"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Trillimet e Historise Shqiptare

Sillni këtu për diskutim artikujt ose reportazhet që trajtojnë problemet më të mprehta qe shqetësojnë, shoqërinë shqiptare, komunitetin tuaj, juve.
Post Reply
User avatar
Hymniarber
Grand Star Member
Grand Star Member
Posts: 1018
Joined: Tue Jun 02, 2009 5:04 am
Gender: Male
Location: Arbëria

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#76

Post by Hymniarber »

Kjo teme do transferohet tek problematika shqiptare ne media dhe shtyp. Debati morri rrjedhe politike, bile dhe diskutimi eshte perqendruar rreth nje problemi me shume politik.
Fere libenter homines id quod volunt credunt
Image
User avatar
Arta
Sun Member
Sun Member
Posts: 1515
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:44 pm
Gender: Female
Location: USA

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#77

Post by Arta »

Tomorr wrote:
Po nuk ishte per ty mo Arta ishte per Alfekon qe ndan te njejtin ideal partie me ty.
E mire se ideali ne Shqiperi nuk ka per te ndryshuar kurre, deri sa te kemi komunistat ne krye.
"I never gave anybody hell! I just told the truth and they thought it was hell."~Harry S. Truman
User avatar
Tomorr
Senior Member
Senior Member
Posts: 150
Joined: Sat Jul 11, 2009 6:26 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#78

Post by Tomorr »

Arta wrote:
Tomorr wrote:
Po nuk ishte per ty mo Arta ishte per Alfekon qe ndan te njejtin ideal partie me ty.
E mire se ideali ne Shqiperi nuk ka per te ndryshuar kurre, deri sa te kemi komunistat ne krye.
Po dhe derisa njera pale te therase ujku ndrekohe qe i ka ngulur dhembet deles.
User avatar
Arta
Sun Member
Sun Member
Posts: 1515
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:44 pm
Gender: Female
Location: USA

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#79

Post by Arta »

Tomorr wrote:
Arta wrote:
Tomorr wrote:
Po nuk ishte per ty mo Arta ishte per Alfekon qe ndan te njejtin ideal partie me ty.
E mire se ideali ne Shqiperi nuk ka per te ndryshuar kurre, deri sa te kemi komunistat ne krye.
Po dhe derisa njera pale te therase ujku ndrekohe qe i ka ngulur dhembet deles.

Ehhhhh kush eshte ujku kjo dihet! Ke kishim ne krye te 1991, e ke kemi tani ne 2009 nuk do shume analizime.
Mos ki merak se mbajne ison e njeri-tjetrit ata.
"I never gave anybody hell! I just told the truth and they thought it was hell."~Harry S. Truman
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#80

Post by alfeko sukaraku »

Tomorr wrote:
Arta wrote:
Tomorr wrote:kur lexoj postet e tua me duket sikur ja ke hequr nje dopjo.
Si ka mundesi ti lexosh, sepse ti po thua qe nuk kam thene asnjegje.

Pastaj kur hedh nje dopjo je me ne forme dhe i thua tamam ashtu sic duhen. Kot si ka then populli: "C'ka barku, nxjerr bardhaku'.

Kupton tani! ;)
Po nuk ishte per ty mo Arta ishte per Alfekon qe ndan te njejtin ideal partie me ty.
deri sa te shkoj tema ne vendin e vete ,po te sqaroj o baba tomorre.

Me nje parti qe ka ne krye te saj nje njeri qe nuk di te lidhi dy fjale edhe qe e ka demtuar kombin per vdekje-personalisht nuk munde te jeme kurre.

Me nje parti qe ka ne krye te saj nje njeri qe merre sopaten ne dore edhe pret shtyllat e korrentit duke i lene familjet edhe foshnjet e te ardhurve ne erresire edhe pangrohje,nuk munde te jeme kurre.

Tani zgjith e mere nga idealet e tua.
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
qiellikaltër
Honored Member
Honored Member
Posts: 358
Joined: Sat Jul 18, 2009 6:22 pm
Gender: Female
Location: Shqipëri

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#81

Post by qiellikaltër »

RapsoD wrote:Ky tekst qenka punim shume serioz dhe realist. Pergezime autoreve.
Pergjigja:
Nga debati që u hap lidhur me pozicionimin politik të autorëve të tekstit, i hodha një sy librit ‘Historia e Popullit Shqiptar’ (drejtimi natyror) 12, dhe fillimisht më ra në sy një grafikë e njohur që paraqet Dede Gjo Lulin duke ngritur flamurin shqiptar në betejën e famshme të Deçiçit, më 1911 (fq. 42) e që kishte diçiturën: Kryengritës të vitit 1690 duke ngritur flamurin (?!). Fillova të lexoj tekstin dhe … është vërtet shokuese ideja se çfarë ushqimi po u jepet gjimnazistëve tanë.
- Nuk ka as edhe një fjalë për prehistorinë në trevat tona, ndonëse më pas autorët pretendojnë se etnoset ilire janë autoktonë, pra të formuara në Ballkan që në krye të herës.
- Në 200 faqe të librit ka vetëm 12 faqe në të cilat përfshihet historia e popullit shqiptar nga shek. XII pes – shek. XII es, pra 24 shekuj bëhen në 12 faqe dhe 8 shekuj bëhen ne 188 faqe.
- Nuk ka as edhe një fjalë të vetme se çfarë ndodh me popullin tonë nga shek II pes, deri ne shek. XII të erës sonë. Pra, asnjë fjalë për 14 shekuj histori. As edhe një fjalë për këtë periudhë gjatë së cilës formohen kombet e të gjitha vendeve europiane, përfshi edhe tonin. As një fjalë për rolin e ilirëve në perandorinë romake, asnjë fjalë për gjuhën shqipe, asnjë fjalë për dyndjet e sllavëve dhe tkurrjen e qytetërimit arbnor në trevat tona. Asnjë fjalë për ardhjen e normaneve në Durrës e Vlorë, dhe as edhe një fjalë të vetme për mbretërinë e parë shqiptare që formuan anzhuinët në shek. XIII (Rex Albanie). Asnjë fjalë për krishtërimin arbnor dhe për ndërtimet me stil europiano-perëndimor të qyteteve arbnore të Mesjetës, statutet, për kështjellat, afresket e ikonat, kishat dhe xhamitë madhështore.
Shërbim më të mirë se me këtë tekst, nuk i është bërë ndonjëherë sllavo-mëdhenjve dhe megalo-grekëve; mbrojtje më të mirë nuk i është dhënë ndonjëherë akademikëve të djeshëm të Beogradit e atyre të sotëm të Shkupit. Asnjë edhe një fjalë për Betejën e Kosovës dhe rolin e shqiptarëve aty, as edhe një fjalë për Pal Engjëllin e librin e parë shqip të Gjon Buzukut, as për Klementin e XI e ç’është më e turpshmja, as edhe një fjalë të vetme për Kuvendin e Arbenit. Po ndaloj këtu, marrëzirat e mëtejshme, të periudhave më të reja, po ja kursej lexuesit të këtij shkrimi.
etj
"Du t'jem zot, n'timen tok,
dje dhe sot, sot e neser."
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#82

