"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Frigët(Phrygians) ose Brigët.

Flisni për historinë e këtyre dy rajoneve shumë të rëndësishëm, popujve dhe racave që e kanë banuar dhe e banojnë.
ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member

Re: Frigët(Phrygians) ose Brigët.

Post by ALBPelasgian » Mon Jan 18, 2010 3:22 pm

E qarte! Por tash na del dhe nje problem tjeter mbi etnicitetin e trojaneve ose te qenurit e tyre frigjian. Duke lexuar indo-europianiste, qe postohen rregullisht nga agjitatoret greke thuhet se Frigjianet/Brigjet u dynden drejt Azise se Vogel:

Nese lufta e Trojes ka qene ndermjet viteve 1230-1170 BC atehere:

Cambridge ancient History volume III ,part 1 , "The pehistory of the Balkans":

The name 'Illyrian' which the Greeks applied to their neighbours in the north-west area seems to have originated in a tribe of 'Illyrii' resident in classical times near the mouth of the Drin (Drilon) and described as Illyrii proprie dicti. At some time they were probably the southernmost outliers of the tribes which held the Zeta valley (borders between Albania and Montenegro) , and as such they may have been the immediate neighbours of Greek-speaking tribes in the Bronze Age. If so, they were leap-frogged by the Taulantii, to whom the Illyrian name was then extended. The movements of these tribes may be reflected in a genealogy which made Cyclops the father of Illyrius (Appian, Illyr. 2), an indignity indicating a Greek invention perhaps conceived at Epidamnus. The children of Illyrius included Taulas, ancestor of the Taulantii, Encheleus, ancestor of the Encheleae who lived north of Lake Ochrid and held the upper valley of the Drin, and Partho, ancestress of the Parthini who held the middle and upper valley of the Shkumbi. It is likely that all these tribes moved into these habitats in the late eleventh or early tenth century B.C. Their natural routes of entry from the north were via the Zeta valley to Scodra and via the White Drin region to Kukes. Hill-fortresses near Scodra and near Kukes have been associated with incoming Illyrian tribes

When the Phrygians left Macedonia, the country became open to invasion. The next period, c. 800—700 B.C., was marked by a great expansion of Illyrian tribes. In the west they took possession of the coastal plain of Malakaster, and Illyrian raiders penetrated into central Epirus. The lakeland fell under the control of Illyrians probably from Dardania; their graves were less rich than those of their predecessors. Upper and Lower Macedonia alike (with the exception of Pieria) were taken over by groups of Illyrians who came probably from central Yugoslavia and had their own forms of the Glasinac culture. The centres of their power in Lower Macedonia were at Vergina by the Haliacmon and on both sides of the Vardar by Gevgheli. Other Illyrians took control of the middle Strymon valley and the coastal plain, including the site of Amphipolis.

[...] The authors of the changes which we have noted in the lakeland, west Macedonia and now the strategic area of the lower Vardar were certainly Illyrians who came not from Illyris but from the great reservoir of Illyrian peoples in what is now central Yugoslavia. The most famous cemetery there is at Glasinac, with more than 20,000 tumuli, in use from the Early Bronze Age (above, p. 600). The expansion of the Illyrians was on a very large scale: not only through the lakeland and via Pelagonia into the Haliacmon valley and the whole of western Macedonia, but also into the middle Vardar valley, where bronze ornaments and pendants have been found at Kumanovo, Vucedol near Skopje, Radanja near Stip and Titov Veles. The traces of other Illyrian settlers have been found in western Bulgaria, in Romania, north of the Danube, in the middle Strymon valley, in the region of Lake Doiran and near the site of Amphipolis .
Me pak fjale, shprengulja ose dyndja e madhe frigje ngjau rreth 1050-800 BC me nje diference 100-150 vjecare pas Luftes se Trojes (1230-1170). Homeri permend si frigjet, ashtu dhe paionet e dardanet si aleate te trojaneve. Si rrjedhim hapen keto mundesi dhe pyetje:

1. Frigjet sikunder e thote teksti i mesiperm nuk jane dyndur si rezultat i 'ekspansionit ilir'
por me gjase frigjet e nuhaten mire vakumin e krijuar nga renia e Perandorise Hitite
2. Nese frigjet permend si aleate te trojaneve pra 150-200 vjet para dyndjes zyrtare (1050-800 BC), atehere c'data ose c'fakte mund te jepen mbi nje vendosje me te hershme te tyren (si dhe te paioneve e dardaneve)?

