"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Origjina e Serbeve

Flisni për historinë e këtyre dy rajoneve shumë të rëndësishëm, popujve dhe racave që e kanë banuar dhe e banojnë.
Socio
Star Member
Star Member
Posts: 693
Joined: Thu Sep 03, 2009 12:44 pm
Gender: Male

Re: Origjina e Serbeve

#151

Post by Socio » Wed Nov 03, 2010 6:42 pm

Mire, Zeus, me vjen keq se te lashe kete pershtypje per mua. Poashtu edhepse nuk pajtohem me cka ke shkruar me larte, si dhe ne faqet e meparshme, perseri e respektoj mendimin tend.
Ketu jane postuar mjaft vepra mbi origjinen Serbe dhe shpresoj se lexuesit do te mund te perfitojne e gjykojne vete per origjinen e tyre.

Zeus10 wrote:Edhe njehere, letersia eshte gjuhe e shkruar, te cilen autoret e quajne "serbe", por ne fakt ajo nuk eshte serbe ne kuptimin etnik, por eshte serbe ne kuptimin fetar, sepse dhe serbet i tille popull jane, nje komunitet fetar, qe zhvilloi nje gjuhe kulture liturgjie, ne nje gjuhe vernakulare.
Megjithate, dua ta sqaroj veten ne kete pike sepse mendoj se nuk kam qene i kjarte me pare.

Kjo gjuhe liturgjike quhet 'Serbe' sepse eshte perdorur nga elita kishtare SERBE dhe ate vetem me shkrim, psh; korrespondence me kishen Ruse (Shiko veprat). Edhe prifterinjet Serb me masen kane komunikuar ne gjuhen natyrore, sepse perndryshe nuk do te ishin kuptuar, por edhe ata vete kane qene Serbe ( shiko fytyren e car Dushanit, ai ka pamje tipike Serbe. Kete e di sepse me Serbe e nen Serbe jam rritur)
Tash, masa (populli) Serb as nuk e ka kuptuar e as folur kete gjuhe letrare, si dhe as OCS'ne. Populli ka folur gjuhen vernakulare, ate te nenes, ate natyrore. Prej nje gjuhe jo-vernakulare sic ishte kjo e kishes nuk mund te del nje gjuhe vernakulare, dhe te quhet ashtu. Kjo then ligjet e logjikes.
Gjuha vernakulare serbe nuk doli nga OCS - ja por ekzistoi krahas saj gjate tere historise se njohur. Nje popull analfabet cfare gjuhe mund te perdor pos asaj natyrore!

Une nuk kam cka shtoj me ketu.
One cannot and must not try to erase the past merely because it does not fit the present

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4135
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Origjina e Serbeve

#152

Post by Zeus10 » Wed Nov 03, 2010 8:00 pm

Atehere une deshiroj te them, per gjithe shqiptaret e tjere, qe te mos besojne versionin zyrtar tradicional per historine serbe. Serbet nuk kane nje histori etnike si e shqiptareve, ata jane nje komunitet multietnik, qe u grumbulluan rreth kishes ortodokse, morren prej saj gjuhen, te cilen e mbivendosen gradualisht mbi gjuhen e tyre vernakulare, duke perdordor kete te fundit si substratum. Ne nuk kemi njohuri per gjuhen/gjuhet e tyre vernakulare, por cilado qe ajo ka qene, ndryshonte shume nga OCS-ja, por fakti qe ata flasin sot nje dialekt sllav tregon me se miri qe ka qene pikerisht OCS-ja qe zevendesoi gjuhen e tyre, pa ja humbur tingellimin asaj.
Ata jane komb pa histori etnike, pa letersi sekulare, pa tradita rurale, pa memorie kombetare. Kisha eshet vatra e tyre, zakonet rurale jane te komponenteve etnike, qe perbenin komunitetin qe me vone do te shnderrohej ne kombin serb.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3774
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Shkup

Re: Origjina e Serbeve

#153

Post by Arbëri » Wed Nov 03, 2010 9:09 pm

Zeus10 wrote:Atehere une deshiroj te them, per gjithe shqiptaret e tjere, qe te mos besojne versionin zyrtar tradicional per historine serbe. Serbet nuk kane nje histori etnike si e shqiptareve, ata jane nje komunitet multietnik, qe u grumbulluan rreth kishes ortodokse, morren prej saj gjuhen, te cilen e mbivendosen gradualisht mbi gjuhen e tyre vernakulare, duke perdordor kete te fundit si substratum. Ne nuk kemi njohuri per gjuhen/gjuhet e tyre vernakulare, por cilado qe ajo ka qene, ndryshonte shume nga OCS-ja, por fakti qe ata flasin sot nje dialekt sllav tregon me se miri qe ka qene pikerisht OCS-ja qe zevendesoi gjuhen e tyre, pa ja humbur tingellimin asaj.
Ata jane komb pa histori etnike, pa letersi sekulare, pa tradita rurale, pa memorie kombetare. Kisha eshet vatra e tyre, zakonet rurale jane te komponenteve etnike, qe perbenin komunitetin qe me vone do te shnderrohej ne kombin serb.
Këtë e thuan edhe vet Historianët Serb që janë më serioz ,dhe që i kemi postuar një pjes të tyre ... mjafton tua shikosh veshjen , kapelen nacionale te tyre qe nuk është me e vjeter se 100 vite ne ate etni qe sot quhen Serb .
Mendimi im është , qe të mbyllet kjo themë e ndishme per ne se per fat të keq shkoi ( me falni në shprehje) për lesh .
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4135
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Origjina e Serbeve

