"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Studim i cuditshem gjenetik per Shqiptaret!!!

Sillni këtu për diskutim artikujt ose reportazhet që trajtojnë problemet më të mprehta qe shqetësojnë, shoqërinë shqiptare, komunitetin tuaj, juve.

Moderator: ALBPelasgian

Lynkest

Studim i cuditshem gjenetik per Shqiptaret!!!

Post by Lynkest » Mon Jan 17, 2011 9:16 pm

Si e para ketu eshte Studimi edhe analiza qe eshte bere.

e hasa kete teme ne forumin Eupedia.

Linku i dokumentit ku mund ta download-oni:

http://uploading.com/files/a5m795ce/Gen ... B2011.pdf/

Disa keputje nga Dokumenti:

ne faqen 5 te dokumentit e thote kete:
When admixture analyses are performed using the
non-Balkan Europeans, the Caucasus, and the Middle
East/Anatolia as parents, the European group is the
major contributor to every Balkan population analyzed
(Table 4). European influences range from 100% in
Croatia, and Bosnia and Herzegovina to as low as 69%
in the Albanians. Middle Eastern influences are null
in most Balkan collections with the exemptions of Montenegro
(3.8%) and Albania (31.0%).
Influences from
Caucasia range from 0.0% in Albania, Croatia and
Bosnia and Herzegovina to 14.7% in Slovenia. Geneflow,
throughout the Balkans, appears mostly guided by geographical
relationships as populations found proximal to
each other are the main contributors to each other. For
example, neighbors Bosnia and Herzegovina, and Croatia
contribute 83.0% and 97.7% to each other, respectively
(for a detailed report, see Table 5).
Kjo eshte tema ku disa po diskutojne per lidhjen Gjenetike dhe Kulturore ndermjet Shqiptarve dhe Berberve te Afrikes se perendimit.:

http://www.eupedia.com/forum/showthread ... post363631

Disa poste interesante:
Burimi: http://www.eupedia.com/forum/showpost.p ... stcount=33

thing is they do cluster with each other...
according to

Forensic Science International: Genetics doi:10.1016/j.fsigen.2010.09.010
Geostatistical inference of main Y-STR-haplotype groups in Europe
Amalia Diaz-Lacava et al.

http://dienekes.blogspot.com/2010/11...an-y-strs.html
http://4.bp.blogspot.com/_Ish7688voT...trclusters.png

Albanians (cluster 13) cluster first with central Anatolia (cluster 5),
than this cluster clusters with
cluster made of cluster 18 (Serbs, Croats, central Ukraine, Romania, east and west Hungary) and cluster 10 (? not indicated anywhere),

than this cluster composed of clusters 13, 18, 5 and 10 clusters with north west Africa (cluster 3),

and only than this cluster clusters with cluster made of clusters 7(northeast Africa?) , 12, 15 and 2 (Greeks , Macedonians & Bulgars).....

east Europe cluster 17 (Russians and Poles) cluster with Caucasus (11) and than this cluster clusters with west Europe cluster 6..

*Cluster 13 (Albanian) was registered as second in frequency in the region of Anatolia and
the border region of Latvia,Belarus,and the Russian Federation (data not shown).

in any case northwest Africa (Berbers) thus cluster with Balkans.... perhaps due to Phoenicians... or due to some much older link... or due to settlement of Vandals and Alans in northwest Africa...
Burimi: http://www.eupedia.com/forum/showpost.p ... stcount=34

It is no longer current.

You can read new scientific articles about it.

Haak et. al.

PLOS Biology, November 2010

Ancient DNA from European Early Neolithic Farmers Reveals Their Near Eastern Affinities

“We genetically characterized a population of the earliest farming culture inCentral Europe, the Linear Pottery Culture (LBK; 5,500–4,900 calibrated B.C.) and used comprehensive phylogeographic andpopulation genetic analyses to locate its origins within the broader Eurasian region, and to trace potential dispersal routesinto Europe.”

The authors did not find that the E haplogroup existed at that time in Europe. This means that the holders of E came to Europe after 4900 BC.

When they arrived (about 4000 BC or 3000 BC or later?) establish new researchs. Do E carriers were at the time of 5000 years BC in West Asia or Africa? Certainly, and this will determine the researchs, but in Europe, according to a study Haak et al, E carriers were not.

Now, you can look at this picture of the spread of haplogroup E.