3. Nje agjitator grek postonte disa faqe te perzhgjehura te filan indo-europianisti i cili thoshte se Homeri (rapsodet homerik) kane perdorur anakronizma, gjegjesisht ata e kane inkorporuar gjendjen demografike te shekullit te IX, si gjendje demografike e kohes se luftes se Trojes:

Po te mund t'u jepnim pergjigjje e kunderpergjigje ketyre pohimeve, besoj qe do te zbardhnim nje pjese te mire te enigmes Trojane...

Zeus10, Socio, Kolvior pres ndonje opinion nga ana juaj...!?
Ne sot po hedhim faren me emrin Bashkim,
Qe neser te korrim frutin me emrin Bashkim!

ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member

Post by ALBPelasgian » Mon Jan 18, 2010 3:40 pm

Ah, prit tash e gjeta...ja nje fakt qe e copeton ne njeqind copesh, pretendimin e ketij lumemadhit te cituar nga ai agjitatori 'grek'. 'Apostulli' i tij thote se prezenca e Dardaneve, Frigjeve, Paioneve etj ne Iliaden e Homerit, eshte si pasoje e ndervenieve te mevonshme te rapsodisteve homerik. Se ka pasur ndervenie te mevonshme ne Iliade, kete askush nuk e ve ne dyshim...mirepo prezenca frigjiane dhe dardane s[ka qene ndervenie. Kete e deshmon me se miri Beteja Apokaliptike e Kadeshit:
The Battle of Kadesh (also Qadesh) took place between the forces of the Egyptian Empire under Ramesses II and the Hittite Empire under Muwatalli II at the city of Kadesh on the Orontes River, in what is now the Syrian Arab Republic.[6]

The battle is generally dated to 1274 BC.[7] It was probably the largest chariot battle ever fought, involving perhaps 5,000–6,000 chariots.[

Dardanet permenden si aleat te Hititeve me emrin Drdnj:
Appendix A - The Hittite allies

Sources: Goetze, A., "The Hittites and Syria (1300-1200 B.C.)", in Cambridge Ancient History (1975) p. 253; Gardiner, Alan, The Kadesh Inscriptions of Ramesses II (1975) pp. 57ff.; Breasted, James Henry, Ancient Records of Egypt; Historical Records (1906) pp. 125ff.; Lichtheim, Mirian, Ancient Egyptian Literature, Vol. 2: The New Kingdom (1978) pp. 57ff.Egyptian Name Location
Ḥt Ḥatti (central Anatolia)
Nhrn Nahrin = Mitanni
‘Irṭw Arzawa (western Anatolia)
Pds Pitassa (central Anatolia)
Drdny Dardania (allies of the Trojans,[38] northwest Anatolia)
Ms Masa (Mysia, northwest Anatolia)
Krkš Karkisa (Anatolia)
Krkmš Carchemish, in Syria
Qd A poorly defined area in northern Syria
Qdš Kadesh (in Syria)
'krṭ Ugarit (in north Syria)
Mwšʒnt Mushanet (Unknown)
Kškš Kaska (northern Anatolia)
Lk Lukka lands (Lycia and Caria, southwest Anatolia)
Qḍwdn Kizzuwatna (Cilicia)
Nwgs Nuḥḥašši (in Syria)
'Irwnt (sic!) Arawanna (In Anatolia)
Ḥlb Ḥalba (Aleppo, in Syria. Led by its king, Talmi-Sarruma, grandson of Suppiluliuma I.)
'Ins Inesa (Unknown)

Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member

Post by Zeus10 » Mon Jan 18, 2010 4:11 pm

Nuk duhet harruar qe Phrygians, lane atdheun e tyre dhe vajten ne Azi ku ndertuan nje qyteterim te perkryer, qe ndoshta u shkaterrua prej Akejve Pellazgjike, por ata kur u kthyhen u vendosen aty ku eshte zemra e Shqiperise se sotme :

But the Illyrian tribes which are near the southern part of the mountainous country and those which are above the Ionian Gulf are intermingled with these peoples; for above Epidamnus and Apollonia as far as the Ceraunian Mountains dwell the Bylliones, the Taulantii, the Parthini, and the Brygi.

dhe aty u treten ne histori si Brige--> Phrygians---> Trojane & Phrygians & Dardane--> Brige Ilire---> ??????----> Shqiptare
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Socio
Star Member
Star Member

Post by Socio » Mon Jan 18, 2010 5:10 pm

ALBPelasgian wrote:E qarte! Por tash na del dhe nje problem tjeter mbi etnicitetin e trojaneve ose te qenurit e tyre frigjian. Duke lexuar indo-europianiste, qe postohen rregullisht nga agjitatoret greke thuhet se Frigjianet/Brigjet u dynden drejt Azise se Vogel:

Nese lufta e Trojes ka qene ndermjet viteve 1230-1170 BC atehere:

Cambridge ancient History volume III ,part 1 , "The pehistory of the Balkans":

The name 'Illyrian' which the Greeks applied to their neighbours in the north-west area seems to have originated in a tribe of 'Illyrii' resident in classical times near the mouth of the Drin (Drilon) and described as Illyrii proprie dicti. At some time they were probably the southernmost outliers of the tribes which held the Zeta valley (borders between Albania and Montenegro) , and as such they may have been the immediate neighbours of Greek-speaking tribes in the Bronze Age. If so, they were leap-frogged by the Taulantii, to whom the Illyrian name was then extended. The movements of these tribes may be reflected in a genealogy which made Cyclops the father of Illyrius (Appian, Illyr. 2), an indignity indicating a Greek invention perhaps conceived at Epidamnus. The children of Illyrius included Taulas, ancestor of the Taulantii, Encheleus, ancestor of the Encheleae who lived north of Lake Ochrid and held the upper valley of the Drin, and Partho, ancestress of the Parthini who held the middle and upper valley of the Shkumbi. It is likely that all these tribes moved into these habitats in the late eleventh or early tenth century B.C. Their natural routes of entry from the north were via the Zeta valley to Scodra and via the White Drin region to Kukes. Hill-fortresses near Scodra and near Kukes have been associated with incoming Illyrian tribes

When the Phrygians left Macedonia, the country became open to invasion. The next period, c. 800—700 B.C., was marked by a great expansion of Illyrian tribes. In the west they took possession of the coastal plain of Malakaster, and Illyrian raiders penetrated into central Epirus. The lakeland fell under the control of Illyrians probably from Dardania; their graves were less rich than those of their predecessors. Upper and Lower Macedonia alike (with the exception of Pieria) were taken over by groups of Illyrians who came probably from central Yugoslavia and had their own forms of the Glasinac culture. The centres of their power in Lower Macedonia were at Vergina by the Haliacmon and on both sides of the Vardar by Gevgheli. Other Illyrians took control of the middle Strymon valley and the coastal plain, including the site of Amphipolis.

[...] The authors of the changes which we have noted in the lakeland, west Macedonia and now the strategic area of the lower Vardar were certainly Illyrians who came not from Illyris but from the great reservoir of Illyrian peoples in what is now central Yugoslavia. The most famous cemetery there is at Glasinac, with more than 20,000 tumuli, in use from the Early Bronze Age (above, p. 600). The expansion of the Illyrians was on a very large scale: not only through the lakeland and via Pelagonia into the Haliacmon valley and the whole of western Macedonia, but also into the middle Vardar valley, where bronze ornaments and pendants have been found at Kumanovo, Vucedol near Skopje, Radanja near Stip and Titov Veles. The traces of other Illyrian settlers have been found in western Bulgaria, in Romania, north of the Danube, in the middle Strymon valley, in the region of Lake Doiran and near the site of Amphipolis .
Me pak fjale, shprengulja ose dyndja e madhe frigje ngjau rreth 1050-800 BC me nje diference 100-150 vjecare pas Luftes se Trojes (1230-1170) ...