#154

Post by Zeus10 » Thu Nov 04, 2010 1:48 pm

Nuk jam ne nje mendje me ty Arberi, per ecurine e temes. Kjo eshte nje nga temat me te bukura, me materialet dhe analizat me te bollshme ne forum. Ka nje ngerc te vogel, qe buroi nga frustrimi i panevojshem i mikut tone Socio, por secili prej nesh, duke perfshire dhe Socion ka bere nje pune shume te mire per ballafaqimin e ideve. Mendimet tona jane perplasur shume bukur, me argumenta nga te dyja palet, megjithese une mendoj jo per triumfalizem, krahu jone ka te drejte. Materialet e tua ne gjuhen sllave, ishin qershia mbi torte dhe une te falenderoj per ato prurje.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3774
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Shkup

Re: Origjina e Serbeve

#155

Post by Arbëri » Thu Nov 04, 2010 3:27 pm

Arbëri wrote: Marka Miljanov Popovića

Image
Кад ово чује скадарски везир, употриеби овакви начин: дадне мито у Куче, да се међу собом издаду, и то му испадне за руком. Неки од осталије Куча примише мито од Турака и издадоше. Ево њиховије имена:
Љуља Палумбов, Турчин из села Ледина, Пале Лекин, Латинин из села Бањкана, Пунан Дедин, Србин из села Берове, Бећо Савићев, Србин из Лијеве Ријеке.
Они су четворица узели из Турака по капу пуља. (У то вријеме млого је тије пара било. Једна пуља имала је вриједност један и по грош.) Турци су послали пара по ријеченијема издајницима да дијеле народу и одбију остале Куче од Дрекаловића ..."
Marko, jasno, pojam Srbin nije smatrao za etnički, već za vjerski termin.
Narodnost Latinin ne postoji, Turaka po narodnosti nema u Kučima, u Kučima nema ni Srba po narodnosti, Srbin je isto kao i Latinin i Turčin - vjerski termin.
LATININ=KATOLIK
TURČIN=MUSLIMAN
SRBIN=PRAVOSLAVAC
Popull Latin nuk ekziston , popull Serb nuk ekziston , por vetem emra qe percaktonin Fen e tyre .
Turk , emer qe percaktonte ateher edhe fen Mulsimane .
Ky author diku pas vitit 1833 qe shkruan per Serbet qe ishte vetem nje TERM FETAR , i njejti shkruan edhe per shqiptaret :

Mark Miljanov , poet popullore, udheheqes ushtarak dhe kapiten nga familja Kuqi ne shkrimet e tij mbi zakonet
e malazezeve dhe shqiptareve qe Miljanovi ka verejtur , fiset : Kuci,Belopavlići, Hoti,Kelmendi , nuk percatktonin dy grupe fisesh ate shqiptare dhe malezeze te ndare ne llogore armiqsore por te njejtit qendronin ne te njejten ane kunder armikut .

Ne librin e tij "JETA DHE TRADITAT SHQIPTARE" Miljanov shkroi vetem gjera te bukura per shqiptaret .
""Askush nuk është më shumë se shqiptarët i kenqaur , dhe i deshpruar"
Marko Miljanov (1833-1901), narodni književnik, vojskovođa i vojvoda iz plemena Kuči, je sa svojim delima pisao o običajima Crnogoraca i Arbanasa, njihovom suživotu i prijateljstvu. Prema onom što je u narodu zabeležio Miljanov, Kuči, Belopavlići, Hoti, Piperi i Klimenti nisu pretstavljali uvek dve grupe plemena, albansku i crnogorsku, podeljenih u dva neprijateljska logora, već su često stajali na jednoj strani protiv zajedničkog neprijatelja.[18] U knjizi Život i običaji Arbanasa, Miljanov je pisao o dvojici srpskih hajduka, Raku Đuriću i Iliji Turovu, odnosno Ili-Kuču, kako su ga arbanaške narodne pjesme nazvale. Svojoj želji da posluži boljem međusobnom razumevanju susednih plemena on je namenio celo delo. O Arbanasima je Marko Miljanov pisao najlepše, govoreći.

"Niko nije više od Arbanasa s malijem dobrim zadovoljan, i malijem zlim ogorčen![34]"
http://sh.straightworldbank.com/wiki/Sr ... jateljstvo
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4135
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Origjina e Serbeve

#156

Post by Zeus10 » Fri Nov 05, 2010 6:11 pm

200 vjete me pare, numri i fqinjeve tane ka qene dukshem me i vogel se i yni :

Image

psh serbs 900000
greke 1000000
dhe malazese vetem 100000
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

erix77
Star Member
Star Member
Posts: 543
Joined: Sat Aug 14, 2010 8:23 am
Gender: Male
Location: Tirana

Re: Origjina e Serbeve

#157

Post by erix77 » Fri Nov 05, 2010 9:56 pm

greke 1milion por sa nga keta jane shqiptare orthodokse ndoshta gjysma apo me shume?
Dhe e bëmë me besa besën ja të rrojmë ja të vdesëm!

Ishte thënë prej Zotit që të nderohen armët e Shqipërisë!