Post by Aulona »

qiellikaltër wrote:
RapsoD wrote:Ky tekst qenka punim shume serioz dhe realist. Pergezime autoreve.
Pergjigja:
Nga debati që u hap lidhur me pozicionimin politik të autorëve të tekstit, i hodha një sy librit ‘Historia e Popullit Shqiptar’ (drejtimi natyror) 12, dhe fillimisht më ra në sy një grafikë e njohur që paraqet Dede Gjo Lulin duke ngritur flamurin shqiptar në betejën e famshme të Deçiçit, më 1911 (fq. 42) e që kishte diçiturën: Kryengritës të vitit 1690 duke ngritur flamurin (?!). Fillova të lexoj tekstin dhe … është vërtet shokuese ideja se çfarë ushqimi po u jepet gjimnazistëve tanë.
- Nuk ka as edhe një fjalë për prehistorinë në trevat tona, ndonëse më pas autorët pretendojnë se etnoset ilire janë autoktonë, pra të formuara në Ballkan që në krye të herës.
- Në 200 faqe të librit ka vetëm 12 faqe në të cilat përfshihet historia e popullit shqiptar nga shek. XII pes – shek. XII es, pra 24 shekuj bëhen në 12 faqe dhe 8 shekuj bëhen ne 188 faqe.
- Nuk ka as edhe një fjalë të vetme se çfarë ndodh me popullin tonë nga shek II pes, deri ne shek. XII të erës sonë. Pra, asnjë fjalë për 14 shekuj histori. As edhe një fjalë për këtë periudhë gjatë së cilës formohen kombet e të gjitha vendeve europiane, përfshi edhe tonin. As një fjalë për rolin e ilirëve në perandorinë romake, asnjë fjalë për gjuhën shqipe, asnjë fjalë për dyndjet e sllavëve dhe tkurrjen e qytetërimit arbnor në trevat tona. Asnjë fjalë për ardhjen e normaneve në Durrës e Vlorë, dhe as edhe një fjalë të vetme për mbretërinë e parë shqiptare që formuan anzhuinët në shek. XIII (Rex Albanie). Asnjë fjalë për krishtërimin arbnor dhe për ndërtimet me stil europiano-perëndimor të qyteteve arbnore të Mesjetës, statutet, për kështjellat, afresket e ikonat, kishat dhe xhamitë madhështore.
Shërbim më të mirë se me këtë tekst, nuk i është bërë ndonjëherë sllavo-mëdhenjve dhe megalo-grekëve; mbrojtje më të mirë nuk i është dhënë ndonjëherë akademikëve të djeshëm të Beogradit e atyre të sotëm të Shkupit. Asnjë edhe një fjalë për Betejën e Kosovës dhe rolin e shqiptarëve aty, as edhe një fjalë për Pal Engjëllin e librin e parë shqip të Gjon Buzukut, as për Klementin e XI e ç’është më e turpshmja, as edhe një fjalë të vetme për Kuvendin e Arbenit. Po ndaloj këtu, marrëzirat e mëtejshme, të periudhave më të reja, po ja kursej lexuesit të këtij shkrimi.
etj

Mos u mundo shume se e ka kaluar ate fazen e mesimit. Ketu eshte e veshtire me te mesosh te rinj qe e kane pak trurin me te fresket. Zotnia ka marre me teper persiper te me vezhgoje mua se ne c'fare forumesh postoj dhe c'fare postoj, se te lexoj e te na thote dicka me vlere si me i madh qe duhet te jete.


Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#83

Post by Aulona »



Shkrimtari i madh Dritëro Agolli në një intervistë në GSH deklaron se teksti i historisë së gjimnazeve ka shtrembërime të historisë shqiptare. Sipas tij, ajo që pasqyrohet në të, nuk është historia e vendit por ajo e partive politike. Version multimedial i ketij lajmi

TIRANE- “Nuk është një test i dobishëm për nxënësit sepse nuk i përshtatet stilit të histografisë. Të shkruash histori është e vështirë dhe aq më tepër ta sjellësh atë deri në vitin 2005. Kjo është historia e vendit dhe jo e partive politike dhe në atë tekst është bërë një kaos konceptesh” kështu shprehet në reagimin e tij për deformimin që i është bërë historisë në librin e Historisë të vitit të fundit të gjimnazit, shkrimtari i madh Dritëro Agolli. Në një intervistë ekskluzive në Gazetën Shqiptare, Agolli teksa pohon se nuk është historian e as opetent për këto probleme të historisë dhe zhvillimit të vendit në periudha të caktuara deklaron se si një njeri i letrave e si një qytetar sheh mjaft të meta në ëtë tekst vecanërisht në pjesën e fundit të historisë. Ajo që shruhet në atë tekst.
“Ajo që shkruhet në atë tekst nuk është histori vendi por partish. Aty shruhet se fitoi Partia Demokratie dhe Sali Berisha hapi një epokë të re, po cjanë këto vallë” thotë Agolli. Shkrimtari i njohur thotë se gjithçka është vetëm pamfletë sepse del nga objekti i historisë e hyn në një tjetër sferë, atë të publicistiës. Sa i përket asaj që është shkruar në tekstin e historisë së gjimnazit për vitin 1997, Agolli thotë se ajo është pjesë tërësisht e shtrëmbëruar, sepse revolta e Vlorës nuk u udhëhoq nga socialistët, madje në ato rrëmuja nuk vajti asnjë socialist , sipas tij.

“Revolta erdhi si pasojë e firmave piramidale realisht, si pasojë u hapën depot e armëve që i hapi vetë shteti. Nuk ishte më shtet dhe kur erdhën socialistët krijuan shtetin që nuk ekzistonte prej kohësh. Përmes këtij teksti unë mendoj se do të nxitet urrejtja mes nxënësve dhe lufta mes klasave.”pohon Agolli në intervistën dhënë Gazetës Shqiptare.
“Nuk mund të shkruhet historia deri në ngjarjet aktuale, unë do ta coja deri në kohën kur ra komunizmi e u hap një epokë e re sepse ëtu fillon edhe periudha e një sistemi tjetër. Hisoria duhet të shkruhej më vonë pasi të mblidheshin dokumenta por jo deri në vitin 2005. Përse në atë tekst nuk përmenden cështje të tilla si Gërdeci apo Fazllic. Ne kritiojmë të tjetërt si në rastin e Encilopedisë maqedonase dhe nuk shohim veten tonë, edhe ky i yni është një shtrembërim e fyerje” shprehet shkrimtari i njohur.

