"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Trillimet e Historise Shqiptare

Sillni këtu për diskutim artikujt ose reportazhet që trajtojnë problemet më të mprehta qe shqetësojnë, shoqërinë shqiptare, komunitetin tuaj, juve.
Post Reply
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#91

Post by alfeko sukaraku »

Aulona wrote:
Rexhep Qosja: Çfarë fshihet pas skandalit mbi historinë e shqiptarëve
Admirina Peçi


Çfarë pasoje do të sjellë ky boshllëk në mendësinë e këtij brezi maturantësh?

-Boshllëku për të cilin flisni ju, në këtë tekst të historisë nuk cenon vetëm mendësinë e brezit të tanishëm të maturantëve, formimin historik, kulturor të tyre. Ky boshllëk cenon në tërësi historinë e shqiptarëve. Me këtë boshllëk sikur u thuhet shqiptarëve, dhe të huajve, që do ta kenë në duar këtë tekst: shqiptarët, iliro-shqiptarët, nuk kanë vazhdimësi në historinë e tyre! Historia e shqiptarëve, na thotë ky tekst, është histori e pa vazhdimësi! Ja një argument që historiani ynë i këtij teksti u sjell autorëve të Enciklopedisë së Maqedonisë dhe autorëve të shumtë serbë që paragjykimet e tyre për shqiptarët t'i stolisin edhe me "argumente", që ua dhurojnë vetë shqiptarët!

Botimi i këtij teksti dëshmon edhe njëherë se në Shqipëri historinë e bëjnë politikanët dhe politikën e bëjnë historianët. Kjo metodë sundoi plotësisht vitet e diktaturës dhe vijon të sundojë në këto njëzet vite të postdiktaturës.

.
No coment

Vetem se ketu dua ti them Zeusit : Ja perse kam zgjedhur ta respektoj penen e Rexhep Qoses.
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#92

Post by alfeko sukaraku »

[quote="Aulona"]
Rexhep Qosja: Çfarë fshihet pas skandalit mbi historinë e shqiptarëve
Admirina Peçi

b
Deri kur mund të vazhdojë ky absurd shqiptar?

-Historinë e shqiptarëve e bën populli shqiptar, por historiografinë shqiptare po e shpërfytyrojnë, po e shtrembërojnë, po e falsifikojnë, po e keqpërdorin rëndë politikanët me shërbëtorët e tyre historianë natyrisht për nevojat e veta. Kështu është në Shqipëri dhe kështu është në Kosovë! Sikur të kishin një kulturë historike, njerëzit e politikës ndoshta nuk do ta lejonin një shpërfytyrim, një keqpërdorim të tillë të historiografisë e aq më pak të jenë sponsorë, ndoshta, urdhërdhënës të këtij shpërdorimi dhe keqpërdorimi të shkencës. Po të kishin kulturë historike ata do ta dinin se tekstet e shkruara me porositë e tyre dhe për glorifikimin e tyre janë të përkohshme sa edhe ata vetë dhe një ditë do të hidhen në plehun e historisë. Por mungesa e dijes, e kulturës dhe e etikës nuk u lejon të shohin çka është e pashmangshme të shihet. Ky tekst i historisë, me titullin Historia e popullit shqiptar (drejtimi natyror) 12, tregon qartë se përse kryeministri i Shqipërisë, Sali Berisha, e shpartalloi Akademinë e Shkencave të Shqipërisë, pse i shkëputi prej saj institucionet shkencore, pse disa akademikëve u mori të drejtën që të jenë të votuar në organet drejtuese të saj dhe pse në organet drejtuese të atyre institucioneve, më në fund, emëroi kë ai deshi të emërohej! I gjithë ky komplot kundërdemokratik, kundërkulturor u bë, përpos të tjerash, për t'u krijuar kushtet që historia e popullit shqiptar të mbyllet , për brezat e sotëm, me historinë e Sali Berishës dhe të Partisë së tij! Këso çudie staliniste nuk ka ndodhur në kohën e diktaturës! Jo. Në atë kohë tekstet historike e ndalnin historinë në vitin e çlirimit prej pushtimit italian dhe, pastaj, gjerman, domethënëë në vitin e çlirimit prej fashizmit dhe nazizmit, kurse Sali Berisha e ndal në derën e banesës dhe të kabinetit të tij qeveritar!





jame plotsisht ndakort me c ka sqaron Qosja ketu.Vetem se me duhet ta kundershtoj per paraziterin e akademis se shkencave ne tirane.

