"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Autoktonia Shqiptare së paku 8000 vjeçare (Miti i paraardhësve tanë të Epokës së Gurit si "shpellarë" po kriset)

Arkeologjia dhe antropologjia janë disiplina të rëndësishme në fushën e historise, sillni të dhëna për to dhe zbulimet e bëra për një vështrim të bazuar të historisë.

Moderator: Mallakastrioti

Post Reply
User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

Autoktonia Shqiptare së paku 8000 vjeçare (Miti i paraardhësve tanë të Epokës së Gurit si "shpellarë" po kriset)

#1

Post by rrëqebull » Mon Jun 08, 2015 1:59 pm

Ky zbulim përbën një hap të rëndësishëm drejt rindërtimit të së vërtetave për sa i përket zanafillës së qytetërimit në Evropë duke na ndihmuar që ta vëmë në dyshim dhe ta rishtrojmë tërësisht për rishqyrtim çështjen e "ardhjes së bujqësisë dhe qytetërimit nga Lindja e Mesme".

Qyteza e zbuluar në Thrakí Lindore (sot Bullgari), paraqet një strukturë të ndërlikuar urbanistike, me rrugë që «ndjekin udhën e Diellit» dhe «shtëpi dykatëshe të larta 8 metra» të cilat dëshmojnë një organizim të zhvilluar shoqëror dhe praninë e planifikuesve dhe ndërtimtarëve të specializuar.

Fakti që këta njerëz i ndërtonin rrugët në mënyrë që ato të «pasqyronin udhëtimin e Diellit», na flet qartësisht për një kult të Diellit, tipar ky i ruajtur ende sot tek Shqiptarët.

Gjithashtu, jashtë mase domethënëse është edhe praktika e «djegies së organizuar të shtëpisë» së ndonjërit prej banorëve, e kryer në bashkërendim nga banorët e tjerë. Ndonëse studiuesit që janë marrë me këtë vendbanim të lashtë mund mos ta kenë të qartë se cila mund të ketë qenë arsyeja e kryerjes së kësaj praktike, për një njohës të Kulturës Shqiptare, mbështjella (enigma) mund të zhdërjendet pa kurrfarë vështirësie me anë të pasjes parasysh të së Drejtës Dokesore Shqiptare:
«Po ia shkrepi kush kuej armën në kuvend, shpija i digjet e sjellsi i armës grihet katundisht e shkon gjak-hupës» (Sh. Gjecov, KLD, SS 1118, 1122-1125).

M. E. Durham qe e pranishme në një kuvend të madh që u bë përpara kishës së Shoshit. Kuvendonin rreth vrasjes së një fëmije në Xhaj nga një shoshjan. Për këtë vrasje të paburrni të gjithë ishin të indinjuar aq sa gjaksori nuk kishte guxuar të qëndronte në bajrakun e vet. Shumë veta në tubim u shprehën për djegien e shtëpisë së vrasësit. Mirëpo vështirësia e zbatimit të një mase të tillë qëndronte në prishjen e rregullit, sepse nuk i dënonte bajraku krimet e kryera jashtë vendit kundrejt personit të një bajraku tjetër. Sipas kanunit detyra e gjakmarrjes i binte shtëpisë së djalit të vrarë. Kuvendi bëri një lëshim, në qoftë se shkonte fisi i viktimës t’i digjte shtëpinë vrasësit, Shoshi nuk do të ndërhynte (High Albania, f. 153-154).

http://oshtima.org/postimi/113
Pra, këto të dhëna: shoqëri e organizuar, ndërtimtarí, bujqësi dhe gjueti të zhvilluara, dhe sidomos Kulti i Diellit dhe praktika e djegies së shtëpisë së një banori nga një pjesë e bashkërenduar e bashkësísë (që përkon me po të njëjtën praktikë të kodifikuar në të Drejtën Dokesore Shqiptare), na e bëjnë plotësisht të pranueshëm mendimin se në qytezën 8 mijë vjeçare të gjetur në Thrakí Lindore, kemi të bëjmë me një qytetërim proto-iliroshqiptar.