E kujt i flet, foli me mire drurit, se si e kam thene do te gdhendet e do te behet Pinok(njeri prej druri).
Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#84

Post by Aulona »

Historia 12, Historianët: Teksti i politizuar, të njëjtat linja me PD



Për historianët ky libër është tërësisht i politizuar dhe i deformuar. Në text shtrembërohen të gjitha ngjarjet historike, kryesisht ato pas viteve 90-të. NXENESIT PROTESTOJNE Version multimedial i ketij lajmi

TIRANE- Vazhdon të shkaktojë një valë reagimesh texti i Historisë së Shqipërisë për klasat e 12-ta. I shkruar nga Beqir Meta, Muharrem Dezhgiu dhe Xhevahir Lleshi, ky text po ngjall dita ditës debate të ashpra jo vetëm mes historianëve por edhe mes nxënësve dhe mësuesve. Sipas historianëve, ky tekst është tërësisht i politizuar dhe deformues i historisë shqiptare. Duke i hedhur një vështrim të shkurtër periudhës së sitemit socialist, autorët në tekst, në faqen 282 të historisë shkruajnë se dita e clirimit të Shqipërisë nga pushtuesit nazi-fashistë është 28 nentori, por për arsye politike të asaj kohe sipas tyre u vendos data 29 nëntor.
Një qëndrim i tillë i mbajtur nga autorët, është qartësisht në të njëjtën linjë me atë të PD, e cila prej vitesh feston datën 28 nëntor si ditën e clirimit të Shqipërisë dhe jo atë 29. Vec kapitujve ku përshkruhet periudha ilire, bizantine, otomane dhe komuniste, ky tekst sipas historianëve paraqet probleme thelbësore në konceptim dhe argumentim në kapitujt e periudhës së pas komunizmit. Në faqën 361 dhe 362 të tekstit përshkruhet periudha e 1997-ës dhe pasojat e këtij viti.
Autorët në këto faqe shkruajnë se Opozita, dmth Partia Socialiste, duke shfyrtëzuar edhe tatëpjetën që morën firmat piramidale në vendin tonë, arriti që të organizojë rebelimin komunist të vitit 1997.

Pra të gjitha trazirat e asaj kohe autorët ia faturojnë PS, ndonëse nga të gjithë historianët, politologët etj. Kjo periudhë cilësohet si rebelim popullor. Edhe ky fakt është politizuar dhe deformuar nga autorët të cilët cuditërisht edhe këtu janë në të njëjtën linjë llogjike dhe arsyetimi me PD, e cila këtë periudhë e quan rebelim komunist. Për periudhën e qeverisjes socialiste 2001-2005, autorët shkruajnë se në Shqipëri lufta kundër krimit të organizuar, trafikut të drogës dhe prostitucionit ishin më tepër propagandë sesa luftë reale. Mungonte vullneti politik dhe se shteti ishte i kapur nga krimi, mafia dhe korrupsioni.
Autorët gjithashtu shkruajnë se në qeverisjen socialiste të tetë viteve, korrupsioni u kthye në sistem. Gjithcka shkruajnë autorët në këtë tekst janë terësisht akuza që opozita e asaj kohe, Partia Demokratike, artikulonte në cdo koneferencë shtypi. Pra edhe në këtë kapitull duket mjaft qartë linja politike dhe politizimi i tekstit.

Ngjarja tragjike e 15 marsit 2008 në Gërdec ku humbën jetën 26 persona, u palgosën qindra të tjerë dhe u shkatërruan mijëra shtëpi e biznese, autorët e trajtojnë vetëm me dy fjali dhe e cilësojnë njëlloj si qeveria, problem i teknologjisë.
Vec fakteve tendenciozë dhe të shtrembuar në këtë tekst jepen edhe të dhëna krejtësisht të pavërteta madje deri në kufijtë e qesharakes. Në pjesën ku flitet për privatizimet përmendet privatizimi i INSIG-ut që mesa duket hartuesit e tekstit kanë harruar te informohen se ende kjo ndërmarrje shtetërore është në proces dhe ende nuk është privatizuar. Ky është një lapsus qe vihet re me sy të lirë por nëse do ta analizosh në thellësi tekstin do të kuptosh se autorët më tepër se fakte historike, përcjellin premtimet e qeverisë. Një gjë mbetet e pa shpjegueshme, Pse nxënësit detyrohen të mësojnë historine e vendit të tyre të politizuar dhe shtrembëruar?.


Nxënësit e shkollës "Cajupi" me ndihmën e organizatës “Rinia Aktive” kishin planifikuar të protestonin për tekstin e "Historisë 12". Drejtoresha: Thirrja, antiligjore. Reagon deputeti PS: "Denoncimi, nuk nderon trupën arsimore"

TIRANE- Ora 12:40 Drejtoresha e shkollës "Cajupi" e cilëson antiligjore thirrjen e organizatës rinore "Rinia Aktive" për të protestuar kundër tektist të historisë që mësohet në vitin e katërt të gjimnazit.

“Pesë të rinj, përfaqësues të OJQ-ve, i kërkuan nxënësve të braktisin shkollën dhe të dalin me ta në protestë kundër problemeve që ka teksti. Ne nuk jemi njoftuar, dhe nuk ka pasur asnjë ankesë nga ana e nxënësve për tekstin. Së dyti, nuk jemi njoftuar për një protestë të tillë që mund të organizohej përpara institucionit tonë. Së treti nuk është ligjore që t’i bëhet thirrje nxënësve të braktisin shkollën e të dalin në protestë.”- deklaroi drejtoresha e shkollës, Albana Kosovrasti

Ora 11:00 Shoqërohen në polici aktivistët e "Rinia Aktive"
Disa aktivistë të organizatës rinore “Rinia Aktive” janë shoqëruar nga policia në ambientet e komisariatit nr 4 pasi u denoncuan nga drejtoria e shkollës “Cajupi” në Tiranë për prishje të procesit mësimor. Aktivistët e “Rinia Aktive”, së bashku me maturantët e kësaj shkolle kishin planifikuar të organizonin një protestë kundër tekstit mësimor Historia 12.

Protesta nuk u arrit të zhvillohej pasi gjimnazistët, sipas dëshmisë së tyre, u kërcënuan nga drejtoria e shkollës me përjashtim nga shkolla apo nota të ulëta.
Drejtoria e shkollës ka denoncuar aktivistët e organizatës rinore për prishje mësimi. Policia po merr në pyetje të rinjtë e shoqëruar në komisariat.

Në ambientet e shkollës Cajupi, i pranishëm në protestë ka qenë dhe deputeti socialist Ilir Gjoni i cili pas ndërhyrjes së policisë ka zhvilluar një takim me drejtoresh e shkollës.

Në një prononcim për NEWS24 Gjoni është shprehur se protesta ishte brenda rregullave dhe se i kishte kërkuar drejtoreshës së shkollës të tërhiqte denoncimin.

“Teksti i Historisë 12 është i turpshëm. Si ato të neodiktaturës. I kërkova drejtorisë së shkollës të tërheqë denoncimin, pasi nuk nderon trupën arsimore.”- tha Gjoni

Ora 10:30 Historia 12, maturantët në protestë
Maturantët e shkollës së mesme “Andon Zako Cajupi” në Tiranë kërcënuan me bojkot një orë të mësimit në shenjë proteste ndaj tekstit të “Historisë 12”, ku autorët shprehen me nota negative ndaj veprimtarisë së PS-së dhe me vlerësime pozitive për kryeministrin Sali Berisha, ndërsa ngjarja e Gërdecit cilësohet si një aksident teknologjik.