Nuk e besoj se sal berisha eshte aq i c mendur sa qe do largonte akademiket per te shkruajtur historin..jo jo jo.Sal berisha do ti blinte akademiket per nje ceshtje te tille.

Vepren e sal berishes ne kete drejtim e quaj te drejt , vetem se ai nuk e coj reformen deri ne funde qe te largonte trute e rrjedhura edhe ti zevendesonte me mendje te re edhe te fresket.
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#93

Post by alfeko sukaraku »

Aulona wrote:
Rexhep Qosja: Çfarë fshihet pas skandalit mbi historinë e shqiptarëve
Admirina Peçi



Ngjarjet e revoltave të vitit 1997 trajtohen në këtë tekst si "rebelim komunist". Çfarë përfaqëson '97 - a në vështrimin tuaj, tashmë në distancë dhe a ka nxjerrë mësime politika shqiptare nga kjo ngjarje?

Në vitin 1997 populli shqiptar u ngrit kundër regjimit autokratik, në të vërtetë despotik, të Sali Berishës dhe të sejmenëve të tij. Të gjithë përbërësit e regjimit të tij zbatonin një teknologji regjimore frikësuese, shtypëse, kërcënuese, fyese, në të cilën ishin bashkuar dy përvoja tragjike: ajo despotike orientale dhe ajo sovjetike staliniste.

KJO ISHTE DIKTATURA E VERTET SALISTOSTALINISTE





Jo rastësisht mediat britanike për Sali Berishën thoshin: në krye të Shqipërisë është gjetur njeriu i shekullit tetëmbëdhjetë, i cili ka në dorë mjetet e shekullit njëzet e një!

-hahaha- -hahaha- -hahaha- -hahaha-



Në vitin 1997 populli shqiptar në të vërtetë bëri revolucion demokratik dhe u çlirua prej këtij regjimi.

KJO ESHTE NJE E VERTET SHUME E MADHE----

POR CILI ESHTE MENDIMI I AKADEMIKUT PER VAZHDIMESIN E PAS 97???



Por, ata që erdhën në pushtet pastaj, ata nuk ditën t'i bëjnë njëmendësi, të përhershme, frytet e atij revolucioni demokratik. Politika shqiptare, si po shihet, nuk ka nxjerrë mësime prej atyre ngjarjeve. Mjerisht.


MJERISHT KJO ESHTE E VERTETA PER TRAGJEDIN E KOMBIT.Ne se sal berisha me paditurin edhe injorancen e tij e coj vendin ne haos edhe ne vellavrasje,partia qe erdhi ne pushtet pas rrevolucionit popullore, duhej te kishte vendosur pikat mbi iiiiiiiiiiiiiiiiiiii.Te jepte drejtesi.Perse nuk e beri Partia Socialiste nje gje te tille?Perse nuk e zbardhi te verteten?Perse nuk u denua asnje politikan per gjakderdhjen ne rrevolucionin e 97?

Fare thjesht:Mosdhenia drejtesi per 97 ,e ktheu Shqiperin ne nje vende si Kolumbia.Vidhni te vjedhim.Injorance sharje e fyerje ne parlament.Kultuara parlamentare=kulture halesh.Mosdhenia drejtesi per 97 na la kaq mbase sepse ju krijuam kushtet gjakderdhesve edhe hajdutve te na qeverrisin pa as me te voglin kontroll.Ne se sal berisha e gjakosi shqiperin,tosi i nanes e zhyti njeher e pergjithmon ne gremin me mosdhenien e drejtesis per 97.Kjo eshte historia e vertet e shqiptarve


.
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#94

Post by Aulona »



HISTORIA: SHQIPTARET DHE SHQIPTARET


Keta e kane shkruar historine me keq se Maqedonasit. O Zot sa per te deshiruar jemi ne!:(

Ku mund ta blejme kete liber, jo per ndonje gje, por vetem ta lexojme vertet keto qe thote. Mesa po degjoj, ky dhe dy te tjeret qe kane kontribuar, nuk kane bastarduar vetem fazat e komunizmit apo te demokracse. Ketu behet fjale qe ne koherat e Ilireve, si edhe te mesjetes!

