"Moreover, you scorned our people, and compared the Albanese to sheep, and according to your custom think of us with insults. Nor have you shown yourself to have any knowledge of my race. Our elders were Epirotes, where this Pirro came from, whose force could scarcely support the Romans. This Pirro, who Taranto and many other places of Italy held back with armies. I do not have to speak for the Epiroti. They are very much stronger men than your Tarantini, a species of wet men who are born only to fish. If you want to say that Albania is part of Macedonia I would concede that a lot more of our ancestors were nobles who went as far as India under Alexander the Great and defeated all those peoples with incredible difficulty. From those men come these who you called sheep. But the nature of things is not changed. Why do your men run away in the faces of sheep?"
Letter from Skanderbeg to the Prince of Taranto ▬ Skanderbeg, October 31 1460

Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

Këtu mund të flisni mbi historinë tonë duke sjellë fakte historike për ndriçimin e asaj pjese të historisë mbi të cilen ka rënë harresa e kohës dhe e njerëzve.
User avatar
Arta
Sun Member
Sun Member
Posts: 1515
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:44 pm
Gender: Female
Location: USA

Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#1

Post by Arta »

"I never gave anybody hell! I just told the truth and they thought it was hell."~Harry S. Truman
qiellikaltër
Honored Member
Honored Member
Posts: 358
Joined: Sat Jul 18, 2009 6:22 pm
Gender: Female
Location: Shqipëri

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#2

Post by qiellikaltër »

Sipas mendimit tim, diskutimi ne studio nuk ishte shume frytdhenes, sepse nuk u moren vesh shtyllat kryesore te librit. Idete e reja te librit mbi cmitizimin e rendesise se Lidhjes se Prizrenit apo mbi rolin e madh qe paska luajtur helenizmi dhe osmanizmi mbi lindjen e nacionalizmit shqiptar nuk u rrahen nga studiuesit e ftuar.
Mendimi kritik per librin erdhi vetem nga Dritan Egro brenda nje intervali kohe shume te kufizuar. Nderkohe qe te ftuar si turkokalli Jazexhi i binte fyellit krejt ne vrime tjeter, ai kishte hallin e Allahut. Te ben pershtypje qe kur behet fjale per te ulur poshte e mohuar shqiptarizmin, myslimanit te thekur Jazexhi i shkon fjolle muhabeti me Clayer, per analogji Portes se Larte dhe fuqive te medha europiane gjate kohes kur shqiptaret po derdhnin gjak per krijimin e shtetit te pavarur shqiptar.

Per nga stili ky liber te sjell ne mendje librin e Shmidit mbi Skenderbeun dhe i permbahet boshtit te cmitizimit/dekonstruktimit te historise shqiptare.
Me mire do e kisha quajtur kete emision: "Zhdukja e gjurmeve te nacionalizmit shqiptar".
"Du t'jem zot, n'timen tok,
dje dhe sot, sot e neser."
User avatar
Arta
Sun Member
Sun Member
Posts: 1515
Joined: Tue Jun 02, 2009 2:44 pm
Gender: Female
Location: USA

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#3

Post by Arta »

Po qiellikalter ke te drejte, sepse akoma se kam mbaruar, mirepo deri tani tek pjesa e 2'te shume te konfuzuar te gjithe te futarit, dhe pikerisht Dritani nga te gjithe kishte pak me qartesi, per asrye sespe merret me studime te dokumentave the Perandorise Ottomane per Shqiperine. Olsin e di shume mire, ka hall te jete me teper turk. Me vjen cudi sesi konfuzoehshin, kur thoshin qe nuk kishin ide per Shqiptarizimin, apo Geget me tosket ishin kombe te ndryshme, kur Gjergj Kastrjoti beri pikerisht ate kur erdhi nje bashkim me te ngushte te gegve dhe toskeve. Per mua ne pergjithesi me te shumtet, njeri i binte deres, dhe tjetri dritares.
"I never gave anybody hell! I just told the truth and they thought it was hell."~Harry S. Truman
qiellikaltër
Honored Member
Honored Member
Posts: 358
Joined: Sat Jul 18, 2009 6:22 pm
Gender: Female
Location: Shqipëri

