Page 1 of 1

Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete ?

Posted: Thu Aug 30, 2012 2:30 pm
by Arbëri
Lexojme lloj e lloj te dhena neper faqe te ndryshme te internetit ne lidhje me betejen fush Kosoves , si nga ato serbo sllave ashtu edhe neper faqet Shqiptare , dhe asnjeher nuk doli askush me te dhena ose argumente serioze ..!
Nese vertete ka ekzistuar , atehere , pse nuk eshte e regjistruar kjo lufte aq e madhe e Krishtere neper arkivat (se paku) Krishtere ?
Pse kronikat Osmane nuk publikojne asnje dokument ne lidhje me kete lufte ?
Pse nuk ka asnje dokument origjinal nga kjo lufte ?

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Thu Aug 30, 2012 7:34 pm
by Arbëri
anyone?

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Thu Aug 30, 2012 10:00 pm
by Zeus10
Mendoj se gjithe historiografia serbe, mbeshtetet ne ngjarje historike shume te dyshimta. Vete egzistenca e etnosit serb ne ate kohe, mbetet e paprovuar. Te vetmit serbe te provuar, kane qene kleriket sundimtare, qe zoteronin territore te banuara nga shume etnose pervec serbeve.

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Thu Aug 30, 2012 11:25 pm
by Arbëri
Edhe kjo me ben te dyshoje , edhe pse nuk asnje fakt per ate "Beteje",
Si eshte e mundur qe pas nje kohe te shkurter ti ndodhe nje krye sllavi kjo :
Marin Barleti ,
Although it is commonly believed that Skanderbeg took part in the Second Battle of Kosovo in 1448, where the Christian armies of Poland and Hungary were leading the battle against the Turks, he did never arrive because the Albanian troops en route to reinforce John Hunyadi, were intercepted and denied passage by the forces of Dan II of Wallachia and Brankovic of Serbia, where the latter had married his daughter to the Turkish Sultan Murad II that was at the time fighting against the Christian coalition
Kete e shkruajne edhe vet sllavet .
" Njegova kćer, Mara, postala je žena sultana Murata II (1435.) .... sultan je ponudio Đurđu mir (1456. godine), ustupajući mu delove Srbije severno od Kruševca"

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Thu Aug 30, 2012 11:45 pm
by Zeus10
Sic jam shprehur dhe me larte, ashtu dhe shume here te tjera, egzistonte nje elite theokratike, qe krijoi pavaresi nga Kisha meme(KIsha Bullgare) dhe krijoi shtete me vete, ku natyrisht sundimtaret ishin po ata. Nje shtet i tille ishte Serbia, pa nje etnos te spikatur serb, por me nje elite te tille, qe do te perbente berthamen e kombit te ardhshem, qe do te krijohej kur Rusia te ngadhenjente ushtarakisht

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Fri Aug 31, 2012 8:33 am
by ALBPelasgian
Tung Arber,

E pashe postimin tend teksa isha ne Kercove e Brod, por s'kisha mundesi te shkruaja me gjate. Mendimi im eshte se kjo beteje ka ekzistuar, ashtu sic provohet nga dokumentet e kohes por edhe rrjedhojat e saj. Beteja e Fushe-Kosoves ka ekzistuar vertete, por jo ashtu sic e pershkruan historiografia serbe, e cila e ka mitizuar skajshmerisht kete beteje. Qellimi i serbeve eshte monopolizimi i karakterit te kesaj beteje, duke luajtur me ndjenjat kristiane te nje pjese te evropianeve. Duke e monopolizuar kete beteje, ata duan ta portretizojne veten si barriere kunder invazioneve nga Lindja qe kercenonin Evropen.

Shume gjera nga kjo beteje jane madheruar nga propaganda kishtare (fillimisht) e me pas edhe nga vete historiografia serbe. Ne te krijohet pershtypja e gabuar se ushtria e Llazarit ishte ekskluzivisht serbe, duke perjashtuar rolin e popujve te tjere (shqiptaret, vllehet, boshnjaket madje edhe hungarezet).

Ne te vertete, dokumentet autentike te kohes nenvizojne qarte rolin e spikatur te shqiptareve ne kete beteje. Rasti me eklatant eshte vete heroi fisnik nga Drenica, shqiptari i madh, Millosh Kopili i cili ne rrethana te panjohura vrau Sulltan Muratin.