Pay attention to the E-M78, from which it originated and E-V13 and territory. It is believed that the source is Upper Egypt. With picture you can see that E bearers went to Western Africa and north into Western Asia. So the current holders of E-V13 haplogroups in the Balkans is very likely come from the Upper Egypt (and more before from Somalia/Ethiopia).

Now look at this picture.

Here you can see that the Egyptian and Proto-berber (formerly classified as Hamitic, and Afro-Asiatic, and now increasingly used the term Afrasian) occurred about 9000 years ago.

The separation Chusitic and Proto-North-Erythraic languages occurred before 13,000 years, a Protoboreafrasian and Protochadic were taking about 11,000 years ago.

We still do not know when exactly E carriers crossed from Africa to the Asian continent is. the Middle East, but if it happened later than 9000 years it makes sense to look for similarities in today's Berber languages with Albanian, also with the Coptic language (Coptic unfortunately is almost extinct).

If E carriers previously crossed into Asia, then it makes sense to look for similarities in some of the languages that are climbing up the tree in Figure.

I said before, no invariant knowledge, science is a dynamic, new research results and lead to changes earlier opinions, enrichment of knowledge and new knowledge.
Burimi: http://www.eupedia.com/forum/showpost.p ... stcount=36

Dian
It was written by authors of the work, this new article can be found and you can read.

The authors mentioned that they didn't find several haplogroup among them that haplogroup E was not at that time in Europe (probably E was in Western Asia at that time and of course in Africa).

Interestingly one reads the paper for several reasons. Here is one of the key sentences of the work relevant to the general knowledge:

"However, the LBK population also showed unique genetic features including a clearly distinct distribution of mitochondrial haplogroup frequencies, confirming that major demographic events continued to take place in Europe after the early Neolithic."
i still believe that is very much connected with J2,
the propabilty both came same time but different class like merchants and builders,
besides shqiptar is a turkish word shqepar meaning axe, the only other civilization with axe is minoan lavrys

http://en.wikipedia.org/wiki/Labrys

the possibility of a big number o turcish words leads me to the conclusion that are hetit and to a though or thesis that are 2 E one that unite troy via hetit and lydian support, became mysian and travel with moesian to gaete-dacian
and one that is connected with greeks only,

but the IE similarity of achamenides agamemnon achaic people and achaic also agaic-> to geg, also the gygy people on lydia and in moesia, leads me to a conclusion that the E
1) either was cut from south balkan E nad reunite after lingua change in south E
2) either was another and has to do with lycaonia and lydia, and was assimilated by troy thracians and pass by myssian to moesia

Burimi: http://www.eupedia.com/forum/showpost.p ... stcount=37
Burimi: http://www.eupedia.com/forum/showpost.p ... stcount=43

THEN YOU ARE RIGHT
IF Sqepar- adz, from Sqep + ar
and the turks also called skeparn in areas like minor Asia smyrna and cappadokia

so then
we go to the other approach

SHQIPTAR = ISH + GIPT + AR means I AM EGYPTIAN g as wh in what if g as k the coptic
cause in byzantine egyptians even today they are called GYPT-IAN and the COPTIC KOPT-ES = COPT-ES
then THAT APPROACH FITS TO YOU,
MEANING THAT SHQIPTAR MEANS EGYPTIAN.

OR ESH + GIPT + AR = FROM EGYPT ???????
also Ash means from but only in east ionic

i suggest you tell me who is

David Megas Komnenos comnenus

or

Michael Komnenos Comnenus

or

Alexander Ypsilantis

all from comnana of Trebizond Empire to Con/polis to Epirus to moldavia

because Skiptos means bowed but sgiptos means egyptian
k as gr κ
g as γ -wh- in what 'swhiptos'

or the very ancient before 700 BC skif-os or skiphos wich in aeolian druopean (thessaly) means ksifos early kind of spear, the metallic nose-edge of the spear,
cause in case that shqiptar means form egypt then we have a small lingua conection with egypt,
but in case of shqiptar means something like the sword, then the similarity with proto-greeks is obvious
Gods what the f... happened to greek language?
And the book thot parllara albanese is correct,
and maybe solves problems and gives us light,
cause until now albanian language is considered the most isolated and the lingua with the most unknown words
if giuseppe catapano (Gaetapanou in greek means captain panos)
is correct then a new search era begins, and may also corrects mistakes of the past of all balkans nations, it can help us all,
anywhere i can find it? only italy arbers?

Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member

Re: Studim i cuditshem gjenetik per Shqiptaret!!!

Post by Mallakastrioti » Mon Jan 17, 2011 10:13 pm

Pershendetje Lynkest.