Nxënësit e vitit të katërt me ndihmën e organizatës “Rinia Aktive” kishin planifikuar të protestonin në ambientet e jashtme të shkollës por protesta nuk është zhvilluar pasi gjimnazistët janë ndjerë të kërcënuar nga drejtoria dhe mësuesit e Shkollës.

Sipas dëshmive të tyre, drejtuesit e shkollës A. Z. Cajupi i kanë kërkuar gjimnazistëve të futen në mësim dhe të mos protestonin duke kërcënuar me përjashtim, apo nota të ulta.

“Qëllimi i protestës ishte që t’i bënim apel Ministrisë së Arsimit për të nxjerrë nga qarkullimi tekstin mësimor “Historia 12” dhe ndryshimin e tekstit.” Thotë një gjimnaziste

Teksti i historisë është kundërshtuar nga historianë të njohur dhe shkrimtarë ndërsa Partia Socialiste kërkoi tërheqjen nga tregu të librit të Historisë së Popullit Shqiptar për vitin e fundit të gjimnazit.

Historianët e cilësojnë të politizuar përmbajtjen e tekstit të historisë për klasat e dymbëdhjeta dhe se ai nuk i plotëson njohuritë bazë të nxënësve për periudhat shumë të debatuara mes tyre dhe për vitin 1997.

Shkrimtari i njohur Dritëro Agolli në një intervistë për Gazeta Shqiptare tha se teksti ka shtrembërime të historisë shqiptare dhe se sipas tij, ajo që pasqyrohet në të, nuk është historia e vendit por ajo e partive politike, ndërsa hartuesit e tekstit mësimor thonë se teksti është bazuarmbi argumenta shkencorë.
Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#85

Post by Aulona »

Me zemër të hapur Historia12, Autori: Kundër rishikimit



O Zot kush e ka vene historian kete lopcar o zot. Ketij po i heqin verejtje figura me te medhaja ne historine tone, ky po na del me i zgjuar. Edhe hajde me keta lloj histrjanesh tu kerkosh llogari te huajve.
Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#86

Post by Aulona »

Rexhep Qosja: Çfarë fshihet pas skandalit mbi historinë e shqiptarëve
Në një interviste ekskluzive për "Gazeta Shqiptare" Akademiku kosovar për herë të parë reagon mbi botimin e enciklopedisë maqedonase dhe rreth skandalit të tekstit të historisë për klasën 12. Qosja: Berisha shpartalloi Akademinë e Shkencave vetëm që të mbyllte historinë me veten e tij dhe partinë e tij. Ne s’kemi histori vetë, dhe qahemi nga enciklopedia.

TIRANE- Dy çështje e kanë trazuar opinion publik shqiptar ditët e fundit. Çështja e parë i takon botimit të enciklopedisë maqedone, ku hasen shtrembërime të qëllimta sa i takon historisë së shqiptarëve dhe fyerje që shkojnë deri në cilësime "komb barbar", "ardhacakë", "njerëz të zbritur nga mali", e të tjera të këtij lloji. Nga ana tjetër, ende pa u mbyllur debati mbi këtë botim, në media shpërthyen reagime të ashpra mbi një tekst shkollor, pikërisht "Historia e klasës 12", ku vihet re një politizim i skajshëm i historisë së ditëve të sotme, por edhe keqkuptime të rënda për ngjarje e personazhe të historisë tonë në shekuj.

Çfarë fshihet pas këtyre dy ngjarjeve dhe si do të mund t'i analizonim ato sot, duke ndjekur ato shtresa të gjykimit me të cilat nuk arrijmë të përballemi sa kohë që i shohim debatet dhe konfliktet në sipërfaqe.

Qosja i jep përgjigje pyetjeve, Çfarë e cenon të ardhmen e shqiptarëve sipas gjykimit të tij në këto kushte ku ndodhemi sot? Pse mendon Qosja se Kosova do të bashkohet shumë shpejt me Shqipërinë dhe pse shqiptarët e Maqedonisë i duhen me çdo kusht shtetit maqedonas dhe pse pse Berisha e shpartalloi Akademinë e Shkencave të Shqipërisë?

Akademiku këmbëngul se teksti i historisë botuar në Tiranë është një kërcënim për historinë e shqiptarëve dhe në të ka aq shumë linja që i shërbejnë si frymëzim akademisë maqedonase dhe simotrave të saj.

“Kryeministri shpartalloi Akademinë e Shkencave vetëm që të mbyllte historinë me veten e tij dhe partinë e tij. Ne s’kemi histori vetë, dhe qahemi nga enciklopedia”- thotë gjatë intervistës së tij akademiku kosovar.
Intervsitën e plotë mund ta lexoni në numrin e sotëm të "Gazeta Shqiptare"




Si gjithmone Profesor Qosja e ve piken mbi 'i'.
Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#87

Post by alfeko sukaraku »

Lona po e lexoj edhe une,por deri tani kam arritur vetem tek pergjigjia e pare ku thote:

"Stalinizimi i historigrafis shqiptare edhe spronsoret politke"


Kjo eshte ajo qe duhet te marrim nga pergjigjia e pare e akademikut te shkelqyer.


Une personalisht kam te njohur ne ministrin e arsimit shqiptare edhe e di shume mire se shkenca ne shqiperi behet me klane te caktuara ,ashtu si ne kohen e stalinenverit.Ne kohen e stalin enverit kaloj e vetmja ide per rracen tone.Nuk u diskutua aspak autoktonia e gjuhes sone ,edhe ata qe e bene nje gje te tille u interrnuan.

Edhe sote ne shiperi kemi nje klase shume te korruptuar "inteligjente".Qindra student me studime ne evrope e ne bote edhe me rrezultate te shkelqyera ,nuk emerohen neper universitetet shqiptare,por ne vende te tyre emerohet lopcari qe pagoj nje politikan,ose nje mike i ministrit.

A ekziston ne te vertet kjo??

Po,ka shume korrupsion ne drejtim te emerimit te personave qe duhet te jene "truri i nje kombi",edhe truri i nje kombi nuk munde jete miku i sal berishes apo i c do sal berishe te majte edhe te djathte.

vazhdojm me pergjigjien e dyte
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#88

Post by alfeko sukaraku »

REAGIMET TONA TINGELLUAN SI DEMOSTRIM I PATRIOTIZMIT MEDIAL ,NE VENDE QE TE ISHIN DEMOSTRIM I VETEDIJES SHKENCORE


Kjo eshte pika e pare qe duhet te marrim nga pergjigjia e dyte e trurit te kombit.C na thote Qosja?

Ne nuk duhet tju pergjigjemi me flaken e kashtes politike,por duhet te jemi te vetdijshem per historin tone.Duhet ta njohim historin tone me pare se te na i "tregojn" te tjeret?

A e njohim historin tone????

