"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnike".

Sillni këtu për diskutim artikujt ose reportazhet që trajtojnë problemet më të mprehta qe shqetësojnë, shoqërinë shqiptare, komunitetin tuaj, juve.

Moderator: ALBPelasgian

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4203
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#211

Post by Zeus10 » Fri Nov 05, 2010 12:57 am

"Profesori" Paskal Milo, e them me keqardhje se jo vetem eshte njeri pa dinjitet, por dhe profesionalisht eshte per te ardhur keq. Paturpesia e tij eshte katastrofale dhe eshte nje person qe nuk ke cfare te mesosh.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

qiellikaltër
Honored Member
Honored Member
Posts: 358
Joined: Sat Jul 18, 2009 6:22 pm
Gender: Female
Location: Shqipëri

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#212

Post by qiellikaltër » Fri Nov 05, 2010 11:11 pm

Paskal Milo vetem te flase drejt nuk di, ai di vetem ta dredhi bukur.
Populli shqiptar, shteti shqiptar ka qene udhehequr ne politiken e jashtme nga nje njeri qe e ka mesuar shqipen kur shkoi ne shkolle!!!
Kjo i shpjegon me se mire fundosjen tone ne marredheniet nderkombetare.
"Du t'jem zot, n'timen tok,
dje dhe sot, sot e neser."

User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2934
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#213

Post by Mallakastrioti » Sat Nov 06, 2010 11:33 am

Emisioni televiziv rreth Himares dhe jokoerenca e z.Paskal Milo.

