
Mos te harrojme ishte koha kur fuqishem formulohej ideja, qe greket ishin pasardhesit e te vjeterve, qe do te thote qe dhe shqiptaret jane pasardhes te tyre. Ju ftojme te diskutoni. Videoja eshte kjo:






Zeus10 wrote:Nuk e kam lexuar te tere artikullin, por autori i videos tani tallet me idene qe shume vite me pare organizata e siperpermendur, i shpallte shqiptaret greke, duke u bazuar ne prejardhjen e tyre ilire, qe ishte e njejte me ate helene, kurse tani therret me te madhe : 'shqiptar nuk ke per tu bere grek kurre'.


Ne kuptimin zanafillor racor, ashtu sic edhe e jep citimi yt me larte.ALBPelasgian wrote:... Pra, shqiptaret jane helenik ne kuptimin zanafillor por jo ne ate bizantin. Ketu eshte thelbi!



Έλληνες Αλβανοί
Ένας Λαός, μία Φυλή, μία Πατρίδα
Χρυσή Αυγή, περίοδος β', α.τ. 8, 15 Οκτωβρίου 1986
Στο χολερικό πείσμα των εκφυλισμένων παρατάξεων και θεσμών ανέκαθεν τρανώσαμε την τίμια και περήφανη γνώμη μας αδιαφορώντας για το αντίτιμο της θυσίας.
Το ίδιο και τώρα καινοτομούμε θίγοντας ένα καυτό εθνικό ζήτημα, θέτοντας το στις αρχές του αίματος και της καταγωγής, απόρροια της δυναμικής μας φυλετικής κοσμοθεώρησης.
Τινάζοντας μακριά τα κομμάτια μιας φτηνής προπαγάνδας ή συνήθειας καλοβολεμένων κι αμόρφωτων ανθρωπίσκων ανατρέξαμε με πατριωτικό πάθος στην ιστορία,
για να κηρύξουμε την ακλόνητη ομοαιμία Ελλήνων και Αλβανών ή Αρβανιτών.
Γνώμη που την τεκμηριώνει η αρχαία μας παράδοση και γνώση εκτεινόμενη εώς το σήμερα κι αγκαλιάζοντας κάθε τομέα του πολιτισμού μας. Πέρα από την γενικότερη συγγένεια Ιλλυριών και αρχαίων Ελλήνων μέσω της ινδοευρωπαϊκής προέλευσής τους, η προσεκτική παρατήρηση της ιστορίας ενισχύει την ταύτιση της εθνικής ύπαρξης.
…(ακολουθεί γλωσσολογική ανάλυση η οποία είναι διαθέσιμη)…
Γνωρίζοντας την αξία των αγώνων των ηρώων προγόνων αποδίδουμε ιστορική δικαιοσύνη τιμώντας τη δράση τους ανεξάρτητα από την ειδική τοπική τους καταγωγή.
Και στην αναγνώριση της ευρείας ελληνικότητας θα προσθέσουμε τις εξάρσεις τούτης της ιστορίας, θυμίζοντας τους αγώνες του Πύρρου, της Τέυτας, του Φάριου,
είτε και του Γένθιου, συνολικά κατά της Ρώμης. Μα και στη συνέχεια, μήπως θα ‘ταν ανακρίβεια ο ισχυρισμός πως τούτο το κομμάτι του λαού μας απετέλεσε κατά τα
Βυζαντινά χρόνια τον ακρίτα των Β.Δ συνόρων; Ιλλυριοί στρατηγοί όπως ο Μούντος, ο Βελισσάριος και οι Βρανάδες μα και ίδιοι αυτοκράτορες όπως ο Μ. Κών/νος(Δαρδανός απ’ τη Ναϊσό),
ο Αναστάσιος Α’, ο Ιουλιανός κι ο Λέων Σγουρός δίνουν μάλλον την πληρέστερη απάντηση. Η εκτίμηση του σφρίγους με το οποίο πότισαν τη μητέρα Ελλάδα αυτά τα Βορειοδινάρια φύλα της πατρίδας είναι όχι απλά απαραίτητη μα και αληθινή. Γιατί οι ένθερμοι πολεμιστές που πύκνωσαν με τον ηρωικό τους τρόπο ζωής τον αποκαμωμένο Μωριά, τη Ρούμελη, τα Επτάνησα,
