i romakeve dhe pas i krishtereve katholismit dhe kristianismit ata qe jan musluman nuk kam problem me ata por nuk dua te hapet muhabet ne shqiperi per fen dhe per ata qe ndruan fen e tyre sepse jan emigrand dhe nuk ben asgje vec qe u kthen lire atje ku ishim te gjithe edime qe para turkut veriu i shqiperise ishte katholike dhe jugu dhe kosova orthodoks,e di qe kosova eshte islamike muslumane kurse ne shqiperi bektashinje por mos e beni qe feja te na ndaj sidomos me regjistrimin e populesis ne 2011 sepse feja e shqipetarit eshte shqipetaria.
Me postin tim nuk dua te ofendoj asnjeri ose loj racismi.

G-staR
Junior Member
Junior Member
Posts: 4
Joined: Sat Feb 19, 2011 8:28 pm
Gender: Male

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#23

Post by G-staR » Sat Feb 19, 2011 10:33 pm

Pershendetje! Ne kosov kisha ortodokse gjet cdo vend gati. Por shqiptaret e kosoves e konsiderojne ato qe jane serbeve.

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#24

Post by Patush » Sun Feb 20, 2011 8:27 pm

G-staR wrote:Pershendetje! Ne kosov kisha ortodokse gjet cdo vend gati. Por shqiptaret e kosoves e konsiderojne ato qe jane serbeve.
Pesedhjete vjet ushtrim propagande ne shoqerine Shqiptare te Kosoves siqurishte qe ka ngul rranje nje nje pjese te saj!
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

G-staR
Junior Member
Junior Member
Posts: 4
Joined: Sat Feb 19, 2011 8:28 pm
Gender: Male

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#25

Post by G-staR » Sun Feb 20, 2011 8:40 pm

Patush wrote:
G-staR wrote:Pershendetje! Ne kosov kisha ortodokse gjet cdo vend gati. Por shqiptaret e kosoves e konsiderojne ato qe jane serbeve.
Pesedhjete vjet ushtrim propagande ne shoqerine Shqiptare te Kosoves siqurishte qe ka ngul rranje nje nje pjese te saj!
Si mund te ndryshohet kjo gjendje ne kosov?

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#26

Post by Patush » Sun Feb 20, 2011 9:01 pm

G-staR wrote:
Patush wrote:
G-staR wrote:Pershendetje! Ne kosov kisha ortodokse gjet cdo vend gati. Por shqiptaret e kosoves e konsiderojne ato qe jane serbeve.
Pesedhjete vjet ushtrim propagande ne shoqerine Shqiptare te Kosoves siqurishte qe ka ngul rranje nje nje pjese te saj!
Si mund te ndryshohet kjo gjendje ne kosov?
Mendoj se ajo gjendje po ndryshon edhe pse me hapa te ngadalte ajo po ndryshon. Edukimi i brezave te rije eshte antidota ndaj kesaj semundje.
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

G-staR
Junior Member
Junior Member
Posts: 4
Joined: Sat Feb 19, 2011 8:28 pm
Gender: Male

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#27

Post by G-staR » Tue Feb 22, 2011 8:43 pm

Patush wrote:
G-staR wrote:
Patush wrote:
G-staR wrote:Pershendetje! Ne kosov kisha ortodokse gjet cdo vend gati. Por shqiptaret e kosoves e konsiderojne ato qe jane serbeve.
Pesedhjete vjet ushtrim propagande ne shoqerine Shqiptare te Kosoves siqurishte qe ka ngul rranje nje nje pjese te saj!
Si mund te ndryshohet kjo gjendje ne kosov?
Mendoj se ajo gjendje po ndryshon edhe pse me hapa te ngadalte ajo po ndryshon. Edukimi i brezave te rije eshte antidota ndaj kesaj semundje.
Pyetje palidhje. Por si mendon si ka ndryshuar kjo gjendja ne kosov.

Fionaa
Member
Member
Posts: 24
Joined: Sat Feb 19, 2011 6:30 pm
Gender: Female

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#28

Post by Fionaa » Tue Feb 22, 2011 10:09 pm

G-staR wrote:Pershendetje! Ne kosov kisha ortodokse gjet cdo vend gati. Por shqiptaret e kosoves e konsiderojne ato qe jane serbeve.



Kishat ne kosov jan te shqiptarve katolik , por serbet i kan shendrru ne ato ortodokse.

G-staR
Junior Member
Junior Member
Posts: 4
Joined: Sat Feb 19, 2011 8:28 pm
Gender: Male

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#29

Post by G-staR » Tue Mar 08, 2011 6:46 pm

Fionaa wrote:
G-staR wrote:Pershendetje! Ne kosov kisha ortodokse gjet cdo vend gati. Por shqiptaret e kosoves e konsiderojne ato qe jane serbeve.



Kishat ne kosov jan te shqiptarve katolik , por serbet i kan shendrru ne ato ortodokse.
Ahaa falimderit per informacion. A ka dikush ndonje lajm per keto kisha ose a ka dikush informacion diqka rreth temes.

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3774
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Shkup

Re: KISHAT DHE MANASTIRET ORTODOKSE - TRASHEGIMI SHQIPTARE!

#30

Post by Arbëri » Tue Mar 08, 2011 8:41 pm

G-staR wrote:
Fionaa wrote:
G-staR wrote:Pershendetje! Ne kosov kisha ortodokse gjet cdo vend gati. Por shqiptaret e kosoves e konsiderojne ato qe jane serbeve.



Kishat ne kosov jan te shqiptarve katolik , por serbet i kan shendrru ne ato ortodokse.
Ahaa falimderit per informacion. A ka dikush ndonje lajm per keto kisha ose a ka dikush informacion diqka rreth temes.
Me kete faqe ka dicka : http://www.arberiaonline.com/viewtopic. ... &start=105
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

Post Reply

Return to “Historia e Shqiperise”