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#4

Post by qiellikaltër »

Mendimi i plote i Dritan Egros mbi fillesat e nacionalizmit shqiptar jepet ne kete shkrim te tij, te botuar ne gazeten Panorama:

"Studimi i nacionalizmit shqiptar është një nga problemet më komplekse të historisë moderne shqiptare. Fati historik i shqiptarëve në shek. XIX–XX dhe ideologjizimi i skajshëm i këtij problemi gjatë periudhës komuniste nuk lejuan trajtime shteruese, por po aq edhe zbulimin e rrënjëve të tij.
Studimet shkencore në Shqipëri mbi nacionalizmin shqiptar kanë filluar gjatë periudhës komuniste, në vitin 1953, dhe vazhduan më intensivisht në vitin 1965. Pyetjes se ku i ka rrënjët në kohë nacionalizmi shqiptar dhe cili ka qenë shtrati që e përgatiti atë, historiografia e periudhës komuniste nuk arriti t’i japë një përgjigje shteruese. Ndonëse pati studiues si Stefanaq Pollo, Stavri Naçi e Injac Zamputi, të cilët në atë klimë të vështirë politike shtruan edhe çështjen e studimit empirik të problemit, më shumë se atij teoriko-ideologjik, duket se konformizmi i fenomenit të nacionalizmit me skemat e marksizmit dominoi shkrimet për këtë temë. Përsa i përket fillesave të tij ishin këto diskutime që shënuan gjysmën e dytë të shek. XIX dhe Lidhjen e Prizrenit si formën e parë të shprehur të nacionalizmit shqiptar. E thënë më shkoqur, ato parashtruan mendimin se politikisht shqiptarët u zgjuan vetëm kur Traktati i Shën Stefanit dhe Kongresi i Berlinit vendosën shkëputjen e territoreve të shqiptarëve nga trungu amë; kurse kulturalisht u zgjuan me aktivitetin kulturor të Naum Veqilharxhit në vitet ‘30-‘40 të shek. 19.
Edhe studimi monografik mbi zgjimin kombëtar të shqiptarëve i Stavro Skëndit, i vitit 1967, nuk shënoi ndonjë risi në këtë aspekt, pasi veçse përforcoi atë realitet historiografik që tashmë ishte formësuar brenda kufijve të shtetit shqiptar: pra, që nacionalizmi shqiptar si veprim politik u shfaq me Lidhjen e Prizrenit. Një vlerësim i tillë mbi fillesat e nacionalizmit shqiptar tashmë është një opinion shkencor e publicistik më se i ngulitur.
Në vëmendjen shkencore shqiptare ka kaluar pa lënë gjurmë një studim i publicistit Tajar Zavalani i titulluar Nacionalizmi shqiptar (1969). Eshtë interesant fakti që Zavalani është i pari që tregon se rrënjët e nacionalizmit shqiptar duhen kërkuar në periudhën e pashallëqeve.
Edhe studiueset Nuray Bozbora dhe Nathalie Clayer fillesat e kësaj lëvizjeje i kanë vendosur kryesisht në gjysmën II të shek. XIX, pra gjysmë shekulli pas fqinjëve grekë dhe atyre sllavë, dhe më së shumti gjeneza e këtij fenomeni është kërkuar në zhvillimet ndërkombëtare të vitit 1878.
Pra, tre janë opinionet e ngulitura deri më sot në lidhje me fillesat e nacionalizmit shqiptar: së pari, shprehja e parë e nacionalizmit shqiptar ishte Lidhja e Prizrenit; së dyti, zgjimi kulturor i shqiptarëve ka filluar me Naum Veqilharxhin në vitet ‘30-‘40 të shek. 19, dhe, së treti, mendimi nacionalist shqiptar i ka fillesat jashtë vendit, në klubet e emigracionit shqiptar, në gjysmën e dytë të shek. 19.