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3774
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Shkup

Re: Origjina e Serbeve

#158

Post by Arbëri » Fri Nov 05, 2010 10:57 pm

Arbëri wrote:
Arbëri wrote: Marka Miljanov Popovića

Image
Кад ово чује скадарски везир, употриеби овакви начин: дадне мито у Куче, да се међу собом издаду, и то му испадне за руком. Неки од осталије Куча примише мито од Турака и издадоше. Ево њиховије имена:
Љуља Палумбов, Турчин из села Ледина, Пале Лекин, Латинин из села Бањкана, Пунан Дедин, Србин из села Берове, Бећо Савићев, Србин из Лијеве Ријеке.
Они су четворица узели из Турака по капу пуља. (У то вријеме млого је тије пара било. Једна пуља имала је вриједност један и по грош.) Турци су послали пара по ријеченијема издајницима да дијеле народу и одбију остале Куче од Дрекаловића ..."
Marko, jasno, pojam Srbin nije smatrao za etnički, već za vjerski termin.
Narodnost Latinin ne postoji, Turaka po narodnosti nema u Kučima, u Kučima nema ni Srba po narodnosti, Srbin je isto kao i Latinin i Turčin - vjerski termin.
LATININ=KATOLIK
TURČIN=MUSLIMAN
SRBIN=PRAVOSLAVAC
Popull Latin nuk ekziston , popull Serb nuk ekziston , por vetem emra qe percaktonin Fen e tyre .
Turk , emer qe percaktonte ateher edhe fen Mulsimane .
Ky author diku pas vitit 1833 qe shkruan per Serbet qe ishte vetem nje TERM FETAR , i njejti shkruan edhe per shqiptaret :

Mark Miljanov , poet popullore, udheheqes ushtarak dhe kapiten nga familja Kuqi ne shkrimet e tij mbi zakonet
e malazezeve dhe shqiptareve qe Miljanovi ka verejtur , fiset : Kuci,Belopavlići, Hoti,Kelmendi , nuk percatktonin dy grupe fisesh ate shqiptare dhe malezeze te ndare ne llogore armiqsore por te njejtit qendronin ne te njejten ane kunder armikut .

Ne librin e tij "JETA DHE TRADITAT SHQIPTARE" Miljanov shkroi vetem gjera te bukura per shqiptaret .
""Askush nuk është më shumë se shqiptarët i kenqaur , dhe i deshpruar"
Marko Miljanov (1833-1901), narodni književnik, vojskovođa i vojvoda iz plemena Kuči, je sa svojim delima pisao o običajima Crnogoraca i Arbanasa, njihovom suživotu i prijateljstvu. Prema onom što je u narodu zabeležio Miljanov, Kuči, Belopavlići, Hoti, Piperi i Klimenti nisu pretstavljali uvek dve grupe plemena, albansku i crnogorsku, podeljenih u dva neprijateljska logora, već su često stajali na jednoj strani protiv zajedničkog neprijatelja.[18] U knjizi Život i običaji Arbanasa, Miljanov je pisao o dvojici srpskih hajduka, Raku Đuriću i Iliji Turovu, odnosno Ili-Kuču, kako su ga arbanaške narodne pjesme nazvale. Svojoj želji da posluži boljem međusobnom razumevanju susednih plemena on je namenio celo delo. O Arbanasima je Marko Miljanov pisao najlepše, govoreći.

"Niko nije više od Arbanasa s malijem dobrim zadovoljan, i malijem zlim ogorčen![34]"
http://sh.straightworldbank.com/wiki/Sr ... jateljstvo
Dicka me shume nga libri i keti zoterie "JETA DHE TRADITAT SHQIPTARE" nga Марко Миљанов Поповић
ЖИВОТ И ОБИЧАЈИ АРБАНАСА
(Marko Miljanov Popovic ) gjeta ke faqja e Malazezeve qe per fat te keq nuk eshte ne origjinal dhe une gjdo here dyshoj kur nuk e shofi ne origjinal , se padyshim ky zoteria nuk mund te jete tjeter pervetem se nje Shqiptare , pasi edhe vie nga familja Kuci (Texti larte) ..
Ky ne librin e tij i ngrit Shqiptaret ne gjdo aspekt , si nga trimeria , mikepritja , puna , Besa etj ..
Увод

Обичаји арбанашки нашијема љуђима, нијесу познати, који су мало даље од њи; стога се чини једнијема да су они сурови и дивји, више од другије народа, а мене се не чини да је тако. Али ја се нећу упуштат да говорим о њиној старини, јер томе је далеко крај.То те бит' описали стари Грци и Римјани, јер је арбанашки почетак тамо неђе био; а ја да и' поменем штогој мало од садашњега обичаја, који се мене допада, ка од простога, ненаученога и бесуднога народа, да је бољи и боље одржа своје, но други народи који су такво васпитање имали и оволико вјекова туђи цареви и освајачи свијета међу њима пијавице метали, да и' обичаје промијене, и да и' распашу и по своме калапу удесе, ка друге народе који се на'оде у свјетску историју, те су се калапили и промјењивали себе и све своје. Но. Аpбанас. при свему нападу сила, остаде при своме непромјенљив, ни распасан, но му, јено, стари језик и пушка с којијема се родио. Ово даје мислима да јест нешто у та' народ боље и постојаније од другога, који се не даде промијенит' онолико вјекова оноликијем силама и промјенама. Али ја, ка што реко', нећу, и не могу, стару бразду дражит'; но да и се примакнем прагу садашњега обичаја који је мали одломак, може бит, од њи'нога старога обичаја; па ако је и мали ови њи'н обичај, о којему ћу ја рећ', нека послужи примјеру њи'нога вишега обичаја.
I pershkruajne shqiptaret sikur te ashper , por nuk eshte ashtu ata jane te Beses ..
Shqiptaret kishin shume sulme nje kohe te gjate dhe mbijetuan si dhe ruajten traditat e tyre kombetare sepse
ata linden me pushke dhe me nje gjuhe shume te lashte e te vjeter .
Origjina e Shqiptareve eshte nga Greqia e lashte .