Une jam ithtar i asaj qe kjo beteje te mos paraqitet si beteja qe ka percaktuar fatet e gjithckaje. Ne te vertete me e rendesishme sesa beteja e Kosoves, ka qene ajo prane lumit Marica (1371), ku participuan shqiptaret. Humbja e atjeshme i hapi deren invazionit osman gjer ne brendesi te Ballkanit. Poashtu kaq e rendesishme ka qene Beteja e Dyte e Kosoves (1444), kur hungarezet pesuan disfate nga turqit.

Ne Drenice sot e kesaj dite ruhen shume emra qe kane te bejne me kete beteje. Kujtimi per Millosh Kopilin s'eshte shuar asnjere. Libri i italianes, Ana Di Llellio provon nje koleksion te shkelqyeshem te epikes shqiptare, ku proptagonisti kryesor eshte Milloshi. Poashtu ne fshatin Kopil (Drenica veriore) se fundmi eshte zbuluar nje bunar (pus uji), i cili mendohet te jete bunari i Milloshit. Po ne kete fshat nje vend quhet 'varri i Milloshit' e keshtu me radhe.

Mungesa e kohes me privon nga sjellja e dokumenteve origjinale qe provojne rolin e shqiptareve ne kete beteje. Posa te gjej kohe do t'i sjell.

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Fri Aug 31, 2012 10:56 pm
by Arbëri
Flm Alb,

Gjeta dicka me shume ne lidhje me betejen e Kosoves nga Muhamet Pirraku :

PROF.DR.MUHAMET PIRRAKU: "BETEJA E KOSOVËS 1389" - NUK KA NDODHUR!

Prishtinë, 30. 06. 2012 - (Shkenca turke duhet ta korrigjoj historinë për këtë komplot me pasoja politike për të ardhmen e popujve ballkanikë ) - Në vitet e ’70’të të shekullit që lamë pas me këmbëngulje i hulumtova Burimet për “Betejën e Kosovës” të vitit 1389, me dëshirë ta ndriçoja pjesëmarrjen e shqiptarëve dhe rolin e drenicasit Millosh Nikollë Kopiliqit në këtë ndodhje. Aso kohe nga drejtori i institucionit ku punoja më ishte imponuar projekti shkencor “Marrëdhëniet ruso’shqiptare”, të cilin duhej ta mbroja edhe për tezë të doktoratës. Mjetet për hulumtime në Beograd, Shkup, Sarajevë, Zagreb e Vjenë i shfrytëzova për projektin “Beteja e Kosovës” dhe “Kultura Kombëtare Shqiptare”, që më flinin. Të dy këto projekte i realizova me disidentizëm, deri nga marsi i vitit 1980. Më 15 mars, katër veta shkuam për një qëndrim studimor njëmujor në Tiranë. Dorëshkrimin për “Betejën e Kosovës” e mora me veti për t’ia besuar për vlerësim Profesor Aleks Budës. Nga fillimi i prillit Profesor Buda ma solli dorëshkrimin me sugjerime të shkruara në margjina të faqeve. Ishte i befasuar me rezultatet ndaj më propozoi ta mbroja për tezë të doktoratës, duke marrë Ai rolin e mentorit.

Sapo u ktheva nga Tirana shtrova kërkesën për ndërrimin e tezës, por nuk kaloi për motive politike: “Nuk guxojmë të luajmë me Mitin serb të Kosovës”!?! Fillimi i viteve të ’80’ta shënoi ditë të vështira për dijen historiografike shqiptare në Kosovë, mirëpo, nuk hoqa dorë nga përpjeka për ta ndriçuar “Betejën e Kosovës”. Në vitin 1989 në Prishtinë, “Shoqata e Historianëve të Kosovës” e organizoi një simpozium shkencor kushtuar përvjetorit të “Betejës së Kosovës” ku morën pjesë edhe historian serbë nga Beogradi, midis të të cilëve edhe Akademiku i mirënjohur, Sima Çirkoviq. Historianët shqiptarë ndriçuan aspekte që zbehnin Mitin serb të Kosovës. Personalisht u paraqita me dy kumtesa, njërën e lexova vet, kurse tjetrën një historian që kishte guxim e kredibilitet shoqëror. Profesor Sima,(një Aleks Buda shqiptar, një Jarosllav Shidak kroat, apo një Toma Tomovsk maqedon), u befasua dhe në intimitet, në gjashtë sy, i vlerësoi lart dy kumtesa që ishin fragmente nga dorëshkrimi i vlerësuar nga Profesor Buda, por nuk nguroj të na këshillonte “të heshtnim edhe për një kohë, sepse kombi serb është ngritur mbi Mitin e Kosovës...!” Këto dy kumtesa janë botuar pa shumë vonesë, në gazeta e në revistat shkencore të kohës, nga të cilat kuptohej se nuk ka pasur “Betejë të Kosovës”, se ka ekzistuar komploti Bajazit I - V. Brankoviq.

