"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Stratiotet dhe mercenaret Shqiptare ne Europen perendimore gjate viteve 1500 dhe 1600

Këtu mund të flisni mbi historinë tonë duke sjellë fakte historike për ndriçimin e asaj pjese të historisë mbi të cilen ka rënë harresa e kohës dhe e njerëzve.

Moderators: Arbëri, Strokulli

The.Mask

Stratiotet dhe mercenaret Shqiptare ne Europen perendimore gjate viteve 1500 dhe 1600

Post by The.Mask » Sat Apr 16, 2016 5:32 am

Cfare dime per Stradiotet sic besohet se kan qene Shqiptar dhe a mund te sillen dokumente origjinale ku tregohen qe kane qene shqiptare dhe jo ballkanike te tjere?

Kastrioti1443

Re: Stratiotet dhe mercenaret Shqiptare ne Europen perendimore gjate viteve 1500 dhe 1600

Post by Kastrioti1443 » Sat Apr 16, 2016 10:33 am

Do ishte mire te postoheshin sa me shume dokumente me mercenary shqiptare dhe stratiotet Ne Europe

Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member

Re: Stratiotet dhe mercenaret Shqiptare ne Europen perendimore gjate viteve 1500 dhe 1600

Post by Zeus10 » Sat Apr 16, 2016 1:06 pm

Albanian Stradioti at Battle of Fornovo
French painter
Created: 31 dicembre 1499

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member

Post by Zeus10 » Sat Apr 16, 2016 1:27 pm

Te gjitha pershkrimet per ta, jane te njejta: Nje trupe kaloresish te armatosur lehte, shume te shkathet dhe te shpejte, qe sulmojne papritur duke shkaktuar deme dhe rremuje, ne formacionet e ngathta te armatosura rende te armikut.

Laberia

Post by Laberia » Tue Apr 19, 2016 7:40 pm

Stradiots
In the 15th Century the Ottoman Turks were able to add extensively to their conquests of the residue of the old Byzantine Roman Empire in the Balkans. By 1468 the region south of the Sava-Danube-Transylvanian Alps line had been largely conquered, and the Turks were engaged in the first of several grim wars with Venice over naval and commercial hegemony in the eastern Mediterranean.
One hero of the long struggle with the Turks was the Albanian patriot George Castriota (1403-1468), better remembered as Scanderbeg -- a corruption of his Turkish name, Iskender Bey. Castriota had been educated at the Turkish court but escaped in 1443 and subsequently led Albanian resistance against Turkish aggression. Aided by alliances with Aragon-Naples, Venice, and the Papacy, he managed to preserve Albanian independence until his death, whereupon his movement collapsed and his mountain stronghold was overrun. His followers fled to Venice. The exiled Albanians included many thousands of skilled light cavalrymen called stradiots, and these were integrated with the Venetian army and served in Venice's wars against the Turks and in the Republic's frequent wars and feuds with other Italian states and European powers.
The origin of the term stradiot has been the subject of some dispute. The duc d'Angoulême in his 17th Century manuscript history of French light cavalry advanced the curious notion that it derived from the Italian strada (highway), since one of the missions of the stradiots was to scout the highways ["battre l'estrade"] in advance of the army. Other writers have since repeated this opinion. It seems more likely that the term was derived from stratiotes, the Greek word for soldier.
The French first encountered the stradiots at the Battle of Fornovo (1495) and seem to have been quite impressed by them. One suspects that this was due more to their novelty than to admiration of the fighting qualities they displayed in the battle. Nonetheless, it was recognized that the stradiots represented a rather remarkable and versatile cavalry type that had no counterpart in the French army.
Stradiots could perform all the functions of light horse: scouting, raiding, outposting, and skirmishing. But, unlike other light horse of the day, they were not entirely out of place in the formal battle line. In fact, they showed subsequently at Genoa (1507), Cerisoles (1544), and Coutras (1587) that they could occasionally be very effective in loosely-formed bodies on the battlefield. Moreover, the stradiots were useful because they were a useful countermeasure to the light horse of other armies, which in Italy included Venetian stradiots, Spanish jinetes, and the virtually universal arcoleti. Not surprisingly, the French began to recruit stradiots for their own army very early in the Italian wars.
The exact date the stradiots were first recruited to French service is not certain. The duc d'Angoulême, who appears to have garbled his facts on occasion, stated that a 400-man company of "Moorish lancers," led by one George Castriota, joined Charles VIII's Italian expedition (1494-1495). Other writers, probably with greater justification, place the date in the reign of Louis XII. The duc d'Angoulême's statement seems historically unlikely. Leaving aside the impossible reappearance of the long-dead Castriota), Giovio, who meticulously catalogued the elements of the invasion force, does not mention stradiots with the French. Likewise Commines, or any of the other chroniclers. Moreover, as mentioned earlier, the stradiots seem first to have come to the attention of the French at Fornovo, that is, on Charles's withdrawal from Italy.
This leaves the possibility that stradiots were recruited into the French force that opposed Gonzalo de Cordoba in Naples during 1495-1498, where the French suffered acutely from their want of light horse to oppose the Spanish genitors. Oman, 41, states that the French first used stradiots in the campaign of Novara (1513).
The stradiots were described frequently by contemporary observers, they being somewhat a curiosity in the West. Commines stated that they were all Greeks from Durazzo and the Morea, who were costumed like Turks except for their headdress, which was a pointed bonnet, not the turban.
Guicciardini [Sidney Alexander's translation, p. 95] first mentions stradiots as part of the Italian allied army at Fornovo (2,200 men-at-arms, "more than 2,000" light horse, and 8,000 foot) in 1495. The stradiots were "for the most part Albanians and from the provinces near Greece, who had been brought into Italy by the Venetians, and retaining the same name they had in their country, are called stradiots."
Bayard's Loyal Serviteur [p. 223] described a clash between stradiots and Croats in 1510. The stradiots of Mercurio Rona, allied with the French, fell in with a party of Venetian Croats near Monselice. The Albanians considered the Croats "more Turks than Christian" and captured and butchered them (an attitude that has apparently persisted in the region until today!).
They cut off their heads [with scimitars] and spiked them on the ends of their stradiots [javelins shod with iron at both ends], asserting that they were not Christians. These men wore a strange headdress, for it was like a maiden's hood. And in the place where they put the head, it was furnished with five or six thick pieces of paper glued together, so that a sword did no more harm to it than to a secrete [steel cap worn under the helmet].