Duke parashtruar në mënyrë sintetike këto tre opinione tashmë të ngulitura në nivel kombëtar dhe ndërkombëtar, mendoj se tendenca për t’i afruar në kohë fillesat e nacionalizmit shqiptar është metodologjikisht e gabuar. Zhvillimet politike ndërkombëtare që çuan në krijimin Lidhjes së Prizrenit nxorën në pah një nivel të avancuar jo të mendimit, por të veprimit politik të nacionalizmit shqiptar. Kjo na bën të mendojmë se format më të hershme të tij duhet t’i kërkojmë edhe më herët. Gjeneza e lëvizjes nacionale të një populli shënohet atëherë kur një individ apo një grup individësh shpallin se ai komb ekziston dhe ai/ata individë marrin përsipër ta provojnë një realitet të tillë. Pra, gjeneza e lëvizjes nacionale të një populli lind kur lind mendimi politik për të jetuar më vete, kur lind ideja e mëvetësisë kombëtare.
Por, ndërsa është i rëndësishëm identifikimi i fillesave, metodologjikisht do të ishte më e saktë dhe korrekte të identifikohen edhe elementët formëzues të vetëdijes nacionale shqiptare, që në fakt përgatitën edhe mjedisin për lindjen e lëvizjes nacionale shqiptare. Një gjë e tillë kërkon depërtimin thellë në kohë dhe pashmangmërisht edhe trajtimin në këtë këndvështrim të dokumenteve të hershme të shqipes së shkruara me të gjitha alfabetet: latin, arab e grek.
Deri më sot në asnjë rast nuk është shtruar pyetja se çfarë ka menduar elita shqiptare përkundrejt zhvillimeve të tilla që po ndryshonin konfigurimin politik të rajonit. Në se statusquo-ja politike ndryshon si rezultat i një konstelacioni të ri politik, është krejt e natyrshme që elementët e çdo grupi të caktuar etnik brenda një formacioni shtetëror multietnik të tentojnë të vënë në pah ato elementë që ata i bashkojnë, madje të shkojnë edhe më tej, duke insistuar për të ekspozuar veten si një grup me veçori të spikatura, të ndryshme nga të tjerat, për më tepër nga fqinjët, duke e bërë atë të jetë sui generis. Eshtë logjike të mendosh që vetëm kështu çdo grup etnik të luftojë për të siguruar mbijetesën, madje në kushte optimale të aspirojë edhe për sundim mbi fqinjët. Në rastin shqiptar, kur i gjithë Ballkani i krishterë ishte zgjuar dhe kishte shtruar diplomatikisht, por edhe me armë zgjidhjen e çështjes së tyre kombëtare, për rastin shqiptar krahasuar me fqinjët duhet thënë se kemi një specifikë që ka të bëjë me faktin që shumica e shqiptarëve në fund të shek. 18 – fillim i shek. 19 ishin myslimanë, madje fuqia politike, ushtarake dhe ekonomike e viseve shqiptare ishte në duart e elementit elitar mysliman.
Në vitet ’20 të shek. XIX, rajoni i Epirit pas eliminimit të Ali Pashës njohu zhvillime të rëndësishme. Kjo dëshmohet më së miri nga letërkëmbimi që gjendet në Arkivat Osmane, letërkëmbim i cili përfshinte autoritetet osmane, elitën shqiptare dhe drejtuesit e kryengritjes greke. Studiuesi turk Hakan Erdem është i pari që filloi të eksplorojë natyrën e marrëdhënieve trepalëshe osmano-shqiptaro-greke në kontekstin e zhvillimeve gjatë viteve të Revolucionit Grek (1821-1930). Përtej marrëdhënieve midis qendrës dhe një province osmane, ky dokumentacion reflekton edhe marrëdhëniet mes shtetit mysliman dhe shqiptarëve, një prej komuniteteve etnike përbërëse të këtij shteti, por me shumicë dominuese gjithashtu myslimane. Ky dokumentacion zbulon se përfaqësuesit më të spikatur të elitës shqiptare janë realisht të avancuar në mendimin e tyre politik për kohën.
