"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

Diskutoni për besimin musliman, mund të ndani me komunitetin e kësaj feje eksperiencat e besimit tuaj.

Moderator: ALBPelasgian

Eduart
Regular Member
Regular Member
Posts: 84
Joined: Fri Aug 31, 2012 4:33 pm
Gender: Male

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#16

Post by Eduart » Tue Sep 04, 2012 12:25 pm

Adriana wrote:
PS: Mos me kthe me pergjigje

Lamtumire


Kur thua lamtumire mbaje fjalen ( megjithse cfare them dhe une, osmanllite nuk e njohin kete te mbajne fjalen )
Me munde me injorancen dhe mllefin tend DHE LLOGARITJEN E DESHTUAR QE BEN.

DOREZOHEM

Nje dijetarmusliman dikur e thoshte nje fjale te mencur: SIKUR TE ME RRESHTOHESHIN 1000 TE MENCUR DO TI MUNDJA ME FOCEN TIME ARGUMENTUESE. AMA NJE BUDALLAI DO TI NGRIJA DUART PERPJETE DHE DO TI THOSHA: ME MUNDE !

Nuk e di ku e pe llogaritjen e deshtuar, mund ta quash te deshtuar po nga ana jote se re vet brenda duke me thene cmimin, dhe une te llogarita ato qe te kisha shkruar dhe me cmimin tend dolen sa shifra qe te kisha derguar pa e ditur cmimin. Pra edhe nje here qe ta ngulitesh ne mendje: 360 rracione( qe te thash une x per 5 euro ( cmimin qe e the vet ti ) = 1800 euro Pra ku e shikon deshtimin ti ketu :lol:

Per dijetarin: ata qe kan folur realitetin gjithmon jan simbolizuar me emrin ''budalla'' per dy arsyje:
1-) qe te mos ta besojne te tjeret
2-) qe te keni ju rrugen e lire



Ju ka zene tmerri se po ju mbeten pak arme, po perfitoni nga disa te moshuar qe akoma jetojne me ate friken e perrallave qe ju tregoni, dhe disa te rinje qe nje pjese nuk duan tu behen duart me kallo, ndersa pjesa tjeter jane te papune dhe jane mbeshtetur mbi pencionet qe u jepni ju per te mbajtur kete trillim gjalle. Besimi nuk paguhet por besohet.

Per gjendjen aktuale si po e jetojne disa te rinje islamin do sjell disa artikuj, qe te shikosh qe edhe ata jane besimtare por jo te ekstremuar sic je ti dhe shume te tjere, qe kerkoni te ndani boten ne dysh ose ta beni nje.jeni vone... u vonuat.... :lol:
30 DITE RAMAZAN x 10 EURO = 300 EURO KAQ ESHTE CMIMI PER ATE NJERI QE PER ARSYE SHENDETSORE NUK ARRITI TA AGJEROJE DOT MUAJIN E RAMAZANIT.
POR KU MERR VESH BAGETIA, LLOGARIA BEHET NGA NJEREZIT.

PO TE LE TE ZGERDHIHESH ME TE QESHURAT E BUDALLALLEKUT TEND. VAZHDO THJESHT TE THEM PAQE. SEPSE KESHTU ESHTE MORALI I MUSLIMANIT KUR KA PERPARA BUDALLENJ. THJESHT U THOTE PAQE.

User avatar
Adriana
Universe Member
Universe Member
Posts: 3211
Joined: Tue Jun 02, 2009 3:34 pm
Gender: Female
Location: Giethoorn (Nederland)
Contact:

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#17

Post by Adriana » Tue Sep 04, 2012 2:38 pm

30 DITE RAMAZAN x 10 EURO = 300 EURO KAQ ESHTE CMIMI PER ATE NJERI QE PER ARSYE SHENDETSORE NUK ARRITI TA AGJEROJE DOT MUAJIN E RAMAZANIT.
POR KU MERR VESH BAGETIA, LLOGARIA BEHET NGA NJEREZIT.

PO TE LE TE ZGERDHIHESH ME TE QESHURAT E BUDALLALLEKUT TEND. VAZHDO THJESHT TE THEM PAQE. SEPSE KESHTU ESHTE MORALI I MUSLIMANIT KUR KA PERPARA BUDALLENJ. THJESHT U THOTE PAQE.


Prap po te them qe llogarite sipas shumes qe ka paguar aji person dhe sipas cmimit qe vet ju shpjeguat dolen shume sakte, tani pse e ka denuar 6-fish ate nuk e di une e di aji ( mbase ka bere 6-mekate ).

Me ben dicka kurioze qe dua te di ne kete mes, se bie ne kundershtim me ate qe ju vet sqaruat ne nje teme tjeter. Qe zoti qenka aji qe jep jete, qe te semure, dhe qe ta merr jeten. Tani pyetja ime eshte, pse duhet paguar ky ramadan nese nje person ka probleme shendetesore, e ben perkastile zoti i semure qe te fitoj pagesat?!


( gjithashtu pe te vej ne dijeni, cdo postim me shkronja te medha do te fshihet, per kete te vuren ne dijeni edhe nje dite me pare, pra nese nuk kerkon te me respektosh mua je i lire, po nuk je i lire te mos respketosh rregulloren e forumit )
Jam fisnike e kam zemren gure,
si Shqiponja ne flamure.
Mburrem dhe jam krenare,
qe kam lindur Shqiptare.
Nga do qe te jem me ndjek fati,
se jam Shqiptare, shkurt hesapi !!



User avatar
Adriana
Universe Member
Universe Member
Posts: 3211
Joined: Tue Jun 02, 2009 3:34 pm
Gender: Female
Location: Giethoorn (Nederland)
Contact:

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#18

Post by Adriana » Tue Sep 04, 2012 7:52 pm

Drejtim fetar apo fitimprures ?
  8 May 2012 03:01 GMT
The social networking giant Facebook has begun its investor roadshow ahead of its planned multi-billion dollar stock market launch in New York later this month.

The buzz created by the social network phenomenon has prompted others to try their hand in a potentially highly lucrative industry.

One challenger is Salamworld - which plans to debut in July as an Islamic alternative to Facebook.  



Ja rezulatati deri tani...
At the International Islamic University of Malaysia (IIUM), in the country's capital Kuala Lumpur, Russian student Jeyhun Jaafar posts a video on a social network.

A comment pops up in Turkish - a language Mr Jaafar does not speak. But he is able to respond with the help of a translate button on the page.

This is one of the ways the new social network, called Salamworld, hopes to make it easier to connect Muslims around the world.

In Malaysia, Muslims make up the majority of the population of 29 million people, about 60% of whom are internet users.

Besides this South East Asian country, a trial version of Salamworld is currently being tested by about 1,000 users in Bosnia-Hercegovina, Turkey, Egypt and Indonesia.

The company aims to launch globally by November.

At first glance, Salamworld may not seem much different from other social networks.

With a blue and white layout and features such as a wall to post comments, photos and videos, it is similar to what networking giant Facebook used to look like when it first launched.



But supporters of the multilingual and multicultural project say one thing will be different - content.

Salamworld aims to create a safe space for Muslims - free from things such as pornography, gambling and anything else that may be against Islamic principles.

For instance, Prof Nuraihan Mat Daud of IIUM, who uses Western social networking sites as a teaching tool, says she is uncomfortable with advertisements that show women in revealing clothing.