Zeus10, Socio, Kolvior pres ndonje opinion nga ana juaj...!?

Alb, une nuk pajtohem me ju ne kete rast !
Nuk pajtohem me menyren se si e keni interpretuar tekstin e 'Cambridge ancient history'.
Aty nuk thote fare se Bryget migruan ne Azi te vogel pas luftes se Trojes ! Autori vetem na le te kuptojme se migrimet Bryge per ne Azi mund te kene vazhduar deri ne periudhen 800 BC.
Kur lufta e Trojes filloi Bryget vecse jetonin ne Azi te vogel. Troja ishte qytet i Brygeve. Te gjithe historianet jane te mendimit se Phrygia del ne skene me rrenimin e perandorise Hati apo Hittite dmth ne shek 12 BC qe perputhet shume mire me kohen e luftes se Trojes:
Most historians date Phrygia at about 1,200 B.C. But; that is because they reference it to the collapse of the mythical Caucasian "Hittite" Empire – the problem is - there was NO Hittite Empire: it was in reality simply the Hatti Empire. Another part of the Phrygian mystery is the city of Troy (of Trojan Horse Fame). The question is; was Troy a Phrygian city? According to Homer's Iliad; the Phrygians sent forces to aid Troy during the Trojan War against Greece – but of course Homers Iliad is a poem, and cannot be taken literally; and it’s dating and relationship to actual events, is highly questionable. But in any event, the locations of Phrygia and Troy, and the dating of both, makes it highly likely that both of their people were ethnically members of the Hatti people.
http://realhistoryww.com/world_history/ ... rkey_2.htm
The early Phrygians probably were not organized in one strong and centrally governed kingdom. Their origins and the affiliations of their language are still enshrouded in mystery. Greek tradition—still in many cases the best source available—usually dates their migration into Anatolia from Europe about the period of the Trojan War (early 12th century bc), and the Greeks were convinced that the Phrygians came from Macedonia and Thrace. Thus the Phrygian language once was believed to be related to Thracian or Illyrian. Most linguists, however, now view Phrygian as a separate Indo-European language that shares a number of isoglosses with ancient Greek.
http://www.britannica.com/EBchecked/top ... -to-700-bc

etj ...
One cannot and must not try to erase the past merely because it does not fit the present

ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member

Post by ALBPelasgian » Mon Jan 18, 2010 8:33 pm

Socio wrote:

Alb, une nuk pajtohem me ju ne kete rast !
Nuk pajtohem me menyren se si e keni interpretuar tekstin e 'Cambridge ancient history'.
Aty nuk thote fare se Bryget migruan ne Azi te vogel pas luftes se Trojes ! Autori vetem na le te kuptojme se migrimet Bryge per ne Azi mund te kene vazhduar deri ne periudhen 800 BC.
Kur lufta e Trojes filloi Bryget vecse jetonin ne Azi te vogel. Troja ishte qytet i Brygeve. Te gjithe historianet jane te mendimit se Phrygia del ne skene me rrenimin e perandorise Hati apo Hittite dmth ne shek 12 BC qe perputhet shume mire me kohen e luftes se Trojes:
Jo Socio, une ndoshta edhe e kam keq-interpretuar, mirepo s'qendroj prapa teksti. Une, tekstin e citova vetem per ta ilustrue pyetjen dhe paqartesine time.

Fale informacioneve tuaja, tani m'u hoqen shume pikepyetje mbi Frigjet dhe befas mu hap nje pamje fort e kthjelluar e tyre.

Te falemnderit Socio!

