"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

Sillni këtu për diskutim artikujt ose reportazhet që trajtojnë problemet më të mprehta qe shqetësojnë, shoqërinë shqiptare, komunitetin tuaj, juve.

Moderator: ALBPelasgian

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#1

Post by Patush » Sun May 06, 2012 11:39 pm

Nga Selim M. Nengurra
Flitet dhe me pompozitet dhe folklorizem katundaresk nga disa intelektual që na shurdhuen tue thane se si populli shqiptar qenka shembull per krejt boten per tolerancë fetare.
Unë çuditem se si e thonë këtë, ndersa asnjeni nuk di të tregojë as edhe nji rast që do vertetonte pohime te tilla. Dhe kur nuk shoh asnji deshmi, asnji fakt, që do më bindte per ato që thonë patriotët folklorikë, të cilët flasin kuturu, flasin permendësh dhe ritransmetojnë thanjet e paraardhësve të tyne, poashtu njerez që s'kane ba asgja për ta zhvillue dhe çue përpara kulturën e vet kombtare, nuk di se çka t’u them, pos nji: PSE PO RRENI, O NJEREZ?! Dhe mbasi u them pse po rreni, baj edhe pyetjen: Cilet po e rrejne ata?
Si nuk po ju kujtohet thanja: udha që dihet nuk do udhërrefyes.
Tolerancë fetare.... kush asht ai që duhet të jetë tolerant dhe per cilin?! Dhe nese duhet të jetë tolerant, pse duhet të jetë dhe çka do thotë kjo?! Jetova si femijë dhe u rrita në Lublanë të Sllovenisë dhe populli slloven asht me besim katolik, por ka pase dhe ka slloven jofetar, protestante, ateiste dhe pjestarë të sekteve të ndryshme fetare, por kurr nuk kam dëgjue asnji nga prej tyne të thotë unë jam katolik, unë jam protestant, unë jam ateist etj, etj. Slloveni thoshte: JA SEM SLOVENEC ( unë jam slloven) dhe kaq. Dhe pse kështu vjen pyetja? Po sepse ata kishin tolerance kombtare, punonin, vepronin, mendonin dhe jetonin per zhvillimin e tyne kombtar e kulturor, identitet ky që në kohen kur unë isha atje ( 1971-1980 ) nga pushteti komunist i ish Jugosllavisë pranohej me zor, sepse ishte plani per jugosllavizem të të gjithe popujve sllave në atë hapsinë shtetnore që u krijue mbas LDB (lufta e dytë botnore ) dhe Konferencës së Versajes me Titon në krye. Mirepo sllovenet, ky popull krenar dhe puntor, vazhdonin të jetonin si vëllazen me njani tjetrin, që të gjith së bashku, pa shikue se cili shkon në kishë per çdo ditë, cili vetem të dieleve e cili nuk shkon kurre. Të gjith ishin SLLOVENE dhe ja qe ishin ata të paret që u shkëputen nga krijesa komuniste Jugosllavia dhe sot janë nji nga shtetet ma të vogla të Europes si me territor si me popullsi, por jane nji nga shtetet ma stabile dhe ma të zhvillueme të Europës.
Po të kishin fillue ata me u marre me çashtje feshe apo sektesh fetare, dhe me kerkue tolerancë fetare mes veti, padyshim se do ishin edhe ata si Bosnja, si Maqedonia e pse jo edhe si Shqipnia dhe Dardania. Shtete jostabile dhe të rrezikeshme per të jetu në to.
Por të kthehem te tema, te ajo që mendoj ta shtroj dhe publikoj per të pa se cili asht pastaj reagimi i masave tona shqiptare.
Unë them se kurre, absolutisht kurre, nuk ka pase tolerancë fetare mbrenda shqiptare. Unë e them publikisht se gjithmonë ka pase urrejtje dhe fobi mes qytetareve të besimeve të ndryshme, dhe padyshim se këto urrejtje dhe fobi do çonin edhe te luftat me njani tjetrin të shqiptareve të besimeve të ndryshme, sikur per fat të mirë mos të ishin gjithmonë faktori i jashtem, i miqeve apo edhe anmiqve, që të kete pase rolin per ta parandalue perplasjen e pergjakshme të shqiptareve mes veti. Dihet kjo: ata parandolonin këtë perplasje per interesat e veta gjeopolitike e gjeostrategjike , por kjo na shpetoi. Dhe hajde tash të flasim me doren në zemer me sinqeritet, pa emocione, ftoj të gjithë shqiptarët të më bashkangjiten ne këtë shkrim timin, ta diskutojmë dhe t’i japim kuptimin per të miren e Atdheut, të kulturës tonë, të gjuhes sonë dhe të kombit tonë.
Po filloj me kohen e pushtimit 5 shekullor turko-osman. A nuk ishin të gjithë administratoret e pushtetit turk, tue fillue nga ai i nji lagjeje e deri te Veziri i Madh ( Kryeministri i shtetit turk ) kryesisht shqiptare me origjinë, por që kishin konvertue në fenë islame, dhe a nuk ishin pikerisht këta që ndaluen gjuhen shqipe tue e shpalle ate gjuhë të KAURRIT ( katolikut ), ndersa lejuen shkollat per serbet, greket e popujt e tjerë të pushtuem nga perandoria osmane?! A nuk ishin pikrishtë këta pushtetarë turq, por të lindun si shqiptarë e të konvertuem në islam që, ata shqiptare që qendruen, që nuk u dhane as nuk u shiten, por rujten rranjet eveta, ( pra katoliket shqiptare ) që i masakruen, i torturuen i dhunuen, ju moren bijte dhe i derguen rob ( jesir ) në shkretinat e Afrikes e Azisë, ju moren vajzat e mituna per tii ba hanme të haremeve të vezireve e pashallareve turkoosmane?! A nuk i nguliten në hunj per së gjalli shqiptaret e besimit katolik, pikerisht nga vëllaznit e tyne të gjakut, por të konvertuem në islam, nga aga, beg, pasha, vezir e taksidar të tjerë turkoosmane?! Dhe krejt kjo per fajin pse mbronin gjuhen SHQIPE, pse mbronin e kultivonin KUTUREN E LASHT PELLAZGO-ILIRO-DARDANE.
Pra me këta shembuj të paktë dhe të elaboruem shkurtazi deshmoj se 5 shekuj të pushtimit turkoosman nuk ka pase tolerancë fetare mbrenda shqiptareve, por perkundrazi ka pas gjakderdhje, dhunime, e deri gjenocid kunder shqiptareve të vertetë, kunder shqiptareve të besimit KATOLIK.
Unë nuk kam kapacitetin dhe aftësinë të mirrem edhe me faktin se pse shqiptaret e besimit ortodoks nuk u persekutuen si ata të besimit katolik, sado që edhe ata nuk konvertuen në islam në kohen e pushtimit turkoosman. Unë këtu mendoj shkurtazi se ata ju lane grekeve, bullgareve e serbeve me shpresen se do asimilohen. Dhe kjo ndodhi me shumicen e tyne, fakt që tashma asht vertetue dhe qendron. Unë këtë permendi jo per ta mbrojte tezen e kobshme e antishqiptare të disa gojkqinjve sot, që thonë se sikur mos të ishte ba konvertimi në islam do zhdukeshin shqiptaret, se do asimiloheshin në greke e sllave. Pra mendoj se që në ate kohë ka pase ndonji platformë apo marrveshje mes islamizmit dhe ortodoksizmit per t’i zhduke shqiptaret si etni nga Gadishulli Ilirik dhe per ta zhbi katolicizmin nga ana lindore e Detit Adriatik. Duket se këtë ma së miri e kane pa intelektuali atdhetar Faik Konica dhe peshkopi ortodoks shqiptar Imzot Theofan Stilian Noli. Peshkopi Noli kishte vu të gjitha forcat e veta në levizje per ta ba Kishen autoqefale ortodokse shqiptare me qellimin per ta bashkue ate ma vonë me kishen katolike dhe Vatikanin. Sa fatlum do ishte populli shqiptarë po të arrihej kjo. Kjo do ishte nji bashkim dhe deshmi per vëllazni kombtare mes shqiptarve.
Pra unë mendoj se ata që flasin dhe perdorin termin tolerancë fetare, e kane gabim, unë mendoj se kjo nuk qendron, dhe mendoj se per të miren e per ardhmenin e lumtun të femijve tane do ishte që ma kurre askush mos ta thotë.
Nuk due tash të marr shembull Haxhi Qamilin per ta deshmue mostolerancen, sepse sado që ai kerkoi baben sulltan dhe i shpalli luftë krishtenizmit katolik shqiptar, megjithate nuk ishin vetem shqiptaret e besimit katolik që luftuen dhe mposhten Haxhi Qamilin dhe hijenat e tij.
Ishin me qindra shqiptar të besmit musliman aty , por që mendonin e frymonin shqip.
Unë fakte se nuk ka pase kurre tolerancë fetare mes shqiptareve marr faktin se ishin të rralla martesat mes shqiptareve të besimeve të ndryshme. Nese ato kane ndodhë, në 99% të rasteve jan anatemue ata njerez, ato familje dhe besa shumëhere edhe kane perfundue tragjikisht.
Neve kemi pranue martesat me grekun e edhe me serbin , me italianin, gjermanin etj, per faktin se kane të njejtin besim si neve , por nuk kemi pranue martesen me shqiptarin e besimit islam. Ashtu sikurse shqiptaret e besimit islam kane ba krushqi me turkun, me torbeshin, goranin, arabin, kurdin, palestinezin etj, etj, por kurre jo me shqiptarin e besimit ortodoks apo ate katolik. Kjo mbrapshti ka kene me shekuj dhe kjo asht edhe sot, bile tash edhe ma ekstreme.
E pse krejt kjo ka ndodhë me neve deshmojë me faktin se islami e ortodoksizmi greko-serbsllav gjithmonë kishin aleancë per ta zhbi katolicizmin nga Gadishulli Ilirik, per t’i zhduke shqiptaret si etni nga toka ku kane linde e jetue që kur Zoti krijoi njeriun.
Do la lashtësinë, do permend nji fakt të kohes ma të re. Kur u krijue e ashtuquejtuna Mbretnia serbo-kroato-sllovene mbreti Aleksander Karagjorgjeviq, mbasi paraprakisht ishte marr vesh me pushtetaret turq, me dekret shtetnor hapi në Shkup të "famshmen" Medresen e Shkupit.
Deshmi kjo e lojnave pise per t’i islamizue e tjetersue ne turq shqiptaret e pastaj per t’i perzane ata në Anadoll ku do popullzonin shkretinat e Anadollit. Unë jam rrite me llafet e kafeneve per namin e famen e njerzeve që kane krye ate medrese. Mendoja se duhet të kene kene të lumtun ata njerz dhe kam njofte dhe pase miqësi me dy nga ta nga Istogu. Ishte i ndjeri Prof. Elez Selmanaj - Gashi dhe Prof. Abdyrrahim Gashi. Ky i fundit jeton ende dhe ka mbi 90 vjet moshë. Këta dy burra kishin krye at medrese , por kishin nuhate me kohe se cili ishte qellimi i saj. Elezi i ndjer edhe ishte pase martue me nji serbe, por pasi kupton qellimin antikombtar të Medresës së Shkupit , ai edhe ndahet nga grueja serbe, jipet mas shkollimit sado në gjuhen serbokroate ( sepse nuk kishte në gjuhen shqipe ) dhe arrin të bahet pedagog me renome dhe ka meritat e pakrahasueshme per arsimimin e brezave në Istog dhe fshatnat e tij. Prof Abdurrahim Gashi asht legjenda e arsimit të Podgurit, ai ishte dhe do mbetet njeriu ma vizionar i kohes, i cili, mbasi kreu medresen dhe e punsue imam , mbas pak hoqi çallmen e hoxhes islamik dhe iu dha shkollimit per t’u ba BABA I SHKOLLAREVE DHE INTELEKTUALEVE ISTOGAS e të rrethines. Emen që permendet me respekt . Mirepo pos këtyne dyve nuk di të kam dëgjue edhe per dy tre të tjerë, kryesisht të gjithë që kryen ate Medrese u bane argate dhe autoparlante per ta islamizue kombin shqiptar dhe ia arriten kësaj fatkeqësisht. Kjo po shifet me situaten në trojet tona në Shqipni, në Iliridë dhe në Dardani.
Ishin ata medresistë që thojshin: Katoliku me u ba musliman duhet me u ba shka ma së pari e tek masandej bahet musliman. Pra tendencë e dhimshme per ta distancue vëllaun e gjakut, per ta largue deri edhe pertej anmikut të perjetshem e tradicional SERBIT. Thanja e kobshme , por shumë e dashtun per shqiptaret islamik; ma i afert shkau se vëllau, padyshim do ketë dal nga kjo kohë.
Dhe per fund po perkujtoj edhe diçka. Kam frekuentue në të gjitha shtetet e Europes, jetoj në Skandinavi tashma 23 vite dhe asnjihere nuk degjova të flas qoftë edhe nji i çmendun, nji narkoman, alkoolist per veten e vet dhe të thotë: jam katolik, jam protestant, jam agnostik, jam budist, jam musliman, jahudi etj, etj, secili nga ta thotë: jam gjerman, jam francez, jam anglez, jam norvegjez, jam suedez, , jam danez, jam italian, jam spanjoll etj, etj. Jemi vetem neve shqitarzezët që ndahemi në grupime fetare tue harrue se ka vetem nji vëllazni, ajo e lidhjes së gjakut e jo asnji tjeter. Jemi vetem neve shqiptarët që dime me u nda me perqindje se sa janë të këtij e sa shqiptarë janë të atij besimi. Vëllaznija fetare nuk pranohet, nuk egziston as nuk perfolet në asnji fe tjeter, pos në fene islame, dhe kjo per bindjen time per faktin se kjo fe ( masi po e pranojnë shumica se unë nuk e pranojë kurre si fe, asht kulturë arabe kjo per bindjen time ) kurre nuk u zhvillue, kurre nuk eci perpara me kohen. Mbeti në vitin 622, me ligjet e dhunës , me platformat luftarake e pushtuese të themeluesit të saj Muhamedit.
Vëllazni ideologjike si kjo e islamit ka edhe komunizmi dhe ekstremizma të ndryshem të majta. Njerezit normale nuk flasin per dallime fetare as per toleranca fetare. Ata anormale mund flasin. Njerez normale, human e tolerante i shoh popujt europiane. Ata pranojnë dhandërr zezakun, arabin, pakistanezin, kurdin, turkun, shqiptarin, afganin etj, etj, dhe sado që dine se ai veç se ka tjeter origjinë, ka edhe tjeter besim, nuk pengojnë bijen e tyne. E urojnë ate per jetë të mirë e të mbushun me plot gezime e dashuni.
Janë muslimanet ata që vrasin, në emen të nderit familjar edhe femijen e vet. I mbysin me gure. Janë muslimanet ata që me ligj e kane sanksionue të martohen mbrenda gjakut të tyne familjar, jane muslimanet ata që tash në Egjipt bane ndryshim në ligjet e kushtetutës dhe mes tjerave futen nji ligj pervers që burri mund të baj seks me gruen e tij edhe deri në 6 orë pas vdekjes së saj.
Martesat me familjare po i perkrahin imamet shqipfolsa gjithandej trojeve shqiptare dhe si mund të thuhet se ka tolerancë fetare mes shqiptareve, kur nji pjesë janë pervers dhe incest bamës, ndërsa pjesa tjeter jane njerez që ruejne traditen e vet dhe kultivojnë kulturen e vet nëper breza, kulturë kjo që ndalon martesat edhe mes familjeve miqësore, mes familjeve që kane kumbari, mbrenda fisit etj, etj.
Si mund të flitet per tolerancë fetare kur ata që po piskasin allahuekber në secilen lagje kane ba nga nji xhami dhe në minaret e saj nga dy e tre autoparlante që shurdhojnë njerezit me ulurimat e tyne në gjuhen arabe të cilen nuk e kuptojnë 99.99 % e qytetarve dhe këta islamike kerkojnë që t’i respektojmë, ndersa ata vetë shajne e baltosin figurat fetare e kombtare të historisë dhe kulturës shqiptare dhe kurre nuk japin respekt per të tjeret, per ata që besojnë ndryshe e jo si ata. Perkundrazi tregojnë dhe shrehin urrejtje.
Do kishim ba mirë ta kuptonim se neve pergjatë historisë tonë kemi pase tolerancë kombtare dhe kjo na ka shpetue, ndersa per tolerancë fetare asht marri të flitet. Sa ma SHUMË FLASIM PER TE, AQ MA SHUMË DESHMOJMË SE KA PAK SHQIPTARË, DHE KA SHUMË MUSLIMANE QË FLASIN SHQIPEN E PERZIME ME TURQIZMA E ARABIZMA.