Jam me kurioze te lexoj pjesen e lashtesise dhe mesjetes mbi kete liber sesa te komunizmit dhe demokracise.

E vura kete titull per arsye te emisjonit qe kishte bere Fejziu, "Shqiptaret dhe Maqedonet", kur vertet ne kemi problem midis nesh, kemi konfuzime. Sado qe une vertet nuk jam simaptizante e analizimeve te Adrian Klosit, ketu e pati shume mire kur tha: Shqiptaret duhet te perkthejne dhe te fusin autore te huaj, sesi kane shkruar rreth nesh, per arsye sepse historianet tane me teper shkruajne ne menyre klanore, rajonale, partiake, dhe politike gje qe na ka bere te mos mesojme ashtu sic duhet historine e vendit tone. Nje historinae duhet vertet te jete nje njeri me nje mendim te ftohte dhe shume largpames, jo ti shkruaj ato ne kontekst politik, sado qe politika eshte pjese e historise.

Nje nga arsyet qe pse me ka pelqyer Paskal Milo si historian, edhe pse familja e tij ka qene e presekutuar nga sistemi komunist, ai e komenton me nje gjakftohtesi te madhe duke vene perpra dokumenta dhe fakte pa futur intatin personal, dhe vertet aty duket njeriu profesional, apo sesa seriozisht e merr dicka qe do te analizohet jo vetem tani por edhe me vone si pune e tij dhe c'fare fryme u ka mesuar te rinjeve/rejave te se ardhmes se vendit tone.

Me erdhi shume per te qeshur me z. Beqir Meta kur tha se studentet nuk kane te drejte te refuzojne apo te protestojne dicka te tille, kur do te hiqet qe po shkruan nje liber me mendime demokratike. Me kete shkrim keta autore mbase moren pike me idhullin e trye per nje perjudhe te shkurter, por ne asnje menyre, tani keta autore do tu ngelet emri si autoret qe vertet shiten integritetin e tyre, por ne te njeten kohe edhe te histroise se vendit te tyre. Dhe eshte e vertete, kur shkruan dicka qe eshte ne nje nivel me personal mund te shprehesh sipas mendimeve te tua, por nqs keto libra u afrohen studenteve te cilet shkollohen nga qeveria, atehere sic u permend, mendimi i historianit ka nje kufi, dhe duhen vertet perdorur dokumentacione dhe informacione te vlefsheme.

Analizimi i Prefesor Qoses mbi kete problem vertet ishte shume me vend, dhe po e mbyll kete postim me nje nga theniet e tij:

"Teksti i historisë botuar në Tiranë është një kërcënim për historinë e shqiptarëve dhe në të ka aq shumë linja që i shërbejnë si frymëzim akademisë maqedonase dhe simotrave të saj. Ne s’kemi histori vetë, dhe qahemi nga enciklopedia”
Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
Arta
Sun Member
Sun Member
Posts: 1515
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:44 pm
Gender: Female
Location: USA

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#95

Post by Arta »




Te ftuar:
Neritan Ceka - Historian
Aurel Plasari - Studiues
Artur Zheji - Komentator
Artan Shkreli - Studiues


Do u sygjeroja te shikonit kete emisjon, shume analizime dhe debatime te mirefillta.
"I never gave anybody hell! I just told the truth and they thought it was hell."~Harry S. Truman
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#96

Post by Aulona »