Although Facebook is tough on pornography, it sports a number of gambling apps - including one called Bingo Friendzy that allows UK users aged 18 and over to play games for real-money prizes.

Local rules


It is not the first attempt to create a Muslim-tailored social network, but so far none has become popular on a large scale.

Finland-based Muxlim.com came out in 2006, but is currently shut down. Egypt's Muslim Brotherhood launched Ikhwanbook.com in 2010 but the site is also currently offline.

Critics say that these networks tended to appeal only to their respective regions.

Salamworld, based in Turkey but with advisers from more than a dozen countries, hopes to be different.

One way it aims to achieve the goal of uniting Muslims globally is by using a three-level content-filtering feature.

It will allow authorities to set content guidelines based on different interpretations of Islam, which vary from country to country. For example, a picture of a Muslim woman who is not wearing a hijab may be fine in secular Indonesia but not acceptable in Saudi Arabia.


Salamworld wants to rival Facebook and other Western social networks
It is not clear how internet users will react to such censorship - in Malaysia, for instance, attempts to control the web have been met with fierce opposition.

Earlier this month, politicians and activists staged an internet blackout day to protest against changes in the law they say aimed to stifle free speech online.

Some Malaysians, however, say they will tolerate a certain degree of censorship, such as filtering out photos of skimpy outfits or alcohol ads, which are against Islamic values.

"But if they are censoring things for political reasons, like to prevent us from seeing the real situation in Syria or the violence committed against Muslims in Burma, then that is not OK," says another student, Abdul Hadi bin Haji.


'Alternative needed'


Even if Muslims around the world do start using Salamworld en masse, it may still be tricky to rival Facebook, say analysts.

According to internet information company Alexa, the social networking giant is the most popular site in all the countries where Salamworld is conducting its trials.

In Malaysia, for example, many say it is at times easier to connect with friends through Facebook than by calling them.

It doesn't worry Salamworld's head of Asia-Pacific operations Salam Suleymanov, who strongly believes in a need for an alternative.

"When we talk about 1.5 billion Muslims, maybe those who support my view make up a very small percentage - but it's still a big number," he says.


4 September 2012 Last updated at 07:17 GMT
http://www.bbc.com/news/technology-19440584


Njerzia kerkon te jetoj bashke, ndersa keta per nje arsyje apo tjetren kerkojne ta ndajne. Ne kete raste kemi dy arsyje ;
1-) Mbyllja ne boten e tyre fetare
2-) Fitimprurese

Per te paren mendoj qe eshte teper vone te kerkojne te mbyllin ne boten e tyre brezin e ri, tashme ata kane vite qe kane filluar te bashkejetojne ne menyre te perbashket, sidomos ata qe po jetojne ne diaspore. Po edhe ata qe jetojne ne vendin e tyre kerkojne te dine cfare ndodh ''pertej mureve''. Duke ndodhur kjo gje, vetvetiu nuk do ket sukses pika e dyte, ashtu qysh nuk kan pasur suksese dhe faqe te tjera te facebook-islam edhe vite me pare.
Jam fisnike e kam zemren gure,
si Shqiponja ne flamure.
Mburrem dhe jam krenare,
qe kam lindur Shqiptare.
Nga do qe te jem me ndjek fati,
se jam Shqiptare, shkurt hesapi !!



Eduart
Regular Member
Regular Member
Posts: 84
Joined: Fri Aug 31, 2012 4:33 pm
Gender: Male