http://www.zemrashqiptare.net/news/id-2 ... ajo?!.html
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#2

Post by Patush » Sun May 06, 2012 11:52 pm

Selim Nengurra

Po i tham ato që i paskam harrue....
Z. Hazir Mehmeti shpresojë se mund flasim si intelektual dhe intelektual asht ai që shef të metat e kombit të vet dhe i kritikon ato e jo ai që nuk don ti shef ato dhe që i heshtë. Neve fatkeqësishtë gjithmonë jemi mjaftue me pak , dhe ja kemi ba qefin vetes tonë. Dhe nese dikush na thotë MIRË E KE neve nuk mendojmë a e kemi mirë vertetë, por jetojmë me at lavd falso apo lajkë e cila edhe mund të ketë prapavi.
Unë kurr nuk bindem se kemi pas ndonjihere tolerancë fetare neve shqiptaret. Perjashtim nese marrim tolerancën me fen e pushtuesit serb. Po ndaj tyne kemi ken tolerant dhe ju kemi ruejt kishat: Unë ta preferoj ta lexosh Akademik Mark Krasniqin dhe studimet e tia per atë tolerancë të shqiptarve. Nuk kam unë çka e lexoj Shpresa Musaj e cila edhe mund të ketë shkrue per far tolerance ama nese ajo thotë se ka pas e ka tolerancë fetare mbredna shqiptarve unë nuk e pranojë ate as si studjuese sepse padyshim ajo e ka ba at shkrim me porosi të dikujt, të kujt e din ajo. Unë nuk mund flas pasi nuk e kam lexue.
Por të perfundojë me pak fjalë. Si mundemi të themi ka tolerancë fetare kur asnji katolik nuk lejohet të varroset në varrezat shqiptare muslimane. Kur nuk jemi tolerant ndaj vëllaut të vdekun dhe as të vdekun nuk e pranojmë afer per cilen tolerancë flet ti z. Hazir Mehmeti,studjuesja Shpres Musaj dhe kushdo tjeter?! Mosni ju lutem mos ja maroni qefin vetes se me këte manipuloni njerzit , popullin e shkretë. Unë due të besoj se as ti z. Hazir e as studjuesja Sh. Musaj nuk i thoni vlerë deshirave andrrave dhe prrallave që në realitet nuk egzistojnë, por jan shpifje per tu reklamue dhe shit qallma para të tjerve.
Kusherinit tim dhe njeriut që vertetë e due si vëlla Z. Zeqir Lushaj i tham se aso shembuj që ai i ka perjetue dhe i din nuk jan per ta demantue shkrimin tim sepse komshillak të mirë dhe ndihma e respekt njeriu ban edhe me tjetrin që se ka as në gjak as në farë. Juve atje në Amerikë padyshim keni miq që ju respektojnë dhe i respektoni dhe jeni tolerant mes veti. Vitin e kaluem ti pate nji vjershë per nji mikun tand latinoamerikan dhe me te na shtine edhe neve që nuk e njoftem të ndjerin me qa dhe të shprehem ngushllime. Ti ke shembull per tolerancë, respekt dhe ndihem njerzore në librin time NENGURRA E ISTOGUT rastin kur Mikaile Ristiqi serb i fshatit tim per ta shpetue gjyshen time dhe baben tim femijë i mitun lufton kunder forcave çetnike të Miliq Kërrstes dhe në at luftë i vritet vëllau z. Mikaile por ai vret tre xhanar të Miliqit. Unë njof në Norvegji së paku 5000 shqiptarë, por asnji nga ta nuk e kam ma mik se z. Helge Henriksen, se Prefektin kantonal z. Ole Haabeth, se lideren e degës së partisë ku veproj këtu zonjen Ida Odsæter etj, etj. Tek e fundit unë u bana deputet me votat e norvegjezve sepse vetem 16 shqiptarë dolen në votime vitin e kaluem. Pra këso tolerancash neve kemi e juve atje në fshatnat e perzieme malësore ku jeni ken edhe katolik edhe musliman padyshim se keni ken tolerant dhe jeni ndihmue per të mbijetue. Pra nuk flas unë per këso tolerance, unë flas per ndasin që na mbolli virusi islam dhe sadoqë u ban 100 vjet që ai iku neve ende nuk u perqafuem mes veti si vëllazen se edhe jemi vëllazen. Une ty të kam kusheri dhe vëlla, por vëlla e kam edhe Dr. Zef Mulaj, edhe prof. Daniel Gazullin etj, etj.nuk e kam vëlla turkun, as arabin.
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

erix77
Star Member
Star Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 14, 2010 8:23 am
Gender: Male
Location: Tirana

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#3

Post by erix77 » Mon May 07, 2012 10:51 am

Njeriu shqiptar, në kohen që po jetojmë, asht aq i çuditshem sa me sjelljet e tij asht ba si palaço. Tue mendue se po thotë diçka, ai nuk thotë asgja.
selim nengurra
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

Rina
Honored Member
Honored Member
Posts: 369
Joined: Thu Feb 23, 2012 10:03 pm
Gender: Female

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#4

Post by Rina » Mon May 07, 2012 11:22 am

Ti Patush paske vendos me ba forumin si tek Albushi! Ndoshta edhe per ate numri i vogel i anetareve! Se vetem tek ai forumi kemi pare ne cdo seksion tema per fene, qe ne vend qe ta permiresonin qasjen e paten kthyer ate forum ne burim urrejtje nder shqiptare. Cne toleranca fetare tek ky seksion, se nese eshte per ty problematike dhe nuk mund ta tolerosh tjetrin, tjeret nuk e kane kete problem.

Njerezit normale nuk flasin per dallime fetare as per toleranca fetare.
Ja ca po thote ky zotnia i ketij shkrimit, po bjen ne kundershtim me veten edhe me ato qe po shkruan. Madje edhe ti je ne kundershtim me kete teori te tij. Si nuk paska tolerance nder shqiptar mor, kur midis nje popullsie 98% jo krishten eshte ndertuar katedralja gati me e madhja ne Ballkan dhe mu nga ndihmat e atyre njerezve! Edhe jane pikerisht shqiptaret e krishten qe u percollen nga ata jo te krishten si ne levizje te ndryshme dhe kurre nuk eshte ba dallim. Fjala e kujt eshte degjuar me shume ne Kosove se e Anton Cettes ku edhe gjaku i djalit eshte fale nga nana, gjaku i vllaut nga motra, vetem per fjalen e tij?

A ca je duke u munduar ti me shit ketu?

P.S. Jeni pikerisht ju (disa) shqiptaret katolik qe me perpara e vrisni bijen tuaj se qe ja jepni shqiptarit musliman, madje po flas vetem per musliman ne emer, aspak praktikues! Ka shembuj madje ne mes Kosoves. ;) Ke po mundohesh ta genjesh ti me keto shkrime carcaf? Le bre pashe zotin se boll bone propagande inkuizitori!

Edhe nese mendon se shoqeria shqiptare ka nevoje per ndryshim, fillo nga vetja. Cka jane keto rrena sllave se tek shqiptaret nuk ka tolerance! Ka edhe shume bile, nuk ka tek ata qe nuk kane dal me larg se katundi i tyre dhe jane njerez te prapambetun ne mentalitet dhe te vetmin civilizim te mirefillte e kane pare kur kane dal nga katuni e tyre e drejt ne emigrim!

P.S. Askujt nuk i dihet nje forum tjeter si te Albushi, keshtu qe kalofsh mire ne kete percudnimin tend.