την Ήπειρο και την υπόλοιπη χώρα έδωσαν αναντίρρητα μια νέα πνοή και βοήθεια στον επαναστατημένο αδελφό του νότου, τόσο που δίκαια να χαρακτηριστούν σαν οι Δωριείς του Νεώτερου Ελληνισμού. Πίσω από τον πωρωμένο δολερό φανατισμό και τις ακατανόητες συστολές που εσκεμμένα καλύπτουν ένα απ’ τα πιο ωραία στοιχεία της ιστορίας μας, προβάλλει η αρβανίτικη θυσία και λεβεντιά κατά τους χρόνους της εθνεγερσίας του ’21. Η ηγεμονική προσφορά της οικογένειας Γκίκα στη Μολδοβλαχία, η αδούλωτη ντομπροσύνη των Μπουαίων, Γριβαίων, του υπερασπιστή των Σκούρτων Βουντζάρα, των Μπαρδουνιωτών, των Λαλαίων και Σουλιωτών, η κήρυξη της επανάστασης στη Μεσσηνία το Μάρτη του ’21 απ’ τους Ντρέδες, οι αμέτρητοι αγωνιστές της ‘Υδρας και των Σπετσών, μορφές ακατάλυτες στο πέρασμα του χρόνου όπως οι Κόκκλας, Ανδρούτσος, Κατσιώνης, Γκρίντζαλης, Πλαπούτας, Κατσαντώνης, Μιαούλης, Κολοκοτρώνης, Σπυρομήλιος, Μπουμπουλίνα, Καραϊσκάκης, Κουντουριώτης, Μπότσαρης.
Εκφραστές του αντιτουρκικού μένους ο Αλέξανδρος της Βαλκανικής Καστριώτης ή Σκεντέρμπεης μαζί με την τόσο παρεξηγημένη φυσιογνωμία του Λιάπη Αλή πασά, του πρώιμου πολιτειακού οργανωτή (ηθελημένα ή όχι) της ελληνικής άμυνας.
Ένα ρόλο που φυσικά παραγνωρίζουν οι ειρηνολάτρες νέοι ιστορικοί της γλαφυρής εξύψωσης Φαναριωτών απ’ τη μία, και κοινωνικοανατρεπτικών νοημάτων απ’ την άλλη αγνοώντας πάντα τις σύγχρονες για την επόχή απόψεις του Μπάιρον, του Μπάρτολντυ, του Φίνλεϋ, του Μίλλερ κι αυτού ακόμη του Β. Ουγκό.
Στο θεματοφύλακα όμως των αρχαίων αξιών, άνθρωπο απλό και ξάστερο, καθόλου δεν ξενίζει τούτη η θέση μιας και περικλείει ολόκληρη την αισθητική, την εθνική και
κοινωνική αντίληψη και το ανδρείο ηρωικό συναίσθημα του τόπου. Αυτό το ποικιλοτονισμένο απ’ τη μυθολογία που θέλει τον Ιλλυριό του Κέλτη και του Γαλάτη, γιο της Αρμονίας, απ’ τα αρβανίτικα καγγέλια, τα τσάμικα, τα αρχαιοριζωμένα μοιρολόγια και την ακράτητη έπαρση μιας κλειστής ετοιμοπόλεμης φάρας που φέρνει μαζί της το «λακωνίζειν», τους λαϊκούς μύθους και τις αρχαίες γιορτές, τα φλουριά των Μακεδόνων βασιλιάδων , τους χορούς και την αδιάκοπη Σπαρτιατική εκπαίδευση.
Γραμμένο συχνά το παιχνίδι της ιστορίας από ανάξιους κερδοσκόπους «λόγιους», εύκολα παρασύρει και την κοινή γνώμη στην αποδοχή του, το ίδιο πιο εύκολα παίζεται και στις μέρες μας από ύπουλους πράκτορες ανατολικών ή δυτικών συνασπισμών. Το περήφανο πιστεύω μας θα το οδηγήσουμε μέχρι την δικαίωση του γιατί είναι καθάρια ελληνικό, αδιαφορώντας για τα δικαιώματα φιλελεύθερων αστών και πολεμώντας με μίσος τους προδοτικούς μπολσεβίκους που σηκώνουν με ύποπτες διευθετήσεις των σταλινικών ηγετών της διεφθαρμένης κυβέρνησης εκείνης της χώρας. Θυμούμενοι τη λεβέντικη πρόταση της Αλβανικής επιτροπής το 1945 που αντέκρουσε μανιωδώς ο κ. Αβέρωφ(γιατί;) και που αντιστοιχούσε στην επιθυμία για ένωση με την μητέρα Ελλάδα, κηρύττουμε σαν εθνικιστές με νέα πίστη πως η Αλβανία είναι ελληνική γιατί απλούστατα οι Αλβανοί είναι Έλληνες.
Αναλογιζόμαστε σαν εθνικοσοσιαλιστές την προσφορά των Skanderbeg SS στις μάχες του Όντερ και ξαναφέρνουμε σαν φυλετιστές ζωντανή όπως την αναφέρει ο Φωτιάδης τη φράση του όρκου της 15ης Ιανουαρίου του 1821 για τη μεταξύ Ελλήνων ανδρών και χριστιανών και μουσουλμάνων Αρβανιτών εναντίον του Τούρκου δυνάστη: «Όποιος γίνει άπιστος και αρνηθεί τον όρκο να είναι έξω από το Ντιν-Ισλάμ, να είναι αρνητής του Χριστού, μα πιότερο ας πεθάνει Οβριός.»