HISTORI INTERESANTE NGA SAMARKANDI

#19

Post by Eduart » Tue Sep 04, 2012 8:52 pm

Ka ngjarë në Samarkand

E di që disa nuk do më besojnë... megjithatë, kjo është një histori e vërtetë, e cila ka ndodhur në Samarkand. Para se ta regjistrojnë dhe ta arkivojnë myslimanët, e kanë regjistruar dhe rrëfyer anembanë jomyslimanët. Ajo është një ngjarje shumë e ngjashme me ato që zhvillohen në imagjinatën e njeriut dhe i ngjan asaj të “Një mijë e një netëve”. Dallimi i vetëm është, se kjo ndodhi është e vërtetë dhe jo sajesë apo pjellë e fantazisë. Ajo është regjistruar në librat historikë të imamëve të nderuar si: Ibnu Kethiri, Teberiu, Beladhuri etj...
Kutejbe ibnu Muslim, ishte një komandant mysliman, i cili kishte shtënë nën territoret e myslimanëve, të gjithë tokat që shtriheshin pas lumenjve Tigër dhe Eufrat në lindje të shtetit islam. Këtë herë ai ndjente një hezitim, të cilin nuk e shpjegonte dot. Ai ishte i lëkundur dhe nuk dinte ç’të bëjë. Ai bashkë me ushtrinë gjendeshin tek portat e Samarkandit, atij vendi të bekuar, plot kullota të gjelbra, male të thepisura dhe pasuri të panumërta. Ai ndodhej pranë një qyteti, banorët e të cilit adhuronin idhujt dhe ishin pagane, por që kishin një ushtri tepër të fuqishme. Veç kësaj, kjo ushtri kishte një histori të pasur fitoresh kundër sulmeve të njëpasnjëshme. Këto informacione nuk i kishin shpëtuar Kutejbe ibnu Muslim. Në muret e atij qyteti ishin thyer kushedi sa ushtri më parë, ndërsa tashmë ajo qëndronte si barrierë në rrugën e tij drejt Kinës.
Por Kutejbe ibnu Muslim, nuk kishte ndermend të dorëzohej lehtë, pa i provuar të gjithë marifetet dhe hilet. Pasi e studioi mirë e mirë terrenin, ai urdhëroi ushtrinë të shpërndahej në të katër anët e maleve të thepisura, që rrethonin qytetin e pamposhtur. Ushtarët myslimanë qëndruan të fshehur në malet përreth, larg syve të armiqve.
Në mëngjes, portat e Samarkandit u hapën si zakonisht dhe bujqit e tregtarët u nisën drejt fushave dhe bizneseve të tyre. Në çast, ushtria myslimane vërshon drejt tyre si përrenjtë e rrëmbyeshëm, të cilët përfshijnë gjithçka u del përpara. Brenda pak orëve ushtria myslimane e pa veten në qendër të qytetit, pa derdhur asnjë pikë gjaku të vetme.
Tashmë alternativa e vetme para Samarkandit, ishte dorëzimi i paevokueshëm. E gjithë elita dhe krerët e qytetit, politikanë, murgjër e komandantë, ia kishin mbathur dhe ishin strehuar në malet përreth. Sakaq banorët ishin kyçur në shtëpitë e tyre, të mbërthyer nga paniku, që u kishin shkaktuar këta “pushtues” të befasishëm. Ushtria myslimane vuri nën kontrollin e saj çdo qoshe të qytetit, pa rezistencën më të vogël.
Pak e nga pak, banorët vendas filluan të dalin nga shtëpitë e tyre, duke vendosur kontaktet e para me këta “pushtues”, por gjithë frikë e kujdes. Disa ditë më pas, ata kuptuan se myslimanët nuk kishin ardhur për t`u bërë keq dhe se ata i përkisnin një ushtrie krejt të veçantë. Ata mëshironin të vegjlit, ndihmonin të dobëtit, i luteshin një Zoti të vetëm, nuk vidhnin, nuk plaçkitnin, nuk dëmtonin dhe nuk vrisnin askënd. Përkundrazi, ata garantonin rendin dhe kontribuonin në përhapjen e paqes. Ata hynë në biznes me myslimanët dhe panë se ata ishin njerëz të besës, as nuk mashtronin dhe as nuk gënjenin. Për persekutim dhe padrejtësi as që bëhej fjalë. A nuk u thashë më lart, se ata i përkisnin një ushtrie krejt të veçantë dhe të rrallë?
Një ditë, në pazarin e qytetit shpërtheu një konflikt mes një djaloshi nga Samarkandi dhe një ushtari mysliman. Të gjithë rrethuan vendin dhe prisnin gjithë frikë e shqetësim fundin e këtij të riu. Ata prisnin që ushtarët myslimanë të vinin nga të katër anët dhe t`i japin një mësim këtij djaloshi, mësim të cilin nuk do ta harronte gjatë gjithë jetës. Ai duhej bërë shembull për këdo, që do i shkonte në mendje të sillej ashpër me ushtarët “pushtues”. Ushtarët ia behën në vendin e shamatës, vunë situatën nën kontroll dhe për habinë e të gjithëve, i morën të dy palët në konflikt bashkë me dëshmitarët dhe u nisën për tek gjykatësi.
Gjatë seancës gjyqësore, askush nga të pranishmit nuk u besonte syve për atë që po ndodhte. Gjykatësi mysliman e uli ushtarin mysliman përkrah djaloshit idhujtar dhe menjëherë filloi hetimin dhe gjykimin e çështjes. Në fund, gjykatësi gjykoi në favor të djaloshit idhujtar nga Samarkandi.
A kjo ishte historia e çuditshme?! Padyshim që jo. Ajo ishte vetëm fillimi.
Lajmi se ushtria “pushtuese” kishte një sistem gjyqësor tepër të drejtë dhe objektiv, mori dhenë. Djaloshi idhujtar, i cili fitoi çështjen në gjykatën myslimane, menjëherë mori rrugën drejt maleve të thepisura, ku ishin fshehur pushtetarët, krerët dhe murgjit, të cilëve u rrëfeu një për një gjithçka që po ngjiste në qytet. Murgjit mbetën pa fjalë nga ato që u dëgjuan veshët. Pasi u siguruan, se ajo që dëgjuan ishte e vërtetë, kreu i murgjve mori një vendim, i cili në pamje të parë të duket “i marrë” dhe i paprecedent. Ai vendosi, që t`i dërgojë një padi Prijësit të besimtarëve myslimanë, kundër komandantit të ushtrisë së myslimane, Kutejbe ibnu Muslim.
Një nga të rinjtë e murgjve mori përsipër të fluturojë me kalin e tij të racës drejt metropolit të Kalifatit Islam në Damask. Ëndrra për ta përmbushur me sukses misionin e tij i dukej krejt e pamundur. Megjithatë, gjatë gjithë rrugës ai thuri në mendjen e tij të njomë skenarin, me të cilin do të kapërcente çdo vështirësi. Gjatë gjithë rrugës atë e shqetësonte pyetja: Si do të dal para Prijësit të Besimtarëve, i cili udhëhiqte një shtet aq të madh, saqë kurrë më parë nuk kishte parë, kufijtë e të cilit shtrihen nga Kina në lindje gjer në oqeanin Atlantik në perëndim?! Si do t`i flas këtij mbreti dhe sovrani kaq të madh, me të cilin Cezari romak dhe Kisra pers as që mund të krahasohen?! E si do t`i dal para dhe t`i ankohem për komandantin e tij legjendar?! Së fundmi: Si do të reagojë ai, përballë një djaloshi të një qyteti armik?!
Djaloshi murg nuk e dinte se Prijësi i besimtarëve, ishte Kalifi i pestë i drejtë, nip i Umer ibnul Hattabit, i cili kishte mbushur dynjanë me drejtësinë e tij. Ai nuk e dinte se Prijësi i besimtarëve, me të cilin do të takohej, ishte pikërisht Umer ibnu Abdul Aziz, zahid dhe besimtar i devotshëm. Ishte pikërisht ai, me emrin e të cilit karvanët e fillonin dhe e sosnin udhëtimin e tyre të gjatë, ishte ai që shtoi bereqetin dhe ngriti nivelin e jetesës gjatë sundimit të tij, saqë nuk shihje më të uritur dhe të vobektë. Aq shumë u rrit mirëqenia në kohën e tij, saqë nuk gjeje njerëz të nevojshëm për t`iu dhënë sadakanë.
Udhëtimi i djaloshit murg përfundoi mu pranë një shtëpie të vjetër të ndërtuar me qerpiç, në një lagje të thjeshtë të Damaskut. “Kjo – i thanë – është shtëpia e Prijësit të Besimtarëve”. Ai fërkoi sytë, pasi nuk e besonte atë që po shihte. Si mund të banonte në atë shtëpi, ai që kishte në dorë dynjanë?! Ai iu afrua më tepër shtëpisë dhe aty dalloi një burrë, i cili po rregullonte pragun e derës, duke i mbushur hapësirat mes pragut dhe murit me baltë. Rrobat dhe duart i ishin bërë me baltë dhe sa herë që dikush i kalonte pranë, e përshëndeste: ”Paqja qoftë me ty o Prijës i Besimtarëve!”