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#5

Post by Patush » Mon May 07, 2012 8:01 pm

Rina wrote:Ti Patush paske vendos me ba forumin si tek Albushi! Ndoshta edhe per ate numri i vogel i anetareve! Se vetem tek ai forumi kemi pare ne cdo seksion tema per fene, qe ne vend qe ta permiresonin qasjen e paten kthyer ate forum ne burim urrejtje nder shqiptare. Cne toleranca fetare tek ky seksion, se nese eshte per ty problematike dhe nuk mund ta tolerosh tjetrin, tjeret nuk e kane kete problem.
Je e fiksuar me ''albon'' ky eshte problemi i jot dhe nuk me qaset mu!
Ajo qe nxit diskutim te temave te tilla eshte sjellja jo Shqiptare qe del nga Shqiptaret e fese islame!
Ktu do te ndalem dhe te them: Ose une kam pershtypje te ndryshme per te kenunit Shqiptare dhe identitetin e tyre ose une jam gabim dhe ato qe dolen me flamuj arab kane te drejte! Ne qoftese ato me flamuj arab dhe ato pushtetar qe falen ne xhami sulltanash apo ato tjeret te cilet me quajne turq jane ''Shqiptare'' atehere une nuk jam i tille, sepse une nuk dua te identifikohem me qenie shtazarake te tilla ku pushtuesin e djeshem e quajne vella, poshterimin tani e quajne miqesi!
E kupton se veprime te tila me fyejne mua jashte mase perderisa ato mbajne te njajtin kombesi sikurse une? E kupton se e kam te drejten themelore te mos identifikohem me njerez te tille? Eshte e drejta e tyre te mbajne gjdo fe, te quajne vella ke te dojne, te mbajne gjdo flamur, por ama adhe une e kam te drejten te ngre zanin dhe ti tham JO qmendurise se tyre!

Dhe lexo:

Problematika shqiptare në media/shtyp
Sillni këtu për diskutim artikujt ose reportazhet që trajtojnë problemet më të mprehta qe shqetësojnë, shoqërinë shqiptare, komunitetin tuaj, juve.
Image
Mbase rruga qe shoqeria Shqiptare e paraqitun ne foto nuk te besdise ty aspak, per mu sjellje te tilla jane nje probleme qe lypin diskutim!
Nuk e di pse kcen ti pjesemarrjen ma te madhe ne forume e ban ne tema te tilla?!

Mbi te gjitha une thjeshte solla nje artikull te shkruar nga nje Shqiptar i besimit Islam! Te na ruaje zoti sikur une ta thoja nje gja te tille, apo nje personalitet i njohun i Shqiptareve te besimit katolik! Mban mend si e sulmuan priftin e Michiganit kur ai thjeshte tha nje te vertete te ditun nga gjithkushi?


Njerezit normale nuk flasin per dallime fetare as per toleranca fetare.
Ja ca po thote ky zotnia i ketij shkrimit, po bjen ne kundershtim me veten edhe me ato qe po shkruan. Madje edhe ti je ne kundershtim me kete teori te tij. Si nuk paska tolerance nder shqiptar mor, kur midis nje popullsie 98% jo krishten eshte ndertuar katedralja gati me e madhja ne Ballkan dhe mu nga ndihmat e atyre njerezve! Edhe jane pikerisht shqiptaret e krishten qe u percollen nga ata jo te krishten si ne levizje te ndryshme dhe kurre nuk eshte ba dallim. Fjala e kujt eshte degjuar me shume ne Kosove se e Anton Cettes ku edhe gjaku i djalit eshte fale nga nana, gjaku i vllaut nga motra, vetem per fjalen e tij?
Rrespekti i te drejtave themelore te njeriut nuk eshte tolerance por thjeshte rrespekt! Mirdita nuk e majti autonomine me fjale te mira por me pushke e gjak, qpune ka katedralja kur ajo ashte ndertu e ligjshme per sherbim te besimtareve per-rreth. Anton Cetes e shume Shqiptareve te besimit katolik nuk jashte ndigju fjala se banin pjese ne kete besim por sepse i kishin dy pare tru ne kry e sepse fjalet e tyne ishin per te mire te te tanve!

A ca je duke u munduar ti me shit ketu?
Kumlla stamollit, a po i don da?
P.S. Jeni pikerisht ju (disa) shqiptaret katolik qe me perpara e vrisni bijen tuaj se qe ja jepni shqiptarit musliman, madje po flas vetem per musliman ne emer, aspak praktikues! Ka shembuj madje ne mes Kosoves. ;) Ke po mundohesh ta genjesh ti me keto shkrime carcaf? Le bre pashe zotin se boll bone propagande inkuizitori!
Me vjen keq qe ky fanatizem nuk vazhdon te ruhet!
Edhe nese mendon se shoqeria shqiptare ka nevoje per ndryshim, fillo nga vetja. Cka jane keto rrena sllave se tek shqiptaret nuk ka tolerance! Ka edhe shume bile, nuk ka tek ata qe nuk kane dal me larg se katundi i tyre dhe jane njerez te prapambetun ne mentalitet dhe te vetmin civilizim te mirefillte e kane pare kur kane dal nga katuni e tyre e drejt ne emigrim!
Ti kujton se tolerance ashte e mire une mendoj se ashte nje rren e flliqun mbrapa te ciles fshihen falangat turko-arabe dhe axhenga e tyne politike ne ballkan!
Ndersa per fyemjet e tjera drejte meje as nuk do te pergjigjem, je shume arrogante!



P.S. Askujt nuk i dihet nje forum tjeter si te Albushi, keshtu qe kalofsh mire ne kete percudnimin tend.
Nuk te kuptoj se qa deshe me than?
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

erix77
Star Member
Star Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 14, 2010 8:23 am
Gender: Male
Location: Tirana

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#6

Post by erix77 » Mon May 07, 2012 8:39 pm

Rrespekti i te drejtave themelore te njeriut nuk eshte tolerance por thjeshte rrespekt!
Ju qe flisni kaq shume per mungese tolerance do benit mire te na e perkufizoni cfare kuptoni me tolerance se ndoshta spo merremi vesh me njeri tjetrin.
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#7

Post by Patush » Mon May 07, 2012 8:52 pm

erix77 wrote:
Rrespekti i te drejtave themelore te njeriut nuk eshte tolerance por thjeshte rrespekt!
Ju qe flisni kaq shume per mungese tolerance do benit mire te na e perkufizoni cfare kuptoni me tolerance se ndoshta spo merremi vesh me njeri tjetrin.

Te tolerosh dicka apo dike do te thote ti nenshtrohesh dickaje apo dikujte qe mban themele ideologjike, fetare, politike dhe shoqerore ndryshe nga ti!


Si e kuptoni juve une nuk e di!
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

erix77
Star Member
Star Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 14, 2010 8:23 am
Gender: Male
Location: Tirana

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#8

Post by erix77 » Mon May 07, 2012 9:16 pm

Toleranca nuk eshte nenshtrim or ti shok por respekt.Eshte te lejosh dicka edhe pse ty nuk te pelqen.Por le qe ku e dini ju se c'eshte toleranca dhe kete se them une por Volteri.

"Of all religions, the Christian should of course inspire the most tolerance, but until now Christians have been the most intolerant of all men."
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#9

Post by Patush » Mon May 07, 2012 9:37 pm

erix77 wrote:Toleranca nuk eshte nenshtrim or ti shok por respekt.Eshte te lejosh dicka edhe pse ty nuk te pelqen.Por le qe ku e dini ju se c'eshte toleranca dhe kete se them une por Volteri.

"Of all religions, the Christian should of course inspire the most tolerance, but until now Christians have been the most intolerant of all men."

Ashte nje perde ku mbrapa saj fshihen synimet turko arabe, ashte nje shkak i flliqun qe perdoret sa here ndonjani ban peytje pse vazhdojne Shqiptaret ta mbajne fene dhe kulturen Islame!

Po te ishte toleranca rrespekt pse thuhet ''Rrespekto ligjin dhe jo tolero ligjin, pse thuhet rrespekto te drejtat individuale dhe jo tolero te drejtat individuale?
Te kesh rrespekt ashe e preme, te pelqen apo nuk te pelqen rrespekti i detyrohet gjithkujte! Te kesh rrespekt do te thote liri e fjales pa ndeshkime dhe pasoja!
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

erix77
Star Member
Star Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 14, 2010 8:23 am
Gender: Male
Location: Tirana

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#10

Post by erix77 » Mon May 07, 2012 10:17 pm

Se cfare feje do te mbajne shqiptaret ate nuk e vendosim as ti e as une e as me pak synimet turko-arabe,greko-sllave apo ato papiste.

tani nqs te intereson kjo eshte toleranca:
Toleranca (lat. tolerare) është një term social, etik dhe fetar, që gjen zbatim në një bashkësi ose individ dhe përcakton respektimin e lirisë së tjetrit, të mënyrës së tij të të menduarit e të sjelljes, sidhe të opinioneve të tij të çfarëdo natyre qofshin (politike, fetare etj). Nocioni i tolerancës u shfaq në historinë e kulturës evropiane në fillimshekullin XVI, në lidhje të ngushtë me mendimin humanist, të mishëruar në personin e Erasmus-it të Rotterdam-it, i cili u përpoq të luftonte fanatizmin fetar. Ndër personalitetet e tjera që u shquan për qëndrim tolerant konseguent në ballafaqimin me opinione ose mendime të tjera ndaj botës, përmendim Xhon Lok (1632-1704), Volter (1694-1778) dhe Gotthold Lesing (1729-1781). Në „Letrën mbi tolerancën” („A Letter Concerning Toleration”, 1689), Xhon Lok rekomandon tolerancën si reagim ndaj sjelljes të çartur. „Duhet duruar ajo që është kundër zakoneve të përbashkëta” vinte në dukje ai. Volterit i atribuohet një frazë, që cilësohet si deviza e tolerancës: "Je n'aime pas vos idées, mais je me batterai jusqu'à la mort pour que vous puissiez les exprimer" („Nuk më pëlqejnë idetë tuaja, por do të luftoj deri në vdekje që ju të mundni t'i shprehni ato”). Në dramën „I mënçuri Nathan”, Lesingu, gjithashtu, mbron lirinë fetare. Kushtetutat e shteteve demokratike moderne garantojnë forma të ndryshme të lirisë individuale dhe në grup, si, bie fjala, lirinë e shprehjes dhe atë fetare. Toleranca është përfshirë në „Deklaratën Universale të të Drejtave të Njeriut” të 1948-ës të Organizatës së Kombeve të Bashkuara. Prandaj njëra nga veçoritë e shoqërisë moderne është pluralizmi, sidhe dialogu i përhershëm ndërmjet bindjeve të ndryshme shpirtërore, morale dhe fetare, për krijimin e një uniteti në diversitet.
Toleranca ka caqet e veta në normat e së drejtës, të cilat rregullojnë bashkëjetesën e pjesëtarëve të shoqërisë, për mbrojtjen e dinjitetit e të lirisë së njerëzve.
Intoleranca

Është e kundërta e tolerancës, që mund të shkojë deri në fanatizëm. Ekziston vetëm një gjë që nuk mund të tolerohet dhe pikërisht intoleranca.
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

Rina
Honored Member
Honored Member
Posts: 369
Joined: Thu Feb 23, 2012 10:03 pm
Gender: Female

