"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Turkey in the Balkans: Myths, illusions and realities

Këtu mund të diskutoni për të gjithë fenomenet që shqetësojnë mbarë botën dhe që janë bërë objekt i shtypit dhe medias ndërkombëtare.

Moderator: ALBPelasgian

Adriana
Universe Member
Universe Member

Turkey in the Balkans: Myths, illusions and realities

Post by Adriana » Fri May 18, 2012 8:50 pm

What is behind Turkey's new assertiveness in the western Balkans? Is it an example of "neo-Ottoman" imperial dreams, economic interests or strategic goals?

Turkey's new confidence in the western Balkans and the country's growing political, economic and cultural influence have sparked divergent views about the goals of the Turkish government, formed out of the Islamist-rooted, conservative Justice and Development Party (AKP).
Under AKP rule, Turkey has adopted an increasingly assertive foreign policy in the Balkans. Foreign Minister Ahmet Davutoglu has tried hard to solve political deadlock in Bosnia, offered mediation between Kosovo and Serbia, and has taken various initiatives to solve problems between the uneasy neighbors in the region.
Turkey's growing influence is not limited to politics. With its booming economy, Turkey has recently become a magnet for the Balkan people. Trade and tourism have flourished, Turkish soap operas have become the most popular TV serials in most Balkan countries, and Turkish universities have become good alternatives for the young, with hundreds of scholarships on offer.

Optimism and suspicion

Despite a growing interest and affinity in Balkan countries towards Turkey, many still look at the Turkish government's policies with suspicion, due to what they perceive as "Neo-Ottoman" schemes.
According to Erhan Türbedar, Balkan expert at the Economic Policy Research Foundation of Turkey (TEPAV), the current debate on the Balkans and Turkey is full of myths and illusions. on both sides.
"Many people in the western Balkans believe that the Turkish government's main goal is to improve its ties with the Islamic world. They believe its policies are based on ideological goals, rather than national interests," Türbedar told DW. "We often hear criticism that Turkey is seeking expansion in the Balkans, or is trying to reach its goal through cultural, political and economic tools. This narrative has almost become an urban legend in all the Balkan countries."
Türbedar says that most of the suspicion of Turkey is rooted in history, but the lack of information about developments in Turkey in the Balkan media is exacerbating the stereotypes, fuelling suspicions further.

Distrust in Serbia

While Turkey's new assertiveness is viewed positively among the substantially Muslim populations of Albania, Bosnia and Kosovo; in Serbia, suspicions are stronger. According to a Gallup poll, fewer than 15 percent of Serbians consider Turkey a friendly power.
Türbedar stresses that Turkey's active policy in Balkans is in fact a reflection of its increased international standing, and its economic boom of the last decade.
Turkey is now the 16th-largest economy in the world and is trying to establish stable, peaceful relations with its neighbors to further facilitate its export-driven economy. Not only that, the Balkans also constitutes the main route for Turkish exports to the EU, its leading trade partner.

For Türbedar, economic interests and Turkey's domestic politics, rather than the so-called Islamist motives of the AKP government, are playing a large role in Ankara's newly active policy in the western Balkans. The Turkish public's sensitivity to the region, its expectation of becoming a regional player in international politics, is also important. And according to Türbedar, the strong "Balkan lobby" in Turkish politics is one of the biggest factors behind Turkey's new assertiveness.

Turks in the Balkans and vice versa

Official statistics show that more than one million Turks live in Balkan countries, and they constitute a bridge between these countries and Turkey. Meanwhile, there are thought to be between 10 and 15 million Turkish citizens with Balkan roots. According to Türbedar, these constitute a powerful "natural lobby," made up of associations, foundations, journalists, academics, parliamentarians, ministers, and diplomats.
While Balkans plays an important role in Turkish politics, Türbedar says that Turkish public opinion of the Balkan people is also full of myths and illusions.
"When you follow the stories only through the Turkish media, you get a sense that all the Balkan countries have a huge sympathy toward Turkey. You start thinking that Turkish diplomacy is finding success in the Balkans, solving almost all the problems," said Türbedar. "In terms of domestic politics, creating such a perception is a success. The majority of Turkish people believe in this narrative. But when you go to Balkan countries, you see that the reality is very different."
As the Balkans continue to influence Turkish domestic policies, the main Turkish opposition, the secular and leftist Republican People's Party (CHP) has also taken a new initiative. Its leader Kemal Kilicdaroglu visited Bosnia-Herzegovina early this month, accompanied by a high level delegation.