Kjo panoramë e shokoi djaloshin dhe e la pa mend. A ky ishte mbreti, që sundonte botën dhe që i ishin nënshtruar perandoritë më të fuqishme të kohës?! E çuditshme, apo jo!
Teksa kishte mbetur si i shastisur nga ato, që po i shihnin sytë, vjen një grua bashkë me djalin e saj dhe i kërkon Prijësit të Besimtarëve, t’i shtojë përkrahjen sociale, që merrte nga shteti mysliman. Gjatë kësaj kohe, djali i saj ia rrëmben lodrën me të cilën po luante djali i Prijësit të Besimtarëve. Përveç kësaj, djali i gruas mori një gur përtokë dhe e qëlloi në kokë, duke e gjakosur. Bashkëshortja e Kalifit u lëshua drejt djalit të saj, të cilin e mori në krahë dhe e përqafoi plot mall. Sakaq, iu kthye djalit të gruas dhe i bërtiti me të madhe. Gruaja e Kalifit ishte Fatime bintu Abdul Melik, e lindur dhe e rritur në pallate luksi, pasi ishte e bija e Kalifit të mëparshëm.
Babai i saj kishte qenë Prijësi i Besimtarëve, burri i saj ishte Prijësi aktual dhe vëllezërit ishin emirë. Vallë si do të reagonte vetë Umer ibnu Abdul Azizi, babai i fëmijës së gjakosur?
Ai i hodhi një vështrim gruas, e cila kishte ardhur për hallin e saj dhe pa që e kishte mbërthyer frika e paniku. Në të njëjtën gjendje dukej dhe djali i saj. Ai e mori lodrën nga duart e djalit të tij, ia zgjati djalit të gruas së varfër, e puthi dhe urdhëroi nëpunësit, që t’ia zgjidhin hallin. Pastaj, ai mori djalin e tij në krahë, e puthi dhe e qetësoi. Pastaj iu drejtua të shoqes me fjalët: ”Tregohu më e dhembshur e dashur! Ti i terrorizove të dy. I dërguari i Zotit ka thënë: ”Kush terrorizon një mysliman, do të terrorizohet nga Zoti Ditën e Kiametit”. Pastaj kësaj, vazhdoi të merrej me pragun e derës.
Murgut, që kishte ardhur nga Samarkandi, iu duk sikur ishte në ëndërr dhe nuk u besonte syve e veshëve. Ai iu avit Prijësit të Besimtarëve, dhe kur ky i fundit e pyeti mbi hallin që e kishte sjellë. Ai iu përgjigj: ”Zotëri! Unë kam ardhur t’ju përcjell një shqetësim të banorëve të Samarkandit. Unë kam ardhur të ankohem për padrejtësinë e komandantit tuaj Kutejbe ibnu Muslim. Duke dëgjuar mbi drejtësinë tuaj, menduam se mund të na ndihmosh. Komandanti juaj na ka sulmuar befasisht, pa na paralajmëruar. Siç jemi informuar, ju e keni zakon që të mos sulmoni, pa u dhënë kohë tre ditë, për të zgjedhur mes Islamit, taksës së xhizjes ose luftës”.
Prijësi i Besimtarëve ia ktheu: ”Në fakt, nuk është zakoni ynë, por është urdhër i Zotit dhe i të dërguarit të Tij”. Murgu i tha: ”Atëherë Kutejbe ibnu Muslim nuk e ka respektuar këtë urdhër”.
Umer ibnu Abdul Aziz uli kokën për njëfarë kohe, pastaj urdhëroi sekretarin e tij të shkruajë një letër, të cilën e vulosi me vulën e tij. Më pas, duke ia zgjatur letrën djaloshit murg, i tha: ”Jepja këtë letër valiut të Samarkandit, i cili do të vendosë drejtësinë në vend” dhe vazhdoi të merrej me pragun e derës.
Kur valiut të Samarkandit i mbërriti letra e Prijësit të Besimtarëve, brofi në këmbë dhe pasi e lexoi, i tha murgut: ”Patjeter do zbatohet porosia Prijësit të Besimtarëve! Ai më ka urdhëruar që të caktoj një gjykatës, për ta shqyrtuar padinë tuaj, gjë të cilën unë do e bëj menjëherë. Bashkë do të takohemi pas dy ditësh. Tani shko tek murgjit e tjerë dhe krerët e njerëzve të tu dhe thuaju, se janë në besën e myslimanëve”. Nga ana tjetër i dërgoi fjalë Kutejbe ibnu Muslim. që të paraqitej menjëherë.
Njerëzit u mblodhën të gjithë në xhaminë. ku do të zhvillohej seanca gjyqësore. Pasi erdhi gjykatësi mysliman, ushtari thirri kreun e murgjve dhe Kutejbe ibnu Muslimin, të cilët u vendosën të dy para gjykatësit. Atëherë gjykatësi i kërkoi palës paditëse, të flasë dhe të mbrojë pikëpamjen e vet. Murgu u ngrit dhe tha: ”Komandanti juaj, Kutejbe ibnu Muslim, ka hyrë në tokat tona, pa na paralajmëruar më parë. Të gjithë vendet dhe qytetet e tjera kanë gëzuar të drejtën të zgjedhin mes tre alternativave, konvertimit në Islam, pagimit të taksës (xhizjes) ose luftës, kurse ne jemi sulmuar befasisht”.
Gjykatësi u kthye nga Kutejbe ibnu Muslim dhe i tha: ”Po ti, çfarë mendon lidhur me këtë akuzë?”
Kutejbe u ngrit dhe foli: ”Zoti e faltë gjykatësin tonë! Lufta është dredhi. Ky është një qytet i sofistikuar dhe me ushtri të fuqishme, i cili qëndronte i palëkundur në rrugën tonë. Unë isha i bindur, se nëse i vëmë në dijeni për sulmin tonë, të vrarët nga të dy palët do të ishin me mijëra dhe gjaku do të rridhte lumë. Zoti më udhëzoi dhe më orientoi të ndjek shtegun që ndoqa. Duke i sulmuar befasisht, mbrojtëm jetën e myslimanëve. Po, ne i sulmuam befasisht, por kështu ne i shpëtuam dhe i prezantuam me Islamin”.
Gjykatësi i tha:”O Kutejbe! A ua ke bërë të qartë tre alternativat, Islamin, xhizjen ose luftën, para se ti sulmosh?”
Kutejbe u përgjigj: ”Jo, kjo nuk ka ndodhur. Ne i sulmuam befasisht, për shkak të rrethanave dhe rrezikut që na kanosej në të kundërt”.
Gjykatsi tha: ”O Kutejbe! Ti vetë e pranove akuzën dhe nëse i akuzuari e pranon akuzën, procesi gjyqësor mbyllet. O Kutejbe! Zoti e ka përkrahur këtë umet, vetëm për shkak se ka përqafuar fenë e Tij. Kjo fe kërkon prej ithtarëve të saj, që të vendosin drejtësinë dhe të luftojnë mashtrimin. Pasha Zotin, që asgjë tjetër nuk na ka nxjerrë nga shtëpitë tona, veçse xhihadi në rrugë të Zotit. Nuk kemi dalë për të vënë pasuri, për të pushtuar të tjerët dhe për të pasur pushtet mbi ta”.
Ato momente ishin momentet e vendimit më të çuditshëm, që një gjykatës ka marrë ndonjëherë në histori. Gjykatësi vendosi dhe urdhëroi, që ushtria myslimane të dalë brenda tre ditëve nga Samarkandi ashtu siç kishte hyrë, pa marrë asgjë. Ajo duhet t’ia kthente qytetin banorëve dhe krerëve të tij dhe t’ju jepte rastin të përgatiten për luftë. Mandej, duhet t’iu çonte fjalë dhe t`i vendoste para tre alternativave: Pranimit të Islamit, pagimit të xhizjes ose luftës. Nëse ata zgjedhin luftën, le të zhvillohet beteja vendimtare mes dy ushtrive. Vetëm kështu zbatohej siç duhet ligji i Zotit dhe çohej në vend tradita profetike.
A nuk u pata thënë, se nuk do të më besoni? Habia dhe çudia që shprehni ju në këto çaste, është e njëjta me atë, që kaploi banorët e Samarkandit, kur dëgjuan këtë vendim historik të gjykatësit mysliman.
Një ushtri, e cila kishte hyrë dhe kishte vendosur rregullin në një qytet të rëndësishëm si Samarkandi, urdhërohet të largohet nga qyteti sepse – sipas gjykatësit – nuk kishte respektuar ligjet e Zotit, kur kishte hyrë në këtë qytet. Njerëz të çuditshëm, apo jo.
Por çudia më e madhe për banorët e Samarkandit ishte, kur panë me sytë e tyre ushtrinë myslimane, duke marrë plaçkat e tyre për ta braktisur sa më shpejt qytetin. Pa kaluar mirë tre ditë, në qytet nuk kishte mbetur këmbë myslimani. Lidershipi politik, elita dhe murgjit u mblodhën në qendër të qytetit, pa e besuar atë që u shihnin sytë. Pasi e pleqëruan këtë çështje, arritën në konkluzionin, se këta njerëz ishin njerëzit më të mirë mbi faqen e tokës. Vendimet e gjykatës së tyre, ishin vendime absolutisht të drejta dhe se një fe, e cila i kishte formatuar ndjekësit e saj në atë formë, meritonte të përqafohej. Atë ditë, banorët e Samarkandit përqafuan Islamin nga i pari gjer tek i fundit.
Ky është Islami... feja e përjetshme e Zotit... Kjo ishte historia jonë, e shkruar me rreze drite, dhembshurie dhe drejtësie... atëherë kur ishim umeti më i mirë mbi tokë!

