"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

ARNO CAIS CUTU FELUSA

Flisni për gjuhën shqipe, magjinë e saj, evoluimin, lidhjet e saj me gjuhët e tjera, rreziqet që i kanosen.

Moderators: Hymniarber, bardus

Post Reply
User avatar
Orakulli
Star Member
Star Member
Posts: 609
Joined: Sun Jun 14, 2009 5:40 am
Gender: Male
Location: USA

ARNO CAIS CUTU FELUSA

#1

Post by Orakulli » Thu Nov 26, 2009 3:55 am

Cutu : Kutu

Në revistën italiane “Atlante”, prill 1984, etruskologët italianë dhanë lajmin se kishin gjetur dhe zbritur në varrin e familjes Cutu. Këtë emërtim etruskologët e dhanë sepse në shumë varre prej guri dhe në urnat e varrit të përgjithshëm gjetën të gdhendur fjalën Cutu. Fjalët e gdhendura në gur, sipas italianëve, ishin kuptime të zakonëshme të emrave të të vdekurve (emrin personal, emrin e familjes, emrin e babait dhe emrin e nënës në rastin e fjalive me katër fjalë). Në bazë të këtyre shkrimeve në “Atlante”, jepet lajmi se etruskologët kanë ndërtuar dhe pemën familjare (gjeanologjike), që lidhte të vdekurit.

Shënimi mbi varr është:

ARNO CAIS CUTU FELUSA

ARNOCAISCUTUFELUSA
Ajo zbërthehet:
JETA E PERJETSHME NGA KETU FILLON.

Kuptimi i plotë i njësisë "arn(ë) së gjuhës Shqipe është pak i komplikuar(komplikuar vjen nga njësia *kom e gjuhës Shqipe,e cila kupton një lidhje ku bashkohen shumë fije_dialekti tzam).Arn-o është në formën e urdhërit në këtë fjali.Vjen me kuptimin e njësisë së Shqipes së sotme *rino.Kur *arnon një dicka,kuptohet që ajo është e konsumuar dhe ti kërkon ti japësh një mundësi të dytë jëtese me qëllimin e vazhdimit të përdorimit.Nëse ti nuk e arnon,ose riparon (riparon-vjen përsëri nga bshkimi i njësisve të gjuhës Shqipe:ribar(ribër,riban),e ban e re,i ban i ri..,ku kemi vetëm transferimin fonetik të *b së rëndë ,të zëshme në *p-në elehte,jo të zëshme)ajo nuk mund të përdoret më,ose mund të quhet e vdekur me gjuhën Shqipe te sotme.
Fjalët e 3000 vjetëve më pare nuk kanë pothuaj të njëjtën kuptim në të njëjtën njësi të pandryshuar dhe që është përsëri në përdorim në kohen e sotme.Ato kanë pësuar një rotullim të vogël,në disa raste dhe pothuaj të plotë,kuptimor.
Arno jep kaptimin e jetës së parë në një jetë pasardhëse,atë pas vdekjes,të cilat sipas etruskeve nuk përbënin të njëjtin concept,pamvarësisht nga fakti që ishin të dyja njësi “r®on” .Në atë kohe etruskët(të cilët flisnin pothuaj të njëten gjuhë që flasin shqiptarët sot) besonin në jetën pas vdekjes.Ato besonin që kjo jetë ishte e pafundme.Jeta përbëhej nga bashkimi i një segmenti me një gjysëmdrejtëz ku fundi i segmentit përbënte fillimin për gjysëmdrejtezën .Segmenti lindje-vdekje mbaronte në momentin *Vdes (fut në dhe) dhe vazhdimi i këtij segmenti me një gjysemdrjëtez pa kufi fundor kohor në mbretërinë e Atit(ad).Është *arno sepse është shtesë e jetës mbitokë,arnim i saj dhe është sinonim me të njëtën njësi gjuhësorë t ë sotme –përjetësi(berjete*s®i).
Kais=është njësi gjuhësore kahore,kais.Sot ajo në gjuhën Shqipe është në dy forma:*nga dhe *kah.Në dialektin Tzam p.sh pyetet:Kah je?(nga je?).
*Kutu është *këtu.Ende kjo forme perdoret njesoj ne disa krahina,*Kutu dhe jo *ketu,sic e ka në regjistrim gjuha standarte Shqipe.
Felusa=është fillon.