P.S
Alcaeus refers to the Trojans in his poem as "Phrygians."

http://www.maravot.com/Phrygian.html

ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member

Post by ALBPelasgian » Mon Jan 18, 2010 9:04 pm

Ja edhe plisi frigj eshte ne koken e Parisit, princit trojan:

The Macedonian, Thracian, Dacian and 12th-century Norman military helmets had a forward peaked top resembling the Phrygian cap called Phrygian type helmets.

Skulpture e nje maqedonasi, me plis-helmete frigj dhe me fustanelle

Socio
Star Member
Star Member

Post by Socio » Mon Jan 18, 2010 10:02 pm

Faleminderit edhe ty Alb per te gjitha keto te dhena !
One cannot and must not try to erase the past merely because it does not fit the present

Socio
Star Member
Star Member

Post by Socio » Mon Jan 18, 2010 10:06 pm

ALBPelasgian wrote:The Macedonian, Thracian, Dacian and 12th-century Norman military helmets had a forward peaked top resembling the Phrygian cap called Phrygian type helmets.

Skulpture e nje maqedonasi, me plis-helmete frigj dhe me fustanelle
Nuk duhet ti harrojme as Iliret !!

Kjo perkrenare eshte e mbretit Ilir Monuni:

Kolivilor

Post by Kolivilor » Wed Jan 20, 2010 5:41 pm

Unë nuk jam i pajtimit kur ju e vendosni dyndjen frigjiane aq vonë.

Siç e dimë kur Dardani arriti në Teukri (Trojë), vendi ishte i sunduar nga mbreti frigjias.

Pra t'a përkthejmë në gjuhën e realitetit, kur dardanët ishin vetëm ca refugjatë që kërkonin strehim, mbreti frig ekzistonte, pra frigjiasit q'ë me kohë ishin satbilizuar aty kishin krijuar shtet.

Pra Frigët kanë qenë aty jo vetëm pra luftës së Trojës por edhe para se Dardanët të vendoseshin në Anatoli.

Frigët duhet të kenë lidhje me Brygët, dhe këta të fundit me Breukët e Panonisë, pra kemi të bëjmë me të njëjtën dyndje nga Panonia drejt Ballkanit jugor dhe Anatolisë.

Por frigët i përkasin një dyndje që ka ndodh pas asaj Hetite dhe para asaj dardane.

ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member

Post by ALBPelasgian » Wed Jan 20, 2010 5:54 pm

Kolivilor wrote:Unë nuk jam i pajtimit kur ju e vendosni dyndjen frigjiane aq vonë.

Siç e dimë kur Dardani arriti në Teukri (Trojë), vendi ishte i sunduar nga mbreti frigjias.

Pra t'a përkthejmë në gjuhën e realitetit, kur dardanët ishin vetëm ca refugjatë që kërkonin strehim, mbreti frig ekzistonte, pra frigjiasit q'ë me kohë ishin satbilizuar aty kishin krijuar shtet.

Pra Frigët kanë qenë aty jo vetëm pra luftës së Trojës por edhe para se Dardanët të vendoseshin në Anatoli.

Frigët duhet të kenë lidhje me Brygët, dhe këta të fundit me Breukët e Panonisë, pra kemi të bëjmë me të njëjtën dyndje nga Panonia drejt Ballkanit jugor dhe Anatolisë.

Por frigët i përkasin një dyndje që ka ndodh pas asaj Hetite dhe para asaj dardane.
Falemnderit Kolivilor për të dhënat tuaja,

Në fakt, dyndjet frigjianë edhe unë kujtoj se duhet të kenë ndodhur shumë para atyre 'zyrtare' që supozohen
të kenë qenë diku gjatë 1050-800 BC. Me sa më kujtohet kur e kam lexuar Skënder Rizajn, ai thoshte se frigjianët kanëë
kolonizuar Azinë e Vogël diku para 1500 P.l.K gjë që ka goxha një bazë.

Është mirë që t'i kundërpërgatisim provat tona kundër propagandës greke e cila rropatet që ta fshijë elementin dardan dhe prezencën dardane gjatë periudhës së luftës së Trojës duke e vënë me shekuj pas.