Me ne fund sot pata mundesine ta shihja plotesisht emisionin televiziv te Top Chanel dhe kerkova te degjoj me vemendje ato qe na paraqet historiani z.Paskal Milo. Ajo qe me beri pershtypje nuk eshte fakti persa i perket dygjuhesise ne tre fshatrat e Himares (Himare, Dhermi dhe Palase) por rivelacionet ekskluzive te historianit te siperpermendur , pra Z.Milo lidhur kesaj greqishte te lashte qe flitet ne keto fshatra.Personalisht ngela i habitur nga fjalet e tij.
gjeja e pare qe me erdhi nder mend thashe te kerkoj ndonje studim shkencor te pakten te shek 19. qe pa tjeter do ishte marre me kete te folme arkaike "greke" apo gjuhe te "lashte" greke te ketyre tre fshatrvae ne trevat shqiptare. Personalisht mendova qe patjeter gjuhetaret (te pakten ata greke te shek. 19-20) do ishin marre me kete te folme greke qe nuk gjendet asgjekund, perveç ne Himare, Dhermi apo Palase.
Kerkimet e mia nuk sollen asgje perveçse shume fjale boshe qe gjenden aty ketu ne internet lidhur kesaj çeshtje, pra se folmes greqishte ne tre fshatrat qe permenden si dygjuheshe.
Ajme se çfare gjuhe ka folur ne familje i nderuari z. Paskal Milo, sigurisht e di ai dhe vetem ai, por nuk eshte ky thelbi i kesaj çeshtje.
Problemi qendron diku tjeter. Pyetjet jane te shumta dhe z.Historian Paskal Milo duhet tu pergjigjet.
Meqenese eshte nje gjuhe e lashte apo arkaike "greqishtja" qe flitet ne keto tre fshatra, si ka mundesi qe asnje gjuhetar grek i Athines apo i huaj nuk eshte marre me to?
Si ka mundesi qe ato fjale qe ju i nderuar profesor permendni ne ate trazmision ,pra "Himara molle sherri" te Top Chanel, jo vetem qe perdoren ne Himare por gjyshja ime ndjese paste per fjalen luge perdorte po ate shprehje? E une jam disi larg nga ato tre fshatra te Himares qe permendni dhe eshte nje mal i larte qe ndan Mallakastren e Eger, nga ato tre fshatrat greqishtfolese te nje greqishteje te "lashte" e ai mal quhet Mali i Kudhesit.
Si eshte e mundur profesor qe meqenese nje kolegu juaj ne Greqi ju paska thene diçka te tille dhe ju vetem tani po na i permendni keto gejra e jo disa kohe me pare qe pikerisht po citoj fjalet tuaja ne nje emision tjeter te R.Xhunga ku tekstualisht sjell fjalet tuaja:
"Paskal Milo: Edhe qeparotsit kanë ditur greqisht, sidomos njerëzit e shkolluar. Afërsia me detin i ka ekspozuar gjithmonë këto fshatra në një komunikim më të drejtpërdrejtë me ishujt grekë, me kulturën greke etj. Dhe po të vesh re, ato fshatra që kanë qenë më afër detit- dhe jo ato më larg, që kishin tendencë të ishin më të izoluara -flasin edhe gjuhën. Mund t‘ju them diçka që e thonë dhe shumë studiues të tjerë, që ka një dallim midis greqishtes së folur në Palasë dhe Dhërmi, me greqishten që flitet në Himarë. Janë dy dialekte që kanë të bëjnë me prejardhjen e këtyre njerëzve dhe influencën nën të cilën janë ndodhur këta njerëz. Ajo që është më kryesorja dhe që duhet pranuar është se në mesjete nuk kemi pasur kufij të qartë shtetërorë, nuk kemi pasur dogana dhe as piramida. Unë pranoj teorinë e xhepave. Njerëzit, për një numër arsyesh që fillonin qysh nga luftërat, qysh nga sëmundjet, ishin popullsi baritore, që lëviznin nga një vend në tjetrin. Shkonin dhe vendoseshin në vende që ata e ndjenin veten më mirë, ose për të shpëtuar nga sëmundjet, ose për të shpëtuar nga armiku, ose për të gjetur kushte më të mira jetese, dhe aty ku i gjenin këto gjëra, aty nguleshin. Prandaj këto xhepa nuk kanë të bëjnë me etnosin. Këto xhepa që janë krijuar, janë lëvizje të mesjetës që u ngulën në një vend dhe mbetën aty. Për shembull, në studimet gjuhësore që bëhen për tri fshatrat e Himarës, për Palasën, Dhërmiun dhe Himarën, ka studime të patronomisë të 1583-shit, ku ekzistojnë emra shumë të qartë që tregojnë se cilët janë vendas, cilët janë të ardhur të brendshëm nga vende të tjera të Shqipërisë, si dhe ka emra që tregojnë cilët janë të ardhur nga Greqia. Pra, ka tre komponentë në përbërjen e këtyre tri fshatrave. Nuk ka pasur njerëz grekë që të kishin emrin Gjin, Gjon, Pal dhe emra të tjerë të kësaj natyre, të cilët i gjejmë me bollëk në regjistrin e vitit 1583 dhe për këtë po flas për fshatin tim me 95 emra, ku ka 6 a 7 Gjon, 4-5 Gjin e shumë të tjerë që dëshmojnë se ata ishin autoktonë, shqiptarë të mirëfilltë. Por, ka dhe emra të tjerë që nga prapashtesa dhe nga vetë kompozicioni i patronomisë kuptohet që kanë origjinë të huaj dhe gjuhëtarët dinë t‘i dallojnë këto gjëra shumë mirë. Si konkluzion dua të them që historinë duhet ta lëmë të studiohet si shkencë dhe të mos e keqpërdorim për qëllime politike. Shpjegimi i historisë bëhet nëpërmjet një dokumentacioni të gjerë. Të gjitha materialet që kemi, si ne, ashtu dhe pala greke, nuk mbështeten në dokumente të mjaftueshme për ta shpjeguar deri në fund dhe për t‘i dhënë zgjidhje këtij problemi. Secilit duhet t‘i jepet e drejta që i takon në bazë të ligjeve, por nuk duhet spekuluar e drejta e një grupi njerëzish për ta quajtur veten e tyre minoritarë. Kjo është një e drejtë që mbështetet në Konventën Kuadër për Mbrojtjen e Pakicave Kombëtare në Këshillin e Evropës dhe Himara nuk duhet të quhet qysh nga Qeparoi e deri në Qafën e Llogorasë minoritet, vetëm pse ka tri fshatra që janë greqishtfolëse."
Vetvetiu i nderuar z. profesor lind pyetja:
A u greqizuan 52 fshatra te kesaj krahine (edhe pse ndoshta fshatrat nen nahine e Kurveleshit ishin me teper e flitet per gati 70, por kjo eshte çeshtje tjeter) apo u shqiptarizuan, kur historikisht dime qe gjuha e shkruar, ajo kishtare ishte greqishtja e jo shqipja ne keto fshatra?
Si ka mundesi qe ngelen vetem tre fshatra dygjuheshe? Si ka mundesi qe gjuha e perditshme dhe perbrenda familjes e jashte ne 49 fshatra te tjere ngeli shqipja? Si ka mundesi qe ne tre fshatrat kemi te folme te greqishtes ne dialekte greqishteje te ndryshme, psh e folmja korfiote (Korfuz)?
Nuk mendoni i nderuar profesor Paskal Milo se jeni disi kontradiktor ne ato qe thoni?
Image

elikranon
Honored Member
Honored Member
Posts: 373
Joined: Sat Dec 26, 2009 6:05 pm
Gender: Male

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#214

Post by elikranon » Sun Nov 07, 2010 5:55 pm

Mallakastrioti wrote:Emisioni televiziv rreth Himares dhe jokoerenca e z.Paskal Milo.