Në një letër të datës 29 nëntor 1828, drejtuar pjesëtarëve të elitës shqiptare të kohës, Ismail bej Vlora (gjyshi i Ismail Qemalit) i drejtohet Sulejman bej Konicës, Tahir aga Abazit (një prej bashkëpunëtorëve të ngushtë të Ali Pashës), Veli bej Grebenesë dhe krerëve të tjerë shqiptarë të viseve të jugut të Shqipërisë dhe u propozon që ata të mos merren me shtypjen e kryengritjes greke, siç ishin urdhëruar nga Porta e Lartë, por u kërkon që të takohen në qytetin e Beratit “për të diskutuar për avenirin e Shqipërisë me kushtin që [atje të bisedojmë] si bij të denjë të këtij vendi”. Ai del kundër planeve osmane që synonin, që nëpërmjet autoritetit të krerëve shqiptarë, mobilizimin e përgjithshëm të shqiptarëve për të shtypur kryengritjen greke. Madje u thotë të hapin sytë mirë për të mbrojtur vatanin, pasi të mbaronte çështja greke radha do t’u vinte atyre. Madje, në këtë letër Ismail bej Vlora bën me dije se ai në atë moment kishte filluar negociatat për këtë problem me Silahdar Podën.
Ismail bej Vlora me shkallën e njohjes së dokumentacionit që kemi deri më sot është i pari pjesëtar i elitës shqiptare të kohës, i cili realitetin e ri politik që po krijohej në Greqi e pa përtej kufijve të çifligjeve të tij. Eshtë krejt e natyrshme që pjesëtarë të elitës shqiptare duke qenë njëkohësisht edhe autoritete provinciale osmane e kishin shumë të lehtë që autoritetin politik që i kishte dhënë Stambolli ta përdornin për interesat e veta, dhe më konkretisht siç thotë Ismail beu “për punët e Shqipërisë” apo “për punët e popullit shqiptar”.
Këtu është shumë e rëndësishme të perceptojmë dhe të vlerësojmë drejt shkallën e emancipimit politik të elitës shqiptare: ky emancipim është i një natyre të veçantë për shkakun se, ndonëse me osmanët elita shqiptare ndante të njëjtin besim fetar, ky dokument dëshmon se përfaqësues të saj qartazi mendojnë për shkëputje nga Perandoria Osmane. Madje, edhe termi vatan nga një term tradicionalisht i përdorur në gjuhën politike të Islamit në kuptimin atdhe i myslimanëve (homeland of muslims), në këtë dokument përdoret me kuptimin atdhe kombëtar (patria). Ndoshta ky dokument është nga të parët në gjuhën politike osmane kur ky term pëson një ndryshim të tillë semantik.
Njëkohësisht ky dokument na bën me dije edhe faktin tjetër, që Pashallëku i Ali Pashës, mes të tjerash ishte edhe një institucion i cili kishte vendosur urat e njohjes dhe të komunikimit mes elitës shqiptare të kohës. Në këtë dokument citohen mbiemrat e shumë personaliteteve të kohës, të cilat më pas do të jenë mbiemrat e familjeve të mëdha shqiptare, pjesëtarë të së cilave morën përsipër përmbushjen e misionit kombëtar dhe ngritjen e shtetit shqiptar.
Ky dokument është dëshmi e faktit që edhe shqiptarët ishin zgjuar dhe po mendonin për mëvetësinë e tyre, ashtu sikurse kishin bërë apo ishin duke bërë fqinjët e tyre grekë e sllavë. Ndaj mendoj se, më e pakta, ata nuk duhen gjykuar si të vonuar në fillimin e lëvizjes së tyre kombëtare për faktin se ishin myslimanë. Nga ana tjetër, jam i mendimit se metodologjikisht do të ishte e gabuar të fetishizojmë vlerat e një dokumenti të vetëm në atë masë sa ai të ravijëzojë gjithë periudhën me karakteristikat e saj. Vetëm hulumtimi i gjithë dokumentacionit të kohës dhe analiza e kujdesshme e marrëdhënieve të shtetit osman me Fuqitë e Mëdha të kohës do të mund të shpjegojnë shkaqet pse shqiptarët u vonuan në shpalljen e pavarësisë nga shteti osman.
Lindja e mendimit politik nacionalist të një kombi shënon një stad cilësor që, nga njëra anë i jep fund fazës së evidentimit të elementëve formëzues të lindjes së kombit, kurse nga ana tjetër i hap rrugë veprimit të organizuar politik drejt një lëvizjeje, e cila çon në krijimin e shtetit kombëtar. "
"Du t'jem zot, n'timen tok,
dje dhe sot, sot e neser."
qiellikaltër
Honored Member
Honored Member
Posts: 358
Joined: Sat Jul 18, 2009 6:22 pm
Gender: Female
Location: Shqipëri