Duke pare qe ajo faqe apo Forum, prej te ciles je duke sjelle quotes, eshte thjesht nje propagande e mirefillte dhe pa fakte kunder shqiptareve, do te lutesha mos ti sjellesh me keto tema apo debatet qe behen aty.
Zoterinjte ne fjale ne ate Forum, po te kene nevoje te debatojne me fakte, fare mire mund te vijne ata ne Forumin tone dhe te perballen me faktet dhe jo me shpifje apo pseudostudime diletanteske. Forume te tilla antishqiptare ka me dhjetra e qindra ne net.

Ne se je i antaresuar ne ate Forum, ketu ke dhjetra e qindra fakte ku mund ti perdoresh dhe tua perplasesh ftyres atyre zoterinjve, dhe kjo eshte arsyeja kryesore e Arberiaonline.

Faleminderit per mirekuptimin.

Lynkest

Post by Lynkest » Mon Jan 17, 2011 11:29 pm

Mallakastrioti wrote:Pershendetje Lynkest.

Duke pare qe ajo faqe apo Forum, prej te ciles je duke sjelle quotes, eshte thjesht nje propagande e mirefillte dhe pa fakte kunder shqiptareve, do te lutesha mos ti sjellesh me keto tema apo debatet qe behen aty.
Zoterinjte ne fjale ne ate Forum, po te kene nevoje te debatojne me fakte, fare mire mund te vijne ata ne Forumin tone dhe te perballen me faktet dhe jo me shpifje apo pseudostudime diletanteske. Forume te tilla antishqiptare ka me dhjetra e qindra ne net.

Ne se je i antaresuar ne ate Forum, ketu ke dhjetra e qindra fakte ku mund ti perdoresh dhe tua perplasesh ftyres atyre zoterinjve, dhe kjo eshte arsyeja kryesore e Arberiaonline.

Faleminderit per mirekuptimin.
edhe une ashtu them

si do qe te jet shpresoj se e pe at studimin gjenetik ai studim gjenetik nuk ka lidhje me forumin, eshte linku lart, nese ka dikush dije me shume reth gjenetikes shqiptare edhe sa e vertet esht kjo ta debatojm.

ajo qe Studimi gjenetik thot se Shqiptaret ndajn 31% gjenetik te perbashket me lindjen e mesme.

ketu eshte dokumenti:

http://uploading.com/files/a5m795ce/Gen ... B2011.pdf/

Phoenix
Supreme Member
Supreme Member

Post by Phoenix » Mon Jan 17, 2011 11:53 pm

Lynkest wrote: ajo qe Studimi gjenetik thot se Shqiptaret ndajn 31% gjenetik te perbashket me lindjen e mesme.
Lynkest nuk ka ndonjë gjë të keqe këtu. Studimet bëhen për me parë se cilat popullsi kanë sjellë bujqësinë në Evropë. Të dhënat i kanë bërë studiuesit në përgjithësi të mendojnë se bujqërit u nisën nga Lindja e Mesme dhe një pjesë e Anadollit të sotëm, por jo tani, para nga 10000-7000 vjetësh. Shqiptarët e sotëm janë në shumicë pasardhës të tyre. Ka shumë studime për rreth këtu gjerave, por duhen kuptuar në mënyrën e duhur. Një përmbledhje ke edhe tek Eupedia. http://www.eupedia.com/europe/origins_h ... rope.shtml. Hidhi një sy. Pastaj të tjerat janë hollësira dhe është e vështirë të kuptohen nga të gjithë. Studimet duhen parë në tërësi dhe në lidhje me të mëparshmit. Një fjali e vetme të nxjerr në përfundime të nxituara.

Arbëri
Universe Member
Universe Member

Post by Arbëri » Mon Jan 17, 2011 11:58 pm

Per mua keto studime gjenetike jane te pabesushme ,asnje studime nuk eshte i njejte njera me tjetren ... me shume mendoj propagndojne popujt qe nuk kane histori te vet , dhe shpresa e tyre e fundit eshte "gjenetika" (mos valle po perfitojme dicka -haha- )

Video qe te ndihmon ndoshta edhe pse vet nuk e besoj :

“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

Lynkest

Post by Lynkest » Tue Jan 18, 2011 12:06 am

Edhe Serbet, edhe Greket edhe Bullgaret edhe Malazezet e kan ket Influenc Neolitike un e di mir po ndryshe esht te kesh influenc neolitike para 10 000 Vjet edhe ndryshe eshte te jesh gjenetikisht i lidhur me lindjen e mesme
Serbet kan pothuajse aq influenc Neolitike te farmereve ose Bujqve qe thua ti sa ne po nuk jan te lidhur me popujt e lindjes te mesme simbas ati studimi po jan te lidhur me popujt Europian.