Perktheu: Elmaz Fida
__________________________

le te komentojme per kete ngjarje.

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4190
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#20

Post by Zeus10 » Tue Sep 04, 2012 9:38 pm

Eduart, gjithe kjo histori me elemente deri ne kufijte e fantastikes, nuk perkon me realitetin historik, te "ushtrise se islamit", qe njohim ne. Ata jo vetem qe nuk ishin te qete e paqesore, por u bene proverbial, aq sa thuhej:

"KU SHKEL KEMBA E TURKUT NUK MBIN AS BARI"

Ata hyne dhunshem, ne çdo cep te botes ku mund te arrinin, duke perdorur taktita lufte nga me te peshtirat. Kaloresia e tyre shkretonte cdo gje qe i dilte perpara, vriste popullsine duke rrembyer femrat, te cilat ne rastin me te mire perfundonin ne harremet famekeqe te pashallareve.
Hakmarrja e kesaj ushtrie, ndaj atyre qe benin rezistence, ishte e tmerrshme, roberit vdisnin duke ju hequr lekuret ngadale, kurse te vrareve ju pritej koka dhe dergohej si trofe ne qender. Territoret e pushtuara i nenshtroheshin nje sistem taksimi te rende, kurse rinia duhet ti sherbente ushtrise se sulltanit dhe per kete, merrej me dhune. Korrupsioni, shthurja dhe veset ishin bashkeudhetare te administrates. Pasuria e ndertuar nga plackitja e popujve, nuk shkonte ne dobi te zhvillimit, ajo kryesisht shperdorohej per luks dhe qejfe.

Si perfundim
Idealizimi qe ju perpiqeni ti beni fese, njerezve te saj eshte ne rastim me te mire qesharak. Nuk eshte nevoja Eduart, te na tregoni ne histori, qe perdoren ne institucionet e trushplarjes. Njerezit sot jane te ditur dhe edukuar, keshtu qe nese do donit njerez qe t'ju besojne, duhet te beni dicka me te mire se sa t'ju tregoni perralla me miresi. Te pakten kjo nuk funksionon me ne.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Eduart
Regular Member
Regular Member
Posts: 84
Joined: Fri Aug 31, 2012 4:33 pm
Gender: Male

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#21

Post by Eduart » Wed Sep 05, 2012 5:59 am

Zeus10 wrote:Eduart, gjithe kjo histori me elemente deri ne kufijte e fantastikes, nuk perkon me realitetin historik, te "ushtrise se islamit", qe njohim ne. Ata jo vetem qe nuk ishin te qete e paqesore, por u bene proverbial, aq sa thuhej:

"KU SHKEL KEMBA E TURKUT NUK MBIN AS BARI"

Ata hyne dhunshem, ne çdo cep te botes ku mund te arrinin, duke perdorur taktita lufte nga me te peshtirat. Kaloresia e tyre shkretonte cdo gje qe i dilte perpara, vriste popullsine duke rrembyer femrat, te cilat ne rastin me te mire perfundonin ne harremet famekeqe te pashallareve.
Hakmarrja e kesaj ushtrie, ndaj atyre qe benin rezistence, ishte e tmerrshme, roberit vdisnin duke ju hequr lekuret ngadale, kurse te vrareve ju pritej koka dhe dergohej si trofe ne qender. Territoret e pushtuara i nenshtroheshin nje sistem taksimi te rende, kurse rinia duhet ti sherbente ushtrise se sulltanit dhe per kete, merrej me dhune. Korrupsioni, shthurja dhe veset ishin bashkeudhetare te administrates. Pasuria e ndertuar nga plackitja e popujve, nuk shkonte ne dobi te zhvillimit, ajo kryesisht shperdorohej per luks dhe qejfe.

Si perfundim
Idealizimi qe ju perpiqeni ti beni fese, njerezve te saj eshte ne rastim me te mire qesharak. Nuk eshte nevoja Eduart, te na tregoni ne histori, qe perdoren ne institucionet e trushplarjes. Njerezit sot jane te ditur dhe edukuar, keshtu qe nese do donit njerez qe t'ju besojne, duhet te beni dicka me te mire se sa t'ju tregoni perralla me miresi. Te pakten kjo nuk funksionon me ne.
Zeus !

Nuk po arrij tju kuptoj ne keto qe thoni. More zoteri keto gjenden ne librat me serioze te historise Islame. Atyre qe kane permendur edhe te mirat edhe te keqijat e muslimaneve. Nuk po them se muslimanet ishin engjej. Por ndonjehere edhe ju i hiqni ato syzet e errta me te cilat i shikoni gjerat. Nuk jane te gjitha "Turqit e poshte" ka dhe turq te mire, ka edhe te tjere muslimane te mire. Boten Islame nuk e kane ndertuar ne fillim turqit. Por edhe tek turqit, shume u keni hyre ne hak, duke u marre me referencat e kaurreve te Vatikanit. Bota nuk jane vetem trillimet e tyre. Kerko edhe kendej dhe do shohesh realitetin tjeter, ate qe papa dhe levat e tij nuk don qe ta shikoni.

Ketu une nuk postoj vetem per ty Zeus. Ti nuk mundesh te perfaqesosh te gjithe ata antaret e forumit qe duan te lexojne. Madje une nuk kam dale nga rubrika e caktuar per kete.

Ndersa persa i perket termit perralla. Mendoj se ju i njihni me shume keto gjera kur na flisni per Skenderbeun dhe baba Tomorrin

Eduart
Regular Member
Regular Member
Posts: 84
Joined: Fri Aug 31, 2012 4:33 pm
Gender: Male

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#22

Post by Eduart » Wed Sep 05, 2012 6:19 am

Eduart wrote:
Zeus10 wrote:Eduart, gjithe kjo histori me elemente deri ne kufijte e fantastikes, nuk perkon me realitetin historik, te "ushtrise se islamit", qe njohim ne. Ata jo vetem qe nuk ishin te qete e paqesore, por u bene proverbial, aq sa thuhej:

"KU SHKEL KEMBA E TURKUT NUK MBIN AS BARI"

Ata hyne dhunshem, ne çdo cep te botes ku mund te arrinin, duke perdorur taktita lufte nga me te peshtirat. Kaloresia e tyre shkretonte cdo gje qe i dilte perpara, vriste popullsine duke rrembyer femrat, te cilat ne rastin me te mire perfundonin ne harremet famekeqe te pashallareve.
Hakmarrja e kesaj ushtrie, ndaj atyre qe benin rezistence, ishte e tmerrshme, roberit vdisnin duke ju hequr lekuret ngadale, kurse te vrareve ju pritej koka dhe dergohej si trofe ne qender. Territoret e pushtuara i nenshtroheshin nje sistem taksimi te rende, kurse rinia duhet ti sherbente ushtrise se sulltanit dhe per kete, merrej me dhune. Korrupsioni, shthurja dhe veset ishin bashkeudhetare te administrates. Pasuria e ndertuar nga plackitja e popujve, nuk shkonte ne dobi te zhvillimit, ajo kryesisht shperdorohej per luks dhe qejfe.

