"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Diskutim per etnicitetin e grekeve.

Këtu mund të flisni mbi historinë tonë duke sjellë fakte historike për ndriçimin e asaj pjese të historisë mbi të cilen ka rënë harresa e kohës dhe e njerëzve.

Moderators: Arbëri, Strokulli

Post Reply
User avatar
Illyrian
Regular Member
Regular Member
Posts: 54
Joined: Sat Mar 13, 2010 4:31 pm
Gender: Male
Location: United Kingdom

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#121

Post by Illyrian »

Elikranon, lexova me shume vemendje debatin midis teje dhe anetareve te ketij forumi, ku ti gjate gjithe ketij debati hidhesh dhe pir***sh per duke na quajtur greket vendalinj (apo "gjigjenis" ne "greqisht" qe cuditerisht na del fjale shqip ;) ) ! por sic thashe pak me pare ti na hidhesh dhe nga ***** por nuk na ke sjedh sikur edhe nje fakt-prove per te kundeshtuar aq me shume nuk more mundimin per te lexuar postimin (qe ti refuzove te lexosh [kush e di perse] duke na dimostruar nivelin tend te arsimimit dhe te inteligjences) prandaj lexo edhe njehere ate "perallen" qe te tregoi Finiks [Phoenix] mbase me nivelin tend te inteligjences do e kuptosh te verteten per greket (sic thone e verteta eshte e hidhur -eek- por heret a vone duhet te perbadhesh me te ;) )
I was here when time began, I will be here when it ends!
User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2936
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#122

Post by Mallakastrioti »

Greece in evolution. Studies prepared under the auspices of the French League for the Defence of the rights of Hellenism; (1910)

Author: Abbott, G. F. (George Frederick)

Image
Image


(Profeci qe ne shek. e 15 qe shqiptaret e Peloponezit do luftonin per Greqine dhe do asimiloheshin ne grek---mah,profeci nga Vasil Besari)

Basilios (or Basilius) Bessarion (in Greek Βασίλειος Βησσαρίων) (January 2, 1403 – November 18, 1472), a Roman Catholic Cardinal Bishop and the titular Latin Patriarch of Constantinople, was one of the illustrious Greek scholars who contributed to the great revival of letters in the 15th century. He has been mistakenly known also as Johannes Bessarion due to an erroneous interpretation of Gregory Mamme.
Image
User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3821
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Maqedoni

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#123

Post by Arbëri »

Die Slaven in Griechenland
Max Vasmer

( Verlag der Akademie der Wissenschaften, Berlin 1941 )
( Zentral Antiquariat der Deutschen Demokratischen Republik, Leipzig 1970 )
Elementi Sllavë te kombi ''Grek''

Image Image
Parathënie për edicionin
Që në tremujorin e dytë të shekullit të kaluar, si J. Ph. Falmerajer, bazuar në burimet historike dhe të drejtorive si emrat dhe vendet atje , problemi i sllavëve në Greqi të ngritura në disa vepra, si dhe themelojn te pretendojnë se banorët e pas një luftë të gjatë me shtypësit turk Greqia eshte ringjallur :)
Nuk kishte pasardhës të popullit të grekëve të lashtë, por gjatë Mesjetës së popujve të emigrantëve, sidomos të sllavëve, një kërkesë që nuk ishte vetëm e vetë grekëve, por edhe entuziazmi për luftën e lirinë e këtyre Grekëve , është polemika shkencore në lidhje me këtë çështje dhe nuk është më e shqyer.
http://www.promacedonia.org/en/mv/index.html

Image

Code: Select all

Die Slaven in Griechenland
Max Vasmer
  Vorwort zur Neuausgabe
 Seit dem zweiten Viertel des vorigen Jahrhunderts, als J. Ph. Fallmerayer, ausgehend von historischen Quellen und von Ortsnamenverzeichnissen, das Problem der Slaven in Griechenland in mehreren Arbeiten aufgeworfen und die überspitzte Behauptung aufgestellt hat, die Bewohner des nach langem Ringen mit den türkischen Unterdrückern wiedererstandenen Griechenlands seien überhaupt keine Nachkommen des antiken Hellenenvolkes, sondern der im Laufe des Mittelalters eingewanderter Völker, vornehmlich der Slaven und später der Albaner, eine Behauptung, die damals nicht nur die Griechen selbst, sondern auch die für den Freiheitskampf dieses Volkes begeisterten Philhellenen in ganz Europa provozieren mußte, ist der wissenschaftliche Meinungsstreit über diese Frage nicht mehr abgerissen.