Me ne fund sot pata mundesine ta shihja plotesisht emisionin televiziv te Top Chanel dhe kerkova te degjoj me vemendje ato qe na paraqet historiani z.Paskal Milo. Ajo qe me beri pershtypje nuk eshte fakti persa i perket dygjuhesise ne tre fshatrat e Himares (Himare, Dhermi dhe Palase) por rivelacionet ekskluzive te historianit te siperpermendur , pra Z.Milo lidhur kesaj greqishte te lashte qe flitet ne keto fshatra.Personalisht ngela i habitur nga fjalet e tij.
gjeja e pare qe me erdhi nder mend thashe te kerkoj ndonje studim shkencor te pakten te shek 19. qe pa tjeter do ishte marre me kete te folme arkaike "greke" apo gjuhe te "lashte" greke te ketyre tre fshatrvae ne trevat shqiptare. Personalisht mendova qe patjeter gjuhetaret (te pakten ata greke te shek. 19-20) do ishin marre me kete te folme greke qe nuk gjendet asgjekund, perveç ne Himare, Dhermi apo Palase.
Kerkimet e mia nuk sollen asgje perveçse shume fjale boshe qe gjenden aty ketu ne internet lidhur kesaj çeshtje, pra se folmes greqishte ne tre fshatrat qe permenden si dygjuheshe.
Ajme se çfare gjuhe ka folur ne familje i nderuari z. Paskal Milo, sigurisht e di ai dhe vetem ai, por nuk eshte ky thelbi i kesaj çeshtje.
Problemi qendron diku tjeter. Pyetjet jane te shumta dhe z.Historian Paskal Milo duhet tu pergjigjet.
Meqenese eshte nje gjuhe e lashte apo arkaike "greqishtja" qe flitet ne keto tre fshatra, si ka mundesi qe asnje gjuhetar grek i Athines apo i huaj nuk eshte marre me to?

Vetvetiu i nderuar z. profesor lind pyetja:
A u greqizuan 52 fshatra te kesaj krahine (edhe pse ndoshta fshatrat nen nahine e Kurveleshit ishin me teper e flitet per gati 70, por kjo eshte çeshtje tjeter) apo u shqiptarizuan, kur historikisht dime qe gjuha e shkruar, ajo kishtare ishte greqishtja e jo shqipja ne keto fshatra?
Si ka mundesi qe ngelen vetem tre fshatra dygjuheshe? Si ka mundesi qe gjuha e perditshme dhe perbrenda familjes e jashte ne 49 fshatra te tjere ngeli shqipja? Si ka mundesi qe ne tre fshatrat kemi te folme te greqishtes ne dialekte greqishteje te ndryshme, psh e folmja korfiote (Korfuz)?
Nuk mendoni i nderuar profesor Paskal Milo se jeni disi kontradiktor ne ato qe thoni?
Mallakastriot
Zoti Milo nuk ishte aspak kontradiktor. Te tere prisnim prononcimin e tij pas pergjigjes se hapur te Kristo Frasherit ndaj tij "u pergjigjem studenteve te mi Milo dhe ...". Dhe Paskal Milo atehere u pergjigj se do flas kur te kem nje opinion te qarte mbi kete ceshtje.
Dhe kete here Paskal Milo u pergjigj qarte, me qarte s`ka.
Zoti Milo foli vetem per 3 fshatrat ( Himare, Dhermi, Palase) greqishtfolese qe ishte dhe tema e diskutimit.
Sa per referenca, te jap une nje reference mallakastriot (meqe kerkove dhe s`gjete). Ta kam permendur dhe here tjeter librin e Filip Licos "Probleme ne marredheniet greko-shqiptare". Aty ke nje pergjigje me referenca pse ndryshon greqishtja e Himares nga greqishtja e Dhermiut dhe Palases.
Megjithese per mendimin tim zoti Lico eshte konformist dhe per shume ceshtje jep nje pergjigje qe kenaq te dyja palet.

User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2934
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#215

Post by Mallakastrioti » Sun Nov 07, 2010 6:05 pm

elikranon wrote:
Mallakastrioti wrote:Emisioni televiziv rreth Himares dhe jokoerenca e z.Paskal Milo.