'Argumentet' e tyre janë si vijon:

i) Trojanët kanë qenë Anatolianë, konkretisht kanë folur Luwian - ishten.
ii) emri hittit për Trojën ishte Uillusha
iii) dardanët, frigjët ose grupi thrako-myz u dyndën atje 1050 B.C duke e shprëndarë kulturën e përdorimit të bulk-qeramikës
iv) fakti që Troja është përmendur gjerësisht si Dardani, është si pasojë e anakronizmave të përdorura nga rapsodët homerik, gjegjësisht gjendjen e vitit 750 BC (ku tashmë veçse ishin dyndur dardanët dhe trako-frygët) ata e inkorporuan si gjendje e përhershme e atij vendi
-----------------------
Me pak fjalë ky asht qëndrimi i 'grekëve'. Detyrë jona është që të mbledhim të dhëna e kundërprova që dardanët dhe frigët janë shumë më të hershëm sesa datat e hamendësuara që japin ata.

P.S: Ja një hartë e Troadës dhe viseve ku banonin Dardanët (përfshirë dhe malin Ida)

ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member

Post by ALBPelasgian » Thu Jan 21, 2010 9:13 pm

Claude Brixhe nje filolog perëndimor thotë se Frigjët u vendosën në Azinë e Vogël rreth 1200 p.l.K:
When the Phrygians emerged as a political entity in the middle of the eighth
century B.C, they occupied the central part of Anatolia. They were often settled
on sites which were previously occupied by the Hitties. (...)Their arrival
has long been associated with the collapse of the Hittite empire (around
1200 BC)

|The Ancient Languages of Asia Minor By Roger D. Woodard

http://books.google.com/books?id=J-f_jw ... q=&f=false

Kolivilor

Post by Kolivilor » Sat Jan 23, 2010 2:15 am

Nuk jam gjithashtu i pajtimit me metodën që po përdoret këtu për studimin e atyre kohërave.

Shkrimet e autorëve sado proshqiptarë që të jenë, vetëm sa na ngatërrojnë, sepse aty ka edhe opinione personale të tyre të cilat ndryshojnë nga njëri tek tjetri.

Këtu më së shumti na nevojiten të dhëna burimore arkeologjike. Të sjellim gjësende të gërmuara nga arkeologët, të dihet data e tyre kur u u prodhuan apo u përdorën, vendi ku janë përdorë, apo janë gjetur.

Pastaj mund të bëjmë krahasime, psh një enë apo shpatë trojane, përngjan më tepër me atë hitite në lindje apo me këto akeje në jug, ose të dhëna për eshtrat e njerzve të asaj kohe.

Së dyti duhet të identifikohen dyndjet. Kur të identifikojmë dyndjet, gjejmë datat kur ndodhën, kush mori pjesë etj, atëherë, çdo dukuri ia mveshim një dyndjeje të caktuar në bazë të fakteve që kemi në dispozicion.

Sa iu përket autorëve, një fjalë e argumentuar e jona mund të vlejë më tepër se sa një fjalë e paargumentuar e një cilit do autor, fundja ata nuk kanë jetuar në kohën e Trojës që të dinë më tepër se ne.

Që të fillojmë unë po i radhis kështu, pastaj jepni ndonjë vërejtje:

1. Dyndja hetite rreth 2200-2000
2. Dyndja frige dhe lykiane rreth 1.800
3. Dyndja dardano-thrake 1500
4. Dyndja e popujve të detit 1.200-1100

Me këtë të fundit mund të lidhen ato enët e veçanta që grekofilët ia mveshin dyndjeve të "vonshme" frigjiane.