Јуначка сиромаштина

С овога Арбанаси ласно сиромаштину подносе, боље од другога. Он кад се не може богатством другоме равњат', он гледа оружем да иза њега не стане, па је друго све надокнађено. Ако није он, ни његов фис, грђи од другога да га нитко прекорит с тијем не може, другу сиромаштину сваку ласно подноси и трпи Арбанас, више но други, особито који живе у велике тврђе и кршнате сапртије, почињући од Зете и Скадра до Дечана и Пећи и Ђаковице, око Проклетија кудијен и је насељива Свети Климента, крио ји' од Турака послије Кастриотове смрти, да је тугаљиво очима гледат' како и кудијен су насељени и на чам та' народ ишви, што је она ријеч, на ништа без ништа. Кад му се ка кући стрменитијем путем иде, ризик је, ако се не чува, да се сатре. А кад му у сиромашку кућу уљежеш, у коју све жалосно видиш, али ју домаћин и његова фамилија обогате добром вољом арбанашкога гостопримства, у које заборавиш ону покислу вољу с којом си на улазак опазио оскудицу сиромашнога дома, у којега ти се за час обрете нека богата кућа, пуна весеља и неке милине Богом благосовјене, с којом је свако чељаде опивено и овеселило се гостима. Свако се стара да се покаже уљудно према гостима. Неко прима пушке а неко струке, неко намијесће оне жалосне столице и неке трупице. Ако је њи мањкало, те је више гости но столица, онадар тражи камења да сваки гост може сјест' тако; аљетно што су имали, метнули су на столице и на камење. Ако је мањкало 'аљина, онадар су донијели траве; ако нема траве но је све крш, онадар донесу листа, тек ваља свакојему госту иамечит ђе ће сјест'. Све се у кућу весело окреће. Мала ђеца која не могу ничим послужит', здрака и' се весеља чита на лице; све разгледају по гостима: какав је који, и какво је којему оруже и ођело. А све очекују који ће гост први које дијете зват к себе да га загрли и пољуби у руку. Овадар постане ћетињско весеље и пограбе се, које ће којега госта бит', говорећи: „Ја сам овогов", а друго: „оногов". Свако је изабрало по једнога госта за себе, дајући знак једно другоме, без да изговара ријеч, које је бољега и љепшега госта изабрало, па те послије изљећ' пред кућом, због [тога] да не досаде гостима, а друго због тога да се слободно могу ријечима погонит' око гости': чи' је бољи, и чије је оруже и ођело боље. Ту се отвори давија између ђеце, а може до боја се дој; а кад би боја било, умире и' мајка и отац, говорећи да су добри гости једни и други, и да је срамота за њи ако чују гости за њи'ну свађу. Онадар сва ђеца постиђена умукну да и' гости не чују за њи'ну ма'ану, а они се већ смијеју: све и' је домаћин каза о њи'ној свађи, какви су ударци били и ријечи ружне један другоме говорили у које и госту коју прислоне у ону буну, и рече му оно што је брату у ијед река. Онадар дозову ђецу к себе, па и' још грђе заваде гости; бајагли, и они се почну препират': који је бољи и љепши, и чија пушка или нож бољи. Онадар ђеца сваки своме госту у помоћ. Сад се отвори прави театар од смијешне вике како су ђеца једно другоме крвнички кидисала да брани сваки својега госта. Кад му се рече рђава ријеч, која му госту образ труњи, и кад та уфате да му се не дају бит' с онијем који његова госта ружи, он се трже из гласа лелечући и плачући, да ra нитко ућешит' не може, доклен га његов гост узме у загрљај и рече му: „Не плачи ти, бољи сам ја од њега! Ја сам убид чоека, а он није; пa и ако је он љепши и виши од мене, бада сам ја за пушку од њега." Овадар се умири дијете задовољно и побједоносно; а има ђеце која неге пристат', док исти противник не пристане и рече: „Истина је, бољи је за пушку но ја." Овакво признање извида сваку штету принесену части.
Varferia Burrerore
Vetem Shqiptaret mund te kalojne lehte varferine dhe kane me shume tolerance se gjdo kush tjeter , vecanerishte ata Shqiptare
qe jetojne ne
: Zeta , Peje , Gjakove , Decan,Shkoder dhe disa vende te tjera .
E shkeputa kete pjese nga libri i tij pershkak qe ceken qyetet te banuara me Shqiptare , dhe qe vazhdimisht "Serbet " mohonin se ne ate kohe kishe Shqiptare ne Kosove
:)
Po Zeta ?
Nuk ishte shtet Serb ne mesjete ? -haha-
Le te gjejne Serbet vetem nje shkrim historik ne ate kohe qe jetuan Serb ne Zeta .