Si perfundim
Idealizimi qe ju perpiqeni ti beni fese, njerezve te saj eshte ne rastim me te mire qesharak. Nuk eshte nevoja Eduart, te na tregoni ne histori, qe perdoren ne institucionet e trushplarjes. Njerezit sot jane te ditur dhe edukuar, keshtu qe nese do donit njerez qe t'ju besojne, duhet te beni dicka me te mire se sa t'ju tregoni perralla me miresi. Te pakten kjo nuk funksionon me ne.
Zeus !

Nuk po arrij tju kuptoj ne keto qe thoni. More zoteri keto gjenden ne librat me serioze te historise Islame. Atyre qe kane permendur edhe te mirat edhe te keqijat e muslimaneve. Nuk po them se muslimanet ishin engjej. Por ndonjehere edhe ju i hiqni ato syzet e errta me te cilat i shikoni gjerat. Nuk jane te gjitha "Turqit e poshte" ka dhe turq te mire, ka edhe te tjere muslimane te mire. Boten Islame nuk e kane ndertuar ne fillim turqit. Por edhe tek turqit, shume u keni hyre ne hak, duke u marre me referencat e kaurreve te Vatikanit. Bota nuk jane vetem trillimet e tyre. Kerko edhe kendej dhe do shohesh realitetin tjeter, ate qe papa dhe levat e tij nuk don qe ta shikoni.

Ketu une nuk postoj vetem per ty Zeus. Ti nuk mundesh te perfaqesosh te gjithe ata antaret e forumit qe duan te lexojne. Madje une nuk kam dale nga rubrika e caktuar per kete.

Ndersa persa i perket termit perralla. Mendoj se ju i njihni me shume keto gjera kur na flisni per Skenderbeun dhe baba Tomorrin
Ti mos prit te degjosh dicka te hajrit nga ata kaurre te shtyre nga papa. Vatikani gjithmone ka qene fole hienash ne histori kjo njihet. Tani keta prifterinj apo murgjer apo te paguar nga kjo fole hienash me floririn e vjedhur neper kryqezata ua kane erresuar aq shume realitetin sa ju mendoni se muslimanet nuk jane njerez.
Ka ne mesin e muslimaneve edhe te mire edhe te keqinj. ketu te solla nje shembull te atyre qe mbanin drejtesi dhe kjo eshte e njohur ne historine islame
Duhet te dish edhe dicka tjeter. Nisur nga ajo cfare permendje per Shqiptaret e Perandorise Osmane, ndoshta edhe ky ka qene shkaku pse na coptuan ne 1913
sepse ne Shqiptaret po te jemi bashke poshtojme boten. Kete e kane provuar mire hienat e Vatikanit.

Prandaj hiqi syzet dhe shiko me sy te lire se bota muslimane nuk eshte e erret ka edhe ajo vlerat e veta.

User avatar
Adriana
Universe Member
Universe Member
Posts: 3211
Joined: Tue Jun 02, 2009 3:34 pm
Gender: Female
Location: Giethoorn (Nederland)
Contact:

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#23

Post by Adriana » Wed Sep 05, 2012 8:25 am

Eduart wrote:
Ti mos prit te degjosh dicka te hajrit nga ata kaurre te shtyre nga papa. Vatikani gjithmone ka qene fole hienash ne histori kjo njihet.
Tani keta prifterinj apo murgjer apo te paguar nga kjo fole hienash...

Prandaj hiqi syzet dhe shiko me sy te lire se bota muslimane nuk eshte e erret ka edhe ajo vlerat e veta.

Keto me siper jane shprehjet e nje ''hoxhe'' qe aktualishte po ''edukon'' diasporen tone shqiptare. Nga keto shprehje mund te kuptojme gjithcka, por nuk nuk kuptojme aspak nje ''edukim''. Le ti marrim sipas pikave:
  1-)Ti mos prit te degjosh dicka te hajrit nga ata kaurre te shtyre nga papa.  


Ne radhe te pare, aji qe eshte fetare ( dhe aq me teper nje ''edukatore'' ) qe te jet nje besimtare i mire duhte edhe te respektoje besimin e te tjereve. ( nje gje te tille mund te thone edhe ata per kete hoxhe, qe mos pritni te degjoni dicka te hajrit nga ky te shtyre nga neo-osmanet ).
  2-)Vatikani gjithmone ka qene fole hienash ne histori kjo njihet.  

Kjo vlen edhe ne anasjelltas...
  3-)Tani keta prifterinj apo murgjer apo te paguar nga kjo fole hienash  

Kete pike e njeh shume mire ''edukatori'' sepse perfaqeson edhe ky nje gje te tille per palen tjeter...
  4-) Prandaj hiqi syzet dhe shiko me sy te lire se bota muslimane nuk eshte e erret ka edhe ajo vlerat e veta.  


Erresiren po mundohet ''edukatori'' ta shperndaj, per arsyjet dhe per misionin qe tashme te gjithe jemi ne dijeni.


Pupolli shqiptare gjithmon ka pasur njerez te tille qe jane munduar ta percajne ate, por gjithmon ne fund kane gjetur nje rrugedaljen. Nese populli shqiptare do kishte rene viktime e ketyre nder shekuj nuk do kishte egzistuar, dhe as ''edukatori'' nuk do na fliste ne shqip sot. Jemi ne populli qe mbrojme historine e shqiperise, jemi ne populli qe perbejme kombin tone, jemi ne populli qe kerkojme te mbetemi shqiptare, jemi ne populli qe duhet tu vendosim majat nga kane themrat ketyre percaresve si nga njera pale ashtu edhe tjetra.
Mesazhi ime per vellezerit dhe motrat shqiptare si brenda dhe jashte vendit eshte:
besoni/festoni besimet tuaja fetare, por mos lejoni keta te na percajne, besimet fetare jane disa, por emri kombit ton eshte nje KOMBI SHQIPTARE.
Jam fisnike e kam zemren gure,
si Shqiponja ne flamure.
Mburrem dhe jam krenare,
qe kam lindur Shqiptare.
Nga do qe te jem me ndjek fati,
se jam Shqiptare, shkurt hesapi !!



User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4190
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#24

Post by Zeus10 » Wed Sep 05, 2012 3:22 pm

Eduart wrote:
Zeus !

Nuk po arrij tju kuptoj ne keto qe thoni. More zoteri keto gjenden ne librat me serioze te historise Islame. Atyre qe kane permendur edhe te mirat edhe te keqijat e muslimaneve. Nuk po them se muslimanet ishin engjej. Por ndonjehere edhe ju i hiqni ato syzet e errta me te cilat i shikoni gjerat. Nuk jane te gjitha "Turqit e poshte" ka dhe turq te mire, ka edhe te tjere muslimane te mire.
Ne, dime ta bejme dallimin midis otomaneve dhe turqve, dime ta bejme dallimin dhe midis botes muslimane dhe perandorise osmane, por une u perpoqa te sillja argumenta, se ushtrite muslimane, nder te cilat perfaqsuese me e denje eshte ajo osmane, nuk ishin aq humane, sic u perpoqe ti pershkruaje ti, ne prurjen tende. Perkundrazi, ato ishin aq te dhunshme dhe nje ushtri e mirrefillte pushtuese, qe nuk do pushonte ne rrugen e saj per pushtimin dhe imponimin e fese me dhune, sikur heronj si Skenderbeu, mos kishin dale perpara, duke ja ndalur vrullin.