Me ne fund sot pata mundesine ta shihja plotesisht emisionin televiziv te Top Chanel dhe kerkova te degjoj me vemendje ato qe na paraqet historiani z.Paskal Milo. Ajo qe me beri pershtypje nuk eshte fakti persa i perket dygjuhesise ne tre fshatrat e Himares (Himare, Dhermi dhe Palase) por rivelacionet ekskluzive te historianit te siperpermendur , pra Z.Milo lidhur kesaj greqishte te lashte qe flitet ne keto fshatra.Personalisht ngela i habitur nga fjalet e tij.
gjeja e pare qe me erdhi nder mend thashe te kerkoj ndonje studim shkencor te pakten te shek 19. qe pa tjeter do ishte marre me kete te folme arkaike "greke" apo gjuhe te "lashte" greke te ketyre tre fshatrvae ne trevat shqiptare. Personalisht mendova qe patjeter gjuhetaret (te pakten ata greke te shek. 19-20) do ishin marre me kete te folme greke qe nuk gjendet asgjekund, perveç ne Himare, Dhermi apo Palase.
Kerkimet e mia nuk sollen asgje perveçse shume fjale boshe qe gjenden aty ketu ne internet lidhur kesaj çeshtje, pra se folmes greqishte ne tre fshatrat qe permenden si dygjuheshe.
Ajme se çfare gjuhe ka folur ne familje i nderuari z. Paskal Milo, sigurisht e di ai dhe vetem ai, por nuk eshte ky thelbi i kesaj çeshtje.
Problemi qendron diku tjeter. Pyetjet jane te shumta dhe z.Historian Paskal Milo duhet tu pergjigjet.
Meqenese eshte nje gjuhe e lashte apo arkaike "greqishtja" qe flitet ne keto tre fshatra, si ka mundesi qe asnje gjuhetar grek i Athines apo i huaj nuk eshte marre me to?

Vetvetiu i nderuar z. profesor lind pyetja:
A u greqizuan 52 fshatra te kesaj krahine (edhe pse ndoshta fshatrat nen nahine e Kurveleshit ishin me teper e flitet per gati 70, por kjo eshte çeshtje tjeter) apo u shqiptarizuan, kur historikisht dime qe gjuha e shkruar, ajo kishtare ishte greqishtja e jo shqipja ne keto fshatra?
Si ka mundesi qe ngelen vetem tre fshatra dygjuheshe? Si ka mundesi qe gjuha e perditshme dhe perbrenda familjes e jashte ne 49 fshatra te tjere ngeli shqipja? Si ka mundesi qe ne tre fshatrat kemi te folme te greqishtes ne dialekte greqishteje te ndryshme, psh e folmja korfiote (Korfuz)?
Nuk mendoni i nderuar profesor Paskal Milo se jeni disi kontradiktor ne ato qe thoni?
Mallakastriot
Zoti Milo nuk ishte aspak kontradiktor. Te tere prisnim prononcimin e tij pas pergjigjes se hapur te Kristo Frasherit ndaj tij "u pergjigjem studenteve te mi Milo dhe ...". Dhe Paskal Milo atehere u pergjigj se do flas kur te kem nje opinion te qarte mbi kete ceshtje.
Dhe kete here Paskal Milo u pergjigj qarte, me qarte s`ka.
Zoti Milo foli vetem per 3 fshatrat ( Himare, Dhermi, Palase) greqishtfolese qe ishte dhe tema e diskutimit.
Sa per referenca, te jap une nje reference mallakastriot (meqe kerkove dhe s`gjete). Ta kam permendur dhe here tjeter librin e Filip Licos "Probleme ne marredheniet greko-shqiptare". Aty ke nje pergjigje me referenca pse ndryshon greqishtja e Himares nga greqishtja e Dhermiut dhe Palases.
Megjithese per mendimin tim zoti Lico eshte konformist dhe per shume ceshtje jep nje pergjigje qe kenaq te dyja palet.
Kontradikta ne vetvete te Z. Paskal Milo:

""Paskal Milo: Edhe qeparotsit kanë ditur greqisht, sidomos njerëzit e shkolluar. Afërsia me detin i ka ekspozuar gjithmonë këto fshatra në një komunikim më të drejtpërdrejtë me ishujt grekë, me kulturën greke etj. Dhe po të vesh re, ato fshatra që kanë qenë më afër detit- dhe jo ato më larg, që kishin tendencë të ishin më të izoluara -flasin edhe gjuhën. Mund t‘ju them diçka që e thonë dhe shumë studiues të tjerë, që ka një dallim midis greqishtes së folur në Palasë dhe Dhërmi, me greqishten që flitet në Himarë. Janë dy dialekte që kanë të bëjnë me prejardhjen e këtyre njerëzve dhe influencën nën të cilën janë ndodhur këta njerëz."

interviste nga R.Xhunga

Pra ne emision z. Milo ndryshon 360 grade gjerat nga ato qe ka deklaruar me pare, ndoshta iu desh "kohe" te "hulumtonte" me tej lidhur ketyre çeshtjeve.Por a nuk te duket disi jo e llogjikshme qe ne nje krahine e vogel te fliten dy dialekte te ndryshem te greqishtes? A jane nga e njejta fare keto tre fshatra?
Image

elikranon
Honored Member
Honored Member
Posts: 373
Joined: Sat Dec 26, 2009 6:05 pm
Gender: Male