Vazhdon ne kete faqe : http://www.pashtriku.org/?kat=60&shkrimi=555

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Sat Sep 01, 2012 2:28 pm
by erix77
PROF.DR.MUHAMET PIRRAKU: "BETEJA E KOSOVËS 1389" - NUK KA NDODHUR!
ua vertet?po ky nga e di apo ja tha xhebraili ne vesh.

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Sat Sep 01, 2012 7:18 pm
by Patush
Adhe kjo nuk paska ndodh tash?

Aman more djema qoni fjale Ternave turkut te mos shkoje te lutet ne xhamin e sulltan muratit, se po hyn ne gjynah!

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Sat Sep 01, 2012 7:46 pm
by Arbëri
Patush wrote:Adhe kjo nuk paska ndodh tash?

Aman more djema qoni fjale Ternave turkut te mos shkoje te lutet ne xhamin e sulltan muratit, se po hyn ne gjynah!
Cfare lidhje ka kjo teme me Fe ?!

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Sat Sep 01, 2012 8:00 pm
by Patush
Arbëri wrote:
Patush wrote:Adhe kjo nuk paska ndodh tash?

Aman more djema qoni fjale Ternave turkut te mos shkoje te lutet ne xhamin e sulltan muratit, se po hyn ne gjynah!
Cfare lidhje ka kjo teme me Fe ?!

Arberi a din gja qfare thojne kronikat osmane per sulltan muratin dhe se erdhi qi ai te jete varros ne Kosove?

Degjo nuk ishte synimi jem te merrej ajo qi thashe ne korrniza fetare, thjeshte deshta te ve ne pah se sot ka ne Kosove nje vorr te kthyme ne faltore ku ne to thuhet te jete varros sullani i perfolun dhe qe ra ne at beteje!

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Sat Sep 01, 2012 8:03 pm
by Arbëri
Synimi yt eshte , emri autorit me larte eshte Muhamet dhe mendon ti qe ai eshte donje Hoxhe pa e lexuar fare kush eshte ai dhe pse shkruan ashtu :

Shkollën fillore tetëklasëshe e mbaroi në vendlindje dhe në Bushat, Shkollën e Mesme Bujqësore në Prishtinë, ku e mbaroi edhe Fakultetin Filozofik - Degën e Historisë. Studimet pasuniversitare i kreu në Universitetin e Zagrebit dhe magjistroi në tezën “Rinia përparimtare e Kosovës 1919-1941”, më 29 tetor 1976. Gjashtë muaj specializoi në fushë të historisë së kulturës në Institutin e Romanistikës-Gjermanistikës së Universitetin e Vjenës, më 1979/80, kurse pas shumë krajatave politike, doktoroi, më 29 dhjetor 1988, në Degën e Historisë së Universitetit të Prishtinës, në tezën: “Kultura shqiptare prej viteve 70 të shekullin XVIII deri në vitin 1878”. Interesim për krijimtari letrare shfaqi nga viti i dytë i shkollës së mesme, ndërkaq shkrimin e parë nga fusha e historisë së kulturës e botoi si absolvent në histori, më 7 prill 1968.
“Betohem se prej sodit jetën do t’ia kushtojë lirisë së Kosovës dhe ribashkimit të Shqi¬përisë Etnike...!” Me 10 tetor 1960 organizoi tri klasat e dyta të Shkollës Bujqësore, të bojkotonin mësimin në gjuhën serbo-kroate, u priu në Këshillin Ekzekutiv të Krahinës së Kosovës dhe mbrojti kërkesën e nxënësve: “Mësimet në Shkollë të zhvillohen në gjuhën shqipe...!”
Katastrof se ne cfare propaganda jemi tu rene si popull !

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Sun Sep 02, 2012 8:40 am
by Rina
Po shume e vertete qe Beteja e Kosoves mund te mos kete ndodhur kurre, se shumica e serbeve kane qene raja te otomaneve.Edhe nuk ekziston asnje fakt apo deshmi materiale ne truallin e Kosoves qe do ta mbronte ekzisten e kesaj beteje, sidomos ne permasat qe flitet nga akademia serbe. Edhe ni monument qe ekziton ne Gazimestan *gazi - shkel, meštan ' vendor, (nga sllavishtja) eshte ndertuar ne vitin 1953 ne truallin e Kosoves.