Neo-Ottomanism

CHP Vice President Faruk Logoglu, who was among the delegation, told DW that the government's foreign policy was creating a perception that Turkey is achieving new prestige in the region. But for the mid- to long-term, Logoglu said, this may harm Turkish foreign policy, relations with the countries in the region.
"The Balkan policy of the AKP government has two main dimensions. The first is neo-Ottomanism, and the second dimension is a religious approach," he said. "As CHP, we are against this current AKP policy. That is why we visited Bosnia-Herzegovina. We are for an approach guided by the principles and values of social democracy."

Despite such criticism, Turkish officials are using each and every opportunity to underscore that Turkey has no intention other than to ensure peace and stability in the western Balkans.
The Turkish Foreign Ministry's deputy undersecretary, Ambassador Hasan Gogus, told DW that Turkey's even closer ties with the Balkans is promising stability and prosperity in the region.
"Turkey has close ties with the Balkan countries, based on our common history. For centuries, Turkish people lived together, side by side, with the peoples of this region," said Gogus. "Today we have kinship ties with communities in most of the western Balkan countries. So claims of a hidden, neo-Ottoman agenda are not true. We are taking lessons from history, and we are working with a forward-looking vision."
Turkey says its active policy towards the Balkans has four main pillars. These include high level political dialogue, security for all, envisaging mutual economic interdependence and the protection of the region's multi-ethnic, multi-cultural, multi-religious social fabric.
According to Gogus, permanent peace in the region can only be achieved through enduring stability, and this can be realized through ever closer ties among the countries in the region. He believes Turkey and the countries in the region have a common future under the umbrella of NATO and the EU.
"One of the main goals of our foreign policy toward the region is the integration of all countries to Transatlantic institutions," Gogus said. "We support all the region's membership of NATO and the EU. We are not making any discrimination. We are supporting Montenegro's membership to the NATO; just as we are supporting Bosnia-Herzegovina's membership. When all the countries in the region have finally become members of the EU, we will have permanent peace and stability. Current borders will lose their meaning."

http://www.dw.de/dw/article/0,,15953307,00.html
Jam fisnike e kam zemren gure,
si Shqiponja ne flamure.
Mburrem dhe jam krenare,
qe kam lindur Shqiptare.
Nga do qe te jem me ndjek fati,
se jam Shqiptare, shkurt hesapi !!

Adriana
Universe Member
Universe Member

Re: Turkey in the Balkans: Myths, illusions and realities

Post by Adriana » Thu Oct 24, 2013 1:27 pm

Partneriteti i ri shqiptaro-turk (video)

“Kosova është Turqi dhe Tuqia është Kosovë”. Ky është mesazhi që përcolli të mërkurën tek mijëra qytetarë të Prizrenit kryeministri turk Rexhep Taip Erdogan. Të gjitha rrugët që të çonin drejt qendrës së Prizrenit ishin blinduar me policë për ceremoninë pritëse në nder të kryeministrave Rama e Erdogan, të shoqëruar nga kryeministrin Thaçi.

Ndërkohë, prizrenasit kishin ndalur të gjitha aktivitetet e tyre, përfshirë punën dhe procesin mësimor. Pas disa orë pritje, tre kryeministrat dhanë mesazhe të mëdha nga ato të shembullit të bashkëjetesës fetare deri te pasuria që simbolizon Prizreni për shqiptarët dhe rëndësinë e forcimit të miqësisë me Turqinë.

Në fjalën e tij kryeministri turk Erdogan theksoi se lidhjet ndërmjet shqiptarëve dhe Turqisë janë më të thella nga sa janë në dukje, pasi sipas tij Kosova është Turqi dhe anasjelltas.

“Në Kosovë ndihem si në shtëpi. Prizreni është një nga shembujt e bashkëjetesës fetare. Mos harroni, Turqia është Kosovë dhe Kosova është Turqi. Nuk lejojmë të derdhet më gjak në Ballkan. Ne duam që rajonin e Ballkanit ta shohin të gjithë si një rajon të paqes, miqësisë dhe vëllazërisë. Ne duam që në këtë rajon të zotërojë paqja, mirësia, solidariteti. Ne duam që të kemi diversitete dhe ato të konsiderohen si kulturë. E kaluara do të mbetet mbrapa. Ne duhet të tregojmë shembullin e bashkëjetesës fetare. Jo më gjakderdhje në Ballkan. Jemi njerëz me një kulturë dhe një histori të përbashkët. Mos e harroni këtë. Turqia është Kosovë dhe Kosova është Turqi”, u shpreh Erdogan.