     

    Die nationalen Leidenschaften der verschiedenen, an dem Problem interessierten Völker, in erster Linie natürlich der unmittelbar betroffenen Balkanvölker, waren in der Folge oft nicht ohne Einfluß auf die Art der Parteinahme. Bei den Griechen selbst stieß verständlicherweise Fallmerayers in recht verletzender Weise formulierte These auf völlige und zum Teil auch berechtigte Ablehnung, so z. B., wenn er das Neugriechische als einen halbslavischen Dialekt bezeichnet hatte. Während Gelehrte aus slavischen Ländern oft über das Ziel hinausschössen, indem sie ohne die nötige Berücksichtigung der Bildungsweise und der Typologie der in Frage kommenden Ortsnamen — auf Grund bloßer Anklänge an slavisches Sprachgut — vorgingen, versuchte man demgegenüber griechischerseits, die eindeutigen Nachrichten der byzantinischen und anderer Autoren über Niederlassungen von Slaven auf heute griechischem Boden seit der Wende vom 6. zum 7. Jh., wenn nicht ganz beiseite zu schieben, so doch Wenigstens in ihrem historischen Aussagewert herabzumindern. Die auch durch etymologische Kunstgriffe nicht weginterpretierbaren einwandfrei slavischen Ortsnamen Griechenlands, die die Nachrichten der historischen Quellen bestätigten, versuchte seit 1880 z. B. K. Sathas als erst im Spätmittelalter durch albanische Vermittlung nach Griechenland gelangt zu erklären, und auch andere jüngere griechische Gelehrte waren eher bereit, aus albanischem und romanischem Sprachgut zu deutende Ortsnamen hinzunehmen als slavische. Über den slavisch-griechischen Disput hinaus stritten sich auch Gelehrte aus verschiedenen slavischen Ländern untereinander über die Zuweisung der slavischen Ortsnamen Griechenlands an diese oder jene slavische Sprache, besonders über die Frage, ob sie auf Besiedlung vom bulgarischen oder vom serbokroatischen Sprachbereich aus hindeuteten.

     

    Als Max Vasmers hier nachgedruckte große Arbeit "Die Slaven in Griechenland" 1941 zum ersten Mal erschien, lag also bereits eine Reihe von Vorarbeiten aus der Feder von Wissenschaftlern mehrerer Länder über die nichtgriechischen sprachlichen Komponenten vor, die bei der Ausgestaltung der Toponymie Griechenlands mitgewirkt haben; außer der slavischen seien hier die albanische und aromunische besonders hervorgehoben, weil diese beiden Komponenten auch für die Vermittlung slavischer Elemente in geographischen Namen Griechenlands — neben der Vermittlung durch die Griechen selbst — in Betracht kommen. Ferner gab es Vorarbeiten über griechische Wortentlehnungen aus anderen Sprachen, über die Ortsnamen in den slavischen
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman
User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2936
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#124

Post by Mallakastrioti »

Ec e mbushu mendjen lumemedhenjeve te ashtuquajtur "helene te lashte" sot!

Ancient Greece (1922)

Author: Casson, Stanley, 1889-1944
Subject: Greece -- Civilization
Publisher: London, H. Milford, Oxford university press


Image
Image
User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2936
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#125

Post by Mallakastrioti »

Ja deri ku shkon cmenduria e tyre...por nuk kuptoj,ai qe nxehet e ka pare veten ne pasqyre?....po qe se eshte grek i lashte ai une i bie te jem rrce Alaskiane...lol

Image
elikranon
Honored Member
Honored Member
Posts: 373
Joined: Sat Dec 26, 2009 6:05 pm
Gender: Male

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#126

Post by elikranon »

"po qe se eshte grek i lashte ai une i bie te jem rrace Alaskiane"
Cfare argument i forte! Na e mbylle gojen.
Ver pak logjiken te punoj, se e keni lene menjane.
User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4227
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#127

Post by Zeus10 »

Nje argument i dobet, eshte gjithmone me mire se mungesa e argumentit. Deri me tani, ti ke provuar qe nuk je i afte te ofrosh argumente, kurse kur perpiqesh te rrezosh ato tonat, sjellja jote eshte si e dhelpres, ne fabulen : "Dhelpra dhe rrushte".
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
elikranon
Honored Member
Honored Member
Posts: 373
Joined: Sat Dec 26, 2009 6:05 pm
Gender: Male