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#216

Post by elikranon » Sun Nov 07, 2010 6:37 pm

Mallakastrioti wrote:
Pra ne emision z. Milo ndryshon 360 grade gjerat nga ato qe ka deklaruar me pare, ndoshta iu desh "kohe" te "hulumtonte" me tej lidhur ketyre çeshtjeve.Por a nuk te duket disi jo e llogjikshme qe ne nje krahine e vogel te fliten dy dialekte te ndryshem te greqishtes? A jane nga e njejta fare keto tre fshatra?
Zoti Lico duke u bazuar ne nje studim te nje profesori grek te paraqitur ne Selanik me 1983 ( pra eshte paraqitur ne nje kohe te padyshimte, larg tensioneve etnike), pohon se rreth vitit 1580 kemi nje shperngulje te grupi maniatesh pas nje kryengritjeje atje dhe vendosjen e tyre ne Himare. Me ndikimin e tyre shpjegohet dhe dialekti i ndryshem i Himares.
Te thashe shkurtimisht thelbin e shtjellimit te z.Lico, dhe pak a shume kesaj i permbahet dhe z. Milo (edhe z. Milo u shpreh se i kam gjetur rrenjet gjer me 1625, me duhet akoma research per te arritur me 1580).
Ne te dyja rastet, qofte emisioni i Rudina Xhunges, qofte emisioni i Alban Dudushit nuk me duket kontradiktor Z. Milo. Vetem se kete here z. Milo u shpreh shume qarte duke mos dhene asnje mundesi qe te keqinterpretohet.

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4203
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#217

Post by Zeus10 » Sun Nov 07, 2010 9:43 pm

elikranon wrote:Zoti Lico duke u bazuar ne nje studim te nje profesori grek te paraqitur ne Selanik me 1983 ( pra eshte paraqitur ne nje kohe te padyshimte, larg tensioneve etnike), pohon se rreth vitit 1580 kemi nje shperngulje te grupi maniatesh pas nje kryengritjeje atje dhe vendosjen e tyre ne Himare. Me ndikimin e tyre shpjegohet dhe dialekti i ndryshem i Himares.
Elikranon, kujdes sepse duke i nxjerre Himariotet nje koloni maniote mesjetare, po del jashte direktivave te Athines, te cilat jane qe Himariotet jane pasardhes te kaoneve te lashte 'greke'. Mund te marresh ndonje ndeshkim fizik per kete ......... megjithese harrova une tani Athina ska me para as per pensionet dhe jo me te paguaje per te demtuar vorio-epirote te paster, si puna jote.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4203
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#218

Post by Zeus10 » Sun Nov 07, 2010 10:10 pm

Te thashe shkurtimisht thelbin e shtjellimit te z.Lico, dhe pak a shume kesaj i permbahet dhe z. Milo (edhe z. Milo u shpreh se i kam gjetur rrenjet gjer me 1625, me duhet akoma research per te arritur me 1580).
Ne te dyja rastet, qofte emisioni i Rudina Xhunges, qofte emisioni i Alban Dudushit nuk me duket kontradiktor Z. Milo. Vetem se kete here z. Milo u shpreh shume qarte duke mos dhene asnje mundesi qe te keqinterpretohet
Me devotshmerine e tij te paturpshme, per te shpallur te pakten fshatin e tij, nje grumbullim 'grekesh etnike', qe z.Milo mundohet ta beje kete nepermjet "zbulimit" te rrenjeve te familjes se tij, ai harron se ka shume faktore, qe mund ta korruptojne deduksionin logjik, qe ne kemi te bejme pikerisht me "greke etnike". Me sa duket ai perpiqet, qe te gjeje greqisht-foles, deri ne kohen e Skenderbeut, per ta shpallur rezistencen himariote ndaj turqve, nje rezistence greke, sepse e di shume mire, qe nuk ka kapacitetin e duhur intelektual, per te shkuar me thelle ne kohe. Por, studjuesit mesjetare te historise, e dine shume mire, qe Himare ne Mesjete, nuk quheshin vetem 7 fshatrat e bregut, por gjithe zona e Lumit te Vlores dhe ndonjehere dhe Kurveleshi, qe jane zona te pastra shqiptare "barbare", qe nuk rane asnjehere nen influencen e gjuhes se kultures dhe Kishes, greqishtes. Kjo ja heq atij alibine, qe rezistencen ndaj turqve e kryen greket.

