pyetësi 1 wrote:rreqebull, si i lidh autori fete abrahamike ne raport te drejtperdrejte invers me zhvillimin e Ilirise ne vecanti? Se nuk pashe aty te thote qe keto fe e penguan, te themi Romen, ose Greqine te zhvillohet, por vetem Ilirine.
Falemderit.
Të zhdrejtë mos ke dash të thuash: «i zhdrejtë: i tillë që rritja e njërës anë ose e njërit faktor sjell zvogëlimin e anës tjetër ose të faktorit tjetër dhe anasjelltas».
Ilirësía nuk kufizohet gjeografikisht vetëm në Ilirik [ku bënë pjesë edhe Greqia, e cila është veçse (sinonim) siemën me Epërushin:
Gre-kí = 'vënd i ngritur/grehur, i epër, malor'! (nga rrënja kuptimore ngreh/greh/*krek që gjejmë për shëmbull tek fjalët ngrehosur/krekosur)]
prandaj abrahamizmi ka qënë shaktërrimtar për ilirësínë kudo ku kjo ka qënë e përhapur qoftë në Romë, Athinë apo Aleksandrí (sepse edhe vet romakësía/grekësía janë veçse bijime të ilirësísë).
pyetësi 2 wrote:grafiku mesa shoh ka gabim, sepse periudha ilire nuk mbaron ne vitin 1, por ne vitin 168 para eres sone kur ra mbreti i fundit ilir Genti.
Vëmëndje: periudha ilire nuk ka mbaruar kurrë, por grafiku paraqet ilirësínë veçse nga pikëpamja e përparimit tekniko-shkencor. Pra paraqet faktin që ky zhvillim i nisur prej nesh, në fazën e greko-romakësísë (që është skaj kulturor dhe jo etnik), bëri përpjetë derisa gjithçka u gremis me qytetërim-helmimin që shkaktoi përhapja e abrahamizmit nëpër Evropë.
pyetësi 2 wrote:edhe percaktimi eshte deri diku i gabuar, mund te quhej si periudhe teresisht ilire deri tek aleksandri i madh(sepse e dime qe iliret bene kalimin nga periudha e bronxit ne ate te hekurit, pra ishin qyteterimi me i zhvilluar).
me aleksandrin e madh barbar fillon periudha helenistike...keshtu qe kete periudhe mund ta quajme si iliro-helene.
dhe pastaj vjen periudha romake e cila korespondon me ngritjen e shpejte(zgjerimin) e perandorise romake. pushtohet gjithe iliriku gjithashtu.
dhe ketu ne periudhen romake dhe zhvillimin e saj luajne nje rol teper te vecante perandoret ilire te romes(diocle etj etj).
Helenësía dhe romakësía janë bijime dhe përpunime kulturore të ilirësísë, madje do mund të thuhej: përshtatje perandorake të saj.
Kështu që mund të ketë kuptim të flitet për 'periudhë helenistike' veçse në ngjyrimin perandorizëm ilir [siç natyrisht ishte i gjithë zhvillimi politiko-ushtarak që prodhoj fushatën aziatike të Lekës], por assesi në kuptimin e "kulturës së etnisë helene".
Nuk ka patur kurrë etni 'helene' apo 'romake', por me këto mbiemra mund të thirren veçse degëzimet kulturore të ilirësísë, të cilat me kalimin e kohës natyrisht u shkëputën gjithnjë e më shumë nga vatra burimore etnoracore ilire, duke u përqafuar nga racat e çdo cepi të perandorisë, e madje edhe nga kolonizatorët jo-ilirë që në kohëra të ndryshme u vendosën në Greqi apo Itali e Anadoll (që të tria vëndbanime autoktonike iliroshqiptare).
Pra, nëse grafiku do të kishte qënë etnoracor dhe jo i lidhur me njohuritë shkencore, duke patur parasysh perandorët, gjeneralët, ushtarët, senatorët, mendimdashësat e dijetarët "greko-latin" me origjinë ilire dhe racialisht të tillë, as do kishte patur fare mbëhi për ndarje në periudhë ilire dhe romake.
Poende, edhe luftërat iliro-romake duhen parë si luftëra 'shqiptaro-arbëreshe'; siç thuhet edhe në shkrimin e mëlartshëm:
«mendësia zgjerimore [romake=] albano-altine, mund të shihet si një shtysë përbashkimi midis fiseve të një gjaku» iliroshqiptar.
pyetësi 2 wrote:europa ra ne erresire me konstandinin e madh(ilir dhe ky) me legalizimin e krishterimit(fe abrahamike) ne perandori. edhe ketu ka gabim ne grafik sepse konstandini ishte perandor diku nga viti 306 i eres tone e me tej.
demin qe i ka bere europes konstandini me krishterimin qe vijoj me pas (filluan dark ages)nuk ka mundur tja beje asnje lloj diktatori, as hitleri. ky i fundit beri dem vetem disa vjet asgje me teper(dhe pse beri masakra te papara, sduhet harruar qe nen hitlerin kishte perparim tekonologjik te papare, edhe pas hitlerit shkencetaret naziste luajten rol te pazevendesueshem ne tekonlogjine amerikane), nazizmi mbaroi si ideologji.