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#11

Post by Rina » Tue May 08, 2012 8:41 am

Patush wrote:
Rina wrote:Ti Patush paske vendos me ba forumin si tek Albushi! Ndoshta edhe per ate numri i vogel i anetareve! Se vetem tek ai forumi kemi pare ne cdo seksion tema per fene, qe ne vend qe ta permiresonin qasjen e paten kthyer ate forum ne burim urrejtje nder shqiptare. Cne toleranca fetare tek ky seksion, se nese eshte per ty problematike dhe nuk mund ta tolerosh tjetrin, tjeret nuk e kane kete problem.
Je e fiksuar me ''albon'' ky eshte problemi i jot dhe nuk me qaset mu!
Ajo qe nxit diskutim te temave te tilla eshte sjellja jo Shqiptare qe del nga Shqiptaret e fese islame!
Ktu do te ndalem dhe te them: Ose une kam pershtypje te ndryshme per te kenunit Shqiptare dhe identitetin e tyre ose une jam gabim dhe ato qe dolen me flamuj arab kane te drejte! Ne qoftese ato me flamuj arab dhe ato pushtetar qe falen ne xhami sulltanash apo ato tjeret te cilet me quajne turq jane ''Shqiptare'' atehere une nuk jam i tille, sepse une nuk dua te identifikohem me qenie shtazarake te tilla ku pushtuesin e djeshem e quajne vella, poshterimin tani e quajne miqesi!
E kupton se veprime te tila me fyejne mua jashte mase perderisa ato mbajne te njajtin kombesi sikurse une? E kupton se e kam te drejten themelore te mos identifikohem me njerez te tille? Eshte e drejta e tyre te mbajne gjdo fe, te quajne vella ke te dojne, te mbajne gjdo flamur, por ama adhe une e kam te drejten te ngre zanin dhe ti tham JO qmendurise se tyre!
Shume po te fyejkan ty, pse kush na ke ti? Ja psh une shume kam antipati te madhe ndaj Vatikanit dhe une nuk dua te identifikohem me njerez qe kane lidhje me ta. E tani ca ?? Do merzitet dikush per kete pune. Dhe, italiani ka qene pushtuesi yne. Mandej une kam nje urrejtje te posacme per sllavet dhe greket, se nuk besoj qe ka popull ne rruzullin tokesor qe ka bere me shume krime ndaj nesh, dhe ja te them nuk i dua njerezit qe ne cfaredo menyre kane lidhje me ta. Tani ca? Do te merzitet dikush per kete. Ja psh perdite vine kardinale latine dhe udheheqin kishat shqiptare katolike dhe ato peshkope greke, qe udheheqin kishat ortodokse dhe tani ca. Duhet une te them se nuk dua te kem asnje lidhje me shqiptaret e atyre feve. Logjike te forte me shisni ju ketu. Ai shqiptari musliman ka po aq te drejte ta manifesoje fene e tij sa ju disa qe cmendeni po tua ngacmoj dikush vatikanin. Madje, e mira e muslimaneve eshte se nuk e kane te nevojshme te raportojne tek selite e tyre fetare, se nuk kane ndonje hierarki fetare, perderisa ju tjeret nuk guxoni asnje levizje te beni pa lejen e kryeqendrave fetare, Vatikanin e Stambollin! Dmth keni mvartesi te plote nga institucionet te huaja! Madje pata lexuar diku edhe per nje ankese nga imzot Dom Rrok Mirdita diku per kete interferencen e thelle qe ben Vatikani ne kishen shqiptare katolike.

Ka pasur rste kur kisha katolike eshte dashure te perfshije edhe shqiptaret muslimane kur i eshte dashur per ndonje gje. Kam lexuar plot raste, por qe tani nuk mund ti them ne detaje. Keshtu qe ti i nderuar Patush nuk mund te vesh vi te prere ne mes shqiptareve, se perdite punojne bashke, jetojne bashke, ka plot shqiptare jo te krishtene qe marrin pjese ne manifestimet katolike si Krishtlindjet, Pashket etj. dhe madje i festojne me ta. Madje jane plot shqiptare jo te krishtene qe shkojne ne kishen katolike naten e Krishtlindjeve dhe festojne me katoliket. Ti keto harron ti permendesh, apo e ben me qellim. Andaj nuk mund te vesh vi te prere, se feja po na i ndaka shqiptaret, kur ka shume raste qe i bashkon! dhe madje kane qene shpesh here ne sherbim te njeri tjetrit. Ka pasur raste kur shqiptaret muslimane kane qene pikerisht te perfaqesuar nga priftat katolik, si i nderuari Dom Mark Sopi, nje njeri shume i respektuar kudo nder shqiptare, e plot tjere.

Ti nuk e paske lexuar edhe deklaraten e Kryetarit te Partise Liberale te Kosoves, Gjergj Dedajt, qe tha se eshte i pari i gatshem ta vesh uniformen e UCPMB-s ne rast lufte ne Luginen e Presheves. Madje ehe Partia Demokristiane e Kosoves, qe udhehiqet nga Mark Krasniqi, eshte plot e perplot e perbere nga shqiptare jo te krishtene. Te kota jane perpjekjet e disa prej jush, ta dini, se shqiptaret gjithmone do te jene bashke! -waiting-

As une nuk i perkrahi ekstremet te jem e qarte, sidomos keta qe dalin me shkarravina arabe - atyre qe feja jau fshni trurin dhe identitetin e harrojne te identifikohen me kryefjalen Shqiptar , por edhe vartesia e plote nga institucionet e huaja nuk me pelqen ;)

Edhe ato xhami sulltanesh, qe po i permendni ju, dhe pe di ca po mendon, nuk eshte xhami, por eshte tyrbe, qe gjendet aty ku u zhvillua Beteja e Kosoves dhe supozohet se aty eshte varri i Sulltan Muratit, qe u vra nga Millosh Kopili i Drenices, dhe sa per informim ajo tyrbe eshte monument bektashti dhe muslimanet e Kosoves, sipas ideologjise fetare nuk kane guxojne ne asnje menyre te nderlidhen me ato institucione fetare, se ato jane te bektshive. Jo cdo gje qe lexon neper forume dhe internet eshte e vertete. Dhe, vec edhe nje gje, nuk ke mbet ti Patush nga Amerika te na e mbrosh shqiptarizmin ne Kosove, pa shqetesime se ka kush e mbron!

P.S. Ju jeni te fiksuar mas Albos, nuk ka forum qe nuk e kopjon ate!, te gjithe e shani, te gjithe e kopjoni

Per tjerat as qe e kam plan te te pergjigjem!

Se eshte humbje kohe!

arberor
Member
Member
Posts: 48
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:10 pm
Gender: Male

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#12

Post by arberor » Tue May 08, 2012 5:22 pm

these brainwashed wahabists have ruined islam in middle east and now in the balkans. I could not see none of them just after the war in kosove, now they are becoming many thanks to the arab wahabist missionaries under disguise of humanitarian aid. These filthy arabs pay balkan muslims 300 euro to force their women to wear burqa and niqab.

My aunt who is a Christian and who was working in a church in prishtine was threatened by these assholes and told her that they gonna burn her alive. How sad isnt that ?, they have sold themselves out. I would not be surprised if kosova and albanian part of macedonia become shariah countries in 25 years. So much has changed in the last 10 years, so can you imagine balkans in 10 years ?

dont trust america or europe either, wahabism was created by british colonials and Saud family to weaken ottoman empire from 1744-1922


erix77
Star Member
Star Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 14, 2010 8:23 am
Gender: Male
Location: Tirana

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#13

Post by erix77 » Tue May 08, 2012 5:33 pm

I would not be surprised if kosova and albanian part of macedonia become shariah countries in 25 years.
They say that the mother of idiots is always pregnant.Here comes another Mesiah to predict our future.
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#14

Post by Patush » Sun May 20, 2012 2:19 pm

Rina wrote:
Patush wrote:
Rina wrote:Ti Patush paske vendos me ba forumin si tek Albushi! Ndoshta edhe per ate numri i vogel i anetareve! Se vetem tek ai forumi kemi pare ne cdo seksion tema per fene, qe ne vend qe ta permiresonin qasjen e paten kthyer ate forum ne burim urrejtje nder shqiptare. Cne toleranca fetare tek ky seksion, se nese eshte per ty problematike dhe nuk mund ta tolerosh tjetrin, tjeret nuk e kane kete problem.
Je e fiksuar me ''albon'' ky eshte problemi i jot dhe nuk me qaset mu!
Ajo qe nxit diskutim te temave te tilla eshte sjellja jo Shqiptare qe del nga Shqiptaret e fese islame!
Ktu do te ndalem dhe te them: Ose une kam pershtypje te ndryshme per te kenunit Shqiptare dhe identitetin e tyre ose une jam gabim dhe ato qe dolen me flamuj arab kane te drejte! Ne qoftese ato me flamuj arab dhe ato pushtetar qe falen ne xhami sulltanash apo ato tjeret te cilet me quajne turq jane ''Shqiptare'' atehere une nuk jam i tille, sepse une nuk dua te identifikohem me qenie shtazarake te tilla ku pushtuesin e djeshem e quajne vella, poshterimin tani e quajne miqesi!
E kupton se veprime te tila me fyejne mua jashte mase perderisa ato mbajne te njajtin kombesi sikurse une? E kupton se e kam te drejten themelore te mos identifikohem me njerez te tille? Eshte e drejta e tyre te mbajne gjdo fe, te quajne vella ke te dojne, te mbajne gjdo flamur, por ama adhe une e kam te drejten te ngre zanin dhe ti tham JO qmendurise se tyre!
Shume po te fyejkan ty, pse kush na ke ti? Ja psh une shume kam antipati te madhe ndaj Vatikanit dhe une nuk dua te identifikohem me njerez qe kane lidhje me ta. E tani ca ?? Do merzitet dikush per kete pune. Dhe, italiani ka qene pushtuesi yne. Mandej une kam nje urrejtje te posacme per sllavet dhe greket, se nuk besoj qe ka popull ne rruzullin tokesor qe ka bere me shume krime ndaj nesh, dhe ja te them nuk i dua njerezit qe ne cfaredo menyre kane lidhje me ta. Tani ca? Do te merzitet dikush per kete. Ja psh perdite vine kardinale latine dhe udheheqin kishat shqiptare katolike dhe ato peshkope greke, qe udheheqin kishat ortodokse dhe tani ca. Duhet une te them se nuk dua te kem asnje lidhje me shqiptaret e atyre feve. Logjike te forte me shisni ju ketu. Ai shqiptari musliman ka po aq te drejte ta manifesoje fene e tij sa ju disa qe cmendeni po tua ngacmoj dikush vatikanin. Madje, e mira e muslimaneve eshte se nuk e kane te nevojshme te raportojne tek selite e tyre fetare, se nuk kane ndonje hierarki fetare, perderisa ju tjeret nuk guxoni asnje levizje te beni pa lejen e kryeqendrave fetare, Vatikanin e Stambollin! Dmth keni mvartesi te plote nga institucionet te huaja! Madje pata lexuar diku edhe per nje ankese nga imzot Dom Rrok Mirdita diku per kete interferencen e thelle qe ben Vatikani ne kishen shqiptare katolike.

Ka pasur rste kur kisha katolike eshte dashure te perfshije edhe shqiptaret muslimane kur i eshte dashur per ndonje gje. Kam lexuar plot raste, por qe tani nuk mund ti them ne detaje. Keshtu qe ti i nderuar Patush nuk mund te vesh vi te prere ne mes shqiptareve, se perdite punojne bashke, jetojne bashke, ka plot shqiptare jo te krishtene qe marrin pjese ne manifestimet katolike si Krishtlindjet, Pashket etj. dhe madje i festojne me ta. Madje jane plot shqiptare jo te krishtene qe shkojne ne kishen katolike naten e Krishtlindjeve dhe festojne me katoliket. Ti keto harron ti permendesh, apo e ben me qellim. Andaj nuk mund te vesh vi te prere, se feja po na i ndaka shqiptaret, kur ka shume raste qe i bashkon! dhe madje kane qene shpesh here ne sherbim te njeri tjetrit. Ka pasur raste kur shqiptaret muslimane kane qene pikerisht te perfaqesuar nga priftat katolik, si i nderuari Dom Mark Sopi, nje njeri shume i respektuar kudo nder shqiptare, e plot tjere.