te kesh gjenetik te perbashket do te thot Influx ose perzjerje gjenetike e afert ose kohjve te undit ( 300 - 500 vjet )

Lynkest

Post by Lynkest » Tue Jan 18, 2011 12:07 am

Arbëri wrote:Per mua keto studime gjenetike jane te pabesushme ,asnje studime nuk eshte i njejte njera me tjetren ... me shume mendoj propagndojne popujt qe nuk kane histori te vet , dhe shpresa e tyre e fundit eshte "gjenetika" (mos valle po perfitojme dicka -haha- )

Video qe te ndihmon ndoshta edhe pse vet nuk e besoj :

Gjenetika eshte shkenc egzatke qe specifikisht meret me studimin e Chromozomeve njerzore dhe jo pun historije qe eshte e bazuar ne Zeusin edhe ne pralla palidhje.

Une i besoj Gjenetikes 100 her me shum se cdo libri historik ne ket bot.

land
Poster Grande Member
Poster Grande Member

Post by land » Tue Jan 18, 2011 9:31 am

cause until now albanian language is considered the most isolated and the lingua with the most unknown words
Ka vite te tera qe kundershtoj me force, Tat parlava albanese, perendesha e humbur shqiptare maat, mardukun ( e lloj lloj perendish aliene)e bene shqiptar, te tjere akoma gjejne fjale "shqipe" ne biblen hebraike, e budallalleqe te tjera te kesaj natyre, kete e bejn pseudopatriote fodulle dhe debile.
mmmmmmm
Ja efekti i kundert qe jep ky pseudopatriotizem fals, ne vend qe ti te besh shqiptare egjitptianet, te bejne berbere bota ty.

Tat parlava albanese un cazzo...thot ka qene nje perendi jevge qe ska te beje aspak me shqiptaret.
libri i catapanos eshte i mbushur plot me brockulla.

Nen shembullin e catapanos u versulen hordhi te tera pseudopatriotesh duke kerkuar perendi neper bote dhe duke i bere shqiptare, zhvilluan tema te gjera me brockulla.... ne nuk na duhen perendite e egjiptit, na mjaftojne perendite tona ilire.Kjo kulture e lashte antike e paraardhesve tane ka rendesi, me kete ne provojme autoktonine tone.

Ne kemi Dodonen tone, nuk na hyjne ne pune marduk-et e babilonise apo thot-et e egjiptit.
"They are Nietzsche's over-men, these primitive Albanians — something between kings and tigers."
- Henry Noel Brailsford

Lynkest

Post by Lynkest » Tue Jan 18, 2011 11:57 am

land wrote:
Ka vite te tera qe kundershtoj me force, Tat parlava albanese, perendesha e humbur shqiptare maat, mardukun ( e lloj lloj perendish aliene)e bene shqiptar, te tjere akoma gjejne fjale "shqipe" ne biblen hebraike, e budallalleqe te tjera te kesaj natyre, kete e bejn pseudopatriote fodulle dhe debile.
mmmmmmm
Ja efekti i kundert qe jep ky pseudopatriotizem fals, ne vend qe ti te besh shqiptare egjitptianet, te bejne berbere bota ty.

Tat parlava albanese un cazzo...thot ka qene nje perendi jevge qe ska te beje aspak me shqiptaret.

Nen shembullin e catapanos u versulen hordhi te tera pseudopatriotesh duke kerkuar perendi neper bote dhe duke i bere shqiptare, zhvilluan tema te gjera me brockulla.... ne nuk na duhen perendite e egjiptit, na mjaftojne perendite tona ilire.Kjo kulture e lashte antike e paraardhesve tane ka rendesi, me kete ne provojme autoktonine tone.

Ne kemi Dodonen tone, nuk na hyjne ne pune marduk-et e babilonise apo thot-et e egjiptit.
Pajtohem shume me ty.

Ka shume qe i thua ti pseudo patriot edhe disa analfabeta qe thuan Shqiptaret lidhen me Egjiptin, ku gjuha, kultura edhe tradita e Egjiptasve jan Autoktone per at vend, Egjiptaset kan fol gjuh Semitike kurse ne flasim gjuh Indo Europiane, eshte cmenduri ne piken me te larte te krahasosh shqipen me gjuhen e Egjiptit te vjeter, nje ceshtje qe eshte e zgjedhur edhe me e qart.