Libri nga faqja zyrtare e Malit te Zi : http://montenegrina.net/pages/pages1/kn ... ljanov.htm


Ka shume gjera interesante qe mundeni te perktheni .
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

Socio
Star Member
Star Member
Posts: 693
Joined: Thu Sep 03, 2009 12:44 pm
Gender: Male

Re: Origjina e Serbeve

#159

Post by Socio » Sat Nov 13, 2010 5:47 pm

Edhe nje pasqyrim i asaj qe vazhdimisht e kemi thene per Serbet:

Image


From: 'A Woman in the Balkans' by Winifred Gordon
One cannot and must not try to erase the past merely because it does not fit the present

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3774
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Shkup

Re: Origjina e Serbeve

#160

Post by Arbëri » Tue Jan 04, 2011 12:17 am

gtcc1 wrote:

Shof sorkazem ne pytjen tende dhe nuk kuptoj pse. Lere kohen e vone, ku pershembull vetem 300 vjet te kaluara, fisi Kuqi, per shembull, flite shqip, e kaluare e hershme tregon se kisha Katolike kishte lidhje vetem me bregdetin prej Tivari e deri ne Shkoder. Por fiset shqiptare ne veri te kesaj vije? Apo unk ka pase shqiptare atje?
Edhe shume tjera fise qe neve nuk i dijm a ishin shqiptare , sikur kjo video me poshte me fisin DACI(IC) , sot Serb njihen :


Njeri nga ministrat te medhej sot ne Serbi me duket se e mban mbiemrin e njejte dhe vendlindja tij eshte ne Prizren : http://www.kurir-info.rs/sport/dacic-ne ... -54521.php


Pak a shum e njejta histori sikurse te fqinjet jugor.
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

land
Poster Grande Member
Poster Grande Member
Posts: 257
Joined: Wed Sep 30, 2009 4:30 pm
Gender: Male

Re: Origjina e Serbeve

#161

Post by land » Tue Jan 04, 2011 11:28 am

Servian= sherbetor= serbian, serb etj etj(kjo eshte etimologjia e emrit)...emertim i dhene nga romaket per keto fise sllavo-aziatike te egra qe u dynden ne ballkan pas shekullit te VI.
Pse i quanin romaket sherbetore keta eshte e lehte per ta kuptuar.
"They are Nietzsche's over-men, these primitive Albanians — something between kings and tigers."
- Henry Noel Brailsford

Socio
Star Member
Star Member
Posts: 693
Joined: Thu Sep 03, 2009 12:44 pm
Gender: Male

Re: Origjina e Serbeve

#162

Post by Socio » Tue Jan 04, 2011 12:07 pm

Akademik Branko Radojičić:

ISTINA O CRNOGORSKIM SEOBAMA
Nesporni su naučni dokazi da su preci Crnogoraca, kao posebna plemenska skupina Slovena, došli sa prostora Polablja i Pomorja, nizijskih krajeva oko Baltika (H. Skaleva je unijela na karte 12. 000 slovenskih toponima na tom prostoru, a R. Rotković je utvrdio postojanje 830 toponima koje su preci Crnogoraca prenijeli iz stare postojbine na prostor današnje Crne Gore). Doseljenike iz ravničarskih i civilizacijski razvijenih krajeva privlačilo je Crnogorsko primorje, gdje su postojali rimski gradovi u raspadanju vlasti, i središnja udolina (Zetska ravnica, Bjelopavlići i Nikšićko polje). Državna teritorija koju su naselili Sklavi Dukljani, kao ih nazvaše Vizantijci, po središnjem rimskom gradu Duklji, postepeno se širila prema najvišim planinama, prirodnoj granici prema ostalim skupinama slovenskih plemena. Poznati vizantolog G. Ostrogorski kaže da je Duklja - Zeta prva od slovenskih država uspjela da se osamostali od Vizantije.
Source: http://montenegrina.net/pages/pages1/is ... eobama.htm
One cannot and must not try to erase the past merely because it does not fit the present

Socio
Star Member
Star Member
Posts: 693
Joined: Thu Sep 03, 2009 12:44 pm
Gender: Male

Re: Origjina e Serbeve

#163

Post by Socio » Wed Jan 05, 2011 8:44 pm

land wrote:Servian= sherbetor= serbian, serb etj etj(kjo eshte etimologjia e emrit)...emertim i dhene nga romaket per keto fise sllavo-aziatike te egra qe u dynden ne ballkan pas shekullit te VI.
Pse i quanin romaket sherbetore keta eshte e lehte per ta kuptuar.
Mire Land, faleminderit !

Serbet jane Sllave te ardhur, ashtu sic the edhe vete, qe ne te vertete edhe eshte thelbi i kesaj teme ...

Megjithate une deshiroj te te pyes per dicka sekondare ne kete teme:

Pse i quajten romaket keta 'sherbetore' ?!
One cannot and must not try to erase the past merely because it does not fit the present

User avatar
Arbëri
Universe Member
Universe Member
Posts: 3774
Joined: Fri Nov 20, 2009 4:59 am
Gender: Male
Location: Shkup

Re: Origjina e Serbeve

#164

Post by Arbëri » Thu Jan 06, 2011 12:36 am

Socio wrote:Akademik Branko Radojičić:

ISTINA O CRNOGORSKIM SEOBAMA
Nesporni su naučni dokazi da su preci Crnogoraca, kao posebna plemenska skupina Slovena, došli sa prostora Polablja i Pomorja, nizijskih krajeva oko Baltika (H. Skaleva je unijela na karte 12. 000 slovenskih toponima na tom prostoru, a R. Rotković je utvrdio postojanje 830 toponima koje su preci Crnogoraca prenijeli iz stare postojbine na prostor današnje Crne Gore). Doseljenike iz ravničarskih i civilizacijski razvijenih krajeva privlačilo je Crnogorsko primorje, gdje su postojali rimski gradovi u raspadanju vlasti, i središnja udolina (Zetska ravnica, Bjelopavlići i Nikšićko polje). Državna teritorija koju su naselili Sklavi Dukljani, kao ih nazvaše Vizantijci, po središnjem rimskom gradu Duklji, postepeno se širila prema najvišim planinama, prirodnoj granici prema ostalim skupinama slovenskih plemena. Poznati vizantolog G. Ostrogorski kaže da je Duklja - Zeta prva od slovenskih država uspjela da se osamostali od Vizantije.
Source: http://montenegrina.net/pages/pages1/is ... eobama.htm
Sikur ta kishe perkthyer me dy fjale me mire do ishte , kshtu anetaret nuk e kuptojne se cfare shkruan , edhe me mire qe vet ke kerkuar me pare :
Socio
Cka thote autori ketu, Arberi ?
viewtopic.php?f=79&t=3556&start=15
Po te isha une ai , mesiguri se do e fshishe postimin , sipas tradites -haha-

-Nese kane Malazezet perjardhje Sllave sipas ketij authori , askuj nga shqiptaret nuk i behet vone per ta , po me vie nga vetvetiu inat qe smund te kuptoj se ku do dalish me kete author ?
[/u] je unijela na karte 12. 000 slovenskih toponima na tom prostoru, a R. Rotković je utvrdio postojanje 830 toponima koje su preci Crnogoraca prenijeli iz stare postojbine na prostor današnje Crne Gore)
Nese kane sjelle toponime Sllave kur erdhen ne Mal te Zi , cfare eshte interesant ketu ? Po sot gjithe Jugoslavine e ke me te njejtat toponime , dhe , (me vemendje) " prenijeli iz stare postojbine na prostor današnje Crne Gore" , me kete edhe pranon qe kane ardhur nga diku tjeter dhe jane vendos aty ne Mal te Zi ku edhe sjellen Toponimet e veta .

Perndryshe , ketu me shume per Zeten :
(Edhe postimi me larte ishte per Zeten , por nuk e besoj qe te ben pershtypje ty ajo si duket , ndaj edhe gjen gjdo lloj authori pa vlere vetem si te kapesh )

Zeta dhe Dinastia e Balshajve
Image
Zeta dhe Dinastia e Balshajve libër me Autor Giuseppe Gelcich. Inteligenda, Kolanë e drejtuar nga Aurel Plasari. Përktheu nga origjinali Laura Leka. Shtëpia botuese "55" Tiranë, viti i botimit 2009. Faqet e librit 368.