Kastrioti1443

Post by Kastrioti1443 » Thu Apr 28, 2016 4:32 pm

Te lumte laberia.

Zeus me shume te dhena do ishte.me.mire.

Me ben pershtypje sesi thuhet qe lufta e shqiptareve kunder osmaneve perfundoi ne 1468, kur ne fakt vazhdoi me Lek Dukagjini edhe per 13 vite.

Gjitjashtu lufta totale frontale filloi me Gjergj Arianitin ne 1431 jo ne 1443 me Kastriotin.

Kastrioti1443

Post by Kastrioti1443 » Fri Apr 29, 2016 4:51 pm

Do ishte mire qe kjo teme te ishte me aktive dhe me shume e mbushur me te dhena.

Gjithsesi Zeus, nga ana ime, por edhe nga ana e shume shqiptareve, qe mendoj se une i peraqsoj apo bien dakord me mua, une do deshiroja te te falenderoja per kete forum te madh qe ke krijuar, qe eshte pa dyshim nje arkive e jashtezakonshme te dhenash per historine e Shqiptareve.

Me vjen keq qe forumi ka rene pak ne mos aktivitet, sepse ku forum dod duhej te ishte i frekuentuar nga mijra shqiptare cdo dite.

Besoj se do ta cojme shume me tutje kete projekt te madh te nisur ketu.

Shpresoj qe disa nga postuesit me te vjeter si Mallakastrioti te jene mire me shendet.

Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member

Post by Zeus10 » Sat Apr 30, 2016 11:30 pm

Kastrioti1443 wrote:Do ishte mire qe kjo teme te ishte me aktive dhe me shume e mbushur me te dhena.
Ne fakt per Stradiotet, jane disa tema me materiale te bollshme, pervec kesaj qe jemi. Ne lidhje me ta, une jam perpjekur, te nxjerr ne pah, qe megjithese disa burime gabimisht, nxjerrin qe stradiotet, jane nje formacion luftarak, i perbere nga greke, sllave e shqiptare, ne te vertete ata kane qene teresisht shqiptare. Ata qe cilesoheshin greke e sllave kane qene gjithashtu shqiptare, por perkatesia e tyre fetare dhe sidomos vendi nga kane ardhur, i rreshton ne gjykimin e studjuesve, ata si te huaj, .
Gjithsesi Zeus, nga ana ime, por edhe nga ana e shume shqiptareve, qe mendoj se une i peraqsoj apo bien dakord me mua, une do deshiroja te te falenderoja per kete forum te madh qe ke krijuar, qe eshte pa dyshim nje arkive e jashtezakonshme te dhenash per historine e Shqiptareve.