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#128

Post by elikranon »

Zeus10 wrote:Nje argument i dobet, eshte gjithmone me mire se mungesa e argumentit. Deri me tani, ti ke provuar qe nuk je i afte te ofrosh argumente, kurse kur perpiqesh te rrezosh ato tonat, sjellja jote eshte si e dhelpres, ne fabulen : "Dhelpra dhe rrushte".
Gjerat logjike te thjeshta s`kane nevoje per argumentet e mia.
Ti ndoshta di shume gjera, jep dhe shpjegime te nderkikuara qe me shume se i qartesojne i tymosin gjerat.
Nje gje po te them prape. Mos harro "common sense" se atehere ato shpjegimet tuaja vertet do jene per te koshi i plehrave.
Tani per rastin konkret: Greket jane mesdhetar dhe mesdhetaret jane ezmer.
Shume shqiptar pretendojne se jane race bjonde. Ti mund te japesh shpjegime te nderlikuara se me te vertete jane race bjonde, dhe mund te bindesh ndonje nga Argjentina qe s`ka qene ndonjehere ne Shqiperi se me te vertete ashtu jane. Por syve te mi cfare do u besh qe s`verejne ndonje dallim sa here kaloj kufirin shqiptaro-grek.
Si thua ti, te le pamjet e syve te mi dhe tu futem kunderargumenteve?
User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4227
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#129

Post by Zeus10 »

elikranon wrote:
Zeus10 wrote:Nje argument i dobet, eshte gjithmone me mire se mungesa e argumentit. Deri me tani, ti ke provuar qe nuk je i afte te ofrosh argumente, kurse kur perpiqesh te rrezosh ato tonat, sjellja jote eshte si e dhelpres, ne fabulen : "Dhelpra dhe rrushte".
Gjerat logjike te thjeshta s`kane nevoje per argumentet e mia.
Ti ndoshta di shume gjera, jep dhe shpjegime te nderkikuara qe me shume se i qartesojne i tymosin gjerat.
Nje gje po te them prape. Mos harro "common sense" se atehere ato shpjegimet tuaja vertet do jene per te koshi i plehrave.
Tani per rastin konkret: Greket jane mesdhetar dhe mesdhetaret jane ezmer.
Shume shqiptar pretendojne se jane race bjonde. Ti mund te japesh shpjegime te nderlikuara se me te vertete jane race bjonde, dhe mund te bindesh ndonje nga Argjentina qe s`ka qene ndonjehere ne Shqiperi se me te vertete ashtu jane. Por syve te mi cfare do u besh qe s`verejne ndonje dallim sa here kaloj kufirin shqiptaro-grek.
Si thua ti, te le pamjet e syve te mi dhe tu futem kunderargumenteve?
Une te garantoj, se po te perpiqemi te gjurmojme prejardhjen tone, duke u mbeshtetur vetem ne elementet fiziologjik dhe antropologjik, do te futemi ne qorrsokak. Ajo qe percakton trashegimine, eshte kultura dhe nje element i saj, gjuha.
Nese greket e rinj, do te ishin vazhduesit natyral te te vjeterve, ata do te bartnin dhe elemente te kultures se tyre. Vete greket e vjeter, nuk perbenin nje grupim me njetrajtshmeri racore, por padyshim ata zhvilluan nje kulture te vecante. Se cfare i bente ata te quheshin greke, nuk ishte gjaku i perbashket, por kultura e tyre, qe natyrisht kishte lidhje dhe me besimin e tyre specifik, qe une mendoj se kishte lidhje me Hyjnine Apollon, Zotin-Diell. Greket e rinj, nuk manifestojne asnje element kulturor te te vjeterve, ata nuk manifestojne mentalitetin natyror por e kane zevendesuar ate me okulten, fanatiken dhe te paarritshmen, ate nuk manifestojne ate kulture krijuese si te vjetrit, ata nuk manifestojne mendimin rrezatues dhe tolerant, por ate ksenofob dhe obskurantist. Ata nuk dashurojne lirine dhe natyren, por synojne pushtimin, pervetesimin dhe ortodoksine shpirterore. Ata bile nuk flasin as gjuhen e te vjeterve, por format e perpunuara te gjuhes nga institucionet religjioze-sunduese, te cilet kontrollojne cdo qelize jo vetem te aktivitetit dhe sjelljes se institucioneve shteterore, por dhe te vete shoqerise greke. Nuk dua te te futem ne shpjegime teknike, sepse ato paraqiten te veshtira per te kuptuarin tend.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
elikranon
Honored Member
Honored Member
Posts: 373
Joined: Sat Dec 26, 2009 6:05 pm
Gender: Male