Pjesa me të kaltër e gjen sqarimin tek përgjigja pararendëse.
Për sa i përket përgjegjësisë së Konstandinit në lidhje me përligjjen e kristian-bolshevizmit kundra-ilirian e kundra-evropian, dhe me gjithçka që ke shtuar nga pas, ka — jo vetëm jashtëzakonisht shumë për të thënë, por sidomos — jashtëzakonisht shumë për të kërkuar, zbuluar e kuptuar ende.
pyetësi 1 wrote:Cili eshte perkufizimi yt i "Iliresise"? Disa mund te fusin edhe civilizimin ne Mars, ne Amerike, Europe etj. pasi fete abrahamike vazhdojne te operojne.
Me sa shohte po përzieni paraqitjen e zhvillimit tekniko-shkencor të grafikut, me shtjellimin shumëpërfshirës të shkrimit shoqërus.
Natyrisht që
ilirësía ka qënë dhe është palca ngjizëse, thelbi kujdesor dhe ajthi kujtesor i evropianësísë nga ana tekno-kulturore, por është e tillë gjithëpërfshirësisht vetëm nëpërmjet Shqiptarësísë. Dhe njëkohësisht, duhet patur parasysh që shkrimi i mësipërm është sidomos rreth rrënjëve, jo rreth gjithë degnajës apo gjethnajës sepse natyrisht që, sot, evropianësí nuk do të thotë vetëm iliroshqiptarësí.
{Për ta sqaruar edhe me një shëmbull gjuhësor.
Njëra ndër fjalët më teknike të mundshme është fjala:
makinacion.
Kjo fjalë nuk është gjë tjetër veçse ripërpunimi i huazuar i ripërpunimit të një fjale ilirishtoShqipe:
môkën/mâkën.
Por fakti që pothuajse e gjithë bota përdor fjalën
makinacion, nuk e bënë gjithë botën iliroshqiptare, sepse, ta zëmë, fjala
"machination" është fjalë anglishte dhe jo Shqipe. Në të njëjtën kohë, pa ilirishtoShqipen
môkën/mâkën, fjala "machination" nuk do të ekzistonte.}
pyetësi 1 wrote:Mendon(i) qe fete abrahamike jane antipod i zhvillimit te civilizimeve ne pergjithesi apo disa civilizimeve? Pershembull ai Turk, Rusia [blloku komunist, Europian eth.], perparuan pa problem.
Është çështje besnikërie ndaj vetvetes. Ju përmëndni turqët e rusët, por në fakt, kushdo që i lejon vetvetes vetëmashtrime deri në atë pikë sa që të përvetësojë një kulturë të huaj duke e shndërruar në armë të përfaqësimit dhe përfuqizimit të vetvetes (pra, duke mos humbur nga vetvetja më tepër seç mund të mbajë në kujtesë! çka, rrezikshmërisht ndonëse jo detyrimisht, nënkupton edhe një tjetërsim të plotë afatgjatë, sado të ngadalshëm), mund të mos ndjejë kërcënim prej saj sado e huaj dhe jo-burimore qoftë. [Kjo zakonisht ndodh në vënde ku popullata është veçse e dalë nga përzierja e vazhdushme e shoqërive multi-racore të njëpasnjëshme, dhe ku ndjenja e burimores është e pamundshme. Të flasësh për "qytetërim turk" apo "rus" të një popullate pa ndenjën e burimores dhe vazhdimësisë, është e pakuptimtë për çanësim (për definicion). Dhe fakti që "rusët" apo "turqët" e themelojnë përkufizimin e "qytetërimit" të vet tek abrahamësía (tek religjioni/kultura/mendësía/rendi/ligji abrahamik) e pasqyron plotësisht këtë pakuptimësí( ose më saktë: këtë pathelbësí)].
Por në rastin tonë, të «kafshuar nga të gjitha kokat e kuçedrës njëkohësisht, me tërheqje shqyerëse nga të gjitha kahjet», vetëmashtrimi se mund të ketë ndonjë të mirë nga përçarja e asaj që ka lindur si mishërim i bashkësisë, e që mund të jetojë veçse duke qëndruar dhe për të qëndruar bashkë, është vetëkuptushmërisht një krim ndaj vetvetes nga i cili nuk mund të përftohet a përfitohet kurrë dhe kurrqysh asgjë e mirë për Kombin.