Zeus10 wrote:Greket jane nje popull fizikisht inegzistent, perpara krijimit te kombit-shtet te perzier me emrin Greqi. Jashte kufijve te kesaj krijese, si psh ne Itali, atje ku thuhet qe kane qene greke, ka ndodhur nje zhdukje misterioze e tyre, dhe "cuditerisht", zonat ku ka ndodhur "misteri" i zhdukjes se ""grekeve""", banohen vetem nga shqiptare.
Une jam i bindur, se GRECI(helenet) e lashtesise, nese kane egzistuar vertete, kane qene nje degezim kulturalisht triumfues i shqiptareve, ne raport me shqiptaret e tjere, dhe jo nje etni e ndryshme prej tyre. Gjenerata te reja emigrantesh, nga po e njejta race, shqiptaret, u jane mbivendosur natyrshem vellezerve te tyre misterioze helene, bile duke ruajtur dhe emrin, si nje deshmi qe ata jane po ata, por tashme duke bartur emrin e tyre te sterlashte gjithperfshires, arbëreshë.

E para njehere, do te te kerkoja qe te pakten kur drejtohesh tek une te eliminosh pasthirmat e thirores.Trojan wrote: O Zeus10 mos ngaterro greket e italise me Arbereshet...
Kjo ndodhi sepse Musolini, konstatoi qe ne gjithe 'Hora dei Greci'(tashme Arbereshve), nuk kishte absolutisht kembe greku, perkundrazi kishte shqiptare praktikante te ritit ortodoks grek.Kam folur me arberesh dhe me ka thene qe Greci ose Piana degli Greci qe tani e disa kohe eshte kthyer ne Piana degli Albanesi,
kjo eshte e sakte, por ketu bie ne kontradikte me fjaline paraardhese, sepse nuk je ne gjendje, ose nuk do, te besh dallimin midis komponentes fetare te eticitetit me etnicitetin real. Per te kuptuar kete lexo me(pa) vemendje kete:eshte quajtur nga italianet greci , per faktin se keta kane ardhur nga Corona dhe prej ritit Grico-orthodox.. Sepse ata vendin e vet e kan quajtur hora arberesheve

"Greket" e Italise, jane nje komunitet fare minimal, qe nuk justifikojne aspak, prejardhjen nga te ashtequajturit banore "greke" te 'Magna Graecia', ata flasnin nje gjuhe te pakuptueshme per greket e cila u ndryshua me investime kolosole nga Athina pergjate 150 vjeteve te fundit, ne tekste mesimore, me mesues te ardhur nga Greqia, me media dhe me te gjitha menyrat, qe perdoren nga helenizmi, per te ngjallur vetveten atje ku nuk eshte, duke ndryshuar dhunshem perkatesine etnike te banoreve.dhe jo Grico.
Greket e Italise (Grecanici) nuk flasin shqip sepse nuk kane prejardhje shqiptare.