GIUSEPPE GELCICH



Libri ” Zeta dhe dinastia e Balshajve”, i autorit Giuseppe Gelcich, është botuar në vitin 1889 në gjuhën italiane, këto ditë shtëpia botuese “55” e sjell në gjuhën shqipe si dhuratë për lexuesin dhe studiuesit shqiptar.
Libri i studiuesit Gelcich” Zeta dhe dinastia e Balshajve” është një vepër ku autori me një mjeshtri prej një studiuesi dhe shkencëtari të denjë prezanton një segment të rëndësishëm të periudhës mesjetare shqiptare, njërës ndër periudhat sa të lavdishme aq edhe delikate të historisë sonë lavdia e së cilës dhe është e lidhur ngushtë me emrin e figurave dhe familjeve të shquara feudale shqiptare të cilat dhanë kontribut të çmueshëm në periudhën në të cilën jetuan dhe vepruan.
Botimi i këtij libri mund të quhet një eveniment i rëndësishëm shkencorë, për faktin se në fokus të studimit ka njërën nder familjet e njohura feudale arbërore atë të Balshajve. Qëllimi i veprës është jo vetëm që të parashtroi zhvillimin e kësaj familje por edhe të vë në pah rolin e saj në mbarështimin dhe zhvillimin e shumë ngjarjeve më rëndësi në mesjetë jo vetëm në Shqipëri por edhe më gjerë. Njëkohësisht libri në fjalë, na japë një tablo të plotë për atë kohë aq të trazuar në të cilën veproi familja e Balshajve.
Të dhënat për familjen Balshaj përfshijnë periudhën kohore që nga themelim i saj e deri te pinjolli i fundit i kësaj familjeje, e cila ishte qendër e rëndësishme që tërhoqi vëmendjen dhe u bë cak sulmesh të shumë pushtuesve të ndryshëm.
Libri ” Zeta dhe dinastia e Balshajve” është i mbarështuar në 367 faqe dhe i ndarë në nëntë pjesë, ku secila pjesë përfshin në vete aspektet të rëndësishme historike, shoqërore dhe ekonomike që e karakterizuan dinastinë e Balshajve gjatë gjithë historisë së saj.
Librit i paraprin punimi “Zeta ose Dinastia e Balshajve”, ku autori për lexuesin vë në dukje se ky libër nuk ka pretendim të jetë një vepër shteruese dhe e plotë në çdo drejtim, por thjeshtë është një ndihmesë për të dokumentuar historinë e asaj epoke. Po ashtu, autori këtu pa hezitim potencon edhe faktin se Balshajt njihen botërisht si themelues të Malit të Zi. Në vazhdim të librit, përkatësisht në hyrje të tij autori me një kujdes të veçantë trajton dendur ngjarjet të cilat ndikuan që në mesin e shekullit të XIV, Republika e Venedikut njëra nder shtete me të rëndësishme të asaj kohe të përqendrohet nga Shqipëria e cila tashmë për Venedikun nuk ishte vend i panjohur. Duke u futur në fakte dhe analiza ai vjen në përfundim se humbja e Dalmacisë apo thënë më mirë humbja e një pjese përgjatë bregdetit Adriatik e cila ishte një goditje për tregtinë venedikase, ndikoi që Venediku të drejtoi vëmendjen nga qytetet bregdetare shqiptare, duke synuar kështu që ti jepte hov më tepër veprimtarisë së vetë tregtare.
Kapitulli i parë i librit vë theks të veçante fillimisht tek shtrirja gjeografike e këtyre dy vendeve, pastaj vë në dukje ambiciet e Raguzës, e cila me një mjeshtri diplomatike të jashtëzakonshme nuk la të binte poshtë asnjë mundësi për të fituar një ndikim mbi fatet e komunave të ndryshme dalmatine. Këtë ambicie Raguza e kishte treguar edhe në lidhje me Kotorrin.
Një përshkrim me rëndësi në këtë libër autori i bënë edhe Zetës si në aspektin gjeografik ashtu edhe në atë historik. Rëndësi të veçantë për Zetën këtu zënë të dhënat që autori na ofron lidhur me origjinën e emrit Zeta. Të gjitha këto të dhëna janë të përfshira në kuadër të kapitullit të dytë.
Në kapitullin e tretë “Balshajt” autori përqendrohet tek kjo familje duke filluar që nga përmendja e parë e kësaj familje në dokumentet e kohës. Për ti dhënë lexuesit një tablo sa më të qartë dhe të plotë për këtë problem studiuesi Gelcich iu referohet studiuesve të ndryshëm si: Hopf-it, Du Cange, Farlatit, Orbini, Shafarikut etj.
Kapitulli i katërt “Shqipëria” fokusohet më shumë Themën e Durrësit përkatësisht në vetë qytetin e Durrësit në periudha të ndryshme kohore, si dhe për sfidat nëpër të cilat kaloi qyteti në fjalë përballë sunduesve të ndryshëm duke filluar që nga periudha romake, për të vazhduar pastaj me sulmin dhe pushtimin e qytetit nga ana e Gotëve në vitin 481, vazhdon me të dhëna për pushtimin nga ana e bullgarëve, Robert Guiskardi e shumë e shumë pushtuesve të tjerë.
Në fokus të kapitullit të pestë është përfshirë Zeta gjatë kryengritjes serbe, ndërsa në kapitullin e sa i përket dinastisë Balshajve gjejmë të dhëna me interes për zgjerimin e territoreve nga ana e Balshajve përkatësisht nga sundimtari i kësaj familjeje Gjergji I, ndërkaq ne kapitujt e shtatë, tetë dhe nëntë autori me përkushtim i qaset dhe vë në pah periudhën e sundimit të përfaqësuesve të familjes së Balshajve:Balshë Balshës II, Gjergj Strazimir Balshës II dhe Balshës III.
Pas këtij prezantimi të shkurtër të tërë asaj çka përmban libri do të ndalesha dhe të trajtoi një segmenti të rëndësishëm të këtij libri do të trajtoi kapitullin shtatë, tetë dhe nëntë të këtij libri të cilët përfshijnë periudhën kohore që nga marrja e pushtetit nga Balshë Balshës II e deri në vitin 1421 me vdekjen e Balshës III, periudhë kjo e cila është e lidhur ngushtë me luftën kundër Venedikut dhe turqve.
Gelcich vë në dukje se gjatë periudhës kohore sa sundoi Balshë Balsha II u ndesh me kryengritës të shumtë nga të gjitha anët. Ndër kryengritësit me të egër siç i quan ai, Gelcich veçon familjet Sacchetta dhe Cërnojeviqet. Edhe pasardhësi tjetër i derës së Blshajve Gjergj Strazimir Balsha II nuk pati një qeverisje të lehtë. Fillimisht për ta përuruar qeverisjen e vet u detyrua qe të kërkoi kredi nga vende të ndryshme, gjë të cilën paraardhësit e tij nuk e kishin praktikuar qe ta bënin. Sundimi i tij u karakterizua me presione të vazhdueshëm në njërën anë nga turqit e në anën tjetër nga venedikasit, duke bërë që Gjergj Strazimir Balsha II të ndodhet kështu mes dy zjarreve. Gjatë sundimit të tij qytetet e bregdetit shqiptar që përfshiheshin në kuadër të zotërimeve të tij filluan që të binin njëra pas tjetrës nën sundimin venedikas. këto e shumë e shumë të dhëna të tjera me mjaft mjeshtri autori i elaburon brenda kapitullit të VIII.
Kapitulli i nëntë dhe njëkohësisht i fundit i këtij libri ka në fokus trashëgimtarin e fundit të kësaj familjeje Balshën III. Si paraardhësi i tij edhe Balsha III gjatë sundimit të tij kohë pas kohe ishte në luftë me Republikën e Venedikut, luftë e cila shpërtheu pak kohë pas marrjes së pushtetit nga ana e tij.
Autori në këtë libër në mënyrë të drejtpërdrejt apo tërthor trajton edhe aspekte tjera të rëndësishme për Balshajt, aty hasim në të dhëna me rëndësi si nga fusha e ekonomisë, për qarkullimin tregtar, si për shembull për eksportimin dhe importimin e artikujve të ndryshëm nga Shqipëria për ne Venedik, Raguzë e vende të tjera si dhe anasjelltas. Gelcich po ashtu vë në pah se për Balshën III, fqinji më i mirë ishte Raguza.
Duke e përfunduar këtë vështrim mund të konkludojmë se libri ” Zeta dhe dinastia e Balshajve” e studiuesit Giuseppe Gelcich edhe pse e shkruar para një shekulli, vazhdon që të mbetet vepër unikale dhe kapitale për dinastinë e Balshajve. Njëkohësisht të dhënat që studiuesi kotorras Gelcich na ofron për familjen arbërore të Balshajve me plot të drejt mund ti konsiderojmë si burim të pashtershëm informacioni për historinë dhe historianët.
http://www.zemrashqiptare.net/article/ArtKulture/11873/