Ti nuk e paske lexuar edhe deklaraten e Kryetarit te Partise Liberale te Kosoves, Gjergj Dedajt, qe tha se eshte i pari i gatshem ta vesh uniformen e UCPMB-s ne rast lufte ne Luginen e Presheves. Madje ehe Partia Demokristiane e Kosoves, qe udhehiqet nga Mark Krasniqi, eshte plot e perplot e perbere nga shqiptare jo te krishtene. Te kota jane perpjekjet e disa prej jush, ta dini, se shqiptaret gjithmone do te jene bashke! -waiting-

As une nuk i perkrahi ekstremet te jem e qarte, sidomos keta qe dalin me shkarravina arabe - atyre qe feja jau fshni trurin dhe identitetin e harrojne te identifikohen me kryefjalen Shqiptar , por edhe vartesia e plote nga institucionet e huaja nuk me pelqen ;)

Edhe ato xhami sulltanesh, qe po i permendni ju, dhe pe di ca po mendon, nuk eshte xhami, por eshte tyrbe, qe gjendet aty ku u zhvillua Beteja e Kosoves dhe supozohet se aty eshte varri i Sulltan Muratit, qe u vra nga Millosh Kopili i Drenices, dhe sa per informim ajo tyrbe eshte monument bektashti dhe muslimanet e Kosoves, sipas ideologjise fetare nuk kane guxojne ne asnje menyre te nderlidhen me ato institucione fetare, se ato jane te bektshive. Jo cdo gje qe lexon neper forume dhe internet eshte e vertete. Dhe, vec edhe nje gje, nuk ke mbet ti Patush nga Amerika te na e mbrosh shqiptarizmin ne Kosove, pa shqetesime se ka kush e mbron!

P.S. Ju jeni te fiksuar mas Albos, nuk ka forum qe nuk e kopjon ate!, te gjithe e shani, te gjithe e kopjoni

Per tjerat as qe e kam plan te te pergjigjem!

Se eshte humbje kohe!
Qi ti je ne gjendje me gri sallade une kyt e di, por kerkush nuk pa ta han!

Lene se qa thote Patush ''katoliku'' dhe lexo se qa thote ky Qamil ''muslimani'' per rrezikun qi shoqnia Shqiptare perballet dhe per aleancat e lidhuna kundra nesh!

Qamil Zekolli: Bashkërendimi dhe bashkëpunimi i ngushtë sllavo-ortodokso-islamistë për asimilimin dhe zhdukjen e shqiptarëve

”Padrejtësia kudo që ndodhë , është kërcënim i drejtësisë në gjithë botën .” Martin Luther King
Daja Zeqir, unë nipi yt Qamili, kërkoj ndjesë, që së pakut me rastin e nderimeve të fundit për në jetën e amshueshme, nuk munda të realizoj një ceremoni mortore, ashtu si e keni dëshirue dhe meritue, nuk munda të mbetem besnik ndaj opinionit, qëndrimeve dhe bindjeve tuaja lidhur me besimin dhe dëshirën tënde për ceremoninë mortore!

Qysh prej vitit 1054, kur u bë përçarja, ndarja e besimit të krishterë në dy blloqe dhe në dy qendra, në besimin e krishterë ortodoks me qendër në Stamboll dhe besimit e krishterë romano-katolik me qendër në Romë, kundërthënjet në mes tyre kurrë nuk pushuan deri në këto momente që po i shkruaj këta rreshta dhe nuk pati kurrënjëherë afrim, apo bashkëpunim në mes tyre.
Sllavo-ortodoksizmi duke pasur si qendër Stambollin, e Stambolli duke qenë një qytet në ndarjen e Evropës dhe Azisë, duke qenë qytet me shumicë dërmuese të përkatësisë islame, duke qenë edhe kryeqendër e perandorisë Osmane, u përdor nga sllavo-ortodoksizmi për projektet nxitëse kundër përendimit dmth. kundër besimit të krishterë romano-katolik.
Për fat të keq pozita gjeostrategjike e shqiptarëve ishte në prag të derës së Stambollit dhe thyerjet, betejat, luftat e para do të fillonin mu në trevat shqiptare, por edhe qëndresat e para, gjakderdhjet dhe pasojat do të barteshin në radhë të parë nga vetë shqiptarët.
Të gjitha betejat dhe luftat më të përgjakura u zhvilluan kundër shqiptarëve dhe impakti kryesor kundër forcave lindore vinte pikërisht nga shqiptarët .
Me pushtimin e trojeve shqiptare filloi edhe islamizimi i dhunshëm i popullsisë me besim romano-katolik dhe asimilimi i tyre.
Përveç dhunës ndaj gjithë popullsisë së krishterë shqiptare (ortodokse dhe romano-katolike), zbatohej polotika e taksave dhe gjobave të rënda si në pasuritë materiale, ashtu edhe në marrjen nizam të djemve dhe tretjen e tyre me dymbëdhjetë vjet e më vonë shtatë vjet shërbim ushtarak. Por për familjet autoritare që nuk bindeshin dhe pushteti ua kishte frikën përveç vrasjeve, burgosjeve, torturave, dënimeve zbatohej edhe internimi i familjes, lagjes, i gjithë fshatit, apo edhe i gjithë popullësisë së një krahine, nëpër ujdhesa të Egjeut, apo në shkretëtira të Anadollit.
Popullsia shqiptare me besim ortodoks që pranonte autoritetin e kishës sllavo-ortodokse në trojet dardane, dhe pjesa shqiptare që pranonte islamizmin si besim të vetin, u trajtua krejt ndryshe nga ajo krishterë romano-katolike dhe dalëngadalë filloi joshja e tyre nga të gjitha pushtetet okupuese Kleri ortodoks shkollohej kryesisht në Stamboll, në Athinë dhe në Moskë. Kisha sllavo-ortodokse kishte arritur që me lajka të përfitonte lirinë e ushtrimit të riteve fetare në gjirin e perandorisë osmane.
Pasi klerikët ordodoks predikonin në greqishte, ose në sllavishte, një pjesë e madhe e shqiptarëve të këtij besimi u asimiluan në grekë respektivisht në sllavë. Eshtë tipik rasti i shkijëve (jo i kolonistëve serbë), në territoret e Dardanisë antike, apo i vilajetit të Kosovës që edhe sot e kësaj dite ADN-ja e tyre është iliro-shqiptare.
Në shekullin e kaluar i gjithë vilajeti i Kosovës u robërua nga sllavët serbo-bullgarë, të cilët vazhduan të njejtën politikë sikur perandoria osmane, bile në mënyrë edhe më të egër. Në të gjitha periudhat zona të tëra të trevave shqiptare, për të mbijetuar, mbanin nga dy emëra. Një emër e kishin të besimit islam që përdorej në administratë, në rrugë, në punë dhe në të gjitha formalitetet zyrtare, kurse emërin tjetër e mbanin të besimit të krishterë romano-kotolik dhe e përdornin vetëm brenda familjes, ku edhe mbanin të gjitha ritet fetare të krishtera, sdo mendë në mënyrë ilegale. Familje të tilla kemi edhe sot në disa treva të Kosovës. Në të gjitha kohët familjet e krishtera përbuzeshin dhe nënçmoheshin nga pushteti dhe në anën tjetër, pjesa e islamizuar e popullsisë cytej që mos t'i pranonte në mesin e tyre, ti leçiste dhe në shumë raste edhe ti ndjekte duke i gjuajtur me gurë, pjesëtarët e besimit të krishterë romano-katolik (këtë e tregonte edhe nëna Emine (Marie), nga rrethi i Kumanovës, në vitet ’90-ta në Duisburg të Gjermanisë, kur shkoja për vizitë në familjen e tyre). Pra familjet e krishtera në shumë anë nuk guxonin të deklaroheshin, por edhe sot e gjithë ditën nuk kanë guxim të deklarohen haptas që i takonin dhe i takojnë besimit të krishterë katoliko-romak. Për fat të keq edhe sot e kësaj dite shumë familje të tilla, nga përzierja e martesave me familje të besimit islam, nga frika se nuk do të mirëpritet deklarimi i tyre si të krishterë, heshtin dhe ngurrojnë të deklarojnë opinionin e tyre që e ruajnë thellë në zemër dhe në shpirtin e tyre .
Sllavo-ortodoksizmi dhe islamizmi në bashkërendim dhe bashkëpunim të ngushtë sistematik për asimilimin dhe zhdukjen e shqiptarëve
Në kohën e perandorisë osmane sllavët kishin një trajtim të privilegjuar në krahasim me shqiptarët. Ata kishin të drejtën e besimit dhe praktikimit të riteve fetare ortodokse, të drejtën për shkollim në gjuhën e tyre, kurse shqiptarët nuk i gëzonin këto të drejta.
Me shpartallimin e perandorisë osmane trojet shqiptare u nxorën në pazar nga vetë perandoria për t'i joshur apetitet sllavo-ortodokse të Moskës, Beogradit e Athinës. Prej më shumë se 100 mijë km², Shqipëria londineze ngeli vetëm me rreth 28 mijë km², sepse të tjerat u aneksuan nga serbia, Mali i Zi dhe Greqia, me ndihmën e Rusisë dhe me pamundësinë e mbrojtjes nga shtetet perëndimore. Edhe kjo pak Shqipëri, përveç përpjekjeve dhe gjakut të derdhur është një dhuratë e bërë për popullin shqiptar nga ana e disa shteteve mike evro-përendimore dhe SHBA-ve.
Shkëmbimi i popullsive Greqi-Turqi dhe shpërnguljet e shqiptarëvenga vilajeti i Kosovës (si turqë, sepse atyre u ndrroheshin emërat, mbiemërat, shtetësia dhe përkatësia kombëtare në Shkup, para se t’i dërgonin për Turqi), në Turqi flasin qartë për bashkërendimin dhe bashkëpunimin në fjalë .
Le të më falin imamët e ndershëm , të cilët kurrë nuk mohuan që para se të ishin hoxhë ishin shqiptarë, të cilët kanë hangër ma shumë dajak, sesa bukë gjatë gjithë jetës së tyre nga OZN-a , ose UDB-ja!
Hoxhollarët në kohën e Perandorisë Otomane ishin pushteti vetë, por i padeklaruar, kurse në kohën e Serbisë së parë ishin kthyer në misionarët më të rrezikshëm në shërbim të pushtetit okupues për asimilimin e popullsisë shqiptare Ata ishin bërë “dërrzhavni imami” që do të thotë imam shtetëror, të cilët paguheshin drejtëpërdrejtë nga Beogradi. Rrogat e tyre ishin në rangun e ministrave dhe me një rrogë mujore të cilën e merrte imami i tillë, mund të blente dy penë qe (kije), që për kohën ishte vlera e një hektari tokë pune. Porosia e tyre ishte që, imamët çdo të dytën fjalë ti predikonin popullit se ishin turk, në vend të fjalës musliman, kurse emërtimi shqiptar të çrrënjosej nga fjalori ynë i përditshëm dhe nga zhargoni i ngjarjeve historike. Efekti predikues i kësajë maskarade antishqiptare arriti deri aty, sa që një pjesë dërmuese e pleqëve, që edhe vetë i mbaj mend, betimin kryesor e kishin “-Pasha turqninë!, Në kofsha turk i biri turkut! …”etj. Kurse pohimi “jemi turqë, jam turk,…” kishte zëvendësuar atë shqiptar. Ky lloj imamësh shkonin deri aty sa që popullsisë e besimit islam i predikonin që “…serbin ortodoks e kemi më të afërt se shqiptarin katolik.” , “…e dini sa afër e kami serbin ortodoks, sa trashësia e mazës së qepës, kurse katolikun shqiptar sa trashësia e pjesës tjetër të qepës!…”, “…katoliku shqiptar, për tu konvertue në fenë islame, së pari duhet të shkojë të konvertohet në kishën ortodokse serbe, për ta zbutur fenë katolike dhe të praktikojë ate së pakut tre vjet, e tek pastaj të vij të konvertohet në fenë islame.”, por jo vetëm kaq, sepse “këshillonin”edhe se “…nëqoftëse je i shoqëruar me gruan dhe takohesh me një serb dhe një shqiptar të krishterë, gruaja e besimtarit islam duhet të fshihet pas serbit që mos ta shoh katoliku,…”, që ,”…mos e dërgo djalin në shkollë se bëhet shkja !, …mos e dërgo vajzën në shkollë se bëhet shkinë! ,…djali që i lëshon flokët bëhet shkja ! ,…vajza që nuk mbulohet me ferexhe bëhet shkinë ! “ , “…varri i muslimanit sa më shpejt të zhduket është aq më sevap!, …është haram të rregullohet varri i muslimanit, sepse shkijet i rregullojnë varret !”, “…kjo botë është e kaurrëve, kurse bota tjetër është e muslimanëve !” e shumë prapështi të këtij lloji që vetëm hoxhollarët me gjak të prishur dinin ti bënin.
Pasojat e predikimeve të tilla për popullin shqiptar janë të pariparueshme, sepse kanë bërë efektin e tyre direkt. Po ju jap vetëm një shembull, – në fshatin tim të lindjes Bllacë, komuna e Therandës , sipër lagjes Guraziu është një lendinë e shkretëruar në të cilën deri para njëzetë e pesë vitesh janë varrosur bashkëfshatarë të një pjese të fshatit tonë, unë mbaj mend mirë raste varrimi me emër e mbiemër dhe sot nuk dihet asnjë gjurmë varresh. Si pasojë, sot një pjesë madhe e bashkëfshatarëve të mij nuk dijnë as varret e prindërve të tyre, e leje më varret e gjyshërve që nuk vjen as në shprehje. Këtë “meritë” të imamëve antishqiptar, gjithësecili nga ju lexues të nderuar, mund ta verifikojë vetë pa më të voglin mundim. Mjafton të bëni një vizitë në kodrinën sipër lagjes Guraziu të fshatit Bllacë.
Nuk do mend të gjitha këto bëheshin në bashkëpunim të ngushtë dhe me direktiva të dhëna nga OZN-a dhe më vonë nga UDB-ja. Bashkërendimi dhe bashkëpunimi në mes sllavo-ortodoksizmit dhe islamizmit kishte shkuar deri aty sa që një numër i madh rusësh e sllavësh të tjerë ishin shkolluar në mejtepet e medresetë e Stambollit dhe ishin trajnuar në Moskë e Beograd e pastaj ishin dërguar si imamë nëpër vendbanimet shqiptare për t’i spiunuar dhe për t’i asimiluar shqiptarët. Edhe Kurani që përdorej në territoret shqiptare ishte i modifikuar dhe i përshtatur për dezorientimin kulturor dhe kombëtar të shqiptarëve.
Për fat të keq edhe në Jugosllavinë e Titos një pjesë dërmuese e imamëve ishin anëtarë të LKJ-së dhe ishin dora e djathtë e pushtetit në spiunimin e popullsisë shqiptare tek organet e sigurimit shtetëror.
Shihni sot gjendjen e Sanxhakut të Bislim Boshnjakut, bashkëluftarit të Isa Boletinit, shihni sot gjendjen e Plavës dhe Gucisë së Ali Pashë Gucisë si janë katandisur dhe kanë humbur identitetin e tyre, gjuhën e tyre dhe e quajnë veten e tyre sanxhaçki muslimani, (muslimanë të Sanxhakut) , respektivisht cernogorski muslimani, (muslimanë të Malit të Zi), kur fare mirë e dimë që ata deri para pak dekadash ishin shqiptarë, çka tregojnë qartë edhe mbiemërat e tyre shqiptar , si Laiç=Lajçi , Gashiç=Gashi , Shaliç=Shala , Shkreliç=Shkrreli , etj. Po për boshnjakët kur do të dijmë se në ç’kohë janë asimiluar! Iu mbetet historianëve të punojnë për të ndriçuar këtë tragjedi pellazgo-iliro-shqiptare.
Në kohën e kriminelit të radhës Millosheviç, prapë imamët u bënë “dërrzhavni imami” , sepse Beogradi iu lidhi paga të majme dhe iu bëri privilegje nga më të ndryshmet. Një pjesë e madhe e spiunimit të popullit shqiptar bëhej pikërisht nga vetë imamët shqipfolës. Në vitet ’90-ta, sidomos pas largimit të punëtorëve shqiptarë nga puna dhe vendosjes së masave të dhunëshme dhe segregacionit të plotë në Kosovë dhe viset tjera shqiptare, filloi me të madhe propagandimi i imamëve që i paguante Beogradi për mbledhjen rreth veti edhe të asaj pjese të popullit shqiptar të cilët kurrë nuk kishin vënë këmbën as në Kishë e as në xhami. Pra rifilloi islamizimi i popullsisë shqiptare. Kulmi i tradhëtisë dhe vetëdenoncimit të imamëve ishte organizimi dhe mbajtja e zgjedhjeve të serbisë, në veçanti të partisë së kriminelit Millosheviç, SPS në xhamitë tona. Në ditët tona pjesa dërmuese e xhematit në xhamitë tona janë ata njerëz të cilët ishin dikur anëtarë të devotshëm të LKJ-së, nëpunës shtetror, policë e spiujë të UDB-së dhe të cilët përjashtonin mësuesit tanë që shiheshin te dera e oborrit të xhamisë ditën e bajramit, edhepse këta të fundit nuk luteshin, por vetëm ishin spektatorë të faljes së namazit të festës së Bajramit . Çfarë të drejte morale, njerëzore e kombëtare kanë imamët e tillë të qëndrojnë ende në ato xhami ?!…

