"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Aristoteli, filozofi qe nuk perhapi kurre helenizmin!

Flisni për filozofinë, sillni përshkrime filozifike, lidhja e saj me fene.

Moderator: Hymniarber

Post Reply
User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2930
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Aristoteli, filozofi qe nuk perhapi kurre helenizmin!

#1

Post by Mallakastrioti » Sun Mar 24, 2013 7:10 pm

Image
Le te nisim te diskutojme ç'eshte historia e lashte dhe perse kur flitet per histori te lashte mendja njerezore sot si pikenisje gjithçka kerkon ta perqendroj apo ta lidh me te keshtuquajtur "grek" dhe "romak".
Cilit ishin keta zoterinje te lashtesise "grek" dhe "romak", te cilet ne nje pike te caktuar te historise njerezore "zhduken" papritmas si etnikisht ashtu edhe gjuha e tyre?

Diku ne shekujt 18-19 te eres se re, nje levizje poitike-shoqerore me emrin "Romantiçizem", kerkon qe bazat e veta ti lidhi me lashtesine. Keta pionere te pare te kesaj levizje shkojne te nxjerrin prej pluhurit çdo dokument te "lashte" prej biblotekave boterore te kohes.
Cilat qene arsyet? Thjesht sepse çdo levizje politike-shoqerore ka nevoje per nje filozofi. Filozofia Aristoteliane ( e panhelenizmit) sikurse ajo Platoniane (oligarkise) do perbenin bazen kryesore e gjithe levizjeve shoqerore te cilat karakterizojne shoqerine njerezore prej shek. 18 deri me sot.
Aristoteli mund te konisderohet pa dyshim filozofi i pare i "komunizmit" (rryme marksiste -leniniste moderne) por ne te njeten kohe edhe krijuesi i pare i nikilizmit (shuarjes) se perkatesise etnike te njerezve. Aristoteli eshte ai i cili mbeshtet fuqishem "qyteterimin dhe demokracine Athiniote=greke, qe duhet eksportuar gjithandej". Keto ishin keshillat e Aristotelit karshi Aleksandrit te Madh ne ekspansionin apo pushtimet e Aleksandrit. Aristoteli keshillon Aleksandrin qe "te perhapesh panhelenizmin pike se pari duhet te trajtosh barbaret si bime dhe kafshe, pasi helenizmi eshte gjeja me sublime".
Ne krah te kundert kemi Platonin i cili eshte me afer oligarkise Spartane, pra me nje filozofi krejt te kundert te Aristotelit. Platoni eshte me afer shoqerise fisnore ne lashtesi, pra qe individi si baze kryesore ka perkatesine e tij fisnore, perkunder filozofise se Arsitotelit i cili vendos idealet dhe idete ekspansioniste si baze kryesore.
Athina konsiderohet si "aty ku lindi demokracia", sipas historigrafise zyrtare. po cila demokraci? Ne shek. V politikani athiniot me emrin Klisten ben reformat e keshtuquajtura demokratike te cilat u adhuruan prej "romantikeve" perendimor, sikurse me vone prej shoqerise dhe politikaneve modern. Reformat e Klistenit si baze kishin:"Shuarjen e fiseve, perzierjen e njerezve pa dallim perkatesie etnike si dhe individi mos te kishte mundesi te gjente rrenjet e veta" (Shih "Historia"-Erodoti)
Historia eshte e lidhur ngushte me politiken dhe historia sot politikisht kerkon nje aristotelizem te ri. Kozmopolitizmi eshte aristotelizem!
Sikurse individualizmi nis pikerisht me reformat "demokratike" Klisteniane (Klisteni shek. V-Athine) si menyre e te jetuari dhe menduari te individit. Pra ne se me pare individi si baze kryesore kishte shoqerine se ciles i perkiste, me Klistenin dhe reformat e tij gjithçka kthehet ne te kundet. Individi mendon per veten e vet dhe epiqendra e gjithçkaje eshte vetvetja. Grupi apo fisi apo perkatesia fisnore kane rendesi per individin deri ne ate pike kur realizohen qellimet dhe deshirat e individit. Kjo eshte "demokracia e lashte e Athines, apo Klistenit", baza e "Romantiçizmit" Evropian dhe shoqerise se sotme moderne apo bashkekohore!
--
E. C
Image

Post Reply

Return to “Filozofi”