Qosja pergjigjet:

Enciklopedia e maqedonis me beri te mendoj per enciklopedit tona te paqena.Enciklopedia e maqedonis bene enciklopedin e saj(me nje fjale : cili eshte qendrimi yne per historin tone?sqarimi ime)Akademia e shqiperis ja ka arritur te botoj vetem dy vellimet e para te fjalorit enciklopedike.....Akademia e kosoves nuk ka bere fjalore enciklopedik..edhe as histori te shqiptarve edhe as histori te kosoves.ME KE TI BEJ?kjo eshte eshte e vetmja akademi qe nuk ka as historian as arkeolog dhe as leksolog.Sepse ne akademi eshte dashur te pranohen bashkepartiaket,shoket ,miqet................vazhdoni lexoheni deri ne funde kete pergjigje


Vreni se sa rendesi ju japin serbet edhe maqedonasit akademikve edhe sa te korruptuar jemi ne ne kete drejtim.a nuk ishte akademiku greke ,babinjoti, ai qe mbane nje these me para ne krahe edhe breth neper ministrit e kultuarve te vendeve fqinje per te korruptuar edhe per te kaluar idet greke?

Po ne?Perse nuk financojm per perkthimin e dijetarve qe kane shkruajtur per gjuhen shqipe?Leri amatoret,po filologet arberesh PAnajoti Kupitori edhe Demetrio Camarda , perse nuk perkthehen ne shqip???Nuk kane para????idhi pango fliste per para me thase me ate bykuroshen qe i tregoj pak vithet edhe gjokset,nuk paskemi para per te mesuar te vertetn e historis se kombit?????
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#89

Post by Aulona »

Rexhep Qosja: Çfarë fshihet pas skandalit mbi historinë e shqiptarëve
Admirina Peçi

Dy çështje e kanë trazuar opinion publik shqiptar ditët e fundit. Çështja e parë i takon botimit të enciklopedisë maqedone, ku hasen shtrembërime të qëllimta sa i takon historisë së shqiptarëve dhe fyerje që shkojnë deri në cilësime "komb barbar", "ardhacakë", "njerëz të zbritur nga mali", e të tjera të këtij lloji. Nga ana tjetër, ende pa u mbyllur debati mbi këtë botim, në media shpërthyen reagime të ashpra mbi një tekst shkollor, pikërisht "Historia e klasës 12", ku vihet re një politizim i skajshëm i historisë së ditëve të sotme, por edhe keqkuptime të rënda për ngjarje e personazhe të historisë tonë në shekuj. Çfarë fshihet pas këtyre dy ngjarjeve dhe si do të mund t'i analizonim ato sot, duke ndjekur ato shtresa të gjykimit me të cilat nuk arrijmë të përballemi sa kohë që i shohim debatet dhe konfliktet në sipërfaqe.

Profesor Rexhep Qosja nuk ishte prononcuar deri më sot për këto dy ngjarje. Si çdo herë, ai parapëlqen të marrë kohën e duhur për të mbërritur në një gjykim final. Dhe, ja tek reagon përmes kësaj interviste ekskluzive, për herë të parë mbi botimin e enciklopedisë maqedonase dhe rreth skandalit të tekstit të historisë për klasën 12. Linjat e kësaj bisede janë të shumta dhe mjaft kurioze. Por, mund të veçojmë që në krye vetëm disa prej tyre. Çfarë e cenon të ardhmen e shqiptarëve sipas gjykimit të tij në këto kushte ku ndodhemi sot? Pse mendon Qosja se Kosova do të bashkohet shumë shpejt me Shqipërinë dhe pse shqiptarët e Maqedonisë i duhen me çdo kusht shtetit maqedonas? Akademiku këmbëngul se teksti i historisë botuar në Tiranë është një kërcënim për historinë e shqiptarëve dhe në të ka aq shumë linja që i shërbejnë si frymëzim akademisë maqedonase dhe simotrave të saj. Pse Berisha e shpartalloi Akademinë e Shkencave të Shqipërisë? Akademiku thekson se ky libër zbulon planet e kryeministrit për ta mbyllur historinë e shqiptarëve me historinë e Sali Berishës dhe të partisë së tij. A ishte '97 një rebelin komunist? Akademiku Qosja ka një këndvështrim befasues për këtë ngjarje...

A mund të themi se shqiptarët gjenden sot para një kërcënimi serioz sa i takon historisë së tyre, traditës, vetë identitetit? Si i komentoni këto dy ngjarje?

- Enciklopedia e Maqedonisë, që u botua dhe u përurua këto ditë në Akademinë e Shkencave të Maqedonisë, deshën s'deshën ta pranojnë politikanët dhe intelektualët maqedonas, deshën s'deshën ta pranojnë politikanët dhe intelektualët shqiptarë, deshën s'deshën ta pranojnë politikanët dhe intelektualët e popujve dhe të shteteve të tjetra ballkanike, e tregon gjendjen dhe e tregon qëndrimin thelbësor të këtyre popujve dhe shteteve të tyre ndaj njëri-tjetrit. I shikuar prej së jashtmi, prej sipërfaqes, ky qëndrim sot duket i mirë, madje i përzemërt, por në thelbin e vet është ai që ishte tradicionalisht: qëndrim në të cilin janë të përmbajtura dyshime, paragjykime, përçmime, mosdurime, kur e kur urrejtje. Janë pak vite prej se shtetet ballkanike, të këshilluara dhe të kushtëzuara prej SHBA-ve dhe Bashkimit evropian, kanë filluar të sillen sadopak normalisht njëri ndaj tjetrit, por gjatë këtyre viteve nuk kanë mundur t'i ndryshojnë përmbajtjet mendore dhe ndjenjore të krijuara me shekuj. Duhen shumë, shumë vite, shumë dhjetëra vite, që ato përmbajtje të ndryshojnë - në qoftë se do të ndryshojnë plotësisht ndonjëherë!

Historia e Popullit Shqiptar (drejtimi natyror)12, që u lëshua në qarkullim në Shqipëri, po ashtu, këto ditë, krahas lëshimit në qarkullim të Enciklopedisë së Maqedonisë, e tregon gjendjen politike, intelektuale, shkencore në Shqipëri. Dhe, kjo gjendje, fryt i të cilit është kjo histori, e shikuar dhe e vlerësuar prej anës shkencore, është dëshpëruese. Stalinizmi në historiografinë shqiptare, na e thotë kjo vepër, jo vetëm nuk është tejkaluar, por është ashpërsuar dhe diletantizuar! Në qoftë se autorët e këtij teksti nuk kanë menduar se sa e komprometojnë historiografinë shqiptare me të, sponsorët e tij politikë nuk kanë mendur se sa shumë e komprometon ai tekst politikën dhe "demokracinë" e tyre. Historia e Popullit Shqiptar (drejtimi natyror) 12, dëshmon, më qartë se të gjitha deklaratat e opozitës gjatë katër viteve të kaluara, se demokracia shqiptare është një partokraci e zhytur në korrupsion politik dhe intelektual, që prodhon megakorrupsionin e përmasave të Gërdecit, në nepotizëm dhe, pse jo, në primitivizëm!