Agravohet debati

Polemikat mbi Historinë e Shqipërisë kanë kaluar tashmë deri në fyerje dhe akuza personale. Gjithçka ka nisur dje, nga një përgjigje e përgatitur prej Beqir Metës dhe Muharrem Dezhgiut, ku të dy këta autorë të 'Historisë 12' derdhnin një lumë akuzash për të gjithë historianët dhe studiuesit që e kundërshtuan tekstin e tyre të historisë, i cili tashmë ka rënë në duart e maturantëve. Në fjalën e tyre, autorët Meta dhe Dezhgiu kishin përdorur epitete e figura të tjera letrare mjaft ofenduese për Pëllumb Xhufin, Rexhep Qosjen, Ledi Shamkun, Paskal Milon, Valentina Dukën, Ardian Klosin e të tjerë. Madje, këtyre polemizuesve iu kishin shtruar edhe disa pyetje për të cilat prisnin përgjigje. Dhe, përgjigjet kanë mbërritur. Pëllumb Xhufi, i cili ishte edhe epiqendra e sulmit të autorëve, iu është përgjigjur pyetjeve dhe ka sqaruar disa momente të pasakta, dhe madje ka shtruar pyetje të tjera. Po ashtu, edhe studiuesi Ardian Klosi. Duket, të njëjtën gjuhë si dy autorët e tekstit të historisë ka përdorur historiani Paskal Milo, me një reagim të shkurtër, por shumë të ashpër. E veç tyre, ka edhe intelektualë të tjerë që nuk e kanë parë të arsyeshme të përgjigjen dhe kanë zgjedhur t'i injorojnë. I gjithë debati mbi tekstin e 'Historisë 12' nisi fill pas denoncimit të gabimeve që shoqëronin tekstin për nxënësit e shkollave të mesme. Në media dolën kundër hapur të gjithë ata historianë e intelektualë që e shihnin tekstin si një keqinformim të brezit të ri për historinë e vendit. Libri u etiketua si i politizuar dhe i pabazuar në fakte historike. Në libër janë trajtuar edhe ngjarjet e pas viteve '90, si edhe ngjarje për të cilat proceset gjyqësore vijojnë akoma, siç është çështja "Gërdeci".

Pellumb Xhufi: Unë historian i politizuar? Ku ma gjeti z.Meta këtë “cen në biografi”!