vazhdon...
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

User avatar
Patush
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1360
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:12 pm
Gender: Male
Location: With my loved ones, where I belong!

Re: TOLERANCA FETARE E SHQIPTAREVE, A EKZISTON AJO?!

#15

Post by Patush » Sun May 20, 2012 2:27 pm

Kur njeriut i zihet bishti me derë !
Pas luftës së shenjët të UÇK-së dhe çlirimit të Kosovës nga çizmja serbe, në vendin tonë dolën në shesh fenomene të reja . Përveç ndërtimit të xhamive jasht traditës dhe motiveve ekzistuese edhe në ato fshatra të thella që kurrë më parë nuk kishte xhamijë , u krijuanë edhe qendra e sekte të reja fetare ekstremiste që kurrë më parë nuk i kishte parë dhe njohur populli ynë . Po të analizojm dhe të studiojm mirë të kaluarën e misionarëve të këtyre sekteve ekstremiste, (lexo: terroriste), pjesa dërmuese e përfaqësuesve të tyre janë nga ata individë të cilët i takojnë grupit të cilët kanë qenë nga“shqiptarët e ndershëm” në bazë të propagandës së Beogradit . Ndër individët që drejtojnë dhe ata më aktivët në këto veprime antishqiptare janë pjesa dërmuese e imamëve, hoxhollarëve, por kanë afruar rreth veti edhe shumë këngëtarë e artistë , të cilët deri më 1999 merreshin me këngë të përthyera nga gjuhët sllave, arabe, rome, turke, induse etj, degjeneronin muzikën popullore shqiptare, sepse ato këngë prezentoheshin si muzikë shqiptare, në anën tjetër këta këngëtarë e artistë frekuentonin klubet e natës ku edhe promovoheshin dhe merreshin me përdorimin e drogës dhe shitjen e shpërndarjen e sajë, kurse alkooli ishte një rutinë për ta . Kjo kategori njerëzish tani kanë ndërruar pamjen dhe sjelljen e tyre, sepse meshkujt përveç që kanë lëshuar mjekrra, veshin pantollona të shkurta , por tani kanë ndryshuar edhe repertoaret e këngëve të tyre dhe gjithë repertoarin e këngëve i kanë zëvendësuar me këngë e uluritje arabe dhe me derse, (ligjërata fetare), nëpër xhamitë dhe në disa nga shkollat private e publike ku kanë ndikim, kurse femrat që sot i shohim të mbuluara me ferexhe dhe me shami me ngjyra fetare dhe na paraqiten sikur engjuj dhe nuk pranojnë as ti japin dorën njeriut me të cilin përshëndeten , pjesa dërmuese e tyre dikur ishin nga femrat më të përdalura dhe merreshin me prostitucion, me konsumim e shpërndarje drogash nëpër klubet e natës që sillnin përfitime të majme materiale pronarëve të tyre dhe ndonjë shefi të lartë të policisë serbo-çetnike, pse jo edhe ndonjë zyrtari të niveleve komunale , të cilët ishin mburojë e tragëtarëve dhe tregëtive të pista . Në këtë kategori janë kyçur edhe shumë intelektualë me bisht të zënë me derë nga UDB-ja, për të bërat kundër kolegëve të tyre të dikurshëm dhe rinisë studentore, të cilëve iu jepet bukur shumë vënd dhe hapsirë në mediat tona të shkruara dhe elektronike dhe në institucionet më të larta shtetrore të shtetit tonë të brisht laik. Ky kor i organizuar me dhunë shantazhuese nga ana e Beogradit janë dora e djathtë e sllavo-ortodoksizmit dhe islamizmit në shërbim të asimilimit, tjetërsimit, zhdukjes dhe shfarosjes së popullit shqiptar duke cenuar në rend të parë gjuhën, kulturën, traditën, historinë, të tashmen dhe të ardhmen e shqiptarëve. Kjo dihet mirëfilli, por pse vallë kurrë nuk reagoj Bashkësia Islame e Kosovës,(BIK-u), për këto degjenerime të radhës ! Erdhi një ditë që më 11 shtator 2001 , kur ndodhi sulmi terrorist ndaj kullave binjake në qendër të Nju Jorkut , një imam në Prizren nxorri besnikët dhe shërbëtorët e tij në rrugë, që me tabaka të shpërndajnë llokume në shenjë solidarizimi me terroristët e organizatës Al Kaida . Erdhi një ditë që këta misionarë të dalin dhe të rrahin disa nga ata imam të vërtetë , që kurrë nuk harruanë që para se të ishin hoxhë ishin dhe janë shqiptar . Erdhi një ditë që këta misionarë shanë Gjergj Kastriotin , Nënë Terezën e Pjeter Bogdanin , sepse i pengon vlera që bartin këto personalitete të historisë sonë kombëtare dhe respekti që gëzojnë në popull . Erdhi një ditë që këta misionarë të dalin në rrugët e Prishtinës , por edhe në kalanë e Prizrenit , të ulurisin në arabisht me flamur të organizatës terroriste Hamas dhe të kërkojnë ndërtimin e një xhamie në trojet e univerzitetit , por edhe në kalanë e Prizrenit . A thua se nuk paska xhamijë në Prishtinë e Prizren ?!… Autoparlantët e vendosur në minaretë e xhamive të Prishtinës, Prizrenit dhe gjithandej trojeve shqiptare, na e prishin gjumin në ora pesë të mëngjesit me ulurimën lemeritëse e rrënqethëse dhe ate jo në shqip, por në arabisht edhepse 90% e popullsisë nuk janë praktikues .
Po pse kërkohet të ndërtohet xhami mu në trojet e univerzitetit ?!… Pse kërkohet të ndërtohet xhamijë në kalanë e Prizrenit ?!…
Nuk do mend, sepse në trojet univerzitare gjindet kisha sllavo-ortodokse, e cila në bazë të pohimeve të imamëve është motra e madhe e xhamisë, pra aty është kisha ortodokse serbe e ndërtuar nga autoritetet okupuese serbo-çetnike te Millosheviqit në kohën e okupimit të Kosovës në të gjitha lëmitë e jetës, që ende nuk është bërë meremet. Me ndërtimin e xhamisë ,pretendohet të përgatitet terreni që, të fillojë proçedura për legalizimin dhe meremetimin e kishës ortodokse serbe në zemër të Prishtinës dhe ate, në trojet e ndërgjegjjes dhe të krenarisë kombëtare, pra në trojet e univerzitetit të Kosovës dhe me fondet e qeverisë së Kosovës , që janë ndjersa dhe të hollat e taksapaguesve të qytetarëve të republikës së Kosovës .
Le të më falin njerëzit hallexhinjë dhe të mashtruarit qoftë nga fukarallëku, qoftë nga rënja viktimë nga këta misionarë maskarenjë !
Këta mjeranë, pra këta misionarët, janë njerëzit më të mjerë që thithin ajrin, pijnë ujin dhe hajnë bukën e Kosovës me hile dhe me zemër të zezë . Këta mjeranë kanë bërë aqë shumë mëkate ndaj familjes së tyre, fqinjëve, shokëve e miqëve të tyre, ndaj gjithë popullit shqiptar, sa që sot detyrohen të luajnë vallen ashtu si iu thotë, pra ashtu si i urdhëron Beogradi, sepse të tillët janë të shantazhueshëm dhe prandaj zhantazhohen nga UDB-ja . Në fillim të shekullit XXI, kundër dëshirës së tyre lëshojnë mjekrra, veshin pantollona të shkurta mbi zogun e këmbës, i detyrojnë gratë, motrat, kunatat, vajzat e tyre të vishen në ferexhe dhe shamija fetare dhe të dallohen prej popullit të tyre , sepse Beogradi ashtu kërkon që shqiptarët të paraqiten para botës si islamistë ekstremistë dhe mundësisht të largojë përkrahjen e shteteve të Evropës dhe SHBA-ve për Kosovën, Shqipërinë dhe shqiptarët në përgjithësi . Edhe rasti i tentimit të sulmit ndaj bazës së ushtrisë amerikane në Nju Xherzei dhe rasti i vrasjes së ushtarëve amerikanë në aeroportin e Frankfutit në Gjermani janë bashkërendim dhe bashkëpunim i ngushtë ndërmjet atyre që unë i quaj sllavo-ortodokso-islamistë.