Po ti vet kundershtohesh me fjalet e tuja , bindesh edhe vet nese lexon me vemendje postimet e tuja ne kete topic .
Sidomos kete postimin e fundit qe ke sjelle ska asnje vlere historike-gjeografike ne te pervetem se dy rreshta te ...... qe edhe femija e kishe shkruar me mire se sa nje "Akademik" i pazareve .
12.000 Toponime i sjellen thote (aq banore nuk jane sot e ku atehere vetem Topominet na qenkan 12.000 ) :mrgreen:
“Nëse doni të zbuloni historinë para Krishtit dhe
shkencat e asaj kohe, duhet të studioni gjuhën shqipe !"
-----------------------------------------------------------------
Gottfried Wilhelm Leibniz - albanolog, matematicient, filozof gjerman

User avatar
Zeus10
Grand Fighter Member
Grand Fighter Member
Posts: 4135
Joined: Thu Jun 04, 2009 6:46 pm
Gender: Male
Location: CANADA
Contact:

Re: Origjina e Serbeve

#165

Post by Zeus10 » Thu Jan 06, 2011 3:15 am

Socio wrote:Akademik Branko Radojičić:

ISTINA O CRNOGORSKIM SEOBAMA
Nesporni su naučni dokazi da su preci Crnogoraca, kao posebna plemenska skupina Slovena, došli sa prostora Polablja i Pomorja, nizijskih krajeva oko Baltika (H. Skaleva je unijela na karte 12. 000 slovenskih toponima na tom prostoru, a R. Rotković je utvrdio postojanje 830 toponima koje su preci Crnogoraca prenijeli iz stare postojbine na prostor današnje Crne Gore). Doseljenike iz ravničarskih i civilizacijski razvijenih krajeva privlačilo je Crnogorsko primorje, gdje su postojali rimski gradovi u raspadanju vlasti, i središnja udolina (Zetska ravnica, Bjelopavlići i Nikšićko polje). Državna teritorija koju su naselili Sklavi Dukljani, kao ih nazvaše Vizantijci, po središnjem rimskom gradu Duklji, postepeno se širila prema najvišim planinama, prirodnoj granici prema ostalim skupinama slovenskih plemena. Poznati vizantolog G. Ostrogorski kaže da je Duklja - Zeta prva od slovenskih država uspjela da se osamostali od Vizantije.
Source: http://montenegrina.net/pages/pages1/is ... eobama.htm
Eshte megjithemende e trishtueshme, kjo prurja jote e mesiperme. Nje prezantim i thate ne shqip i nje akademiku serbo-sllav, qe me shume duket si reklame, apo ne rastin me te mire, vete etiketa e tij, duhet te na beje ne te besojme automatikisht ato qe ai shkruan, ne nje gjuhe qe shumica jone as e dine as duan ta dine, me qellimin e vetem per te na thene qe vetem malazezet ju kane dhene emertimin sllav 12000 toponimeve, qe i ben ata automatikisht nje etnos sllav.
Une dua te te kujtoj, se montenegrinet dhe sikur ti konsiderojme te gjithe sllave,jo me larg se 130 vjete me pare, nuk e kalonin 125000-in(sipas burimeve te pavarura):

Image


pra i bie qe per dhenien e emrit te cdo toponimi te kene kontribuar rreth 10 malazeze, qe eshte nje numer qe ben fare te pabesueshme, mundesine qe ky proces te jete realizuar nga veprimtaria jetesore e nje etnie. Edhe sikur atyre te mbledhim dhe serbet(rreth 1.000.000 ne ate kohe)

Image

prape numri mesatar i kontribuesve "etnike", per cdo toponim, vetem per territorin e Montenegros, do te ishte perseri i paperfillshem, per nje ndikim aq te madh.
E verteta eshte se, qenja me shumice e emrave me prapashtesa sllave ne ato troje, ka ndodhur per shkak se ato territore kane qene administruar per nje periudhe gati 1000 vjecare, nga nje elite kishtaro-sllavike, qe per kete arsye ju vendosi emra te tille, jo vetem territoreve ku dhe komunitetet njerezore ishin bashkuar rreth asaj Kishe, por dhe atyre qe ju bashkuan perandorive sllavike(si psh ajo Bullgare, Nemanjike) ne menyre te perkohshme.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

Post Reply

Return to “Historia e Mesdheut dhe Ballkanit”