Nga Pëllumb Xhufi

Më duhet të them, që pavarësisht egërsisë me të cilën z. Meta më sulmon personalisht, unë kam një dozë të madhe mirëkuptimi. Me të drejtë, por edhe me të padrejtë, z. Meta është bërë objekt i kritikave të ashpra nga politikanë (të majtë e të djathtë), nga historianë, nga mësues, nga nxënës, nga gazetarë e qytetarë të thjeshtë. Në gjithë këtë mori njerëzish te revoltuar jo pa arsye për tekstin e Historisë së klasës XII, z. Meta zgjodhi të më godasë pikërisht mua, ndonëse për tekstin në fjalë jam shprehur në një emision televiziv serioz, ku pjesëmarrës ishte edhe vetë z. Meta e të tjerë historianë të nderuar. Këtu më lind pyetja e parë: z. Meta më godet mua ngaqë nuk e priste një reagim nga një "qenie në nevojë", siç mund t'i dukem unë: unë, që pikërisht këto ditë i kam drejtuar Beqirit në fjalë, si drejtor i Institutit të Historisë, një kërkesë për t'u punësuar në atë institut, ku gjithnjë kam qenë i shtëpisë. Nëse z. Meta e quan të drejtë të më trajtojë si "njeriun e vet" qysh pa filluar punë në Institut, e ka vërtet gabim. Ai më njeh dhe e di mirë që unë nuk jam nga ata që e mbyll gojën, sidomos kur kalohet masa. Dhe, në rastin e tekstit në fjalë gjykoj që është kapërcyer masa kritike, aq sa edhe memeci do të kishte lëshuar të paktën një ulërimë. Nga ana tjetër, nuk e nderon dhe nuk e lehtëson z. Meta fakti që më drejtohet mua në një gazetë serioze me mënyrën ("O Pëllumb"), si i është drejtuar atij gazetari Arian Çani nga valët e një emisioni televiziv me karakter argëtues. Megjithatë, edhe për respekt të vetë z. Meta, punën e të cilit e kam çmuar në çdo situatë, jam treguar mjaft diskret dhe në deklarimet e mia publike, tepër të rralla, i jam shmangur emrave të autorëve të tekstit dhe jam munduar të vë gishtin në atë që unë e konsideroj përgjegjësin kryesor të kësaj situate. Që, sipas meje, është vetë reforma e "teksteve alternative", që edhe pse e pakritikueshme si koncept, arriti të kthehej në modelin e një cikli korruptiv. Në tekstin e Historisë së klasës XII unë gjej të materializuara të gjitha ato dyshime që i kisha shprehur që kur u lançua reforma e "altertekstit", këtu e tre vite më parë. Kjo reformë vë në qendër të prodhimit të teksteve shkollore pikërisht shtëpinë botuese: është kjo që i zgjedh autorët e që i paguan ata, është kjo që i paraqet tekstet pranë Ministrisë së Arsimit, Komisionit të Posaçëm për miratimin e teksteve. Dhe, ç'ka ndodhur konkretisht? Shtëpia botuese ka përzgjedhur dy autorë, z. Meta e z. Dezhgiu, që janë të njohur; ndonjërin prej tyre (e kam fjalën për Beqirin) unë personalisht e kam çmuar edhe për integritet moral e profesional. Gjithsesi, botuesi ka gabuar qysh në fillim kur ka përzgjedhur dy historianë, të cilët janë marrë me studimin e së njëjtës periudhe historike, asaj të pas viteve 1920. Kështu që, trajtimi i 25 shekujve histori i është lënë autorit të tretë, z. Lleshi dhe ky nuk njihet për studiues, por njihet si … botues. z. Lleshi është në fakt pronari i shtëpisë botuese "Uegen", e mirënjohur për botime cilësore. Por, unë e them me forcë, që ta dëgjojë sa z. Meta, aq edhe z. Lleshi, dhe akoma më shumë Ministria e Arsimit, që është përgjegjësi kryesor i kësaj çorbe: nxënësve-burra të klasës XII mund t'u japin leksione historie vetëm persona të autorizuar. Dhe, persona të autorizuar janë vetëm profesorët e universiteteve dhe studiuesit e instituteve shkencore. Z. Lleshi ka marrë përsipër një barrë që nuk e mban dot. Nga ana tjetër, ai ka përzgjedhur "politikisht" dy bashkëpunëtorët e tjerë: me nuhatjen e njeriut të biznesit, ai ka përzgjedhur dy autorë, z. Meta e z. Dezhgiu, të cilët janë bërë të njohur edhe për disa interpretime të sforcuara, sipas meje, të historisë bashkëkohore të Shqipërisë, të cilat jo rastësisht përputhen me qëndrime të deklaruara të ndonjë force politike, në rastin konkret të PD. Me sa duket, duke vënë "parzmoren" e z. Meta e të z. Dezhgiu, botuesi ka arritur ta kalojë pa problem tekstin e tij në "filtrat" e Ministrisë së Arsimit. Skandali me tekstin e klasës XII nxori lakuriq një fakt: Komisioni i Teksteve i Ministrisë së Arsimit na qenka krejt "transparent", ai mund ta ngrejë pa hesap traun, sa herë që autorët e teksteve janë persona të pëlqyer për pushtetin e radhës… ose sa herë që botuesi zgjidh qesen për Komisionin në fjalë dhe për eprorët që e kanë emëruar atë. Pra, unë nuk e përjashtoj që ky komision të jetë ose një komision i politizuar, ose një komision i korruptuar. Përndryshe, nuk do të kalonin gabime aq të rënda, që bëjnë të ulërasë edhe fëmijën në bark, jo më komunitetin e historianëve e të njerëzve të interesuar për historinë e vendit të tyre. Dhe, të tillë janë gjithë shqiptarët, jo vetëm Pëllumb Xhufi, ndaj të cilit i ka përqendruar shigjetat e helmatisura z. Meta & Company.

Mos harroni edhe një fakt tjetër, teksti i Historisë së klasës XII paraqitet ne dy variante: varianti i plotë, për gjimnazet e drejtimit shoqëror; dhe varianti i përmbledhur për gjimnazet e drejtimit natyror. Ky i dyti, edhe si vëllim është sa 1/3 e variantit të parë. Për rrjedhojë, ngjarjet historike në këtë variant kalohen "fluturimthi" dhe shekuj të tërë (10 shekuj!) nuk trajtohen fare. Për problemet e mësimit të historisë, unë si historian, por edhe si anëtar i Komisionit Parlamentar për Arsimin kam ndërhyrë dikur sa tek z. Pollo, aq edhe tek z. Beja, madje edhe tek Instituti i Kurrikulës. Megjithëse me fjalë më kanë dhënë të drejtë, asnjë reagim nuk ka pasur ndaj shqetësimeve që unë kam paraqitur. Unë gjykoj që nxënësi që mbaron klasën e XII, duhet ta mësojë në mënyrë të integruar Historinë e Shqipërisë, pavarësisht nëse ndjek një gjimnaz të drejtimit shoqëror a natyror. Edhe në vendet e qytetëruara, mes morisë së lëndëve që mësohen në shkolla apo institute të drejtimeve të ndryshme, ka një grup lëndësh që zhvillohen njësoj. E tillë është lënda i Historisë, e Gjuhës dhe e Letërsisë së vendit etj.