Me vjen keq qe forumi ka rene pak ne mos aktivitet, sepse ku forum dod duhej te ishte i frekuentuar nga mijra shqiptare cdo dite.

Shpresoj qe disa nga postuesit me te vjeter si Mallakastrioti te jene mire me shendet.
Falemnderit Kastrioti. Une jam krenar, qe se bashku me disa te tjere, me zemer te madhe, jemi organizuar falas me kohen, dijet e financat tona, te krijojme nje dritare, per gjithe shqiptaret, prej nga ata pertej varferise ekonomike dhe shpirterore qe i ka kapluar, te veshtrojne e te kuptojne, qe duhet te ndihen kokelarte per cka ata jane dhe tju tregojme qe shpresa per nje te ardhme me te mire, e me te begate, nuk ka vdekur, sepse, shume prej nesh e duan ate vend dhe dashuria per te do te jete dhe shpetimi.

Kastrioti1443

Post by Kastrioti1443 » Tue May 03, 2016 7:01 pm

Zeus10 wrote:
Kastrioti1443 wrote:Do ishte mire qe kjo teme te ishte me aktive dhe me shume e mbushur me te dhena.
Ne fakt per Stradiotet, jane disa tema me materiale te bollshme, pervec kesaj qe jemi. Ne lidhje me ta, une jam perpjekur, te nxjerr ne pah, qe megjithese disa burime gabimisht, nxjerrin qe stradiotet, jane nje formacion luftarak, i perbere nga greke, sllave e shqiptare, ne te vertete ata kane qene teresisht shqiptare. Ata qe cilesoheshin greke e sllave kane qene gjithashtu shqiptare, por perkatesia e tyre fetare dhe sidomos vendi nga kane ardhur, i rreshton ne gjykimin e studjuesve, ata si te huaj, .

Falemnderit Kastrioti. Une jam krenar, qe se bashku me disa te tjere, me zemer te madhe, jemi organizuar falas me kohen, dijet e financat tona, te krijojme nje dritare, per gjithe shqiptaret, prej nga ata pertej varferise ekonomike dhe shpirterore qe i ka kapluar, te veshtrojne e te kuptojne, qe duhet te ndihen kokelarte per cka ata jane dhe tju tregojme qe shpresa per nje te ardhme me te mire, e me te begate, nuk ka vdekur, sepse, shume prej nesh e duan ate vend dhe dashuria per te do te jete dhe shpetimi.

Te Falendeoj Zeus! Padyshim qe kete perpjekje do ta cojme edhe me lart se kaq.

Mund te me drejtosh tek temat e hapura per Stratiotet?

Laberia

Post by Laberia » Thu May 05, 2016 12:16 pm

Zeus10 wrote:

Studiuesit e huaj e dinë shumë mire se stratiotet ishin shqiptarë. Problemi duhet parë në dy nivele.
E para, stratiotet per shumë arsye nuk janë studiuar nga historianët tanë. Kjo mangësi ka bere qe kjo kategori luftëtaresh shqiptare të mbetet "jetim". Dhe dihet që grekët nuk të falin po qe se behet fjale për te vjedhur dhe fallsifikuar. Kastriot, te kam shpjeguar dicka per kete gje.
E dyta, nuk ka nje mbeshtetje per shqiptarët ne përgjithësi. Po të kish nje mbeshtetje te tille te jeni te bindur se do kishte studime pa fund për keta shqiptare.
Stratiotet nuk ishin thjesht mercenare. Ata per here te pare futen në Europen Perendimore konceptin e kaloresise se lehtë. Ata ishin produkt i një race luftarake sic ishin shqiptarët dhe i një konflikti më shumë se dy shekullor qe shqiptaret paten me bizantinet, serbet dhe sidomos me Otomanet. Këto cilësi te shqiptareve dhe kjo eksperiencë e gjatë në beteja prodhoi ketë lloj trupe ushtarake. Nese ka pasur sllave dhe greke ndërmjet këtyre shqiptarëve? Patjetër që ka pasur disa. Duhej dikush per te pastruar armët dhe kashaisur kuajt.

Kastrioti1443

Post by Kastrioti1443 » Sat May 21, 2016 10:12 am

Me shume te dhena per kete teme burra, sepse keta luftetare revolucionalizuan Luften ne Europe, dhe jane te vetmit luftetare te super kalibrit te larte nga Ballkani ne Europe.