Në fjalën e tij kryeministri shqiptar Edi Rama vlerësoi pasurinë që përbën Prizreni për shqiptarët dhe rëndësinë e forcimit të miqësisë me Turqinë. Zoti Rama theksoi se Prizreni është qyteti ku jo vetëm njerëzit janë në harmoni, por edhe objektet kulturore që janë afërsisht mes vetes.

“Prizreni është një nga pasuritë më të çmuara të historisë dhe të së ardhmes së Ballkanit. Miqësia jonë me Turqinë do të vazhdojë të forcohet. Nuk ka sfond me të bukur se sa historia e këtij qyteti dhe nuk ka sfond me të bukur se sa sheshi i këtij qyteti për të qenë bashkë kryeministrat e Kosovës, Turqisë dhe Shqipërisë, që mundohen të ndërtojnë së bashku ardhmërinë e tyre”, tha Rama.

“Marrëdhëniet tona me Turqinë do të jenë të shkëlqyera. Në Kosovë nuk do të ndajmë qytetarët në etni, Kosova është atdhe i të gjithëve. Ne po ndërtojmë autostrada të reja, aeroport të ri, po ndërtojmë Kosovën e re, Kosovën demokratike dhe evropiane”, deklaroi më tej Thaçi.

Përveç masave të larta të sigurisë, gjatë tubimit nuk munguan as incidente si një ku policia ndaloi një qytetar i cili u duke se tentoi të shkonte të përshëndeste kryeministrat.

Ndërsa pati nga ata qytetarë të mbledhur në sheshin e shtarëvanit, që vizitën e ndërlidhën me fushatën elektorale në Kosovë. Gjatë kësaj vizite në Prizren kryeministrat përuruan edhe përfundimin e punimeve në xhaminë kryesore.

si Shqiponja ne flamure.
Mburrem dhe jam krenare,
qe kam lindur Shqiptare.

ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member

Post by ALBPelasgian » Thu Oct 24, 2013 1:58 pm

Adriana wrote: [/think]
Shihni cfare pozite denigruese ka rene kryeministri, Hashim Thaci. Vendoseni videon tek minuta 3:06 dhe aty vereni me kujdes gjestet e Thacit teksa Erdogani parakalon para turmes. Thaci, as me pak as me shume, e luan rolin e nje truproje te Erdoganit duke i hapur rrugen per te depertuar perballe turmes se ekzaltuar. Simbolikisht, keto gjestikulacione te Thacit tregojne sesi imperializmi neootoman po gjen hapesire pikerisht permes elitave inferiore politike ne Tirane e Prishtine.
Ne sot po hedhim faren me emrin Bashkim,
Qe neser te korrim frutin me emrin Bashkim!

Mollos

Post by Mollos » Thu Oct 24, 2013 3:40 pm

ALBPelasgian wrote:

Shihni cfare pozite denigruese ka rene kryeministri, Hashim Thaci. Vendoseni videon tek minuta 3:06 dhe aty vereni me kujdes gjestet e Thacit teksa Erdogani parakalon para turmes. Thaci, as me pak as me shume, e luan rolin e nje truproje te Erdoganit duke i hapur rrugen per te depertuar perballe turmes se ekzaltuar. Simbolikisht, keto gjestikulacione te Thacit tregojne sesi imperializmi neootoman po gjen hapesire pikerisht permes elitave inferiore politike ne Tirane e Prishtine.

Ne fakt une do thoja se po luan rolin e MizaTrembesit sepse ajo levizje me hark ngjan sikur po tremb mizat.

Vetem nje gje,ku ishin keta ''trima'' te Turqise kur ne Kosove serbet po kryenin gjenocid ,apo po lexonin lajmet?

Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member

Post by Zeus10 » Thu Oct 24, 2013 4:16 pm

Mollos wrote:
ALBPelasgian wrote:

Ne fakt une do thoja se po luan rolin e MizaTrembesit sepse ajo levizje me hark ngjan sikur po tremb mizat.