Z. Meta më kritikon se kam përshëndetur djegien e tekstit të parë postkomunist të historisë, atë të vitit 1994, nga qeveria socialiste në vitin 1998. Si mund të thotë një gjë aq të pavërtetë, kur unë kam qenë një nga autorët e atij teksti? Po të ishin mbështetur te ai tekst apo te teksti tjetër akademik i vitit 2002, ndoshta nuk do t'i kishin bërë ato gabime për të cilat kritikohen tani.

Ajo çka të bën të mendosh, është se z. Meta merr shkas të më sulmojë mua si "historian i politizuar", pikërisht nga kritika më e papolitizuar që i është bërë gjatë këtyre ditëve tekstit të tij e të kolegëve të tij. Unë isha ndoshta i vetmi që nuk u mora me interpretimet e autorëve për periudhën historike të mbas viteve 1990. Jo sepse nuk i konsideroj ato si tejet të politizuara. Jo. Por unë mendoj se një nxënës-student 18-vjeçar nuk ka nevojë e nuk ka rrezik të ndikohet në vlerësimin dhe interpretimin e ngjarjeve, që ai vetë i ka jetuar: pak rëndësi ka nëse ti i thua atij se, "Gërdeci ishte një aksident teknologjik". Mësuesi që do të guxonte të përcillte këtë kumt, do të gjendej përballë përqeshjeve të nxënësve. Ajo që më shqetësoi mua në tekstin e përfolur të z. Meta e shokë, ishte huazimi prej tyre i tezave antishkencore e antishqiptare të historiografive nacionalisto-shoviniste të shek. XIX, të gatuara në Akademitë e Serbisë, Greqisë e Bullgarisë. Përpara se të më godasë mua në "thembrën e Akilit", si historian i angazhuar edhe në politikë, z. Meta & Company duhet t'u thotë shqiptarëve: në cilat anale paskan zbuluar ata, që në shek. X shqiptarët, deri atëherë të rrudhur nëpër male, u dyndën me dhunë drejt fushave e luginave, duke "u zënë" vendin popullsive sllave e greke? Unë jam gati t'i vërtetoj zotit Meta, duke i cituar vetëm historianët më të mëdhenj sllavë e grekë, se në shek. X, shqiptarët përkundrazi kanë jetuar nëpër qytete e nëpër fusha, dhe ndonjë koloni e vogël sllave që u vendos në hapësirën shqiptare, u vendos pikërisht nëpër male. Po ku e ka gjetur z. Meta që shteti i Dioklesë, që kishte për kryeqendër Shkodrën e për qendra të tjera Lezhën, Drishtin, Ulqinin e Tivarin, në shek. X-XI paska qenë një "shtet serb"? Si mund të ishte Dioklea një shtet serb në shek. XI, kur kronikat serbe të shek. XIII thonë se mbreti i Serbisë, Stefan Nemanja, e pushtoi në vitin 1189 Dioklenë, duke e trajtuar atë si një vend armik, duke vrarë vendasit, duke rrëmbyer pronat e vendasve, duke pushtuar kishat e duke dëbuar priftërinjtë vendas e, në fund, duke i kthyer kishat katolike në kisha ortodokse? Sepse, mor zotëri, Dioklea ishte një vend qartazi katolik, ndryshe nga Serbia ortodokse, dhe kjo përbën një arsye më shumë për të mos u nxituar… e për të mos kopjuar tekstin e Historisë së vitit 1959. Sepse, ky tekst, i dashur Beqir, është hartuar në Moskë. Nuk ka të bëjë me të as Prof. Buda, që ju përpiqeni ta mëkatoni, as Prof. Frashëri. Në atë tekst ka pasur rol, po, ndonjë "profesor" tjetër, që ju nuk ja përmendni emrin ngaqë mund t'u zëmërohet ndonjë funksionar i lartë i sotëm. Ndonjë nga ata profesorët që ishin më shumë sekretarë partie, dhe u bënë profesorë pikërisht se ishin sekretarë partie. Buda e Frashëri nuk kanë pasur të bëjnë me Partinë e Punës. Mos u përpiqni t'i bëni pis ata: nëse Prof. Buda e Prof. Frashëri kanë ndonjë meritë në historiografinë shqiptare, dhe kanë shumë të tilla, merita kryesore e tyre është se kanë hedhur poshtë shkencërisht teorinë antishkencore të "eksplozionit demografik të shqiptarëve", me konotacion të qartë antishqiptar, racist e shovinist. Pikërisht atë teori, që pasi është përzënë nga të gjitha tekstet e historisë dhe nga të gjitha Akademitë e vendeve përreth, me përjashtim Maqedoninë e nacionalizmit të vonuar, ka gjetur strehë pikërisht tek teksti i Historisë për klasën XII për gjimnazet e Republikës së Shqipërisë, botuar nga Ministria e Arsimit, me autor Prof. Beqir Metën, Prof. M. Dezhgiu dhe zotin Xh. Lleshi, që është edhe pronari i shtëpisë botuese(!).