Si do qe te jet temaz ketu me shume eshte per ket Studimin gjenetik te cuditshem ku thot se Shqiptaret jan 31% Middle Easterns

land
Poster Grande Member
Poster Grande Member

Post by land » Tue Jan 18, 2011 12:40 pm

Lynkest wrote:
land wrote:
mmmmmmm

Pajtohem shume me ty.

Ka shume qe i thua ti pseudo patriot edhe disa analfabeta qe thuan Shqiptaret lidhen me Egjiptin, ku gjuha, kultura edhe tradita e Egjiptasve jan Autoktone per at vend, Egjiptaset kan fol gjuh Semitike kurse ne flasim gjuh Indo Europiane, eshte cmenduri ne piken me te larte te krahasosh shqipen me gjuhen e Egjiptit te vjeter, nje ceshtje qe eshte e zgjedhur edhe me e qart.

Si do qe te jet temaz ketu me shume eshte per ket Studimin gjenetik te cuditshem ku thot se Shqiptaret jan 31% Middle Easterns
Ja pergjigja per idiotet antishqiptare qe postojne video qesharake neper forume te ndryshme.

Nje studim nga Cavalli-Sforza:

Citim:
The Albanians show considerable genetic distances with all the populations; however, 14 pair of comparisons between the Albanians and the European populations show a high level of identity. (This is for all Albanians not kosovars only) This is a Correlation function not the sum of the Haplogroupe. And by this function that we conclude that Albanians & Kosovars have one of the strongest Dna identity in Balkans. By a correlation of 14 values. It is not the same for greeks (Greeks have a SE identity but not a greek one)

Nje tjetër studim:

Citim:
“Survey of anthropological features of the Illyrians":

The purpose of this paper is to bring to evidence the physical traits of the ancient inhabitants of Albania, the Illyrians, through an anthropological study of 93 human skeletons of different periods. Based on the available typological data the author comes to the conclusion that the Illyrians of the Albanian territory constituted an Adriatic-Mediterranean population with Nordic and Alpine minorities. The results of this study throw light on certain historical phenomena, which are linked with the origin and formation of the Illyrians"

This survey have shown that Albanians of today are the direct descendents of Illirian-Thraco race!

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3304 ... d_RVDocSum
"They are Nietzsche's over-men, these primitive Albanians — something between kings and tigers."
- Henry Noel Brailsford

Phoenix
Supreme Member
Supreme Member

Post by Phoenix » Tue Jan 18, 2011 2:08 pm

Unë një gjë nuk po arrij të kuptoj. Disa më quajnë nacionalist me mendësi ballkanike, disa të tjerë pseudopatriot. Ca të tjerë, idiot antishqiptar! Ka edhe nga ata që fillojnë të bëjnë moral. Fatkeqësisht të gjithë këta kanë një emër, shqiptarë. Nuk më ndodh me jo shqiptarë. Ndoshta sepse mund t'i zjedh ata.
E vërteta është se kanë kulturën e të dëgjuarit deri në fund dhe e thonë hapur se deri ku mbarojnë njohuritë e tyre!
Mirë do të ishte të shikoje dhe shumë shqiptarë kështu. Të bënin më shumë pyetje për diçka që nuk e dijnë ose në të kundërt të lexojnë SHUMË.
Pastaj para se të flasin, t'i kuptojnë ato që thonë dhe jo prit e ngjit!
- Për sa i përket temës së hapur këtu dhe atij 31%, mos na bëni me humbur kohë kot. Lexojini të gjitha shkrimet aty dhe mos bëni të diturin edhe në gjenetikë ,edhe në biologji, edhe në statistikë.
Atë çka thotë Catapano një ditë do të vërtetohet edhe shkencërisht dhe kjo ditë është shumë e afërt. Ndoshta jo 100 % ashtu si thotë ai, por e deri më tani ai është më afër së vërtetës. Për metodën që ka ndjekur le të flasin specialistët, por mendimi është i drejtë.
Dhe sa për dijeni aty në forum kjo ishte ideja. Gjenetika të detyron t'i drejtohesh shqipes për të parë nëse ka ndonjë përafri midis saj dhe gjuhëve të vjetra në Egjiptin e lashtë. Madje po detyron dhe do të detyrojë edhe ata që nuk ia ka marrë mendja ndonjëherë. Si gjithmonë dhe në këtë pikë janë po të huajt që punojnë, sepse gjoja studiuesit shqiptarë janë ende me kohën e qenit dhe e kanë të vështirë të kuptojnë se shqiptarët nuk kanë ardhë nga Kurgani dhe përralla të tjera indoeu.
Fatkeqësisht Shqipërinë e kanë shkatërruar gjithmonë shqiptarët, sepse vetëm ata ja dinë pikat e dobëta. Të huaj nuk e njohin mirë atë, por dijnë vetëm pikat e dobëta të shqiptarëve. Mos harroni atë që ka thënë Kadare :"Kur koha punon për një popull, jo të gjithë e kanë lehtë ta kuptojnë që koha punon për ta, madje shpesh kujtojmë kur koha punon për ta kujtojnë ose ju krijohet iluzioni se koha nuk punon për ta ose e kundërta"!
Ju takon juve të gjeni veten se në cilën pjesë të kësaj popullsie gjendeni.