Boten Islame nuk e kane ndertuar ne fillim turqit. Por edhe tek turqit, shume u keni hyre ne hak, duke u marre me referencat e kaurreve te Vatikanit. Bota nuk jane vetem trillimet e tyre. Kerko edhe kendej dhe do shohesh realitetin tjeter, ate qe papa dhe levat e tij nuk don qe ta shikoni.
Ne kemi lexuar dhe kronikat e luftes, te kronikaneve turq. Ne to pershkruhet fare mire, se kur ushtrite muslimane nuk pushtonin dot me lufte te ndershme, perdornin metoda shume te peshtira kundra kundershtareve, si psh perdorimi i kafsheve te ngordhura, per te perhapur infeksione mes mbrojtesve. Keta ishin ushtaret e Islamit, qe krahas jataganeve, bartnin dhe keto kafshe, per ti leshuar ato brenda mureve. Ky ishte morali i pushtuesit, qe pershkruhen prej teje si te drejte.
Ketu une nuk postoj vetem per ty Zeus. Ti nuk mundesh te perfaqesosh te gjithe ata antaret e forumit qe duan te lexojne. Madje une nuk kam dale nga rubrika e caktuar per kete.

Ndersa persa i perket termit perralla. Mendoj se ju i njihni me shume keto gjera kur na flisni per Skenderbeun dhe baba Tomorrin
Nuk e kuptova kete, a ishte kjo nje thirrje per mua qe une te mos marre pjese ne diskutime? Nese mendimi im perputhet me ate te shumices se anetareve, atehere une do te rekomandoja kete si nje shenje shume te sigurte, per ju te rishikoni bindjet dhe dijet e tua, nderkohe qe akoma shpresoj qe nuk na konsideron ne, si subjekte per misionin tend.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Eduart
Regular Member
Regular Member
Posts: 84
Joined: Fri Aug 31, 2012 4:33 pm
Gender: Male

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#25

Post by Eduart » Wed Sep 05, 2012 6:12 pm

Zeus10 wrote:
Eduart wrote:
Zeus !

Nuk po arrij tju kuptoj ne keto qe thoni. More zoteri keto gjenden ne librat me serioze te historise Islame. Atyre qe kane permendur edhe te mirat edhe te keqijat e muslimaneve. Nuk po them se muslimanet ishin engjej. Por ndonjehere edhe ju i hiqni ato syzet e errta me te cilat i shikoni gjerat. Nuk jane te gjitha "Turqit e poshte" ka dhe turq te mire, ka edhe te tjere muslimane te mire.
Ne, dime ta bejme dallimin midis otomaneve dhe turqve, dime ta bejme dallimin dhe midis botes muslimane dhe perandorise osmane, por une u perpoqa te sillja argumenta, se ushtrite muslimane, nder te cilat perfaqsuese me e denje eshte ajo osmane, nuk ishin aq humane, sic u perpoqe ti pershkruaje ti, ne prurjen tende. Perkundrazi, ato ishin aq te dhunshme dhe nje ushtri e mirrefillte pushtuese, qe nuk do pushonte ne rrugen e saj per pushtimin dhe imponimin e fese me dhune, sikur heronj si Skenderbeu, mos kishin dale perpara, duke ja ndalur vrullin.

Boten Islame nuk e kane ndertuar ne fillim turqit. Por edhe tek turqit, shume u keni hyre ne hak, duke u marre me referencat e kaurreve te Vatikanit. Bota nuk jane vetem trillimet e tyre. Kerko edhe kendej dhe do shohesh realitetin tjeter, ate qe papa dhe levat e tij nuk don qe ta shikoni.
Ne kemi lexuar dhe kronikat e luftes, te kronikaneve turq. Ne to pershkruhet fare mire, se kur ushtrite muslimane nuk pushtonin dot me lufte te ndershme, perdornin metoda shume te peshtira kundra kundershtareve, si psh perdorimi i kafsheve te ngordhura, per te perhapur infeksione mes mbrojtesve. Keta ishin ushtaret e Islamit, qe krahas jataganeve, bartnin dhe keto kafshe, per ti leshuar ato brenda mureve. Ky ishte morali i pushtuesit, qe pershkruhen prej teje si te drejte.
Ketu une nuk postoj vetem per ty Zeus. Ti nuk mundesh te perfaqesosh te gjithe ata antaret e forumit qe duan te lexojne. Madje une nuk kam dale nga rubrika e caktuar per kete.

Ndersa persa i perket termit perralla. Mendoj se ju i njihni me shume keto gjera kur na flisni per Skenderbeun dhe baba Tomorrin
Nuk e kuptova kete, a ishte kjo nje thirrje per mua qe une te mos marre pjese ne diskutime? Nese mendimi im perputhet me ate te shumices se anetareve, atehere une do te rekomandoja kete si nje shenje shume te sigurte, per ju te rishikoni bindjet dhe dijet e tua, nderkohe qe akoma shpresoj qe nuk na konsideron ne, si subjekte per misionin tend.


Nuk eshte nevoja Eduart, te na tregoni ne histori, qe perdoren ne institucionet e trushplarjes. Njerezit sot jane te ditur dhe edukuar, keshtu qe nese do donit njerez qe t'ju besojne, duhet te beni dicka me te mire se sa t'ju tregoni perralla me miresi. Te pakten kjo nuk funksionon me ne.


Nuk e kuptova kete, a ishte kjo nje thirrje per mua qe une te mos marre pjese ne diskutime? Nese mendimi im perputhet me ate te shumices se anetareve, atehere une do te rekomandoja kete si nje shenje shume te sigurte, per ju te rishikoni bindjet dhe dijet e tua, nderkohe qe akoma shpresoj qe nuk na konsideron ne, si subjekte per misionin tend.
Jo Zeus! Nuk ishte thirrje qe te mos merrni pjse ne debat. Perkundrazi, te marresh pjese ne debat ashtu siku edhe une marr pjese ne debatet tuaja. MIrpo Ju pak me siper me ndaloni te tregoj histori dhe kete e beni ne numrin shumes. Keshtu mendoj se nese ti nuk sheh te nevojshme, madje i cileson ato si trushpelarje, nuk do te thote se edhe shumica mendon si ti.
Per kete arsye Edhe pergjigjja ime ishte brenda limiteve qe i lejohet nje antari. Pa ju ofenduar ju dhe mesazhet qe ju postoni. Nderkohe qe ju me ofendoni edhe ne personin tim (Ketu nuk prfshihesh ti) por edhe ne mesazhet qe une dergoj sic e ke bere ne tekstin e mesiperm.