Kjo është përgjegjësi e madhe, të cilën më kot z. Meta mundohet ta shpërndajë, duke bërë fajtore sa vetë periudhën e Mesjetës, e cila për dreq na qenka fort e errët (ndaj më mirë mos ta mësojmë!), aq edhe kritizerët e shumtë të tekstit, të cilët, nëse nuk janë "kllounë", aq më keq janë historianë "të politizuar", si puna ime. Ku ma gjeti z. Meta këtë "cen në biografi" dhe kur? Pikërisht tani që kam dalë nga politika! Por, së pari z. Meta duhet të dijë që ajo ku ne bëjmë diferencën me popujt e tjerë fqinjë, është pikërisht periudha e Mesjetës. Në rastin e Shqipërisë ajo nuk është aspak e errët, është më e dokumentuara se çdo histori tjetër ballkanike. Sepse, metropoli i Durrësit dhe Rruga Egnatia e vunë Shqipërinë dhe shqiptarët në qendër të ngjarjeve historike të përbotshme, kuptohet edhe të lapsit të historianëve. Së dyti, më kot mundohet z. Meta të më paraqesë si një person që rri "në mes të tavës së PS". I hyra politikës, hapur jo si cub, për të bërë ndonjë punë të mirë, edhe në fushën e arsimit e të shkencës, dhe dola andej pa hezitim kur pashë se politika merret me gjithçka, përveçse me punë të mira. Duke qenë se nuk e kam pasur asnjëherë të vështirë të ndjek bindjet e mia, nuk e kam fare problem të gjej e të evidentoj, si të mirat, ashtu edhe të ligat të kujtdo qoftë, edhe të Enver Hoxhës, edhe të Sali Berishës. A është në gjendje ta bëjë z. Meta apo z. Dezhgiu një gjë të tillë. Unë dyshoj shumë. Dhe, jo vetëm unë.
Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
Aulona
Star Member
Star Member
Posts: 607
Joined: Thu Jun 04, 2009 1:06 am
Gender: Female
Location: Albania

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#97

Post by Aulona »