Për mua të shkruaja këto rreshta ishte humbje kohe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

land
Poster Grande Member
Poster Grande Member

Post by land » Tue Jan 18, 2011 3:53 pm

Nese ke fjalen per postimin tim, une nuk te njoh lol, nese ti i qendron gjithashtu teorive te mardukeve babilonas albaneze, tot-eve dhe maat-ave egjiptiano-shqiptare te humbura, dhe lloj loj atlantidave( shpikje filozofesh), je gabim,

Nuk ka lidhje raca shqiptare( dhe iliret apo pellasget) me egjiptin apo hieroglifet dhe mitet e tyre lol. Hieroglifet egjiptiane nuk jane shqip pike
Filologjia e catapanos eshte bullshit, e tipit .... Il nome di Thot deriva senza dubbio (sempre secondo l’autore) dal verbo thom, thua, thote.
Me atlantiden.....AT = PADRE , LASH(TE) = VECHIO, cioè ANTENATI (bisnonni)

cfar thot catapano njeher? ja ta jap shkurtimisht c'thote(jo thoti eeeeee).

Atlantida na paskesh qene vendi me i zhvilluar ku na paskeshin banuar paraardhesit e races shqiptare, dhe te mbijetuarit pas mbytjes se atlantides kaluan ne luginen e nilit ku atje zhvilluan nje qyteterim te ri, pra ai egjiptian....etc etc budallalleqe pafund.

Sipas catapanos deri dhe Jezu Krishti fliste gjuhen e De Rades dhe te Gjergj Fishtes.
Lajthitje te tilla i bejne shume dem albanologjise serioze, dhe c'orientojne publikun amatorial, ne fakt te gjitheve ju duket patriotizem te pretendojme qe mumjet e egjiptit jane shqiptare...bla bla bla
- Henry Noel Brailsford

Lynkest

Post by Lynkest » Tue Jan 18, 2011 6:43 pm

Catapanos = Delusional Nutcase

Hieroglifat e Egjiptit edhe Gjuha e Egjiptit eshte e deshifruar edhe dihet cfar gjuh kan fol ato qe ska lidhje te bej fare as 1% me Shqipen.

Gjuha e Egjiptaseve ka pasardhesin e tyre te sotem te Quajtur gjuha Koptike ( COPTIC ) qe eshte gjuha qe kan fol Egjiptaset e vjeter normalisht me nje nivel te konsiderueshem te Arabizuar edhe Berberizuar.

nje text i shkurter reth Gjuhes te vjeter Egjiptase edhe pasardheses se saj:
Ancient Egyptian Language

Written records of the ancient Egyptian language have been dated from about 3200 BC. Egyptian is part of the Afro-Asiatic group of languages and is related to Berber and Semitic (languages such as Arabic, Amharic and Hebrew). The language survived until the 5th century AD in the form of Demotic and until the Middle Ages in the form of Coptic. Thus it had a lifespan of over four millennia. Egyptian is one of the oldest recorded languages known.

The national language of modern day Egypt is Egyptian Arabic, which gradually replaced Egyptian and its descendant, the Coptic language, as the language of daily life in the centuries after Egypt was conquered by Arab Muslims. Coptic is still used as a liturgical language in the Coptic Church.

Development of the Language

Scholars group the Egyptian language into six major chronological divisions:

* Archaic Egyptian (before 2600 BC)

Consists of inscriptions from the late Predynastic and Early Dynastic period. The earliest known evidence of Egyptian hieroglyphic writing appears on Naqada II pottery vessels.