Në këtë mënyrë kemi një faktím të pjesshëm (se natyrisht kërkimet për të arritur në gjykime përfundimtare duhet të vazhdojnë), të vazhdimësisë të paktën 8 000 vjeçare të Kombit Tonë në Siujdhesën Tonë, dhe gjithashtu një shteg vërtetimor për pohimin e bërë edhe më parë në lidhje me iliroshqiptarësínë si thelb, burim e zanafillë të qytetërimit evropian.

Neolithic village hidden beneath Bulgaria: 8,000-year-old streets and rows of two-storey houses unearthed

Image

The stereotype of Stone Age men was cave dwelling brutes rather than sophisticated town planners who lived in two-storey houses.

But archaeologists have uncovered the remains of 60 large houses built 8,000 years ago as part of a Neolithic village
, in south west Bulgaria.

Thought to be built by farmers, the town has three parallel streets with homes spread over five acres (215,278 square ft or 20,000 square metres).

The village also features a canal, a port for boats and an unusual cemetery.

Image

Excavation of the site, located near the town of Mursalevo, is underway and has so far yielded pottery and jewellery as well as the fascinating buildings.

It came to light as work began on the construction of the Struma Highway – a main road intended to link the Bulgarian capital Sofia, with the Kulata Crossing on the border with Greece.

Archaeologists from the National Institute and Museum of Archaeology of the Bulgarian Academy of Sciences have unearthed prehistoric houses that would have stood 26 feet (eight metres) tall with two sloped roofs, Archaeology in Bulgaria reported.

Image

Experts believe that the well-planned town, built between two gullies on the bank of the Struma River and consisting of 60 houses, was home to the earliest European civilisation.

The houses are made of wattle and clay with thin walls of eight inches (20cm) despite some of them being as large as 328 square feet (100 square metres), Professor Vasil Nikolov, lead archaeologist of the excavations told the Bulgarian daily newspaper, Standart.

Some of the 60 buildings had two storeys and stood 26 feet (eight metres) tall, 'which attests to high technological advancements at the time,' he said.

There are three main streets running parallel to each other, linking narrow streets with three to four houses on them, laid out to mirror the path of the sun.

Image

The layout is thought to be unique and it's even believed that there was a canal running through the settlement that was used as a port for fishing boats.

In order to build such as well-ordered town, the ancient people living there must have had a strong societal structure and specialist builders and planners.

But there is an unusual and destructive feature to the town too.

Image

The Bulgarian archaeologists have found evidence that some of the houses were deliberately burned down, confirming suspicions of this prehistoric practice, even if they can't explain why it was carried out.

According to Professor Krum Bachvarov, an expert in prehistoric history at the National Institute and Museum of Archaeology, individual homes were raised to the ground at different times.

The researchers found evidence that homes were filled with firewood – a scarce resource in the region – meaning that groups of people would have had to work together to fetch it.

This suggests the burning was possibly ritualistic and must have been deliberately planned in advance.

Interestingly, the practice has helped preserve some of the houses because the heat from fires baked and hardened the clay walls.

Image

The well preserved remains have enabled the archaeologists to build up a detailed picture of what the houses looked like, including their size and placement of beams.

The village was probably built by farmers who worked the land, raised livestock and sometimes went hunting.

It is likely they followed a religion concerned with fertility and there are graves dating to the end of the sixth millennium BC.

In one grave archaeologists discovered a skeleton buried in a foetal position with tools, figurines and ceramic vessels.

An Ancient Thracian sanctuary consisting of 20 burial pits hold the remains of people including three skeletons of children who were victims of Thracian sacrifice between the 5th and 1st century BC.

It is thought the settlement was later home to Slavs in the Late Antiquity and Middle Ages.

Archaeologists intend to dismantle the homes in order to look deeper underground.

A team of more than 130 people – 30 of whom are experts – are working 10 hours a day and at weekends, because the highway has already been held up by the work.