Problemi qëndron se ky trajtim që i afrohet shumë gjuhës etruske të vërtete,jo se ështe i imi(pak a shumë është edhe koncepti i zbërthimeveve të N.Falaski në njësinë Arno),por janë vetë faktet kokëfortë të njësive të gjalla të gjuhës shqipe,të cilat qartësisht flasin vetë,nuk kanë nevoje për shumë koment,ose kament,ose nuk duan shumë mënt) do të godiste shumë ngrehina,me tepër ato fetare dhe,pak më pak,ato pseudoshkencore,por që sot quhen “të vërteta” prof të Universiteteve më në zë t'botësë ose d'Boden(gjerm) bashkohore.
Çdo “e vërtetë” e tyre është ngritur mbi bazën e nacionalizmit idiotesk,italiano-francez-anglez-rus-grek...etj) në katër shekujt e fundit.Në to pothuaj janë nga pak të gjitha,vetëm njëra mungon,shkenca.Prandaj,kur futet Shqipja ne mes,ata sulmojnë me të njëjtën armë me anë të cilës është kthyer teza e tyre e dikurshme ne nje te “vertete” shkencore unanime te paranuar,tezen e nacionalizmit.
Ata habiten vetëm me një fenomen.Pasi i kanë bërë larje e rilarje truri;vetë shqiptarëve në radhë të parë për këtë problem dhe gjithe opinionit shkencor Europian,pyesin;si ka mundësi që ka akoma zera “librashkrues”në këtë drejtim.Gjithë ai presion i tyre,i rëndë,“shkencor” ,nga nje “llogore maxhorance”,pak nga pak,vete atyre po u duket sikur është harxhuar për asgjë.
“Shkenca” e tyre ka vetëm një difekt të vogël:është pak si tepër e “përsosur”,ose e përfunduar.
Ku e gjejnë forcën këta “kundër”??
Kutu qendron ENIGMA.
Gjuha Etruske ka bazat kodike të gjuhëve veriore të Europës.Gjuhët veriore të Europës janë ndërtuar mbi bazë të kodikut që sot quhet "Mëlçia Etruske".(shpesh e ngaterrojne me te verteten Mëlçi).Ajo ka qene "Abz-ja e pare Europiane,e cila sherbente per ti mesuar tashme gjuhen e shkruar popullit.Sekreti i gjuhes se shkruar ishte çare.Ne ate kohe kane filluar te shkruajne pothuaj gjithe kombet e Europes dhe jo vetem Ne,Shqiptaret dhe Latinet.
Vetëm prej asaj mëlçie të vogël,me ca shkarravina përsipër,te cilen dhe te cilat nuk po i zbërthejmë dot as pas 3000 vjetësh??l?Si është e mundur?
Lexoni nga pas mëlçise Etruske çfarë shkruhet.Gjuha Shqipe njihej që në atë kohe me këtë emër_Skip.
Image

User avatar
Mendi
Regular Member
Regular Member
Posts: 68
Joined: Tue Nov 24, 2009 1:03 am
Gender: Male

Re: ARNO CAIS CUTU FELUSA

#2

Post by Mendi » Thu Nov 26, 2009 5:05 pm

Je njecike i veshtire ti Orakulli per te kuptuar apo me duket mua?

User avatar
Orakulli
Star Member
Star Member
Posts: 609
Joined: Sun Jun 14, 2009 5:40 am
Gender: Male
Location: USA