Gjithsesi duhet te dish se e vleresoj debatin me tone objektive qe mundohesh te ruash edhe pse ndonje here e tejkalon me terma perbuzes ndaj shkrimeve te mia.

me respekt Eduarti

User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2933
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#26

Post by Mallakastrioti » Wed Sep 05, 2012 7:09 pm

Edi, lere kete pune, pasi as ti nuk beson ne gjithe ate manipulim qe u behet njerezve. Mendoj se je ende ne kohe te shpetosh shpirtin tend dhe te lesh menjane perrallat e Kuranit apo trushplarjen qe mbartin fete semite.
Ne jemi shqiptar dhe si te tille kemi besimet tona, zakonet dhe traditat tona te cilat jane shume me te lashta dhe shendetesore se ato çka kerkojne te na servirin fete e huaja!
Ne se Tomorri (Baba Tomorri) eshte nje perralle per Leberit, Mallakastriotet dhe Myzeqaret, atehere Kurani eshte nje perralle shume here me e madhe per ta, pasi vazhojne te kene Bène me te rende per Tomorrin sesa per Allahun apo Krishtin e ku di une cilat shenjteri te huaja!
Image

Eduart
Regular Member
Regular Member
Posts: 84
Joined: Fri Aug 31, 2012 4:33 pm
Gender: Male

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#27

Post by Eduart » Wed Sep 05, 2012 7:31 pm

Mallakastrioti wrote:Edi, lere kete pune, pasi as ti nuk beson ne gjithe ate manipulim qe u behet njerezve. Mendoj se je ende ne kohe te shpetosh shpirtin tend dhe te lesh menjane perrallat e Kuranit apo trushplarjen qe mbartin fete semite.
Ne jemi shqiptar dhe si te tille kemi besimet tona, zakonet dhe traditat tona te cilat jane shume me te lashta dhe shendetesore se ato çka kerkojne te na servirin fete e huaja!
Ne se Tomorri (Baba Tomorri) eshte nje perralle per Leberit, Mallakastriotet dhe Myzeqaret, atehere Kurani eshte nje perralle shume here me e madhe per ta, pasi vazhojne te kene Bène me te rende per Tomorrin sesa per Allahun apo Krishtin e ku di une cilat shenjteri te huaja!
Mallakastriot !

Vertete qe me bere kurioz per kete fene tuaj te Baba Tomorrit. Nuk po dua ta shaj, ashtu si vepron ti me fene dhe librin tim te shenjte. Por gjithsesi nese nuk ke ndonje argument per ta kundershtuar ate, atehere nuk ke pse te perdoresh te tilla terma. Duhet te respektosh ndjenjat dhe besimet e miqve te tu, perderisa une po perpiqem ti permbahem limiteve te rubrikes perkatese dhe te respektoj miqesine tone te ndersjelle..

Me respekt Eduarti

User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2933
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#28

Post by Mallakastrioti » Wed Sep 05, 2012 8:05 pm

Eduart wrote:
Mallakastrioti wrote:Edi, lere kete pune, pasi as ti nuk beson ne gjithe ate manipulim qe u behet njerezve. Mendoj se je ende ne kohe te shpetosh shpirtin tend dhe te lesh menjane perrallat e Kuranit apo trushplarjen qe mbartin fete semite.
Ne jemi shqiptar dhe si te tille kemi besimet tona, zakonet dhe traditat tona te cilat jane shume me te lashta dhe shendetesore se ato çka kerkojne te na servirin fete e huaja!
Ne se Tomorri (Baba Tomorri) eshte nje perralle per Leberit, Mallakastriotet dhe Myzeqaret, atehere Kurani eshte nje perralle shume here me e madhe per ta, pasi vazhojne te kene Bène me te rende per Tomorrin sesa per Allahun apo Krishtin e ku di une cilat shenjteri te huaja!
Mallakastriot !

Vertete qe me bere kurioz per kete fene tuaj te Baba Tomorrit. Nuk po dua ta shaj, ashtu si vepron ti me fene dhe librin tim te shenjte. Por gjithsesi nese nuk ke ndonje argument per ta kundershtuar ate, atehere nuk ke pse te perdoresh te tilla terma. Duhet te respektosh ndjenjat dhe besimet e miqve te tu, perderisa une po perpiqem ti permbahem limiteve te rubrikes perkatese dhe te respektoj miqesine tone te ndersjelle..

Me respekt Eduarti

Eshte nje kuriozitet i cili zgjidhet shume thjesht Eduart , pasi ekziston jo vetem Tomorri i Madh nder mendjet e Toskeve, por ka shume me teper kuriozitete populli yne, qe prej Nishit e deri ne Preveze si dhe prej Maqedonise shqiptare e deri ne det....mjafton te interesohemi per to dhe ti bejme vlera te verteta kombetare, Eduart, mjafton te dime çfare kishin ne shpirt si besim te paret tane, pasi fete semite (krishtere-mysylmane) kane qene dhe jane nje trup i huaj per ne.
Beso ne çka te pelqej, por mos kerko ta trumpetosh me te madhe e mbi te gjitha, mos kerko te sulmosh simbolet tona per hir te besimit tend. Besimin tend mbaje per vete dhe vetem per veten tende. Ne se une do jem i intersuar lidhur atij besimi qe ti pratikon, do vije une te te kerkoj, por te lutem deri ne ate dite mos kerko te me perziesh me besimin tend.Ne se nuk jam dakort me besimin tend, je i lutur mos te shqetesosh njerez qe e mendojne si une. Feja apo besimi yt te perket ty dhe vetem ty, pra mbaje per veten tende, pasi ne se do kerkosh te ma percjellesh duke e propaganduar, atehere te dish se une do te pergjigjem me te njejten gjuhe cila do qofte ajo!
Rregulla kryesore te demokracise çka jane vene ne dukje apo evidence me lart me ngjyre blu!
Image

Eduart
Regular Member
Regular Member
Posts: 84
Joined: Fri Aug 31, 2012 4:33 pm
Gender: Male

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#29

Post by Eduart » Wed Sep 05, 2012 9:07 pm

Epo me keto qe po thua tashi je duke e tepruar. Nuk po me tregon demokraci por Tomorrokraci. Une nuk ua kam nevojen, madje kam shpenzuar nga koha ime per te diskutuar miqesisht ne kete forum. Por shoh se me disa prej jush eshte humbje kohe.
Gjithsesi para se tju le ne fatin tuaj pagan, po ju them se kur te vendosni nje rubrike qe kate beje me fene Islame sic eshte kjo q

Eduart
Regular Member
Regular Member
Posts: 84
Joined: Fri Aug 31, 2012 4:33 pm
Gender: Male

Re: ORIENTALIZMI, KEQINFORMIMI DHE ISLAMI (Robert Squires)

#30

Post by Eduart » Wed Sep 05, 2012 9:18 pm

Epo me keto qe po thua tashi je duke e tepruar. Nuk po me tregon demokraci por Tomorrokraci. Une nuk ua kam nevojen, madje kam shpenzuar nga koha ime per te diskutuar miqesisht ne kete forum. Por shoh se me disa prej jush eshte humbje kohe.
Gjithsesi para se tju le ne fatin tuaj pagan, po ju them se kur te vendosni nje rubrike qe kate beje me fene Islame sic eshte kjo qe une po publikoj (sepse e ndjej per detyre ta bej para Zotit dhe para njerezve te mi). Ju lutem ose hiqeni si rubrike ose lerini njerezit specialiste te flasin. Mos toleroni injorantet te flasin pa kopetenca dhe plot duf ne ate qe nuk e njohin. Ketu te perfshij edhe ty dhe te tjere qe e bejne.

Une po dal nga forumi duke menduar se e kam kryer detyren time para Zotit per tjua bere te ditur. Ne nje dite tjeter ti Mallakastriot do te thuash qe nuk ma ka thene por nuk mund te mohohet kjo gje para Krijuesit qe i ka shenuar te gjitha.

do vije nje dite kur ti dhe baba Tomorri jot do ti bindeni Krijuesit tuaj kur tju thote vdisni dhe shperbehuni dhe keni per ta bere doni apo nuk doni.

Une nuk kam asgje ne doe, as te mire e as te keqe ndaj jush, vec faktit qe ju sensibilizova per besimin ne Krijuesin e gjithesise.

Tashme ju le ne dore te Zotit

Paqja qofte me ata qe e duan drejtesine dhe te drejtet.

Post Reply

Return to “Feja Islame”