Duke i analizuar këto të bëra, po e përsëris që këtyre mjeranëve iu është zënë bishti me derë nga UDB-ja dhe nuk pritet asgjë e mirë prej tyre !
Për fat të mirë evropianët dhe amerikanët i dinë mirë këto lojëra dhe nuk pijnë uji më , sepse sot nuk është koha kur shqiptarët nuk mund të flasin për veten e tyre dhe në mos sot nuk do të vonojë dhe vetë ineligjenca shqiptare do të ngritet kundër këtyre maskarenjëve servilë .
Imponimi i ceremonive arabo-xhihadiste dhe mungesa e kurajos së shqiptarëve për ti kundërshtuar imamët
Me rastin e ndonjë varrimi si në atdhe, ashtu edhe në diasporë , imamët kanë ndryshaur ritet e ceremonialet e mortjes dhe të varrimit nga ato që ne i njihnim para vitit 1981, sepse përveç faljes së xhenazës dhe thirrjes së tallkinit, pjesa dërmuese e imamëve, tashti arkivolit po i hudhin një leckë të gjelbër me ca shkresurina arabe gjatë gjithë kohës, prej shtëpisë deri te varri, pastaj me të mbuluar kufomën e të ndjerit në varr , imamë, hoxhollarë e haxhinjë po organizohen në kor dhe po fillojnë këndimin e këngëve arabe që kurrë më parë nuk i kemi parë dhe ndëgjuar, po i detyrojnë të gjithë pjesëmarrësit të ulen galuç(kacul) derisa ata po i mbarojnë uluritjet e tyre në një arabishte që mund ti ngjajë çdo uluritje tjetër përveç origjinalit ! Këndime të tilla organizohen edhe me rastin e varrimit të ndonjë komandanti e ushtari shumë të nderuar të UÇK-së , edhe me rastin e varrimit të ndonjë intelektuali e veprimtari të çështjes kombëtare, edhe me rastin e varrimit të ndonjë prindi të dëshmorëve e të cilitdo të ndjerë ku imamët e tillë kanë mundësinë të imponojnë mënyrën e ceremonialit mortor arabo-xhihadist . Nga frika se “mos po e prishin ” ceremoninë mortore pothuaj pjesa dërmuese e pjesëmarrësve përulen para autoritetit tradicional të imamëve të mbështjellur me pushtetin e të gjithë okupatorëve të popullit tonë që nga otomanët e deri te sllavo-ortodoksët .

Pjesa tjetër e pjesëmarrësve të cilët nuk i përfillin këto ceremoniale të huaja për popullin dhe traditën tonë qëndrojnë në këmbë dhe nuk i ngrisin lartë as durtë e a këmbët, por me qëndrimin e tyre stoik nderojnë të ndjerin, të afërmit e të ndjerit dhe injorojnë imamët e tillë arabo-xhihadistë dhe misionarë të sllavo-ortodoksizmit dhe islamizmit.
Për fat të keq, imamët, edhe sot e gjithë ditën janë imponues , përbuzës, poshtrues, denigrues, asimilues e çka jo tjetër ndaj vlerave të mirëfillta kombëtare shqiptaro-iliro-pellazge .
Varrimi i fundit ku isha prezent ndodhi në fshatin Karvasari të komunës së Malishevës të njohur si fshat me dy besime fetare. Banorët e fshatrave të kësaj ane , jo vetëm qytetarët e Karvasarisë, por edhe nipat e tyre i quajnë romano-katolik, sepse këta të fundit janë nipa të Karvasarisë . Më 28 shkurt 2012 ndrroi jetë Zeqir O. Gërdalla ,(Mhill Gërdalla, sipas atyre që dinë për pakëzimin e tij), një prej pleqëve më me zë të asaj treve, për nga zgjuarsia dhe njohja e traditës së vjetër iliro-shqiptare . Zeqir Gërdalla ishte personi , i zgjedhuri parë , i cili pranoi që të hedh gurthemelin e kishës romano-katolike në fshatin e tij , ishte gjithashtu personi që preu shritin përurues të hapjes së kishës . Për hirë të mirëkuptimit dhe harmonisë ndërfetare Zeqir Gërdalla pranoi të vejë edhe gurthemelin e xhamisë së fshatit . Ai ishte njeri me bindje plotësisht të besimit të krishterë , por nga rrethanat , pothuaj gjithë miqësinë i kishte të besimit islam, por familja e tyre nuk ishte praktikuese e riteve fetare. Aty pritej dhe flitej vetëm bujarisht, miqësisht dhe shqiptarisht, sepse izmat nuk kishin vend . Më 28 shkurt në darkë filluam bisedën rreth mënyrës së rrjedhes së ceremonisë mortore , temë që e hapa unë duke dashur të jemi besnik ndaj opinioneve dhe dëshirave të të ndjerit . Si gjithëherë aty u fol shumë , por nuk u vendos asgjë konkrete, përveç pastrimit të trupit të të ndjerit që ishte bërë nga familja. Pra kjo dihej mirë, se nuk do të kishte hoxhë që do të prekte kufomën e tij . Pyetjet se ; -çka do të thojnë miqët?, çka do të mendojnë kojshitë?, çka do të thojnë bashfshatarët?, e një mori pyetjesh të tilla të kota, sikur mos të njihej dhe sikur mos të diheshin paraprakisht idetë dhe opinionet e të ndjerit rreth besimit fetar , nuk kishin të ndalur . Për habinë më të madhe në mesin e të pranishëmve kishte edhe individë që heqen si intelektualë dhe ngulmoonin në bërjen e ceremonialit mortor islam , kishte edhe burra që e kishin shoqërue të ndjerin me rastin e prerjes së shiritit për hapjen e kishës në fshat, kishin pirë verë bashkë dhe kishin marrë pjesë edhe lutjet fetare në atë rast , por ishin indiferent dhe nuk bëzanin fare . Këta të fundit kishin ngrënë edhe dreka e darka në restorante të ndryshme bashkë me Zeqir Gërdallën dhe priftin e fshatit . Ndonjë rast më kishin telefonuar edhe nua, por pasiqë unë ndodhesha në Prishtinë, ose jasht vëndit nuk kisha pasur rast t’iu bashkangjitem në një ndejë të tillë . Prej të pranishmëve në mbrëmjen e 28 shkurtit vetëm një nip i Zeqir Gërdallës , Ganiu i tha gjerat shkurt dhe trup para të gjithëve .
“-Burra ! – tha ai, -Qamili po thotë që nëse ne i respektojm opinionet, idetë , besimin dhe dëshirat e dajes Zeqir, ceremonia e varrimit duhet të behet ashtu si ka dashur i ndjeri, ose tek e fundit mos thirrni as hoxhë e as prift, për ceremoninë mortore , se nuk bëhet nami ! Nëqoftëse duanë të vijnë i ftoni thjeshtë, vetëm si pjesëmarrës në varrim !”
Mirëpo nuk patëm përkrahje dhe fundi mbet pezull , me hoxhë po, por pa i përcaktuar kufijtë as në vija të trasha . Pra kishte vend për manipulime të shumta . Me sa e di unë, prifti i fshatit nuk ishte ftuar dhe nuk ishte lajmërua fare, edhepse ishte mik shumë i mirë i të ndjerit !!!… Më 29 shkurt do të bëhej varrimi . U grumbulluanë shumë miqë e dashamirës erdhi edhe imami i fshatit, një i ri me të kaluar shumë të dyshimt, por që tani mbante çallmën e imamit të fshatit . Si gjithë imamët edhe hoxha në fjalë, megjithëse më i ri në moshë se pjesa dërmuese e miqëve, pa pyetur askend iu drejtua vendit të nderit në odën e Gërdallëve . Askush nuk kundërshtoi . Unë si nip i Gërdallëve u ngrita dola jasht dhe takova kryetarin e fshatit me qëllim që të ndaloja uluritjet në arabisht para trupit të të ndjerit . Në fund me pikë të zorit arrita që të siguroj që së pakut te varri mos të këndohej dhe mos të bëhej asnjë lutje në gjuhën arabe, përndryshe për gjerat tjera , nëqoftëse këmbëngulja, isha i bindur që do të lindnin probleme ndërmjet meje dhe ndonjërit prej anëtarëve të familjes Gërdalla. Ora 13 e 30 minuta dalin tre a katër veta që “kishin abdes” , thanë se diku pranë shtëpisë bënë një lutje arabe pranë arkivolit të të ndjerit, pastaj u bart arkivoli deri në afërsi të verrezave të familjes Gërdalla, e vunë arkivolin mbi dy trejë dhe bënë edhe një lutje arabe që për fat nuk zgjati shumë, u soll arkivoli afër varrit, un ia lexova një biografi të shkurtër që më mori kohë rreth katër minuta , u vendos arkivoli në varr, u mbulua dhe unë ndjeva një lirim shpirtëror që së pakut para varrit nuk u këndua arabisht . Por tamam kur mendova se çdo gjë mbaroi, mu afrua djali i të ndjerit dhe mu drejtua me fjalët ; “- Hoxha po pyet a ban me e bërë një lutje në gjuhën shqipe ?” , e pashë në sy djalin e të ndjerit dhe e pashë se nuk kisha mundësi të mohoj, kur ai vetë ishte detyrue të intervenonte nga presioni i hoxhës dhe një pjese të të pranishëmve, ndër ta edhe nga ndonjë anëtarë i familjes Gërdalla . Hoxha u ul pranë varrit të të ndjerit Zeqir Gërdalla dhe kërkoi nga të pranishmit që të ulen derisa ai të bënte lutjen e tij . Një pjesë , pothuaj gjysma e të pranishëmve u ulën galuç dhe përcollën lutjen e imamit, kurse pjesa tjetër qëndruanë në këmbë . Megjithëse lutja u bë në shqip, nuk kishte asgjë shqiptare dhe asgjë nga ajo se si do të dëshironte i ndjeri, por autoriteti i trashëguar i imamëve nga pushtetet okupatore , shkeli edhe njëherë mbi vlerat tona kombëtare, shkeli mbi traditën e familjes Gërdalla, shkeli mbi opinionin, bindjet, dhe besimin fetar e kombëtar të të ndjerit Zeqir Gërdalla , lutja e përherëshme e të cilit ishte : ” -O i madhi Zot, mbushjua mendjen shqiptarëve me dashtë gjuhën e vetë, me u lutë në gjuhën e vetë,me dashtë kombin e vetë, me dashtë vendin e vetë, me dashtë kulturën e vetë,me dashtë historinë e vetë,me dashtë traditën e vetë dhe mos me i harrue dhimbjet dhe krenaritë e veta, mos me e harrue gjakun e derdhur për liri qe 2000 vjetë,sepse Harresa është mallkimi më i madh për një popull dhe populli që i harron këto gjëra të shenjëta, nuk mund ta gëzojë të tashmen dhe nuk mund të ket ardhmëri të sigurt. Amen !”
Daja Zeqir, unë nipi yt Qamili, kërkoj ndjesë, që së pakut me rastin e nderimeve të fundit për në jetën e amshueshme, nuk munda të realizoj një ceremoni mortore, ashtu si e keni dëshirue dhe meritue, nuk munda të mbetem besnik ndaj opinionit, qëndrimeve dhe bindjeve tuaja lidhur me besimin dhe dëshirën tënde për ceremoninë mortore !