Image
Per me teper, pavaresisht se Milo mund te jete bregasi i vetem, i 3 nga 7 fshatrat e vetem greqishtfoles, qe nuk ka ditur shqip deri me 6 vjece, une, duke pasur nje njohje te stermire per ate zone, e di me siguri qe gjuha shqipe, ka qene gjithmone gjuha shteruese e cdo elementi te foluri, qe ka te beje me kulturen, trashegimine dhe zakonet, kurse greqishtja sipas te gjitha gjasave, eshte nje gjuhe e perftuar. Perftimi i gjuhes, eshte nje dukuri mese e zakonshme kur je ne kontakt te drejtperdrejte me te, sic mund te kene qene fshatrat ortodokse te Bregut. Nje shembull domethenes, eshte dhe aftesia e vlonjateve dhe durresakeve per te folur italisht, per te cilen mjaftoi vetem nje televizor qe punonte ne valet italiane dhe jo gjithe vitin, por vetem ne kohe te mire, qe dhe sot e kesaj dite mrekullon italianet.
Ne fakt, perpjekje e Milos, ishte e deshperuar dhe ka ardhur nje kohe, qe duhet te kesh pak me shume se nje titull profesor historie, te katedres filologjike vllahe-greke enveriane, per te qene i besueshem. Milon, tashme mund ta besoj, vetem vetja e tij, pra Miloja le te puthet me Milon.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

erix77
Star Member
Star Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 14, 2010 8:23 am
Gender: Male
Location: Tirana

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#219

Post by erix77 » Mon Nov 08, 2010 9:21 am

ka kohe ai qe eshte puthur me Milon se as dy vota nuk i ben dot bashke qekur i ra Tosi nga mushka.
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

elikranon
Honored Member
Honored Member
Posts: 373
Joined: Sat Dec 26, 2009 6:05 pm
Gender: Male

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#220

Post by elikranon » Tue Nov 09, 2010 1:17 pm

Zeus10 wrote:
elikranon wrote:Zoti Lico duke u bazuar ne nje studim te nje profesori grek te paraqitur ne Selanik me 1983 ( pra eshte paraqitur ne nje kohe te padyshimte, larg tensioneve etnike), pohon se rreth vitit 1580 kemi nje shperngulje te grupi maniatesh pas nje kryengritjeje atje dhe vendosjen e tyre ne Himare. Me ndikimin e tyre shpjegohet dhe dialekti i ndryshem i Himares.
Elikranon, kujdes sepse duke i nxjerre Himariotet nje koloni maniote mesjetare, po del jashte direktivave te Athines, te cilat jane qe Himariotet jane pasardhes te kaoneve te lashte 'greke'. Mund te marresh ndonje ndeshkim fizik per kete ......... megjithese harrova une tani Athina ska me para as per pensionet dhe jo me te paguaje per te demtuar vorio-epirote te paster, si puna jote.
Zeus
Tani qe ma prene rrogen dale dhe une jashte direktivave!!!

elikranon
Honored Member
Honored Member
Posts: 373
Joined: Sat Dec 26, 2009 6:05 pm
Gender: Male

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#221

Post by elikranon » Tue Nov 09, 2010 1:43 pm

Zeus10 wrote: Me devotshmerine e tij te paturpshme, per te shpallur te pakten fshatin e tij, nje grumbullim 'grekesh etnike', qe z.Milo mundohet ta beje kete nepermjet "zbulimit" te rrenjeve te familjes se tij, ai harron se ka shume faktore, qe mund ta korruptojne deduksionin logjik, qe ne kemi te bejme pikerisht me "greke etnike". Me sa duket ai perpiqet, qe te gjeje greqisht-foles, deri ne kohen e Skenderbeut, per ta shpallur rezistencen himariote ndaj turqve, nje rezistence greke, sepse e di shume mire, qe nuk ka kapacitetin e duhur intelektual, per te shkuar me thelle ne kohe. Por, studjuesit mesjetare te historise, e dine shume mire, qe Himare ne Mesjete, nuk quheshin vetem 7 fshatrat e bregut, por gjithe zona e Lumit te Vlores dhe ndonjehere dhe Kurveleshi, qe jane zona te pastra shqiptare "barbare", qe nuk rane asnjehere nen influencen e gjuhes se kultures dhe Kishes, greqishtes. Kjo ja heq atij alibine, qe rezistencen ndaj turqve e kryen greket.