Vetem nje gje,ku ishin keta ''trima'' te Turqise kur ne Kosove serbet po kryenin gjenocid ,apo po lexonin lajmet?
Keshtu ka ndodhur pergjate gjithe historise, sa here qe Otomanet humbisnin nje lufte me Rusine ne shekujt 19-20, çmimin e paguanin trojet shqiptare qe copetoheshin. Ne ate menyre Rusia e shtriu ekspansionin e saj ne Ballkan, duke i shnderruar shtetet qe perfitonin nga ky copetim, ne satelite te saj, me qellimin final per zoterimin e gjithe Balkanit Perendimor. Plani u realizua ne menyre te pjesshme, kjo dhe per merite te nacionalisteve shqiptare, qe revokuan historine, per te ndergjegjesuar shqiptaret. Historia, zakonisht perserit vetveten, keshtu, qe eshte mire, te krijojme nje ushtri te forte TONEN dhe jo te varemi vetem nga NATO, qe megjithese e forte tani, mund te shperbehet nje dite dhe ne do te vuajme te njejtin fat tragjik, qe patem kur filloi te shperbehej Perandoria Otomane, ose cdo perandori e madhe para saj, ku ne kemi qene pjese.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Sally
Galactic Member
Galactic Member

Post by Sally » Thu Oct 24, 2013 7:46 pm

Zeus10 wrote: Keshtu ka ndodhur pergjate gjithe historise, sa here qe Otomanet humbisnin nje lufte me Rusine ne shekujt 19-20, çmimin e paguanin trojet shqiptare qe copetoheshin. Ne ate menyre Rusia e shtriu ekspansionin e saj ne Ballkan, duke i shnderruar shtetet qe perfitonin nga ky copetim, ne satelite te saj, me qellimin final per zoterimin e gjithe Balkanit Perendimor. Plani u realizua ne menyre te pjesshme, kjo dhe per merite te nacionalisteve shqiptare, qe revokuan historine, per te ndergjegjesuar shqiptaret. Historia, zakonisht perserit vetveten, keshtu, qe eshte mire, te krijojme nje ushtri te forte TONEN dhe jo te varemi vetem nga NATO, qe megjithese e forte tani, mund te shperbehet nje dite dhe ne do te vuajme te njejtin fat tragjik, qe patem kur filloi te shperbehej Perandoria Otomane, ose cdo perandori e madhe para saj, ku ne kemi qene pjese.

Por tek ne po veprohet e kunderta :(

Reforma, Shqipëria bën shkurtime në ushtri

Bruksel, 22 tetor - Duke iu referuar masave të shkatërrimit të municioneve, Shqipëria pritet të reduktojë forcat e armatosura në tetë mijë, tha një burim i brendshëm i NATOS, për “Balkan Insight”.

“Njësi të tilla nuk janë më të nevojshme, kështu që ne do të ulim numrin e ushtarëve dhe oficerëve nga 12 mijë, në 8.500”, -thotë një zyrtar.

Vitet e kaluara Shqipëria filloi zbatimin e një programi për të çmontuar stoqet e municioneve të epokës komuniste dhe duket se këtë program do ta çojë përpara Ministra aktuale e Mbrojtjes, Mimi Kodheli, e cila është dhe femra e parë në këtë post në Shqipëri.

Nuk jam vrasës, jam student shqipëtar, vrava një tradhtar të Atdheut tim.
(Avni Rustemi)

Patush
Grand Star Member
Grand Star Member

Post by Patush » Mon Nov 18, 2013 12:28 am

Duum baben—–Duum Hoxhen??

Mos ma merrni fort per prrallè,
por kam ndij se çdo mahallè
e ka s’pakut nji budallè…
…………………………….
Shum ma teper ka çdo vend,
sa “Piklishi” e sa “Trishtili”,
por budallè edhe shpirtè-qen,
kje si’i parè Haxhi Qamili..
Nji zgavello,don Kishot,
n’krahol turk e shpatè n’brezore,
t’gjithè e merrshin per idiot
nga qè s’kishte asgja njerzore.
Koken gjel,antishqiptar,
per Turqinè ferkonte zhaben,
prandej thirrte n’per pazàr:
Duum baben,duum baben…
Por nji ditè kètij trathtar
per t’ia mbyllè gryken gabzherrit,
n’fyt i lidhen nji litar
dhe e nisen n’mbretni t’Ferrit.