Imamët dhe hoxhët vetëm në safin e parë ! Pse ?!…

Duke e shfrytëzuar traditën e imponimit dhe të autoritetit tradicional të imamëve të mbështjellur me pushtet, cilido imam apo hoxhë, me të hyrë në ndonjë vend ndeje, për gëzim apo hidhërim , pa i thënë dhe pa i dhënë leje askush i drejtohet vendit të nderit , te oxhaku i odave tona, ose rendit të parë të karrigave të rezervuara për musafirët më të nderuar , pra safit të parë siç e përdorin imamët dhe një pjesë e popullit. Edhe në këto raste të pranishmit e sidomos organizatorët ngelen pa fjalë nga mungesa e kurajos e guximit dhe nga frika se “mos po e prishin” ndejen në kuvendin , në gëzimin apo në hidhërimin e rastit .
Në rrethana normale dhe në rast të ekzistimit të vetëdijes së lartë njerëzore në rend të parë e pastaj edhe të asaj kombëtare, njeriu me tu liruar nga imponuesi okupator e hudh poshtë barrën e ngarkuar nga robëria, por në të kundërtën do ta mbajë atë përgjithëmonë mbi kurrizin e tij dhe kurrë nuk do të mund ti çelë sytë dhe të shoh dritën e vërtetë të lirisë .
Sjellja e masave të popullit tonë karshi imamëve e hoxhollarëve më kujtoi një tregim të një të moshuari çam në Durrës në vitin 1993 .
Ishim unë dhe Rizahu, njëri nga vëllezërit e mi duke shetitur në Durrës . U ndalëm në një dyqan të vogël për të blerë ca gjera . Aty shërbente plaku çam, xha Nakipi . Me të kuptuar që ne vinim nga Kosova, plaku doli jasht banakut dhe na mori ngryk të dyve. Me lot në sy ai filloi bisedën me ne…., ai donte të dinte çdo gjë rreth asaj që ndodhte në dhe me popullin e Kosovës. Pyetjeve të xha Nakipit më tepër iu përgjigjej vllau, pasi ai vinte drejtë nga Kosova dhe i njihte gjerat dhe rrethanat më mirë . Në një moment xha Nakipi na u drejtua të dyve me fjalët e zjarrta që i dilnin nga thellësia e shpirtit : “- E dini ju si janë kosovarët ! Kosovarët janë sikur ai bualli të cilin e kanë lidhur me zingjirë të trash për dyreku në ahur . Bualli mbasi provon të këpus zingjirët dhe nuk ia del, sepse zingjiri ishte i trash dhe trau gjithashtu i trash dhe i vendosur mirë, fillon ti besoj forcës së zingjirit… E keni pa , kur bualli është i lidhur me zingjirë, apo me litar, e tërheç për dore një fëmijë i vogël, sepse bualli është provuar me zingjirin, apo me litarin dhe nuk mendon në forcën e kufizuar të fëmiut. Po të kishte vetëdije bualli për forcën e fëmiut, me një lëkundje koke do ta hudhte fëmiun për tokë dhe vetë do të lirohej ! Kështu janë edhe kosovarët ! Po ti rrokin armët në dorë dhe tua tregojnë vendin çetnikëve serbë do të lirohen shumë shpejt nga ajo barrë e rëndë e robërisë !…” . Kështu mbyll tregimin xha Nakipi duke na përqafuar dhe duke na dhënë zemër që mos të dorëzohemi, por të revoltohemi deri në çlirimin e vendit dhe popullit tonë nga zgjedha serbo-çetnike.

Rrefeva këtë tregim të plakut çam për të shpjeguar mungesën e guximit dhe kurajos gjithashtu edhe frikën e mbjellur ndër shekuj me radhë nga pushtetet okupatore , fatkeqësisht të trashëguar deri në ditët tona , por edhe nëpërmjet autoritetit tradicional të imamëve të mbështjellur me pushtetin e arëmiqëve tanë, sepse po të kundërshtoje hoxhën dikur internoheshe me gjithë familje në ndonjë ujdhesë të mesdheut, ose në shkretëtirat e anadollit , ose më vonë treteshe kazamateve të jugosllavisë , duke mos e harruar se imamët dhe hoxhët e tillë kishin duartë e gjata deri në majat e pushteteve okupuese dhe shumë shpejt fillonin torturat më të tmerrëshme ndaj atyre që guxonin të ngriteshin kundër pushtetit dhe autoritetit të tyre. Kur e dijnë mirë që, më shumë se nëntëdhjetë përqind të popullit tonë , nuk janë praktikues të asnjërit besim , heshtja para këtyre çoroditjeve që po i bëhen popullit tonë e sidomos rinisë sonë aqë të pastër e aq të shenjët, ka qenë, është dhe do të jetë si një kancer me pasoja të drejtëpërdrejta pikërisht nga hyrja e frikës deri në palcë , ndoshta edhe në gjenet e popullit tonë si pasojë e egërsisë së robërisë shekullore nga pushtetet okupuese dhe veglat e tyre të veshur me uniformën e hoxhës dhe imamit . Mua shpesh më ka rastisur të revoltohem kundër këtyre fenomeneve të shëmtuara , të cilat popullit shqiptar po i kushtojnë shumë dhe do ti kushtojnë e do ti lëjnë pasoja afatgjata, nëqoftëse nuk ndërmerret diçka konkrete nga inteligjenca jonë , nga vetë vetë populli ynë dhe nga vetë shteti ynë, pra nga Tirana dhe Prishtina zyrtare . Të punojmë dhe të shpresojmë !
Dy të kundërta që ndihmojnë njëra tjetrën
Kur e dijm mirë që të krishterët lindorë sllavo-ortodoks dhe ata përendimorë romano-katolik, janë të përçarë që nga mesi i shekullit XI-të dhe ende nuk kanë asnjë bashkëpunim ndërfetar, kur e dijm mirë që gadi gjatë gjithë mileniumit të dytë të erës sonë pushtetin e kishte ai që kishte besimin, kur e dijm mirë që edhe sot e gjithë ditën ekzistojnë dy pole të forta interesash geostrategjike , Rusia me aleatët e vetë në njëren anë dhe NATO-ja me anëtarët dhe përkrahësit e vetë në anën tjetër, del fare lehtë konkluzioni që besimi i krishterë sllavo-ortodoks dhe islamizmi kishin të njejtin kundërshtarë (lexo:armik) sidomos në trevat e Ballkanit në përgjithësi e në trojet shqiptare në veçanti . Duke e ditur që qendra e krishterizmit sllavo-ortodoks është në Stamboll dhe gjithëherë ka qenë e lirë të ushtrojë ritet dhe besimet sllavo-ortodokse, në mënyrë të natyrshme vjen në shprehje bashkëpunimi në mes të besimit sllavo-ortodoks dhe besimit islam në dëm të besimit të krishterë romano-katolik. Pasi që shqiptarët ishin dhe janë në luftë të përherëshme me sllavët, e gjithë makina propaganduese e shtypëse sllavo-ortodokse e shekullit të kaluar , që për fat të keq vazhdon edhe sot e gjithë ditën, në bashkërenditje me islamizmin janë përqëndruar në konvertimin e shqiptarëve në një islam të degjeneruar , në çoroditjen e kulturës, traditës , dokeve e zakoneve shqiptare dhe në krijimin e një lëmshi që askund nuk mund ti gjindet filli, në mënyrë të tillë që ne shqiptarët të mos kemi mundësi të luftojm kundër prezencës së armiqëve të popullit tonë, por të merremi me vetëveten tonë, të përçahemi në mes nesh dhe të shpërbëhet qënja jonë kombëtare.
Kur i analizojm të gjitha kohërat , gjithëherë në rast krizash politike të popullit shqiptar, sllavo-ortodoksizmi dhe islamizmi janë aktivizuar me të madhe , që para botës përendimore, kombit shqiptar ti japin një imazh të islamizmit ekstrem , në mënyrë që ne të humbim përkrahjen e përendimit , kështu që sllavo-ortodoksizmi të ketë duartë e lira në asimilimin , dëbimin dhe shfarosjen e qënjes shqiptare nga faqja e dheut . Kushdo që ka dy fije mend mund të vërejë sesa xhamijë janë ndërtuar vetëm pas mbarimit të luftës së armatosur 1998/1999 për çlirimin dhe bashkimin e trojeve dhe popullit shqiptar edhe në ato fshatra të thella që kurrë nuk ka pasur as kishë e as xhami, në ato fshatra ku nuk ka as ambullantë, as shkollë, as çerdhe fëmijësh, kurse për habinë më të madhe përparësi ndërtimi iu është dhënë xhamive dhe ate gjithëkund në vënde të ekspozuara mirë për ti parë dhe për të rënë në sy të secilit kalimtar vendor apo të huaj . Fondet për ndërtimin e këtyre xhamive janë shumë të dyshimta ! …
Kur analizojm dhe shohim përfundimin e luftës, ndihmën e NATO-s me në krye SHBA-të dhe shtetet më të fuqishme përendimore, pastaj edhe njohjen e shtetit të Kosovës nga këto shtete dhe miqët e tyre në njërën anë , kurse në anën tjetër refuzimin, injorimin , denigrimin e Republikës së Kosovës nga sllavo-ortodoksizmi dhe Lidhja islamike, vërtetë del i vërtetë pohimi i imamëve se : “-Feja islame është më e afërt me besimin e krishterë sllavo-ortodoks sesa me atë romano-katolik . ”
Kjo thënje ishte gjithënjë një aksiomë e imamëve tanë, sidomos kur është puna për ti larguar shqiptarët sa më shumë nga gjuha, tradita, kultura dhe të gjitha vlerat e tyre shekullore të trashëguara nga të parët e tyre iliro-pellazgë, për ti larguar nga lutjet në gjuhën e tyre të ëmbël që vetë natyra nënë, që vetë Zoti iu ka dhuruar , vetëm e vetëm për ti larguar nga rrënjët dhe vlerat e tyre evro-përendimore dhe për ti bërë shqiptarët që të sillen sikur popull i droguar, hipnotizuar , degjeneruar , tjetërsuar e asimiluar, në mënyrë që kurrë mos të mund të organizohen e të mbrohen nga rreziku sllavo-ortodoks, islamist dhe komunist .
Fajtorë për lejimin e këtyre imponimeve, fajtor për këtë gjendje të nderë në të cilën është katandisur kombi shqiptar, jemi vetë ne shqiptarët që nuk reagojm, ose së pakut që nuk distancohemi nga këto të bëma antikombëtare, por me heshtjen tonë , sikur pajtohemi dhe jua lëjm duartë e lira armiqëve dhe misionarëve të tyre të punojnë me besnikërinë e qenit për interesat e padronëve të tyre e në dëm të popullit shqiptar .
Si pasojë e bashkërendimit dhe bashkëpunimit të sllavo-ortodoksëve , islamizmit dhe komunizmit kundër popullit tonë, ne jemi katandisur gjithandej rrugëve të botës, njëlloj sikur çifutët dhe nuk besoj të ket vend në botë ku nuk mund të hasësh në emigrantë shqiptarë dhe çifutë .

Po e përmbyll me thënjen e njohur filozofike :
- Në fund, ne nuk do të kujtojmë fjalët e armiqëve , por heshtjen e miqëve !
Kurse mua personalisht nuk më habit sulmi i armiqëve dhe veglave të tyre qorre ndaj çdo vlere shqiptare, por heshtja e më shumë se 90% të popullsisë shqiptare jopraktikuese e cilitdo besim fetar në përgjithësi dhe heshtja e intelektualëve, e Akademisë së Shkencave në Prishtinë dhe në Tiranë dhe heshtja e qeverive shqiptare në të dy shtetet tona të brishta laike në veçanti!

http://www.zemrashqiptare.net/news/id-2 ... %ABve.html
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

Post Reply

Return to “Problematika shqiptare në media/shtyp”