Re: ARNO CAIS CUTU FELUSA

#3

Post by Orakulli » Thu Nov 26, 2009 10:35 pm

Ne te vertete nuk do te ishte kaq shume veshtire po te mos ishte propaganda "shkencore" ne mes.Propaganda ndikon qe gjerat qe ne fakt jane shume te thjeshta;te pakten duhen te ishin te thjeshta,per aq sa jane jane ndertuar ne dukje te pare nga njerez me mendim shume me te thjeshtuar se mendimi modern i yni;duken shume te veshtira,sepse ecin ne linjen e kundert me te.Te duhet te perballosh dy drejtime:drejtimin e veshtire te zberthimit te pamvarur te pikepyetjes gjuhesore dhe afrimit gjetesor te vertetes per cdo rast;drejtimin edhe me te veshtire te argumentimit kunder propagandes fuqimadhe.
Ato jane te thjeshta ne fakt.Jemi ne qe i kemi bere ato ato te veshtira deri ne piken kufi pazgjidhje;te pazberthyeshme.
Dhe keshtu reth mbishkrimeve Etruske,vazhdohet me emra njerezish,datelindje,datevdekje.Ku *kutu eshte emer fisi,apo njeriu dhe nuk eshte *ketu,qui,te cilat duken hapur qe jane shume afer si kodike.
Me qesharakja eshte kur gjejne edhe mbiemra.Gjejne mbiemra per nje kohe kur mundesia me e madhe eshte qe nuk ekzistonte akoma familja ne kuptimin e sotem.U duken guret e varreve si guret e sotem te varreve,familja si familja e sotme dhe kundershtojne qe edhe feja e procesi i varrimit mund te kete qene si i sotmi.Me prifterinj,zot,thirje deshirore dhe ngushellime.Me thirje ndaj zotit per ta marre ne mbreterine e tij te bardhe te perjetesise.
Mua me eshte dukur e pabesueshme kur kam pare sarkofagun e gjetur ne Apolloni.I perkiste nje femije te vogel(dukej qarte nga madhesia).Per habine time,ai kishte nje kryq ne mesin e faqes anesore kryesore ku kishte dhe nje mbishkrim poshte kryqit:Fimia xyinpon xaipe.Qe na kujton shprehjen tone uruese:per hajer.Na kujton fjalet hyjneron:qendron si zot.Ne fakt ka qene "qendro me zotin".Thone qe eshte e shekullit te trete para krishtit.Moshen e vertete,eh,kush e di!Kryq ne Shqiperi,treqind vjete para lindjes se Krishtit!!????Si eshte e mundur??
Kane vene nje kufi kohor te qarte per konceptet e vdekjes dhe koceptet fetare qe bashkshoqerojne ato.Ato kane ndodhur vetem pas lindjes se kishes dhe ..
Ne fakt,kane vene si kufij vete kufizimin e tyre edukueso-fetar-dijesor.Realiteti,mendoj une,ka qene shume me ndryshe ne ate kohe.
Nje mendjengushtesi e kufizuar ne maksimum.
Njerezit zakonisht pelqejne vetem ate qe ata duan te kete ndodhur ose te ndodhi.Ndoshta ky eshte difekt njerezor qe ka nje efekt jo te vogel negativ ne deformimin e realitetit.
Dhe prandaj ndonjere,per te mos te thën gjithmone dhe e gjitha,historia jone eshte blere dhe tregtuar.
Drejt saj,nje vend vakant ne madheshtise njerezore te jetes se pare,jane drejtuar gjithmone parate cifute,greke,franceeze,ruse,latine,angleze,gjermane.Gjithmone parate e te medhenjve qe jane zmadhuar si numer se fundmi.Dikur kane qne pak,e me pak.
Te tjeret kane ndertuar historine e shkrimit te tyre,te lavdise se tyre perandorake,fetare,kishtare thjesht duke e blere dore pas dore,shtepi pas shtepie,keshtjelle pas keshtjelle, dhe duke e ruajtur ne senduqet e funderinave me te medhaja njerezore,grumbulluesve te paskrupullt materiale pasurore individuale.Ate e kane kopjuar,ndryshuar e fallsifikuar,vecanerisht shekujt e fundit.Ndryshimet e kunjukturave pasurore e madhesore njerezore kane lene vrag te thelle ne pronesine e saj.
Ndersa ata qe vijne trashegimisht,ne rrugen e gjate mijera vjecare,nga mbreteria e vertete e Zotit,ku materia ka vleren zero,nuk kane dashur dhe nuk duan asnjehere lavdi te natyres se jetes materiale te pare.
Prandaj shkruhet ne bibel;Qe fundi do ta tregoje.
materia eshte e destinuar gjithmone te vdesi,transformohet.Ajo kalon gjithmone ne cikle krijimi,mbarimi e transformimi.Shpirti qendron i pandryshueshem,i pakonsumueshem dhe i pavdekshem.
Koncepti i shpirtit eshte i ngjashem me konceptin e dinjitetit.Koncepti i *hyjneron eshte ngjashem me konceptet "te sillesh si zoti,*te jetosh si zoti,"te jesh me zotin.
Zoti eshte dinjitoz.Zoti nuk eshte pasanik.Zoti nuk eshte materialist.Zoti kerkon vetem zbutjen e races njerezore.Raca njerezore ka akoma shume rruge te gjate per te bere ne kete drejtim.Ajo eshte ende profane(nuk perjashtohen dhe shkencetaret e larte te gjuhes).Nje shenje egersise se saj ne drejtim te gjuhes,historise dhe se vertetes eshte shembulli me tipik trajtimi i gjuhes Shqipe,e cila ka shume gjasa te kete qene gjuha e pare qe lindi ne toke.
Image

Post Reply

Return to “Gjuha shqipe”