1913–2013
Njiqind vjet qè m’sjellin n’prush,
plot njiqind pa iu ndà çmosit,
shpesh mè pjekin karabush,
por shum herè edhe tavè kosit.
Se çka bahet nder kto furra
simbas mkatit vlon “hareja”,
sjellin n’shtjelma mija burra,
sjellin zharg sa plaka e t’reja.
N’sa po pritsha oren time,
qè me hy me u kafertisè,
ndij nji za si me trishtime,
qè po vinte prej thellsisè.
Cka me pà???N’per lavè t’vullkanit
rrjedh teposhtè trupi i nji mikut,
ai vikatè me nji lloj zanit
siç vajton boshti i ferlikut..
“-A je ti enver xhahili?”-
“-Po njaj vetè jam more vllà,
e ti n’kjosh Haxhi Qamili,
afrou i herè se due me t’pà.
“-Po çka kena asaj Shqipnije,
a po mbillet ndopak fryt?
a por mbetè do t’jetè nen hije,
nga qè s’asht ma truni i yt?”-
“-N’qeveri asht vue Berisha,
nji fshatar n’dredhi i pjekun,
der ka hapè Xhamija e Kisha
qè t’mi ruejnè djelmt e pa prekun.
Per tè “vjetrit” punon turrshem,
t’gjithè i bani milionerè,
n’sa anmiqèt e dikurshem,
kanè mbetè prap te klasa e mjerè.
Sidokjoftè ktu e kanè vendin,
kush u muer bre me vllavrasje,
nè kte vend do t’a gjenè”shendin”,
nè kte vend do t’ketè perplasje.
Po si gjanem ka mundsi,
gjithè torturat n’kte mjerim.
janè njisoj si ato n’Shqipni,
kur ja jepsha popullit tim?
A po m’jep Haxhi skjarime
se dhe ti je nana e sherrit,
kanè marrè dreqnit shkollen time,
a por un shkollen e Ferrit?
“-Pasha t’kqijat qè ka derri,
e per qafen time t’hollè,
komunizmi,turku e Ferri
kanè tè trija t’njajten shkollè.”-
“-Po mè thuej si asht Nexhmija,
a po gjenè respekt n’shqiptarè?
“-Asht e vetme porosija
qè ia çoj un tash e parè.:
“-Shtyjè nè moshè moj dashuni,
se po erdhe nder kto furra,
tjeter gja me t’thanè nuk dij,
veç prej frig’s s’tè ndalet shurra”-
“-A i shef ato furraca,
mos mendo se pjekin dosen,–
i kanè mbushè plot flakè e gaca,
nga qè presin Rexhep Qosen.
Shih kte dreqin afer sames,
qè shetitka lakuriq,
krejtè i ngjitka Edi Ramès
qè i thotè bota, piskuriq.
Asht tue i rà dreqi bylbylit,
po mè thrrasin per torturè
e kam vendin m’atè anè brrylit,
ne qè’ ushtrueme diktaturè…
Liri-A-Vdekje
Qui tacet consentit
Heshtja eshte Hjeksi!

rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member

Post by rrëqebull » Mon Dec 23, 2013 9:18 am

Sally wrote:
Zeus10 wrote: Keshtu ka ndodhur pergjate gjithe historise, sa here qe Otomanet humbisnin nje lufte me Rusine ne shekujt 19-20, çmimin e paguanin trojet shqiptare qe copetoheshin. Ne ate menyre Rusia e shtriu ekspansionin e saj ne Ballkan, duke i shnderruar shtetet qe perfitonin nga ky copetim, ne satelite te saj, me qellimin final per zoterimin e gjithe Balkanit Perendimor. Plani u realizua ne menyre te pjesshme, kjo dhe per merite te nacionalisteve shqiptare, qe revokuan historine, per te ndergjegjesuar shqiptaret. Historia, zakonisht perserit vetveten, keshtu, qe eshte mire, te krijojme nje ushtri te forte TONEN dhe jo te varemi vetem nga NATO, qe megjithese e forte tani, mund te shperbehet nje dite dhe ne do te vuajme te njejtin fat tragjik, qe patem kur filloi te shperbehej Perandoria Otomane, ose cdo perandori e madhe para saj, ku ne kemi qene pjese.

Por tek ne po veprohet e kunderta :(

Reforma, Shqipëria bën shkurtime në ushtri

Bruksel, 22 tetor - Duke iu referuar masave të shkatërrimit të municioneve, Shqipëria pritet të reduktojë forcat e armatosura në tetë mijë, tha një burim i brendshëm i NATOS, për “Balkan Insight”.

“Njësi të tilla nuk janë më të nevojshme, kështu që ne do të ulim numrin e ushtarëve dhe oficerëve nga 12 mijë, në 8.500”, -thotë një zyrtar.