There are plans to modify the route of the road so that an open air museum can be built on the important archaeological site.

The lead archaeologists have been asked by Bulgaria's Ministry of Culture to propose a plan for the site and the remains may be housed under a protective glass canopy.

Those leading the project have also said that they hope to reconstruct some of the homes to their original size.
https://vargmal.org/lg/dan911#post39941
Last edited by rrëqebull on Mon Jun 08, 2015 3:24 pm, edited 1 time in total.

User avatar
rrëqebull
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1158
Joined: Sat Oct 06, 2012 12:29 pm
Gender: Male

Re: Autoktonia Shqiptare së paku 8000 vjeçare (Miti i paraardhësve tanë të Epokës së Gurit si "shpellarë" po kriset)

#2

Post by rrëqebull » Mon Jun 08, 2015 2:50 pm

Të gjitha ato sa u thanë më lartë, natyrisht e shtyjnë mbëhinë e rishtrimit për rishqyrtim tërësor të gjthçkaje për sa i përket edhe historisë së mëvonshme ashtu siç e gjemë të rindërtuar sot.

Fillimisht kemi fazën e strukturimit shoqëror në fshatra e qyteza që lindin si përbashkim i familjeve dhe fiseve.
Në këtë fazë zhvillohet bujqësia, zbutja e kafshëve, blegtoria, ndërtimtaría shtëpiake.
Teknologjia e armatimit ka si shtysë kryesisht gjuetinë.

Prej këtej, me shtimin e popullsisë, kemi përbashkim qytezash nën një prijësí të vetme dhe të buruar po nga i njëjti gji kulturor e racor. Kalojmë kështu në Epokën e Bronxit, kur teknologjia e armatimit zhvillohet më tej për t'i shërbyer kryesisht mbrojtjes së bashkësisë nga të jashtmit.

Ky është një shpjegim tejet skematik por, në këtë kuadër, për mendimin tim, duhet riparë edhe gjithë çështja e "dyndjeve indevropiane". Këta "indevropianët" përshkruhen si 'kastë luftarakësh' që në pak kohë pushtuan dhe nënshtruan, duke ndikuar me kulturën dhe gjuhën e tyre (gjithashtu edhe me racën), një sipërfaqe të gjerë të Tokës, që nga Iberia në Indi.

Të dhënat e zbulimit të qytezës 8 mijë vjeçare dhe gjurmët e shoqërisë proto-iliroshqiptare që ajo mbart, ma bëjnë gjithnjë e më shumë të bindshëm pohimin që kam lexuar në këtë forum të bërë nga Zeusi10 në lidhje me mundësinë që Gjuha Shqipe të ketë qenë e përhapur shumë më gjerësisht seç mund të mendohet.

Duke menduar se një zhvillim i përsosur ushtarak (si ai që gjejmë që nga ilirët e deri tek Kastrioti, për të arritur tek UÇK-ja) duhet të ketë qenë faza e dytë e një shoqërie me teknologji të zhvilluar bujqësore dhe blegtore (meqenëse këto janë domosdoshmëri për shtimin e popullsisë, ushqimin dhe mbajtjen e ushtrisë), dhe duke pasur parasysh që ky tipar i dyfishtë bujkblegtoro-luftarak, gjendet ende sot në 'genin' shoqëror shqiptar, për mendimin tim, bëhet gjithnjë e më e qartë se "kasta luftarake indevropiane" që i dha gjuhën dhe kulturën evropianëve, nuk ishte gjë tjetër veçse kastë proto-iliroshqiptarësh (ashtu siç fundja kastë iliroshqiptare ishte edhe struktura shtetëror-ushtarake me të cilën Leka arriti deri në derë të Himalajës).

Nga kjo pikëpamje, datimi që historiano-gjenetisti Luixhi Kavali Sforca i ka bërë Gjuhës Shqipe si të paktën 9000 vjeçare, duket se është në drejtimin e duhur, afër të vërtetës.

Post Reply

Return to “Arkeologji, antropologji”