A mund t'i quajmë reminishenca që vijnë nga Akademia e dikurshme e Beogradit këto iniciativa të akademikëve maqedonas? A ka vend për një shenjë barazimi në këtë mes?

-Të them sinqerisht, jam i befasuar nga befasia, pra të përsëris, i befasuar nga befasia, që shprehin intelektualët dhe politikanët tanë për shkak të atyre që në atë Enciklopedi janë thënë për shqiptarët: për shkak të disa të pavërtetave që thuhen për historinë e shqiptarëve, për shkak të paragjykimeve që shprehen aty ndaj shqiptarëve dhe për shkak të disa ngjyresave nënçmuese ndaj shqiptarëve. Idetë e tilla, paragjykimet e tilla, ndjenjat e tilla ndaj shqiptarëve nuk paraqiten për herë të parë në historiografinë dhe në publicistikën maqedone. Ishte një kohë kur pushteti maqedon u ndalonte shqiptarëve që fëmijët e tyre t'i pagëzojnë me emrat Shqipe, Liridon, Liridonë, Kastriot, Vlorë, Valbonë, dhe me disa emra të tjerë tipikë kombëtarë. Ishte një kohë kur pushteti maqedon ua rrënonte shqiptarëve rrethojat e shtëpive, duke cenuar ashtu rëndë identitetin dhe zakonet e tyre. Ishte një kohë kur pushteti maqedon bënte çmos për të rrëgjuar sa më shumë arsimin e shqiptarëve në Maqedoni. Ishte një kohë kur politikanë dhe intelektualët maqedonë kishin krijuar një aleancë të fuqishme kundërshqiptare me politikanët dhe intelektualët serbë, sidomos pas vitit 1981, sado jo vetëm pas këtij viti. Unë, që kam shkruar shumë herë kundër kësaj politike serbo-maqedone dhe ato shkrime jam detyruar t'i botoj në Kroaci dhe në Slloveni sepse nuk më botoheshin as në Shkup, as në Prishtinë, e di mirë prej çfarë idesh, çfarë paragjykimesh dhe çfarë ndjenjash përbëhej ajo politikë serbo-maqedone ndaj shqiptarëve. Të gjitha ato mendime jo shkencore për shqiptarët, të gjitha ato paragjykime ndaj shqiptarëve, të gjitha ato ndjenja mosdurimi ndaj shqiptarëve në historiografinë maqedone janë marrë që herët prej historiografisë, prej etnografisë, prej publicistikës, më në fund, prej letërsisë serbe. Nuk ka dyshim se një numër i historianëve, i etnografëve, i publicistëve, i shkrimtarëve maqedonë janë nxënës të vjetër shpirtërorë të shkencës, të publicistikës dhe të letërsisë serbe. Ne, me të drejtë po reagojmë ndaj Enciklopedisë së Maqedonisë, por nuk po reagojmë ndaj enciklopedive, ndaj historive, ndaj librave të tjerë shkencorë, publicistikë e letrarë, që janë në qarkullim në Serbi, të botuar më herët apo të botuar tani, e që janë përplot falsifikime të historisë shqiptare, përplot paragjykime dhe, shpesh, përbuzje e urrejtje për shqiptarët. Në lidhje me Enciklopedinë e Maqedonisë dua të shtoj edhe disa mendime. Në reagimet tona në Maqedoni, në Kosovë dhe në Shqipëri ndaj Enciklopedisë së Maqedonisë, përpos paraqitjeve të drejta, të arsyeshme, të nevojshme shkencërisht dhe politikisht, kishte edhe diçka që nuk mund të quhej përkatëse, as mjaftueshëm politikisht e mençme. Reagimet tona tingëlluan si demonstrim i patriotizmit medial në vend se të ishin demonstrim i vetëdijes shkencore. Në rastet më të shpeshta ne shikuam, dëgjuam dhe lexuam në medie çka mendojnë politikanët dhe intelektualët e njohur më shumë si njerëz të politikës se sa të shkencës për Enciklopedinë e Maqedonisë. Dëgjuam çka mendojnë ata privatisht. E do të duhej të dëgjoheshin: për aspektin shkencor të asaj Enciklopedie institucionet tona shkencore dhe shkencëtarët tanë, kurse për aspektin politik institucionet tona politike dhe shtetërore, ashtu siç e bënë ambasada amerikane dhe ambasada britanike në Shkup. Gjithsesi është dashur të mendojmë në mos reagimet në trajtën e demonstrimit të patriotizmit medial patetik mund të na sjellin më shumë dëm sesa dobi te ndërkombëtarët, të cilët me shumë vëmendje i përcjellin sjelljet dhe shprehjet tona ndaj fqinjëve tanë. Enciklopedia e Maqedonisë, ndërkaq, më nxiti të mendoj edhe për enciklopeditë tona të paqena. Akademia e Maqedonisë e bën Enciklopedinë e Maqedonisë. Akademia e Shqipërisë ka arritur të botojë deri tani vetëm dy vëllimet e para të Fjalorit enciklopedik, pra të fjalorit enciklopedik, që nuk e ka rëndësinë e enciklopedisë, dhe t'i botojë aq dobët sa duhet t'i ruash duart mos po të priten prej letrës dhe kopertinave të tyre - aq janë të dobëta. Akademia e Kosovës as nuk ka bërë enciklopedi, as fjalor enciklopedik. Dhe, as histori të shqiptarëve, dhe as histori të Kosovës! Me kë t'i bëjë? Kjo është e vetmja akademi në Ballkan, dhe në Evropë, që në përbërje të saj nuk e ka asnjë historian dhe asnjë arkeolog dhe asnjë leksikolog! E pse nuk e ka asnjë historian dhe asnjë arkeolog dhe asnjë leksikolog? Sepse në Akademi është dashur të pranohen bashkëpartiakët, shokët, miqtë, pjesëtarët e klanit të atyre që e kanë bërë shtëpi private Akademinë tani e pesëmbëdhjetë vjet! E me ta projekte shkencore të rëndësishme, siç janë enciklopeditë, historitë e popullit, historitë e letërsisë, fjalorët e gjuhës letrare dhe të gjuhës popullore, historitë e artit popullor as nuk janë bërë, as nuk do të bëhen. Fatkeqësisht.

Akademia e Maqedonisë dhe Akademia e Serbisë i përkthejnë në gjuhë të huaja veprat historike kombëtare: historitë e popullit, të letërsisë, të arteve të tjera, të artit popullor, të mitologjisë kombëtare, kurse botimin e atyre përkthimeve e financojnë shteti maqedon dhe shteti serb. Çfarë përkthimesh bëjnë akademitë tona? Kurrfarë! Botimin e cilave përkthime e financojnë institucionet tona shtetërore? Temë për vajtim!

Çfarë e udhëheq Ballkanin sot, nacionalizmi apo ëndrra për integrim?

-Siç më duket mua, Ballkanin e udhëheq sot një dëshirë e madhe, e shprehur me retorikë dhe me patetikë, për integrimet euroatlantike, por pa u liruar prej nacionalizmit ku më të "modernizuar" e ku më primitiv!