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#130

Post by elikranon »

Zeus10 wrote:
elikranon wrote:
Zeus10 wrote:Nje argument i dobet, eshte gjithmone me mire se mungesa e argumentit. Deri me tani, ti ke provuar qe nuk je i afte te ofrosh argumente, kurse kur perpiqesh te rrezosh ato tonat, sjellja jote eshte si e dhelpres, ne fabulen : "Dhelpra dhe rrushte".
Gjerat logjike te thjeshta s`kane nevoje per argumentet e mia.
Ti ndoshta di shume gjera, jep dhe shpjegime te nderkikuara qe me shume se i qartesojne i tymosin gjerat.
Nje gje po te them prape. Mos harro "common sense" se atehere ato shpjegimet tuaja vertet do jene per te koshi i plehrave.
Tani per rastin konkret: Greket jane mesdhetar dhe mesdhetaret jane ezmer.
Shume shqiptar pretendojne se jane race bjonde. Ti mund te japesh shpjegime te nderlikuara se me te vertete jane race bjonde, dhe mund te bindesh ndonje nga Argjentina qe s`ka qene ndonjehere ne Shqiperi se me te vertete ashtu jane. Por syve te mi cfare do u besh qe s`verejne ndonje dallim sa here kaloj kufirin shqiptaro-grek.
Si thua ti, te le pamjet e syve te mi dhe tu futem kunderargumenteve?
Une te garantoj, se po te perpiqemi te gjurmojme prejardhjen tone, duke u mbeshtetur vetem ne elementet fiziologjik dhe antropologjik, do te futemi ne qorrsokak. Ajo qe percakton trashegimine, eshte kultura dhe nje element i saj, gjuha.
Nese greket e rinj, do te ishin vazhduesit natyral te te vjeterve, ata do te bartnin dhe elemente te kultures se tyre. Vete greket e vjeter, nuk perbenin nje grupim me njetrajtshmeri racore, por padyshim ata zhvilluan nje kulture te vecante. Se cfare i bente ata te quheshin greke, nuk ishte gjaku i perbashket, por kultura e tyre, qe natyrisht kishte lidhje dhe me besimin e tyre specifik, qe une mendoj se kishte lidhje me Hyjnine Apollon, Zotin-Diell. Greket e rinj, nuk manifestojne asnje element kulturor te te vjeterve, ata nuk manifestojne mentalitetin natyror por e kane zevendesuar ate me okulten, fanatiken dhe te paarritshmen, ate nuk manifestojne ate kulture krijuese si te vjetrit, ata nuk manifestojne mendimin rrezatues dhe tolerant, por ate ksenofob dhe obskurantist. Ata nuk dashurojne lirine dhe natyren, por synojne pushtimin, pervetesimin dhe ortodoksine shpirterore. Ata bile nuk flasin as gjuhen e te vjeterve, por format e perpunuara te gjuhes nga institucionet religjioze-sunduese, te cilet kontrollojne cdo qelize jo vetem te aktivitetit dhe sjelljes se institucioneve shteterore, por dhe te vete shoqerise greke. Nuk dua te te futem ne shpjegime teknike, sepse ato paraqiten te veshtira per te kuptuarin tend.
Po cili popull flet pikerisht "gjuhen e te vjeterve" mor aman!
Kur thua "ata bile nuk flasin as gjuhen e te vjeterve" lesho dhe nje "evrika" si Arkimedi.
Gjuha dhe Kultura e nje populli evoluojne gjate shekujve
User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4227
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#131