Historia, autorët po nxijnë të vërtetën

Historiani i njohur Kristo Frashëri i përgjigjet akuzave të autorëve të tekstit të Historisë se ai është arkitekti i tezës: "Shqiptarët kanë banuar në male". "Asnjeri prej nesh nuk kishte të drejtë të ndryshonte faktet dhe tezat e autorëve, përfshirë dhe ato të Prof. Aleks Budës, pa miratimin e tyre", rrëfen Frashëri.
* * *
Dy fjalë për kritikën që Beqir Meta dhe Muharrem Dezhgiu i drejtojnë pikëpamjes që përmban "Historia e Shqipërisë" (Botim i Universitetit të Tiranës), vëll.I, Tiranë 1959. Është e vërtetë që aty thuhet se gjatë Mesjetës së hershme, shqiptarët të detyruar nga dyndjet sllave u strukën në male. Por ajo tezë nuk i takon as Selim Islamit, as Kristo Frashërit. "Historia e Shqipërisë" botuar nga Universiteti i Tiranës në vitet 1959-1965, ishte i pari tekst integral në shkallë planetare i historisë së Shqipërisë në ato përmasa, që pa në atë kohë dritën e botimit. Si botim i parë, ai nuk mund t'i shpëtonte gabimeve. Veç kësaj, ai qe prodhim i një kolektivi autorësh. Përgjegjësinë e përmbajtjes (të fakteve dhe të pikëpamjeve) e kishin autorët e secilit kapitull apo të secilit syth. Emrat e tyre janë thënë në hyrjen e secilit vëllim. Në hyrje thuhet shkoqur se autori i kapitullit të Mesjetës së hershme ishte Prof. Aleks Buda. Faktet dhe pikëpamjet i përkisnin atij. Selim Islami dhe Kristo Frashëri ishin hartues të tekstit. Ata kishin për detyrë t'i jepnin formën strukturore tekstit. Asnjeri prej nesh nuk kishte të drejtë të ndryshonte faktet dhe tezat e autorëve, përfshirë dhe ato të Prof. Aleks Budës, pa miratimin e tyre. Ju këtë praktikë duhet ta dini. Prandaj, orvatja juaj për të ngarkuar me përgjegjësi Selim Islamin dhe Kristo Frashërin për tezën e pasaktë se shqiptarët u strukën në male, është spekullim banal. S. Islami nuk është marrë asnjëherë me historinë e Mesjetës së hershme. Kristo Frashëri e ka trajtuar Mesjetën e hershme mëse një herë në botimet e veta. Madje, pesë vjet më vonë ai ka botuar në disa gjuhë të huaja historinë integrale të Shqipërisë. Ju, B. Meta dhe M. Dezhgiu, do të kishit të drejtë ta kritikonit dhe ta anatemonit Kr. Frashërin po ta kishit lexuar këtë pikëpamje në punimet e tij. Prandaj, ju lutem, nëse e ndjeni sadopak veten historianë, mos i shtrembëroni ato pikëpamje që juve nuk u shkojnë për shtat. Veç kësaj, edhe Prof. Aleks Buda nuk ka bërë, me këtë tezë, ndonjë mëkat. Mos harroni se ishim në fillimet e lëvrimit të historiografisë shqiptare brenda në Shqipëri. Në ato rrethana ka qenë e pamundur të evitoheshin gabimet dhe shtrembërimet. E vërteta është se Prof. A. Buda nuk e përsëriti më këtë tezë. Më vonë, edhe ai e ka trajtuar Mesjetën e hershme në shkrime të tjera, por ka lënë të kuptohet se kishte hequr dorë nga kjo tezë. Gjë krejt e natyrshme dhe krejt njerëzore. Por ju, B. Meta dhe M. Dezhgiu, pse kërkoni të justifikoheni dhe të mbroheni duke thënë se jemi mbështetur te teza "e profesorëve të mirënjohur shqiptarë Selim Islami, Kristo Frashëri dhe te studimet e të madhit Aleks Buda", - teza këto të varrosura prej kohësh. Nëse vetë nuk ishit në gjendje të farkëtonit teza të sakta shkencore, përse huazoni një mall të skaduar? Përse nuk mbështeteni në pikëpamjen e fundit të hsitoriografisë shqiptare? A nuk provon kjo varfërinë tuaj në lëmin e historisë? Themi në varfërinë, mbasi nuk na vjen mirë të themi: a nuk provon kjo prirjen tuaj për ta nxirë ju në ditët tona historinë e Shqipërisë? Veç kësaj, pyesim: si është e mundur që ju, militantë të flakët të luftës kundër koncepteve komuniste të shfaqura në historiografi, t'i përvetësoni dhe t'ua servirni sot, në demokraci, nxënësve të vitit të fundit të gjimnazit pikëpamjet e farkëtuara në vitet e para të regjimit komunist?
Growing up I was taught to "Treat people as I wanted to be treated", but as time passed and I met more people, I made my own version which is fair: "Treat people, like they treat you".
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Trillimet e Historise Shqiptare

#98

Post by alfeko sukaraku »

A munde te jete rastesi sulmi i Aleks Budes mbi Spiro Konden per ceshtjen pellazgjike?

A munde te jete rastesi mbrojtja hapur e Gustavo Meyrit me tezen e shqiptarve ardhacak?

Aq sa munde te jene ato rastesi,po kaq ishte "gabim momental" ideja serbe me shqiptare nga malet, e Aleks budes.
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
Post Reply

Return to “Problematika shqiptare në media/shtyp”