* Old Egyptian (2600 BC ­ 2000 BC)
The language of the Old Kingdom and First Intermediate Period. The Pyramid Texts are the largest body of literature written in this phase of the language. Tomb walls of elite Egyptians from this period also bear autobiographical writings representing Old Egyptian. One of its distinguishing characteristics is the tripling of ideograms, phonograms, and determinatives to indicate the plural. Overall, it does not differ significantly from the next stage.

* Middle Egyptian (2000 BC ­ 1300 BC)
Often dubbed Classical Egyptian, this stage is known from a variety of textual evidence in hieroglyphic and hieratic scripts dated from about the Middle Kingdom. It includes funerary texts inscribed on sarcophagi such as the Coffin Texts; wisdom texts instructing people on how to lead a life that exemplified the ancient Egyptian philosophical worldview (see the Ipuwer papyrus); tales detailing the adventures of a certain individual, for example the Story of Sinhue; medical and scientific texts such as the Edwin Smith Papyrus and the Ebers papyrus; and poetic texts praising a god or a pharaoh, like the Hymn to the Nile. The Egyptian vernacular already began to change from the written language as evidenced by some Middle Kingdom hieratic texts, but classical Middle Egyptian continued to be written in formal contexts well into the Late Dynastic period (sometimes referred to as Late Middle Egyptian).

* Late Egyptian (1300 BC ­ 700 BC)
Records of this stage appear in the second part of the New Kingdom, considered by many as the "Golden Age" of ancient Egyptian civilization. It contains a rich body of religious and secular literature, comprising such famous examples as the Story of Wenamun and the Instructions of Ani. It was also the language of Ramesside administration. Late Egyptian is not totally distinct from Middle Egyptian, as many "classicisms" appear in historical and literary documents of this phase. However, the difference between Middle and Late Egyptian is greater than that between Middle and Old Egyptian. It's also a better representative than Middle Egyptian of the spoken language in the New Kingdom and beyond. Hieroglyphic orthography saw an enormous expansion of its graphemic inventory between the Late Dynastic and Ptolemaic periods.

* Demotic (seventh century BC ­ fifth century AD)
Demotic refers to both the ancient Egyptian script derived from northern forms of hieratic used in the Delta, as well as the stage of the Egyptian language following Late Egyptian and preceding Coptic. By convention, the word "Demotic" is capitalized in order to distinguish it from demotic Greek.

The Demotic script (formerly referred to as Enchorial Egyptian) was used for more than a thousand years, and during that time a number of developmental stages occurred.

Early Demotic

Early Demotic (often referred to by the German term Frühdemotisch) developed in Lower Egypt during the later part of the 25th Dynasty, particularly on stelae from the Serapeum at Saqqara. It is generally dated between 650 and 400 BC as most texts written in Early Demotic are dated to the 26th Dynasty and the following Persian period (the 27th Dynasty). After the reunification of Egypt under Psametik I, Demotic replaced Abnormal Hieratic in Upper Egypt, particularly during the reign of Amasis when it became the official administrative and legal script. During this period, Demotic was used only for administrative, legal, and commercial texts, while hieroglyphs and hieratic were reserved for other texts.

Middle (Ptolemaic) Demotic

Middle Demotic (circa 400­30 BC) is the stage of writing used during the Ptolemaic Period. From the fourth century BC onwards, Demotic held a higher status, as may be seen from its increasing use for literary and religious texts. By the end of the third century BC, Greek was more important as it was the administrative language of the country; Demotic contracts lost most of their legal force unless there was a note in Greek of being registered with the authorities.

Late (Roman) Demotic

From the beginning of Roman rule of Egypt, Demotic was progressively less used in public life. There are, however, a number of literary texts written in Late Demotic (circa 30 BC­452 AD), especially from the first and second centuries AD, though the quantity of all Demotic texts decreased rapidly towards the end of the second century. After that, Demotic was only used for a few ostraca, subscriptions to Greek texts, mummy labels, and graffiti. The last dated example of the Demotic script is dated to 11 December 452 AD, and consists of a graffiti on the walls of the temple of Isis on Philae.

* Coptic (fourth ­ fourteenth century AD)
Coptic is the last phase of ancient Egyptian. It is the direct descendant of the ancient language written in Egyptian hieroglyphic, hieratic, and demotic scripts. The Coptic alphabet is a slightly modified form of the Greek alphabet, with some letters (which vary from dialect to dialect) deriving from demotic. As a living language of daily conversation, Coptic flourished from ca. 200 to 1100. The last record of its being spoken was during the 17th century. Coptic survives today as the liturgical language of the Coptic Orthodox Church. Egyptian Arabic is the spoken and national language of Egypt today.