Post by Zeus10 »

elikranon wrote:
Zeus10 wrote:
elikranon wrote:
Zeus10 wrote:Nje argument i dobet, eshte gjithmone me mire se mungesa e argumentit. Deri me tani, ti ke provuar qe nuk je i afte te ofrosh argumente, kurse kur perpiqesh te rrezosh ato tonat, sjellja jote eshte si e dhelpres, ne fabulen : "Dhelpra dhe rrushte".
Gjerat logjike te thjeshta s`kane nevoje per argumentet e mia.
Ti ndoshta di shume gjera, jep dhe shpjegime te nderkikuara qe me shume se i qartesojne i tymosin gjerat.
Nje gje po te them prape. Mos harro "common sense" se atehere ato shpjegimet tuaja vertet do jene per te koshi i plehrave.
Tani per rastin konkret: Greket jane mesdhetar dhe mesdhetaret jane ezmer.
Shume shqiptar pretendojne se jane race bjonde. Ti mund te japesh shpjegime te nderlikuara se me te vertete jane race bjonde, dhe mund te bindesh ndonje nga Argjentina qe s`ka qene ndonjehere ne Shqiperi se me te vertete ashtu jane. Por syve te mi cfare do u besh qe s`verejne ndonje dallim sa here kaloj kufirin shqiptaro-grek.
Si thua ti, te le pamjet e syve te mi dhe tu futem kunderargumenteve?
Une te garantoj, se po te perpiqemi te gjurmojme prejardhjen tone, duke u mbeshtetur vetem ne elementet fiziologjik dhe antropologjik, do te futemi ne qorrsokak. Ajo qe percakton trashegimine, eshte kultura dhe nje element i saj, gjuha.
Nese greket e rinj, do te ishin vazhduesit natyral te te vjeterve, ata do te bartnin dhe elemente te kultures se tyre. Vete greket e vjeter, nuk perbenin nje grupim me njetrajtshmeri racore, por padyshim ata zhvilluan nje kulture te vecante. Se cfare i bente ata te quheshin greke, nuk ishte gjaku i perbashket, por kultura e tyre, qe natyrisht kishte lidhje dhe me besimin e tyre specifik, qe une mendoj se kishte lidhje me Hyjnine Apollon, Zotin-Diell. Greket e rinj, nuk manifestojne asnje element kulturor te te vjeterve, ata nuk manifestojne mentalitetin natyror por e kane zevendesuar ate me okulten, fanatiken dhe te paarritshmen, ate nuk manifestojne ate kulture krijuese si te vjetrit, ata nuk manifestojne mendimin rrezatues dhe tolerant, por ate ksenofob dhe obskurantist. Ata nuk dashurojne lirine dhe natyren, por synojne pushtimin, pervetesimin dhe ortodoksine shpirterore. Ata bile nuk flasin as gjuhen e te vjeterve, por format e perpunuara te gjuhes nga institucionet religjioze-sunduese, te cilet kontrollojne cdo qelize jo vetem te aktivitetit dhe sjelljes se institucioneve shteterore, por dhe te vete shoqerise greke. Nuk dua te te futem ne shpjegime teknike, sepse ato paraqiten te veshtira per te kuptuarin tend.
Po cili popull flet pikerisht "gjuhen e te vjeterve" mor aman!
Kur thua "ata bile nuk flasin as gjuhen e te vjeterve" lesho dhe nje "evrika" si Arkimedi.
Gjuha dhe Kultura e nje populli evoluojne gjate shekujve
Ne thjeshte nuk e dime, si ka qene gjuha e folur e te vjeterve. Ne njohim vetem ate forme skolastike, te ndryshuar po ne kete menyre, qe na eshte thene, qe ishte forma letrare e gjuhes se 'grekeve', por ne nuk nuk dime domethenien e fjales 'grek', nuk dime gjuhen si ka folur dhe nuk dime, me cilin popull perafron ai nga zakonet dhe kultura. Por ne e dime shume mire, qe Kisha me emrin "greke", u perpoq me te gjitha forcat per te fshire nga faqja e dheut cdo gjurme te tyre, duke na ofruar nje imazh te rreme te 'heleneve' dhe gjuhes se tyre.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing
User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2936
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#132

Post by Mallakastrioti »

elikranon wrote:"po qe se eshte grek i lashte ai une i bie te jem rrace Alaskiane"
Cfare argument i forte! Na e mbylle gojen.
Ver pak logjiken te punoj, se e keni lene menjane.

Po e kisha llafin se keta na therrasin ne "Turko shqiptar" ku ai i inatosuri aty eshte tipik jeniçer turk ore...ore merr vesh ti tani se çbehet?...ai evgjiti aty na therret ne "evgjit"----tani thuame mua ose jemi ne qorra ose keta nuk jane ne terezi fare me duket mua!