Kastrioti1443

Post by Kastrioti1443 » Sat May 21, 2016 10:17 am

Laberia wrote:
Zeus10 wrote:

Studiuesit e huaj e dinë shumë mire se stratiotet ishin shqiptarë. Problemi duhet parë në dy nivele.
E para, stratiotet per shumë arsye nuk janë studiuar nga historianët tanë. Kjo mangësi ka bere qe kjo kategori luftëtaresh shqiptare të mbetet "jetim". Dhe dihet që grekët nuk të falin po qe se behet fjale për te vjedhur dhe fallsifikuar. Kastriot, te kam shpjeguar dicka per kete gje.
E dyta, nuk ka nje mbeshtetje per shqiptarët ne përgjithësi. Po të kish nje mbeshtetje te tille te jeni te bindur se do kishte studime pa fund për keta shqiptare.
Stratiotet nuk ishin thjesht mercenare. Ata per here te pare futen në Europen Perendimore konceptin e kaloresise se lehtë. Ata ishin produkt i një race luftarake sic ishin shqiptarët dhe i një konflikti më shumë se dy shekullor qe shqiptaret paten me bizantinet, serbet dhe sidomos me Otomanet. Këto cilësi te shqiptareve dhe kjo eksperiencë e gjatë në beteja prodhoi ketë lloj trupe ushtarake. Nese ka pasur sllave dhe greke ndërmjet këtyre shqiptarëve? Patjetër që ka pasur disa. Duhej dikush per te pastruar armët dhe kashaisur kuajt.

Laberi Stradaitet nuk jane studiuar nga Shqiptaret sepse Shqiptaret nuk studiojne asgje, kjo eshte arsyeja.

Shqiptaret nuk kane struktura shteterore funksionale, dhe padyshim kane nja Akademi Shkencash katastrofe.

Ti e ke pare mire qe cfare beeht ne Wiikipedia, ne gazeta nderkombetare apo ne site te ndryshme, gjithe ajo propagande nuk do ekzistonte sikur te njohej historia jone, dhe nuk njihet per shka te fajin tone

Sdratiotet ishin nder luftetaret me te mire te shekujve 16 dhe 17 ne gjithe Europen, dhe gjeneral te kalibrit boteror si Merkur Bua dhe Gorgio Basta.

Faji eshte i yni Laberi, edhe ky forum ekziston sepse ne nuk kemi institucione.

Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member

Post by Zeus10 » Sat Feb 25, 2017 1:53 am

The.Mask wrote:
Sat Apr 16, 2016 5:32 am
Cfare dime per Stradiotet sic besohet se kan qene Shqiptar dhe a mund te sillen dokumente origjinale ku tregohen qe kane qene shqiptare dhe jo ballkanike te tjere?
Historiani grek Kostandin Sathas, ne librin e tij  ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ : i jep emer per emer, keta luftetare stratiote. Ai i ka hulumtuar ata nga arkivat veneciane dhe i ka permbledhur ne nje liste. Emrat jane te greqizuar dhe duket sikur jane emra greke dhe italiane, por ne fakt shumica derrmuese e tyre jane shqip psh Joni Chriebardi eshte ne fakt Joni Kryebardhi, ose Michali Agali eshte Mihal Agalliu, ose Lecho Manessi eshte ne fakt Lekë Maneshi, ose Mira Bardi eshte Mira Bardhi, ose Guma Bucura eshte Guma Bukura, ose Teodoro Spata eshte Teodor Shpata. Vete pruresi i kesaj liste e pranon qe :
Παρατηρούμε εύκολα οτι το μεγαλύτερο ποσοστό των Στρατιωτών φέρει ονόματα και επώνυμα με εμφανή αρβανίτικη προέλευση. Είναι ήδη γνωστό οτι στα σώματα αυτά οι Αρβανίτες της Πελοποννήσου αποτέλεσαν χρήσιμο ανθρώπινο δυναμικό των βενετσιάνικων συμφερόντων στον Μοριά και όχι μόνο

Eshte lehtesisht e dukshme qe shumica e Stratioteve bartin emra me origjine arvanitase te qarte. Dihet tashme qe trupat e Arvanitasve te Peloponesit, jane perdorurur shpesh nga Venecianet ne More dhe pertej saj.

Andrea Licuressi
Stigni Masaracchi
Andrea Maxi
Zorzi Macripodi
Lecho Manessi
Vasili Magnati
Dima Manuressi
Dima Mariza
Andrea Mavressi
Stamati Maurichi
Anzolo Mavrojani
Nicolo Meletti