Si e shihni të ardhmen e shqiptarëve?

-Kam shkruar apo kam folur jo pak herë në biseda për mediat mbi këtë çështje. Po përsëris çka kam thënë: shqiptarët i shoh, pas disa vitesh, të integruar në Bashkimin Evropian. Shqipërinë dhe Kosovën i shoh të bashkuara, ndoshta edhe pa kundërshtimin e vendeve ballkanike, sepse ashtu u lehtësohen shqetësimet që këtyre popujve ballkanikë u shkaktojnë dy shtete të shqiptarëve. Shqiptarët në Maqedoni i shoh si popull shtetformues. Por, më duhet të shtoj: përfytyrimin tim për ardhmërinë e shqiptarëve e cenojnë më pak a më shumë: propaganda fetare, mjaft e sofistikuar, në disa media të Tiranës, kur e kur edhe të Prishtinës, që flet për një racizëm fetar të ardhur prej së jashtmi në jetën tonë; mimikria kolektive; korrupsioni i pandalshëm; shpërfillja e kulturës nga institucionet politike e shtetërore; mafia, gënjeshtarët dhe të papërgjegjshmit jo aq të paktë në politikë; bashkëdyzimi i primitivizmit dhe stalinizmit në politikë!

Të ndalemi tani në çështjen kryesore. Një tekst historie për shkollat e mesme, ku gjejmë deformime të atilla që akademikëve maqedonas as u kanë shkuar në mend. Në 200 faqet e këtij teksti, historia e 24 shekujve përfshihet vetëm në 12 faqe. E në këtë hapësirë mungon tërësisht trajtimi i plotë i 14 shekujve, nga shek II para Krishtit deri në shekullin XII pas Krishtit, periudhë kjo kur formohen kombet e gjithë vendeve evropiane, përfshirë edhe vendin tonë.

Çfarë pasoje do të sjellë ky boshllëk në mendësinë e këtij brezi maturantësh?

-Boshllëku për të cilin flisni ju, në këtë tekst të historisë nuk cenon vetëm mendësinë e brezit të tanishëm të maturantëve, formimin historik, kulturor të tyre. Ky boshllëk cenon në tërësi historinë e shqiptarëve. Me këtë boshllëk sikur u thuhet shqiptarëve, dhe të huajve, që do ta kenë në duar këtë tekst: shqiptarët, iliro-shqiptarët, nuk kanë vazhdimësi në historinë e tyre! Historia e shqiptarëve, na thotë ky tekst, është histori e pa vazhdimësi! Ja një argument që historiani ynë i këtij teksti u sjell autorëve të Enciklopedisë së Maqedonisë dhe autorëve të shumtë serbë që paragjykimet e tyre për shqiptarët t'i stolisin edhe me "argumente", që ua dhurojnë vetë shqiptarët!

Botimi i këtij teksti dëshmon edhe njëherë se në Shqipëri historinë e bëjnë politikanët dhe politikën e bëjnë historianët. Kjo metodë sundoi plotësisht vitet e diktaturës dhe vijon të sundojë në këto njëzet vite të postdiktaturës.

Deri kur mund të vazhdojë ky absurd shqiptar?

-Historinë e shqiptarëve e bën populli shqiptar, por historiografinë shqiptare po e shpërfytyrojnë, po e shtrembërojnë, po e falsifikojnë, po e keqpërdorin rëndë politikanët me shërbëtorët e tyre historianë natyrisht për nevojat e veta. Kështu është në Shqipëri dhe kështu është në Kosovë! Sikur të kishin një kulturë historike, njerëzit e politikës ndoshta nuk do ta lejonin një shpërfytyrim, një keqpërdorim të tillë të historiografisë e aq më pak të jenë sponsorë, ndoshta, urdhërdhënës të këtij shpërdorimi dhe keqpërdorimi të shkencës. Po të kishin kulturë historike ata do ta dinin se tekstet e shkruara me porositë e tyre dhe për glorifikimin e tyre janë të përkohshme sa edhe ata vetë dhe një ditë do të hidhen në plehun e historisë. Por mungesa e dijes, e kulturës dhe e etikës nuk u lejon të shohin çka është e pashmangshme të shihet. Ky tekst i historisë, me titullin Historia e popullit shqiptar (drejtimi natyror) 12, tregon qartë se përse kryeministri i Shqipërisë, Sali Berisha, e shpartalloi Akademinë e Shkencave të Shqipërisë, pse i shkëputi prej saj institucionet shkencore, pse disa akademikëve u mori të drejtën që të jenë të votuar në organet drejtuese të saj dhe pse në organet drejtuese të atyre institucioneve, më në fund, emëroi kë ai deshi të emërohej! I gjithë ky komplot kundërdemokratik, kundërkulturor u bë, përpos të tjerash, për t'u krijuar kushtet që historia e popullit shqiptar të mbyllet , për brezat e sotëm, me historinë e Sali Berishës dhe të Partisë së tij! Këso çudie staliniste nuk ka ndodhur në kohën e diktaturës! Jo. Në atë kohë tekstet historike e ndalnin historinë në vitin e çlirimit prej pushtimit italian dhe, pastaj, gjerman, domethënëë në vitin e çlirimit prej fashizmit dhe nazizmit, kurse Sali Berisha e ndal në derën e banesës dhe të kabinetit të tij qeveritar!

Ngjarjet e revoltave të vitit 1997 trajtohen në këtë tekst si "rebelim komunist". Çfarë përfaqëson '97 - a në vështrimin tuaj, tashmë në distancë dhe a ka nxjerrë mësime politika shqiptare nga kjo ngjarje?

Në vitin 1997 populli shqiptar u ngrit kundër regjimit autokratik, në të vërtetë despotik, të Sali Berishës dhe të sejmenëve të tij. Të gjithë përbërësit e regjimit të tij zbatonin një teknologji regjimore frikësuese, shtypëse, kërcënuese, fyese, në të cilën ishin bashkuar dy përvoja tragjike: ajo despotike orientale dhe ajo sovjetike staliniste. Jo rastësisht mediat britanike për Sali Berishën thoshin: në krye të Shqipërisë është gjetur njeriu i shekullit tetëmbëdhjetë, i cili ka në dorë mjetet e shekullit njëzet e një! Në vitin 1997 populli shqiptar në të vërtetë bëri revolucion demokratik dhe u çlirua prej këtij regjimi. Por, ata që erdhën në pushtet pastaj, ata nuk ditën t'i bëjnë njëmendësi, të përhershme, frytet e atij revolucioni demokratik. Politika shqiptare, si po shihet, nuk ka nxjerrë mësime prej atyre ngjarjeve. Mjerisht.

Si mund ta shpjegojmë trajtimin në një tekst historie të ngjarjeve aktuale, shpesh ngjarje që nuk kanë marrë ende as përgjigjen e gjykatave?