Per me teper, pavaresisht se Milo mund te jete bregasi i vetem, i 3 nga 7 fshatrat e vetem greqishtfoles, qe nuk ka ditur shqip deri me 6 vjece, une, duke pasur nje njohje te stermire per ate zone, e di me siguri qe gjuha shqipe, ka qene gjithmone gjuha shteruese e cdo elementi te foluri, qe ka te beje me kulturen, trashegimine dhe zakonet, kurse greqishtja sipas te gjitha gjasave, eshte nje gjuhe e perftuar. Perftimi i gjuhes, eshte nje dukuri mese e zakonshme kur je ne kontakt te drejtperdrejte me te, sic mund te kene qene fshatrat ortodokse te Bregut. Nje shembull domethenes, eshte dhe aftesia e vlonjateve dhe durresakeve per te folur italisht, per te cilen mjaftoi vetem nje televizor qe punonte ne valet italiane dhe jo gjithe vitin, por vetem ne kohe te mire, qe dhe sot e kesaj dite mrekullon italianet.
Ne fakt, perpjekje e Milos, ishte e deshperuar dhe ka ardhur nje kohe, qe duhet te kesh pak me shume se nje titull profesor historie, te katedres filologjike vllahe-greke enveriane, per te qene i besueshem. Milon, tashme mund ta besoj, vetem vetja e tij, pra Miloja le te puthet me Milon.
Zeus
Mesa shoh u befasuat shume nga pergjigja e z.Milo. Te them te drejten edhe une u befasova, nuk prisja nje pergjigje aq te qarte. Me ate qe tha "e mesova shqipen kur vajta ne fillore" me kujtoj femijerine time. Me kete pergjigje te qarte z. Milo u doli borxhit patrioteve te tij palasiot.
Z.Milo foli per aq sa ka fakte, te tjerat i shton ti. Bile edhe z.Xhufi nuk iu kundervu gjate emisionit te thenave te z.Milo.
Sa per ate "perftimin e gjuhes" shpjegimi yt me duket shume naiv. Durrsaket dhe Vlonjatet, shume prej tyre mesuan italisht prej televizionit, por nuk e bene dhe gjuhe familje.
Edhe zoti Lico ben nje pyetje te tille:
"Nqs Himariotet e mesuan greqishten nga shkollat, kishat dhe tregtia me greket perballe, atehere si nuk ndodhi dicka e tille edhe ne Zagori dhe Lunxheri qe i kishin po te tre keto elemente?"
Sa per krahinen e Himares, edhe ne mesjete percaktohej si e tille zona e bregut nga Nivica gjer ne Palase. Ndoshta ne kulmin e saj perfshinte dhe ndonje fshat prapa malit si p.sh. Kucin e vjeter.
Z.Milo nuk la asgjekundi asnje insinuate se rezistenca e Gjergj Kastriotit ishte rezistence greke. Por nuk eshte absurditet nqs ndonjeri thote se mund te kishte ndonje apo ca grek ne rradhet e ushtrise se tij. Por cfare them dhe une? Ju ne kuadrin e alergjise per cdo gje greke apo qe ka lidhje me greket, i mohoni atij ortodoksine, c`pret me pastaj?!
Dhe sa per ato fjale ulese per z.Milo, ato mund te thuhen kollaj. Kur s`na pelqejne te thenat e ndonjerit eshte shume e lehte ti veshesh epitete te tilla. Por une mund te them dicka:
Nqs tere politikanet shqiptar kishin kulturen politike te z.Milo, Shqiperia do te ishte shume me mire.

erix77
Star Member
Star Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 14, 2010 8:23 am
Gender: Male
Location: Tirana

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#222

Post by erix77 » Tue Nov 09, 2010 2:13 pm

Nqs tere politikanet shqiptar kishin kulturen politike te z.Milo, Shqiperia do te ishte shume me mire.
Po po patjeter shume me mire per ju sepse do te ishte Greqi -nono-
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4203
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#223

Post by Zeus10 » Tue Nov 09, 2010 2:16 pm

elikranon wrote: Zeus
Mesa shoh u befasuat shume nga pergjigja e z.Milo. Te them te drejten edhe une u befasova, nuk prisja nje pergjigje aq te qarte.
Kur u befasove ti qe pozohesh si grek, si te mos befasohesha une, me ate paturpesi dhe zell te pashoq te nje shpirti skllav?
Me ate qe tha "e mesova shqipen kur vajta ne fillore" me kujtoj femijerine time. Me kete pergjigje te qarte z. Milo u doli borxhit patrioteve te tij palasiot.