Pastaj hapi syte edhe ti e thuame ore te plaçin llamatinat....nuk eshte ezmer ai ore po eshte evgjit!
Image
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#133

Post by alfeko sukaraku »

elikranon wrote:
Zeus10 wrote:
elikranon wrote:
Zeus10 wrote:Nje argument i dobet, eshte gjithmone me mire se mungesa e argumentit. Deri me tani, ti ke provuar qe nuk je i afte te ofrosh argumente, kurse kur perpiqesh te rrezosh ato tonat, sjellja jote eshte si e dhelpres, ne fabulen : "Dhelpra dhe rrushte".
Gjerat logjike te thjeshta s`kane nevoje per argumentet e mia.
Ti ndoshta di shume gjera, jep dhe shpjegime te nderkikuara qe me shume se i qartesojne i tymosin gjerat.
Nje gje po te them prape. Mos harro "common sense" se atehere ato shpjegimet tuaja vertet do jene per te koshi i plehrave.
Tani per rastin konkret: Greket jane mesdhetar dhe mesdhetaret jane ezmer.
Shume shqiptar pretendojne se jane race bjonde. Ti mund te japesh shpjegime te nderlikuara se me te vertete jane race bjonde, dhe mund te bindesh ndonje nga Argjentina qe s`ka qene ndonjehere ne Shqiperi se me te vertete ashtu jane. Por syve te mi cfare do u besh qe s`verejne ndonje dallim sa here kaloj kufirin shqiptaro-grek.
Si thua ti, te le pamjet e syve te mi dhe tu futem kunderargumenteve?
Une te garantoj, se po te perpiqemi te gjurmojme prejardhjen tone, duke u mbeshtetur vetem ne elementet fiziologjik dhe antropologjik, do te futemi ne qorrsokak. Ajo qe percakton trashegimine, eshte kultura dhe nje element i saj, gjuha.
Nese greket e rinj, do te ishin vazhduesit natyral te te vjeterve, ata do te bartnin dhe elemente te kultures se tyre. Vete greket e vjeter, nuk perbenin nje grupim me njetrajtshmeri racore, por padyshim ata zhvilluan nje kulture te vecante. Se cfare i bente ata te quheshin greke, nuk ishte gjaku i perbashket, por kultura e tyre, qe natyrisht kishte lidhje dhe me besimin e tyre specifik, qe une mendoj se kishte lidhje me Hyjnine Apollon, Zotin-Diell. Greket e rinj, nuk manifestojne asnje element kulturor te te vjeterve, ata nuk manifestojne mentalitetin natyror por e kane zevendesuar ate me okulten, fanatiken dhe te paarritshmen, ate nuk manifestojne ate kulture krijuese si te vjetrit, ata nuk manifestojne mendimin rrezatues dhe tolerant, por ate ksenofob dhe obskurantist. Ata nuk dashurojne lirine dhe natyren, por synojne pushtimin, pervetesimin dhe ortodoksine shpirterore. Ata bile nuk flasin as gjuhen e te vjeterve, por format e perpunuara te gjuhes nga institucionet religjioze-sunduese, te cilet kontrollojne cdo qelize jo vetem te aktivitetit dhe sjelljes se institucioneve shteterore, por dhe te vete shoqerise greke. Nuk dua te te futem ne shpjegime teknike, sepse ato paraqiten te veshtira per te kuptuarin tend.
Po cili popull flet pikerisht "gjuhen e te vjeterve" mor aman!
Kur thua "ata bile nuk flasin as gjuhen e te vjeterve" lesho dhe nje "evrika" si Arkimedi.
Gjuha dhe Kultura e nje populli evoluojne gjate shekujve
o trimi i pepes.
nuk kemi dorshkrime te vjetra ne origjinal .

dorshkrimet e vjetra u pershtaten ne greqishten e perzjer-jo ate qe flasin sote- ne shek 2 e s nga baballaret e qishes.

askush nga antikiteti nuk e ka shkruajtur gjuhen greke me formen teknike qe u krijua me 427 pe s, askush.
antikiteti shkruante ne gjuhen e popullit edhe gjuha e popullit nuk ishte e njejte me gjuhen teknike-greqishten.