Phoenix
Supreme Member
Supreme Member

Post by Phoenix » Wed Jan 19, 2011 12:57 pm

Lynkest wrote:Catapanos = Delusional Nutcase

Plasën recetat këtej!

Le të kthehemi në temë.
Tani të shpjegoj atë nuk keni kuptuar. Kur ata thonë se janë më shumë "europianë" donë të thonë se përbëhen nga haplotipe që mendohen se ndryshimi gjenetik(mutacioni) ka ndodhë në hapësirën që quhet Evropë sot R1b,I,R1a. Ndërsa E e ka fillesën në Afrikë rreth 60 000 mijë më parë duke dhënë nëndarje si EV13, rreth 10 000 vjet më parë. http://www.eupedia.com/europe/european_ ... line.shtml Tani të dhënat tregojnë fort se EV13 bashkë me J2 përket me futjen e bujqësisë në Evropë. Dmth këta nisën dhe përhapën revolucionin e bujqësisë. Që me sa duket është kulturor. Dmth edhe ata që ishin më parë gjahtarë iu mësuan bujqësinë.
Këta, sipas gjenetikës, u nisën nga Lindja e Mesme. Jo se ikën të gjithë, por si pasojë e shtimit të popullsisë nga të mirat që po sillte bujqësia dhe blegtoria, mendohet të jetë zhvendosur.
:arrow: Kështu kuptohet ai 31%!
Po kishit kuptuar drejt studimin dhe të kishit njohuri nga gjenetikëa, do ta dinit se ka studime të mëparshme që thonë se sllavët e jugut kanë ndryshim nga ata qendrorët dhe ata të lindjes. Që do të thotë se nuk është shfarosur e gjithë popullsia që banonte vendet para dyndje së sllavëve.
Që do të thotë se i ka bërë sllavë diçka kulturore, e përbashkët! Zeusi10 e ka hedhë një teori këtu se cila është dhe ka mundësi të jetë ajo!
Dmth kur ata erdhën, personalisht nuk e di se si e identifikonin veten. Di që gjeten një popullsi me një identitet të formuar më parë.
Nëse ke lexuar gjë për rastin e hungarezëve (magjarëve) dhe gjenetikës së tyre. Rolin që luan pushteti dhe dhuna dhe klasat udhëheqëse në vendosjen e gjuhës dhe kulturës. Mjaftojnë vetëm 80 vjet që t'i ndryshosh gjuhën një popullsie! Nuk po ju sjell burimet tani, sepse më duket e tepërt, por të jeni të sigurtë se i në pc kam 2000 faqe studime vetëm nga gjenetika, përveç studimeve që disa revista i japin falas. Të lexuara të gjitha. Kjo falë universitetit.

Për sa i përket Catapanos, unë e kam lexuar origjinalin dhe e di shumë mirë se çfarë thotë! Për të pasur një mendim sa më baraspeshuar i lexoj si pro-t dhe kundrat. Nuk marr flakë kur diçka nuk shkon me ato që mendoj unë. Mund të gaboj, sigurisht, e pranueshme dhe kjo.
Mendoj se ai kishte kuptuar që më parë se nuk duhet "liberalizim vizash" për të studiuar njerëzimin. Pastaj dozat e "nacionalizmit" tek dikush që kërkon të vërtetën nuk përbëjnë shqetësim. Kapet thelbi mendimit dhe jo fjalët që ka përdorur autori për të mbrojtur mendimin e tij. Ato le të rrinë në libër.

Për t'u çlodhur pak kjo faqja qenka e lezetshme : http://www.ancientegypt.co.uk/gods/story/main.html.

P.s Mundësish mos shani kur shkruani dhe mos përdorni një fjalor rruge. Të paktën nga mua keni për të kaluar si të parëndësishëm dhe jua them hapur.

land
Poster Grande Member
Poster Grande Member

Post by land » Wed Jan 19, 2011 1:08 pm

Phoenix wrote:
Lynkest wrote:Catapanos = Delusional Nutcase

Plasën recetat këtej!

Për t'u çlodhur pak kjo faqja qenka e lezetshme : http://www.ancientegypt.co.uk/gods/story/main.html.
oh yeah

At first, there was only Nun. Nun was the dark waters of chaos.

vazhdo me perralla me mbret
- Henry Noel Brailsford

Return to “Problematika shqiptare në media/shtyp”