Vula e lidhjes se Prizrenit

#5

Post by qiellikaltër »

Dokumenti me i hershem me vulen e Lidhjes se Prizrenit mban daten 2 maj 1881:

Code: Select all

http://www.top-channel.tv/video.php?id=12909
"Du t'jem zot, n'timen tok,
dje dhe sot, sot e neser."
User avatar
Illyrian
Regular Member
Regular Member
Posts: 54
Joined: Sat Mar 13, 2010 4:31 pm
Gender: Male
Location: United Kingdom

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#6

Post by Illyrian »

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
I was here when time began, I will be here when it ends!
User avatar
Kundurjoti
Member
Member
Posts: 12
Joined: Mon May 03, 2010 8:12 pm
Gender: Male

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#7

Post by Kundurjoti »

Ky eshte libri i Kostandin Cekrezit, ne na duhen opinione alternative per te krijuar nje imazh me te sakte.
User avatar
Illyrian
Regular Member
Regular Member
Posts: 54
Joined: Sat Mar 13, 2010 4:31 pm
Gender: Male
Location: United Kingdom

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#8

Post by Illyrian »

Kundurjoti wrote:Ky eshte libri i Kostandin Cekrezit, ne na duhen opinione alternative per te krijuar nje imazh me te sakte.
Kundurjot, te prura nje shkeputje nga libri "Mother Teresa: A biography" me autore te huaj (Meg Greene)

http://books.google.com/books?id=nI819b ... &q&f=false
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
I was here when time began, I will be here when it ends!
User avatar
Illyrian
Regular Member
Regular Member
Posts: 54
Joined: Sat Mar 13, 2010 4:31 pm
Gender: Male
Location: United Kingdom

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#9

Post by Illyrian »

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
I was here when time began, I will be here when it ends!
User avatar
Illyrian
Regular Member
Regular Member
Posts: 54
Joined: Sat Mar 13, 2010 4:31 pm
Gender: Male
Location: United Kingdom

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#10

Post by Illyrian »

http://books.google.com/books?id=8KCZhB ... &q&f=false

"Albania and the Albanians: selected articles and letters 1903-1944" M. Edith Durham, Harry Hodgkinson, Bejtullah D. Destani
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
I was here when time began, I will be here when it ends!
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#11

Post by alfeko sukaraku »

ore zotrinj...c hyne ketu indentiteti yne ne lidhje me evropen e bashkuar?

c eshte kjo idiotsi kombetare..pse kaq idiotllek o Zote

a e dine gazetaret ku ndodhemi gjeografisht?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by alfeko sukaraku on Tue May 04, 2010 6:52 pm, edited 1 time in total.
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#12

Post by alfeko sukaraku »

ne lidhjen shqiptare te Prizrenit neni nr 1 ishte:

"do qendrojm nen porten e madhe , kush i shpall lufte portes se madhe eshte armiku yne"

cilet e ben lidhjen shqiptare te prizrenit?ne mes tyre edhe familja e shenjt shqiptare FRASHRI.