Për njerëzit që kanë një dije shkencore, që njohin sadopak metodologjinë shkencore të historiografisë, që kanë etikë shkencore, është e ditur se bashkëkohësia nuk mund të jetë objekt i historiografisë. Dhe, nuk mund të jetë objekt i historiografisë sepse është i pamundshëm, është i munguar, vështrimi historik, prandaj edhe trajtimi shkencor, objektiv i saj. Si mund të bësh historiografi ti duke trajtuar tragjedinë e Gërdecit kur ende prokuroria nuk e ka hequr prej rendit të ditës të drejtësisë shqiptare? Si mund të bësh historiografi ti duke e trajtuar politikën gati njëzetvjeçare të kryeministrit të sotëm të Shqipërisë kur dihet se ai e furnizonte regjimin e Millosheviqit me naftën prej Shqipërisë,kur dihet se ai me "diplomatët" e Kosovës në Tiranë përndiqte ushtarët e ardhshëm të UÇK-se, që kishin ardhur të stërviteshin në Shqipëri, kur dihet se ai me dhjetçra herë kishte kërkuar në foltoret në Shqipëri dhe në foltoret në Evropë vetëm autonomi për Kosovën, kurse tani, edhe vetë, edhe përmes hyzmeqarëve politikë në disa media, e thotë të kundërtën? Si mund të bësh historiografi ti duke i trajtuar si të vërteta gjithë gënjeshtrat, mashtrimet që shqiptonte tani e njëzet vjet kryeministri i sotëm Shqipërisë për njëmendësinë shqiptare, për kundërshtarët politikë, për rolin e krijuesve të ndryshëm në diktaturë e për shumë çka tjetër? Do bësh historiografi duke u mbështetur në thashetheme partiake? Do bësh historiografi duke u mbështetur në artikuj të gazetave partiake? Do bësh historiografi duke u mbështetur në fjalimet e funksionarëve partiakë, gjuha propagandistike e të cilëve nuk ndryshon prej gjuhës propagandistike të stalinizmit mbi planet pesëvjeçare? Jo, me të "dhëna" të tilla nuk bëhet historiografi, nuk bëhet shkencë. Me të dhëna të tilla bëhet gazetari propagandistike partiake. Nxënësit tanë, maturantët tanë, lexuesit tanë në Shqipërinë shtetërore e në Kosovë e kemi për detyrë intelektuale dhe morale t'i mbrojmë prej këtij helmi partiak, që u jepet atyre me titullin e historisë së popullit shqiptar.

Si do ta portretizonit një historian model? A mund të gjejmë sot shembuj të këtillë në radhët e historianëve shqiptarë?

Nuk mund të jesh historian i mirë, historian i rëndësishëm për historinë e popullit tënd, në qoftë se dijen metodologjike, dhe kulturën historike, dhe dhuntinë krijuese nuk i mbështet në parime etike. Më pyesni a mund të gjejmë historian të këtillë në radhët e historianëve shqiptarë? Po. Pa dyshim po. Shqipëria ka historianë të shquar. Shqipëria kishte dhe ka një varg historianësh, gjuhëtarësh, arkeologësh, etnografësh shumë të shquar. Po përmend disa historianë të brezit të vjetër. Aleks Buda, Kristo Frashëri, Arben Puto, Kristaq Prifti-po këta janë emra të mëdhenj të historiografisë shqiptare. Paskal Milo është historian i shquar me kulturë, me dhunti, me etikë shkencore, i cili , mjerisht, ka humbur shumë kohë në politikë. Prej brezit të ri dua të përmend një historian, që sot shquan si maje e lartë në historiografinë shqiptare: Pëllumb Xhufi. Të gjithë i nderoj dhe i dua shumë: me Ali Hadrin ne në Kosovë na e kanë mësuar historinë e popullit shqiptar, të Shqipërisë dhe të Kosovës. U jemi mirënjohës përjetë.

Është e qartë nevoja që kanë shqiptarët për një histori përtej politikës. Por, kur do të mund ta kenë një histori të tillë?

-Një histori të tillë, mbipolitike, një histori vërtet shkencore, një histori të tillë, të shkruar me kulturë historike, dhe shkencore në përgjithësi, me etikë shkencore, shqiptarët do ta kenë vetëm kur Shqipëria dhe Kosova të bëhen shtete vërtet demokratike, çka sot nuk janë. Nuk janë shtete vërtet demokratike dhe nuk janë shtete të përfunduara si shtete. Dhe, kur prej politikës të shkojnë mbeturinat e diktaturës që në pushtet janë ngritur duke kamxhikosur paturpësisht mbas vdekjes Enver Hoxhën, të cilit i kanë shërbyer përtokas, të cilin e kanë madhëruar si hyjni! Domethënë: Mjerimi moral dhe servilizmi i ri nuk i lejojnë të shohin se Perëndia i tyre, Enver Hoxha, i cili e kishte vënë Shqipërinë nën një regjim dhune të përgjithshme, që e dënon çdo mendje liridashëse e demokratike, njëkohësisht ka bërë shumë për Shqipërinë: e ka nxjerrë prej prapambetjes së tmerrshme materiale, institucionale, arsimore, shëndetësore, duke e bërë shtet, të fortë, të organizuar (sado policor), me të gjitha institucionet më të larta të shtetit anëtar të OKB-së, të arsimit, të shëndetësisë, të shkencës, të kulturës. Një histori të tillë, shkencore dhe të shkruar ndershëm, shqiptarët do të mund ta kenë vetëm kur politika shqiptare të çlirohet prej Sali Berishës dhe sali berishave në politikë, në historiografi dhe në shkencë në përgjithësi. Dhe, kjo ditë nuk është larg: më së shumti edhe tre-katër vjet.
Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#90

Post by alfeko sukaraku »

Aulona wrote:
Rexhep Qosja: Çfarë fshihet pas skandalit mbi historinë e shqiptarëve
Admirina Peçi




Çfarë e udhëheq Ballkanin sot, nacionalizmi apo ëndrra për integrim?



Por, më duhet të shtoj: përfytyrimin tim për ardhmërinë e shqiptarëve e cenojnë më pak a më shumë: propaganda fetare, mjaft e sofistikuar, në disa media të Tiranës, kur e kur edhe të Prishtinës, që flet për një racizëm fetar të ardhur prej së jashtmi në jetën tonë; .
Eshte me se e qarte se propoganda fetare ka bllokuar edhe mediat shqiptare.Me sa mundem ta kuptoj Qosen,ai e ka fjalen per rracizmin e mediave kundra fese myslimane.Para ca kohesh me hapte barkun televizioni shqiptare tvsh, qe para lajmeve reklamonte kishat edhe vetem kishat.Nuk duhet ti futemi kesaj gare fetare si kombe se ndryeshe morrem funde.Te flasesh per rracizem fetare te ardhur nga jashte ne jeten tone ,eshte loje turko-ortodokse e vjeter edhe e njohur.Jemi te krishter aq sa jemi edhe mysliman-keshtu eshte pergjigjur dikur akademiku,edhe kete formule paqsore duhet te ruaj kombi yne ne se nuk do te ricoptohet edhe me shume.
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
Post Reply

Return to “Problematika shqiptare në media/shtyp”