Kolivilor

Post by Kolivilor » Sat Jan 23, 2010 2:26 am

Disa gjëra që nuk trajtohen në këtë temë mund t'i trajtojmë edhe këtu

http://www.arberiaonline.com/viewtopic.php?f=73&t=1505

Kolivilor

Post by Kolivilor » Sat Jan 23, 2010 2:33 am

i) Trojanët kanë qenë Anatolianë, konkretisht kanë folur Luwian - ishten.
ii) emri hittit për Trojën ishte Uillusha
iii) dardanët, frigjët ose grupi thrako-myz u dyndën atje 1050 B.C duke e shprëndarë kulturën e përdorimit të bulk-qeramikës
iv) fakti që Troja është përmendur gjerësisht si Dardani, është si pasojë e anakronizmave të përdorura nga rapsodët homerik, gjegjësisht gjendjen e vitit 750 BC (ku tashmë veçse ishin dyndur dardanët dhe trako-frygët) ata e inkorporuan si gjendje e përhershme e atij vendi
Po sjell vetëm disa pika ku duhet të përqënmdrohemi për të sjellur kundër-fakte:

1. Anatolianët janë një popullësi e vjetër, e cila u krijua kah vitet 2000, pasiqë një ushtri pellazge vuri sundimin mbi popullësinë vendase anatoliane (kaukazianë ?) dhe ua imponoi gjuhën e vet. Prandaj këto gjuhë, Hetite dhe Luwiane nuk janë 100% shqip.
2. Emri hetit për Trojën ka qenë Willusha, fakt i pakundërshtueshëm, dhe ky është varianti Hetit i emrit Ilion, siç quhej Troja. Në të dy rastet lidhet me fjalën Hyll. Troja ka qenë aleat ose vasal i shtetit hetit, dhe Memnoni i Aethiopisë që përmendet në iliadë është një princ i Hetitëve që babain e kishte trojan, dhe kishte ardhur të luftonte në krah të trojës. Vetë emri Aithiopia lidhet me Hatti (siç quhej mbretëria hetite)
3. Në vitet 1050, aty diku kemi dyndjen e popujve të detit të cilët kaluan nëpër dy rrugë, njëra nëpër tokë pra kah Troja, Azia e vogël e më tej, e tjetra rrugë nëpër det. Asnjë nga popujt e detit nuk quhej Frig dardan apo thrak.
4. Kjo është vetëm hipotezë e cila iu shrben për të mbrojtur hipotezën tjetër. Kur mbron hipotezën me hipotezë, kësaj gjithçka mund t'i thonë vetëm shkencë jo.

ALBPelasgian
Galactic Member
Galactic Member

Post by ALBPelasgian » Sat Jan 23, 2010 10:56 am

Kolivilor wrote:
Sa iu përket autorëve, një fjalë e argumentuar e jona mund të vlejë më tepër se sa një fjalë e paargumentuar e një cilit do autor, fundja ata nuk kanë jetuar në kohën e Trojës që të dinë më tepër se ne.

Që të fillojmë unë po i radhis kështu, pastaj jepni ndonjë vërejtje:

1. Dyndja hetite rreth 2200-2000
2. Dyndja frige dhe lykiane rreth 1.800
3. Dyndja dardano-thrake 1500
4. Dyndja e popujve të detit 1.200-1100

Me këtë të fundit mund të lidhen ato enët e veçanta që grekofilët ia mveshin dyndjeve të "vonshme" frigjiane.

Kolivilor, une pajtohem intuitivisht me ato datimet e shpërnguljeve ballkanike për në Azi të Vogël e Anatoli, mirëpo për hir
të korrektësisë duhet që ne të gjejmë autorë të huaj, por edhe të dhëna arkeologjike për t'i mbështetur pohimet e mësipërme. Edhe S.Rizaj, librin e të cilit e kam në dispozicion, kur e shfletova për këto çështje, jepte përafërsisht këto data mirëpo s'jepte kurrfarë reference ose argumentimi mbi to.

Sidoqoftë, kam një pyetje! Mbi periudhën e saktë të ndodhjes se luftës Trojane ekzistojnë mendime të ndryshme. Disa i mëshojnë faktit se ajo ndodhi:

1. 1230-1170 BC

apo

2. 1194–1184 BC siç thotë Eratosteni, gjeograf i vjetër 'grek'

P.S: Po Beteja e Kadeshit ndodhi para apo pas luftës së Trojës?

Return to “Historia e Mesdheut dhe Ballkanit”