Po natyrisht, nese Milo ka paturpesine qe ne publik, te genjeje kaq hapur, cdo te kushtonte ty ta beje kete ne menyre anonime, aq me teper qe ti duke qene "grek", ke gjithe arsyet e botes per te ndjekur shembullin e tij dhe per te na dhene sihariqin, qe meqenese keni folur greqisht deri ne fillore(kjo nuk eshte e vertete per Himaren), na qenkeni greke. Por une kam ca lajme per ty: Greqishtja nuk eshte si shqipja, gjuhe vatre ne krye te heres, ajo perftohet per shume arsye qe do ti rreshtoj me poshte, duke u shnderruar ne gjuhe vatre.
Z.Milo foli per aq sa ka fakte, te tjerat i shton ti. Bile edhe z.Xhufi nuk iu kundervu gjate emisionit te thenave te z.Milo.
Nxitimi i zotit Milo per te sjelle asij lloj faktesh, per te cilat i terhoqi vemendjen dhe drejtuesi i emisionit, qe skishin te benin me pyetjen e tij, tregon qe Milos me shume se per te shfaqur nje mendim spontan, ju dha rasti per te plotesuar misionin per te cilin paguhet. E di qe eshte ne dukje paragjykim, por per rastin e Milos kam fakte, qe nuk do doja ti sjelle ketu.

vazhdon
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4203
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#224

Post by Zeus10 » Tue Nov 09, 2010 2:28 pm

Sa per ate "perftimin e gjuhes" shpjegimi yt me duket shume naiv. Durrsaket dhe Vlonjatet, shume prej tyre mesuan italisht prej televizionit, por nuk e bene dhe gjuhe familje.
Shembulli qe solla une, ishte nje demonstrim, qe sa kollaj mund te perftohet nje gjuhe e huaj, qofte dhe nepermjet nje kontakti virtual sic eshte televizori. Paralelizmi abuziv i italishtes se vlonjateve dhe durrsakeve qe ben ti me greqishten e himarioteve, eshte menyra jote per ti shpetuar argumentit. Greqishtja e himarioteve u be gjuhe e perditshme sepse,
1. Ata emigruan dhe punuan ne Greqi duke folur vetem nje gjuhe: 'greqishten'.
2. Ata bene tregeti me zonat e Greqise, duke komunikuar vetem ne nje gjuhe: greqishten
3. Ata ndoqen ritet fetare vetem ne nje gjuhe: 'greqishten'
4. Ata u shkolluan vetem ne nje gjuhe : greqishten(perpara komunizmit)
5. Mbi ata u be presion qe vetem nje gjuhe ishte e tyre:greqishtja-kurse shqipja ishte gjuhe e muslimaneve
etj, etj, etj
Megjithekete, greqishtja nuk u be kurre gjuha e shpirtit te tyre, ata kurre nuk vajtuan dhe kenduan greqisht, ne vatren e tyre familjare, por e bene kete ne gjuhen e te pareve te tyre shqiptare.

vazhdon
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4203
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Vrasja e te riut "minoritar" dhe bashkejetesa "nderetnik

#225

Post by Zeus10 » Tue Nov 09, 2010 2:45 pm

Edhe zoti Lico ben nje pyetje te tille:
"Nqs Himariotet e mesuan greqishten nga shkollat, kishat dhe tregtia me greket perballe, atehere si nuk ndodhi dicka e tille edhe ne Zagori dhe Lunxheri qe i kishin po te tre keto elemente?"
Nuk jam njohes i ketyre zonave, per te te sjelle argumenta te mire, por mund te te them, se kur bandat e Spiromilos dhe pamporet greke, pushtonin Himaren, Zagoria dhe Lunxheria nuk figuronin fare ne interesat ekspansioniste te Greqise.
Sa per krahinen e Himares, edhe ne mesjete percaktohej si e tille zona e bregut nga Nivica gjer ne Palase. Ndoshta ne kulmin e saj perfshinte dhe ndonje fshat prapa malit si p.sh. Kucin e vjeter.
Ketu je gabim, Himara e Mesjetes, nuk ishin 7 fshatrat e Bregut por perfshinte gjithe fshatrat e Lumit te Vlores. Vete himariotet jane me se shumti labe ne cdo pikepamje pervec fese, qe beri dhe ndarjen klanore ne krahinat e sotme.
Z.Milo nuk la asgjekundi asnje insinuate se rezistenca e Gjergj Kastriotit ishte rezistence greke. Por nuk eshte absurditet nqs ndonjeri thote se mund te kishte ndonje apo ca grek ne rradhet e ushtrise se tij. Por cfare them dhe une? Ju ne kuadrin e alergjise per cdo gje greke apo qe ka lidhje me greket, i mohoni atij ortodoksine, c`pret me pastaj?!
Sigurisht qe jo, sepse do e nxirrte me shkelma perjashta kolegu i tij perballe, por nese shpall ate zone si greke, duke perdorur induksionin se ata ishin te tille me 1618 meqe familja jote fliste greqisht dhe duke u zvaritur qe te shkosh me 1580-n, ketu fare qarte duket qe synimi eshte qe te shkosh sa me prane periudhes, kur i biri Skenderbeut u vendos ne Himare, ne krye te rezistences antiturke.

vazhdon
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Post Reply

Return to “Problematika shqiptare në media/shtyp”