Vitet e kaluara Shqipëria filloi zbatimin e një programi për të çmontuar stoqet e municioneve të epokës komuniste dhe duket se këtë program do ta çojë përpara Ministra aktuale e Mbrojtjes, Mimi Kodheli, e cila është dhe femra e parë në këtë post në Shqipëri.

«Nuk duhet të harrojmë cili është burimi i problemeve. S'ka vend në Evropën moderne për shtete të pastra etnikisht. Kjo është një ide e shekullit të XIX ndërsa ne po mundohemi për një tranzicion për në shekullin e XXI, dhe kemi për ta bërë këtë me shtete[lexo: çorba] multi-etnike.»
Uizli Klark, Gjenerali i NATO-s, 1999

dhe Bill Klintoni i mbështeti fjalët e Gjeneralit Uizli kur tregoi qëllimin më parësor të Amerikës në luftën kundra Serbisë:

«Besoj se është e domosdoshme për ne që në të ardhmen të përpiqemi përgjithmonë në Ballkan për të nxitur demokracira multi-etnike atje.»
Bill Klinton, "Die Welt, 17 Prill 1999, f.7)
Let's not forget what the origin of the problem is. There is no place in modern Europe for ethnically pure states. That's a 19th century idea and we are trying to transition into the 21st century, and we are going to do it with multi-ethnic states. —Wesley Clark, former NATO general, 1999.

And Bill Clinton confirmed General Wesley Clark's statement when he recently revealed America's major aim in the war against Serbia: "I believe it is necessary for us in the future that we engage ourselves permanently in the Balkans in order to foster multi-ethnical democracies there." (Die Welt, April 17, 1999, p. 7)

Adriana
Universe Member
Universe Member

Post by Adriana » Fri May 19, 2017 9:33 am

Qeveria gjermane: Arabia Saudite dhe Turqia financojnë islamizmin në Ballkan
DW 18/05/2017

Arabia Saudite forcon ndikimin duke zgjeruar vehabizmin. Kurse Turqia tenton të luajë rol më të rëndësishëm në territoret e dikurshme të Perandorisë Osmane, vlerëson qeveria gjermane....

Qeveria gjermane konstaton rritje të ndikimit islamik të mbështetur nga Arabia Saudite dhe nga shtetet e tjera të Gjirit Persik në Ballkanin Perëndimor, shkruan gazeta “Die Welt” duke iu referuar burimeve qeveritare.

“Organizata misionare nga Arabia Saudite janë aktive në Kosovë dhe po zgjerojnë interpretimin e vehabizmit në fenë islame nëpërmjet imamëve të dërguar”, thuhet në vlerësimin e qeverisë gjermane në përgjigje të pyetjeve të parashtruara nga Partia e Majtë në Bundestag.

Gazeta konstaton se vehabizmi është pothuajse identik me salafizmin. Më tej gazeta “Die Welt” shkruan për angazhimin e vazhdueshëm të individëve si dhe të organizatave joqeveritare e atyre gjysmëqeveritare në bashkësitë Islame në Kosovë.

Forcim i ndikimit të Turqisë në Ballkan

Përveç ndikimit saudit, konstatohet edhe forcimi i ndikimit të Turqisë në Ballkan. “Pas ardhjes në qeverisë së AKP-së në vitin 2002 dhe sidomos gjatë mandatit të ish-ministrit të jashtëm Ahmet Davutoglu, pati një riorientim të politikës së jashtme turke. Orietimi i ri përfshin rajonin e Ballkanit, që si territor i dikurshëm i Peradorisë Osmane gjendet në fokusin politikës turke,” vlerëson qeveria në Berlin. Në këtë projeksion politik Turqia tenton “të luajë një rol aktiv në rajon”.

Pas dështimit të grushtit të shtetit në Turqi në korrik të vitit 2016, konflikti midis qeverisë turke dhe lëvizjes Gylen u transferua në Ballkan, kryesisht në Bosnjë, Shqipëri, Maqedoni dhe Kosovë, thotë gazeta “Die Welt”.

Qeveria gjermane pohon se pas dështimit të grushtit të shtetit: “qeveria turke ka zgjeruar aktivitetet për ta larguar lëvizjen Gylen nga Ballkani në bashkëpunim me qeveritë e këtyre vendeve”./DW/
si Shqiponja ne flamure.
Mburrem dhe jam krenare,
qe kam lindur Shqiptare.

Return to “Problematika nderkombëtare”