ndaj ulu edhe lexo njeher pastaj hajde te kendosh ketu "njohurit" e vlleherve bollano-dule-ksera.
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
elikranon
Honored Member
Honored Member
Posts: 373
Joined: Sat Dec 26, 2009 6:05 pm
Gender: Male

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#134

Post by elikranon »

Criticism of Fallerayer's Theories
Fallmerayer's theory attracted criticism from many sides since its original publication. The inability of academics to ascertain the precise extent of Slav influence in Greece has contributed to much polemic. Vacalopoulos describes it as the "fundamental problem of modern Greek history" (Vacalopoulos, Origin of the Greek Nation). In the 1830s, philehellenes who had just recently supported the creation of the modern Greek state saw political motivations in his writings; namely an Austrian desire for expansion southwards into the Balkans, and Austrian antagonism of Russian interests in the area. In this context, the calls by English and French intellectuals for a revival of "the glory that was Greece" were seen by Austrians in a very negative light, and any Austrian theory on the Greeks was seen as very suspicious by the philhellenes in the West.
Fallmerayer's Theories again became a hot topic during the flare up of the Macedonian Question during the end of the 19th and the beginning of the 20th century, as Greece and Bulgaria both claimed the inhabitants of Macedonia as their own. After the German invasion of Greece in 1941, his theory was adopted and promoted by the Nazis, as there was a need to rationalize the discrepancy between the Nazi's admiration of the Ancient Greeks and their brutal treatment of their modern counterparts. Finally in the 1990s, after a long lull, interest in Fallmerayer's Theories was renewed when the Macedonian Question re-emerged in the news. Beyond political interests and nationalistic sentiments, scientific criticism has focused on what is often described as his selective usage of a few Byzantine sources (ignoring key Greek and Latin documents of the same period), and on ethnographic research that shows many customs of the modern Greeks to have evolved from pre-Christian, ancient-Greek pagan rituals, while there is an absence of surviving Slavic rituals (particularly the Slava, which was a key and universal ritual of the Slavic tribes that invaded Greece). The most recent studies of populations genetics, however, have helped to clarify our understanding of Greek ethnology. Studies of autosomal DNA have shown the greater continuity of the ancient Greek genetic signature in mainland Greece, the Aegean islands and neighbouring countries which were colonised by Greek speakers in the first millennium BC and later (see Luigi Luca Cavalli-Sforza, Genes, People, and Languages). Studies of Y chromosome variation in Europe by Semino et al have shown that the Slavic influence in Greece is not the majority predicted by Fallmerayer; less than 5%.
User avatar
Mallakastrioti
Galactic Member
Galactic Member
Posts: 2936
Joined: Thu Jul 23, 2009 4:23 pm
Gender: Male
Location: Italy
Contact:

Re: Diskutim per etnicitetin e grekeve.

#135

Post by Mallakastrioti »

Ja na doli edhe nje me prejardhje nga Laberia qe eshte kryepeshkopi i Athines dhe gjithe Greqise
.....
Archbishop Ieronymos II of Athens
From Wikipedia, the free encyclopedia

His Beatitude
Ieronymos II
Archbishop of Athens
Enthroned 7 February 2008
Predecessor Christodoulos
Ordination 1967
Consecration 1981
Other Metropolitan Bishop of Thebes and Levadeia (1981–2008)
Personal details
Born 10 March 1938 (1938-03-10) (age 72)
Oinofyta, Viotia, Greece
Nationality Greek
Denomination Orthodoxy
Profession Theologian
Alma mater University of Athens

Ieronymos II (born March 10, 1938, Greek: Ιερώνυμος B', Ierōnymos; Latin: Hieronymus II, English: Jerome II) is the Archbishop of Athens and All Greece and as such the primate of the Autocephalous Orthodox Church of Greece. He was elected on 7 February 2008.

He was born Ioannis Liapis (Greek: Ιωάννης Λιάπης, Iōánnēs Liápēs) in Oinofyta, Boeotia. He is an Arvanite.

Ieronymos holds degrees in archaeology, Byzantine studies, and theology from the University of Athens. He has undertaken postgraduate studies at the University of Graz, the University of Regensburg and the University of Munich.[2] Following a stint as lector in Christian archaeology at the Athens Archaeological Society under professor Anastasios Orlandos, he taught as a philologist in Lycée Léonin and he was ordained deacon and then presbyter in the Orthodox Church in 1967.
Image
Post Reply

Return to “Historia e Shqiperise”