Pashko Vaso nuk foli asnjeher per ndonje fe me emer "shqiptaria" eshte idiotesi edhe fatkeqsi e madhe per kombin tone edhe krejt idiotsi e papare per letersin shqiptare edhe kritiket e saj letrar qe nuk kane kaluar iden e vertet te Pashko Vases

O moj shqypni e mjera shqypni
kush te ka pas qit me krye ne hi
ti paskesh qene nje zonje e rende
burrat e dheut te thirrshin nene

po sot shqipni po mthuaj si je
oh porsi lisi i rrzum per dhe

ca thone kan fe, ca thone kan din
njani thote jam turk e tjetri latin
do thon jan turq shkaj ca te tjere
por jena vllazen more te mjere
PRIFTNIJT ME HOXHET JU KAN HUTUE
ME JU DEMUE ME SHKTRRUE


Pra, per Pashko Vason shkaku qe zonja e rende eshte shendrruar si nje lis i rrzum per dhe , ishin priterinjet e hoxhet qe ne aro kohe mvareshin nga greqia e turqia.........mjafte me idotsi per hymnin kombetar shqiptar
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#13

Post by alfeko sukaraku »

ne se do merrnim parasysh Sami Frashrin edhe vepren qe ai la mbas ateher do na duhet te kujtojm se ai eshte autori i enciklopedis se gjuhes turke

ka plote dokumente qe tregojn se shqiptaret kan dashur ta drejtojn perandorin osmane sepse ler te mos harrojm se ne turqi ka pasur nje shumice te konsiderueshme shqiptaresh.
Greqia e sotme fliste ne shumicen e saj shqip
maqedonia ja ku eshte edhe ja ku jan shqiptaret
kosova e deri ne danub fliste shqip

ateher qe te merremi vesh do na duhet qe te kujtojm edhe ali pash tpelenen edhe shmangjen e tij nga perandoria osmane
te kujtojm thoeodhori kolokotronin me ali farmaqin edhe camet per krijimin e omospondis shqiptare greke
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#14

Post by alfeko sukaraku »

debat idiotesh e injorantesh antishqiptaresh me shume.

demek shqiptari nuk qenka ndjer kurre shqiptare edhe turqit e greket na vinin me zore te mesonim gjuhen shqipe edhe ne nuk e pranonim.
cilat jane shkollat shqipe qe na hapen greket e turqit?ku jan ato?Perse e vran papa kristo negovanin?per gallat?
perse predikonte kundra gjuhes shqipe shen kozma etoliani..per gallat?
matufi Puto e ka perball "turkun" me emrin Olsi..ler ta pyesin perse beson tek Allahua edhe e vendos Allahun mbi kombin..edhe pastaj ai matuf ler te nxjerri perfundimet se cju mesonte allahu shqiptarve..ashtu si shen kozmaj .
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
User avatar
alfeko sukaraku
Sun Member
Sun Member
Posts: 1827
Joined: Wed Jun 03, 2009 8:02 pm
Gender: Male

Re: Fillimi i Nacionalizmit Shqiptar

#15

Post by alfeko sukaraku »

debat idiotesh e injorantesh antishqiptaresh me shume.

demek shqiptari nuk qenka ndjer kurre shqiptare edhe turqit e greket na vinin me zore te mesonim gjuhen shqipe edhe ne nuk e pranonim.
cilat jane shkollat shqipe qe na hapen greket e turqit?ku jan ato?Perse e vran papa kristo negovanin?per gallat?
perse predikonte kundra gjuhes shqipe shen kozma etoliani..per gallat?
matufi Puto e ka perball "turkun" me emrin Olsi..ler ta pyesin perse beson tek Allahua edhe e vendos Allahun mbi kombin..edhe pastaj ai matuf ler te nxjerri perfundimet se cju mesonte allahu shqiptarve..ashtu si shen kozmaj .
KOHA ESHTE E MASKARENJVE/POR ATDHEU I SHQIPETRAVE
Post Reply

Return to “Historia e Shqiperise”