Ska kurgjo prej asaj pune se fillimisht serbet kane qene aleate te otomaneve.

E tane "historia serve" eshte RRENE, po nuk kane faj ata, kane faj shqiptaret qe bazohen ne rrenat e tyne. Me dofare car lazarash te rreme e te improvizum.

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Tue Sep 04, 2012 3:41 pm
by Arbëri
Rina wrote:

E tane "historia serve" eshte RRENE, po nuk kane faj ata, kane faj shqiptaret qe bazohen ne rrenat e tyne. Me dofare car lazarash te rreme e te improvizum.
Shum interesant eshte qe rrenen (genjeshtrat) i paraqesin haptas si pjese te mentalitetit te tyre !
Nje nder serbet me te mdhej , ja se cfare thot :
Dobrica Qosiq ,akademik i besueshëm dhe kreativ serb ,

“Gënjejmë që ta mashtrojmë vetveten, ta ngushëllojmë tjetrin, gënjejmë nga dhembshuria, gënjejmë që të mos kemi frikë, të trimërohemi, ta fshehim varfërinë tonë, gënjejmë për shkak të ndershmërisë sonë. Gënjejmë për liri. Gënjeshtra është formë e patriotizmit dhe inteligjencës sonë. Gënjejmë në formë krijuese, imagjinuese dhe inventive”.
http://www.google.com/search?q=Mi+lazem ... e&ie=UTF-8

Pastaj te tjeret te njejten e thuan :
Stephanie Schwandner-Sievers, Bernd Jürgen Fischer - 2002

… Greek and Serb nationalists in their nationalist zeal not only denied the existence of an Albanian nation, but went to extremes, such as in the case of a propaganda book published in French and German by a former Prime Minister of Serbia, Vladan Georgevithc, who tried in ernest to convince the world that Albanians were so underdeveloped that they still had tails.
(…)
Consequently, the dividing line between myth and history was often blurred and not easily discnernible.

http://books.google.hr/books?id=DfahkLL ... 22&f=false
Noel Malcolm :

Faqe 80. “… That Albanian writers felt the need to argue in this way was easy understandable at a time when Greek propagandists were claiming that the Albanians were not a proper people at all, that their language was just a mish-mash of other languages and that any Albanian member of the Greek Othodox Church was ‘really’ a Greek. At the same time, Slav publicists were insisting either that the Albanians of Kosova were ‘really’ Slavs, or that they were ‘Turks’ who could be ‘sent back’ to Turkey.…
Kur ne luftrat qe i kemi pare live te rrejn ,atehere cfare mund te pret nga ata per historine e me shume se 500 vitesh se cfare ka ndodhur :)

Re: Beteja e Fushë-Kosovës në vitin 1389, ka ndodhur vertete

Posted: Mon Jan 14, 2013 4:23 pm
by bardus
Istoria degli ultimi quattro secoli della Chiesa, dallo Scisma d'occidente ...
By Filippo Angelico Becchett,1788

.. quando Lazzaro re di Servia volendo per tempo prevenire quel colpo che sì d appresso minacciava i suoi domini collegatosi coi vicini principi potè arruolare un formidabile eserciro nel quale presero parte oltre i suoi sudditi ed alcuni avanzi degli Albanesi e dei Tre balliani i popoli ancora della Ungheria della Vallachia e della Dalmazia Lo stesso Amurat credè di dovere nell anno seguente portarsi in persona alla testa delle sue truppe contro questo potente nemico La battaglia si diede nelle pianure di Cassovia e fu delle più sanguinose Amurat riporto una piena vittoria ma mentre visitava il campo nemico un Albanese che vi giaceva ferito raccolti gli ultimi spiriti lo ferì e fu tale il colpo che ne morì due ore dopo nel 30 anno del suo regno e nel 7 1 della sua età e lasciò il suo Impero al suo figliuolo Baiazet.
-----
Amurati pas fitores, ndersa vizitonte kampin armik, nje shqiptar i plagosur grumbulloi forcat e fundit dhe e plagosi, plage nga e cila, vdiq dy ore me vone ne vitin e 30-te te sundimit te mbreterise tij dhe ne vitin e 71-te te moshes tij duke ja lene perandorine djalit tij Bajazid.

http://books.google.com/books?id=ndsDDC ... ia&f=false